Over kikkers, fake news en sterven voor democratie… (Video)

boilingfrog

Boiling FROG

Ik vraag nooit om donaties. Ik wil onafhankelijk blijven. Er zijn echter “truthseekers” die afhankelijk zijn van donaties van vrijdenkenden die het kunnen missen en onder die truthseekers schaar ik Martin Vrijland niet. Eén van die truthseekers is Maurice Hermans aka 108morris108 die via Jewtube zijn boodschap brengt. Ik ben hem gaan zien als een betrouwbaar iemand die oprecht op zoek is naar de heilige graal. Hieronder volgt een filmpje van hem. Luister, huiver maar voor alles begin te denken. Denken voor en vanuit jezelf. Laat de programmering achter je.

6 Reacties op “Over kikkers, fake news en sterven voor democratie… (Video)

  1. Goedemorgen Don. Tja die donaties, ik heb recent besloten om nooit meer een donatie te doen. Er zijn teveel bloggers die om geld vragen. De laatste was cafe Weltschmerz totdat ik zag dat veel van de gasten aan het begin een vrijmetselaarsteken de ether ingooiden. Ik had ’t meteen gehad. Kijk er niet meer naar. Vrijmetselaarsbolwerk.

    Over Martin Vrijland. Tja ik kan nog steeds die ommekeer van jou niet plaatsen. Eerst was je zn beste kameraad en nu geef je op hem af zonder het te motiveren.

    De ommekeer in jouw manier van schrijven en de onderwerpen die je kiest is volgens mij ingezet na jouw clash met Naomi vh Jeroen Hoogeweij.

    Ik weet uiteraard niet wat er is gebeurd vwb Hoogeweij noch Martin Vrijland, maar je bent zondermeer veranderd. Je kiest bijvoorbeeld sindsdien onderwerpen die verder afstaan. En heel veel Youtubefilmpjes zonder uitleg. Makkelijker kan het niet.

    En toch af en toe die persoonlijke veeg uit de pan. Ik heb al eerder gevraagd je nader te verklaren vwb Vrijland, want ik neem je uitingen serieus. Al tijden vraag ik mij af: wat is hier aan de hand? Ik kan me niet voorstellen dat de vriendschap uitsluitend is beeindigd vanwege jouw hartstochtelijke interesse in de platte aarde theorie.

    Dus Don, vertel nu eens waarom je Vrijland hier afmaakt en dan ook zonder enige onderbouwing als alternatief een volstrekt onbekende meneer aanbeveelt, waar we dan wel aan mogen doneren, omdat jij vertrouwen in die meneer hebt? Nee Don, daar kom je wat mij betreft niet mee weg.

    Dan heb ik nog een vraag. Reageer jij bij Micha Kat onder de naam Ing. Blanco el Bolitasmaletero? ’t doet mij in ieder geval aan jou denken.

    Like

    • @Lidy Mijn motivering om Martin Vrijland te noemen in dit artikel is het simpele feit dat ik vandaag bij het bezoeken van zijn blog weer verrast werd met een smeekbede om geld. Mijn zorg in deze is hoe onafhankelijk kun je zijn als je afhankelijk bent van donaties. Bepaald de grootste donateur waarover je schrijft? Of waarover je NIET schrijft? Verder heb ik NIETS tegen Martin Vrijland en ben ik in de veronderstelling dat hij een zeer waardevolle bijdrage levert binnen de alternatieven. De platte Aarde en de visie van Martin Vrijland daarop is voor mij absoluut niet interessant. Laat iedereen lekker blijven geloven dat ze op een bolletje door het oneindige niets zweven met bijna de snelheid van het licht.Goedgelovigheid is geen misdaad toch? Over persoonlijke zaken tussen MV en mij laat ik me hier niet uit. Dat mijn artikelen anders zijn dan vroeger kan ik beamen. Niets IS en alles WORDT. Bovendien heb ik niet altijd evenveel tijd, inspiratie en/of energie om te bloggen. Mijn blog is een beetje MIJN dagboek waarin ik bijhoud wat er zoal in mij omgaat. Ik doe dat publiek en er zijn mensen die het leuk vinden om te lezen. Meer is het niet en daarom ben ik van mening dat ik aan helemaal niemand verantwoording zou moeten afleggen. Ik hoop dat je kunt leven met deze reactie.

      Like

  2. Prima Don, geld is de wortel van al het kwaad de leugens.
    Ik kan mij best indenken dat MV het moeilijk heeft en full-time op onderzoek wil uitgaan. Dat kost zeker geld, maar dat kan m.i. alleen maar door vrijwillige donatie/bijdragen.
    Als je een waarheidsblog wil/moet bijhouden om van te leven kun je beter maar een gewoon slavenbaantje zoeken.

    Zeker, moeten we toegeven dat hij zeer belangrijke zaken behandelt en ontrafelt.

    Belangrijk voor een blog/reaal journalist is dat ie juist VIA zijn blog extra informatie kan krijgen die zulke zaken kunnen oplossen danwel verhelderen.

    p.s. De discussie platte/ronde Aarde is fantastisch (o.a. als afleiding hoewel jij misschien serieus daarin) om daar tussendoor de werkelijk harde zaken te behandelen en leugens van de MACHT door te prikken!

    🙂

    Liked by 1 persoon

  3. Goedemorgen Don, ik zal het ermee moeten doen. Als je een visie in de openbaarheid brengt dan ben je daar verantwoordelijk voor, anders moet je je ‘dagboek’ gesloten houden voor het publiek. Inhoudelijk zal ik verder niet reageren, want het is niet mijn bedoeling een discussie met je aan te gaan. Ik weet inmiddels genoeg. Bedankt.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

