Beste Robbert Dijkgraaf, beste wetenschapsgelovige,

dijkgraaf

Met vrijmetsel lachje!!! Ze lachen ons UIT.

Beste Robbert,

Via de TELL-LIE-VISION vernam ik dat u meedoet aan de “March for Science”. Ook zag ik uw collega Neil deGrasse Tyson, wetenschapskomiek, in dezelfde uitzending van Eénvandaag voorbijkomen.

march

Ik begrijp uiteraard dat u bang geworden bent dat uw bedrog en het bedrog van de wetenschap in het algemeen gaat uitkomen. Er zal komen vast te staan dat wetenschap een hobby is van mensen die al op zeer jonge leeftijd zijn geselecteerd op hun GOEDGELOVIGHEID en kunde tot oplichting en verhaaltjes vertellen.

kuipers1

André Kuipers rechts. Vrijmetselaar en bijna zeker ook een PEDO.

Natuurlijk weet ik dat u een globalist bent en vrijmetselaar. Natuurlijk weet ik dat u een bedrieger bent bijgestaan door collega vrijmetselaars als alle Nederlandse ruimtereizigers zoals Andre Kuipers, vrijmetselaar, en wijlen Wubbo Ockels, vrijmetselaar. Natuurlijk weet ik ook dat binnen de historiografie de leugen regeert. Waarom leren we immers op de scholen niets over de Haavara overeenkomst en bijvoorbeeld de veroordeling van Machiavelli voor kontjesneuken zoals dat heden ten dage nog immer gepraktiseerd wordt met kleine jongetjes binnen de hogere regionen van de wetenschap (Professor Ger van Roon) en bijvoorbeeld het Openbaar Ministerie (Joris Demmink, Wabeke, Tonino en vele anderen). Natuurlijk weet ik en met mij vele anderen dat al lang. Ook u bent voor mij een oplichter mijnheer Robbert Dijkgraaf. Over het feit dat u een pedofiel bent kan ik mij niet uitlaten.

download (1)

Welnu mijnheer Robbert Dijkgraaf. Ik wil u hierbij uitnodigen met mij de discussie aan te gaan over de vorm van onze Aarde. Tevens heeft u dan de gelegenheid mijn andere beschuldigingen tegen te spreken. Mijn insteek zal dan zijn dat de Aarde zo plat is als een pannenkoek en dat de ruimte en bijvoorbeeld ruimtereizen en satellieten niet bestaan. U als wetenschapper heeft de mensheid uw beroepsleven lang voorgelogen over essentiële wetenschappelijke onderwerpen is mijn mening.

De “March for science” gaat uw kop niet redden van de guillotine na het ontdekken van uw bedrog. Een eerlijke en open discussie met ondergetekende misschien wel. Tenminste als u bereid blijkt uw verontschuldigingen aan te bieden aan de mensheid voor uw onmetelijke BEDROG. Ik ben in ieder geval bereid mijn anonimiteit daarvoor op te geven.

Als toepasser van de wetenschappelijke methode  verneem ik graag van u als zijnde meesteroplichter.

In afwachting van uw antwoord verblijf ik,

niet hoogachtend en toch met vriendelijke groet,

Don Quijotte, vechter tegen windmolens.

P.S. Misschien kunnen we het dan ook over de volgende zaken hebben;

GMO voedsel, vaccinaties, CHEMTRAILS, (niet bestaande) virussen, climate change, vrijmetselarij, pedofilie, Israhell en het zionisme, uw andere religies buiten de wetenschap.

Bron: http://binnenland.eenvandaag.nl/tv-items/73541/march_for_science_wetenschap_onder_vuur

Video about evil people and SCIENTISM.

38 Reacties op “Beste Robbert Dijkgraaf, beste wetenschapsgelovige,

  1. Goedemorgen Don, ik moet zeggen dat ik, door jouw aandacht voor deze onderwerpen, buiten mijn eigen boxje ben gaan kijken. In de eerste plaats is dat de vrijmetselarij geweest en ik moet zeggen, dan krijg je toch een heel andere kijk op tal van zaken en niet te vergeten mensen.

    Ook de hoaxen, wat jij meteen al door had. Ik werd er eerst nog kwaad om. Zeer ten onrechte zie ik nu.

    En nu dan de platte aarde. Ik ben er nog steeds niet uit, maar ik vind de onderbouwing en logica van de platte aarde adepten vele malen beter en overtuigender dan die van de bol adepten. Ik moet zeggen dat in de discussies de laatsten mij niet boeien soms zelfs irriteren, zoals een van jouw reageerders. Ik lees die commentaren van die gast niet eens meer. Het heeft een kinderlijke toonzetting: nanananana. Maar die olifant met zn grote slurf heeft hij nog niet gezien.

    Voor mij is inmiddels duidelijk geworden dat we op alle mogelijke manieren worden voorgelogen en dat daar de ‘elite’ vooral een leidende rol in heeft en de frontsoldaatjes ofwel de ordevolgers het mogelijk maken, the great deception. Ik begin er schik in te krijgen moet ik zeggen. Het is net mn ouwe vak maar dan is de schaal iets omvangrijker, tja.

    Maar van deceptie komt destructie en alles wat daar mee gepaard gaat. Wat worden de mensen gekoeioneerd. Ze worden weggehouden van wat goed, mooi en gezond is voor de mens en opgezadeld met al wat lelijk en ronduit misdadig is. Het ergste vind ik de kinderen. Wat de kinderen wordt aangedaan. Die Toos Nijenhuis vertelde de waarheid. Daar ben ik van overtuigd. Daarom moest ze zo snel mogelijk in het verdomhoekje verdwijnen en ook ik. De niet aflatende aanvallen op mij ging niet om Baybasin, maar juist vanwege mijn belangstelling voor dit soort zaken en mijn onderzoekende natuur.

    Ik heb mijn website Baybasin-report opgeheven. De aanvallen zijn daarna ook op twitter meteen gestaakt. Hoewel ik op twitter nog steeds wordt geboycot omdat ik geen links naar mijn huidige website onder een hastag mag plaatsen. Dwz de tweet wordt daar niet zichtbaar. Ach ze hebben bij twitter een aantal onopvallende methoden om je bereik zo klein mogelijk te maken. Ik wond mij er vorig jaar nog over op, maar dat is totaal voorbij. Ik constateer het en vertel het hier en daar zodat mensen er over na gaan denken. Precies wat jij ook doet met jouw artikelen.

    Er ligt een schone taak voor ons: het doorprikken van leugens, enerzijds anderzijds. Ezra Pound zei er dit over:

    “The technique of infamy is to invent two lies, to get people arguing heatedly about which one of them is true.”

    En dat was het weer voor vandaag.
    Fijn weekend Don,

    Lidy

    Liked by 1 persoon

    • @Lidy Dank je wel voor deze uitgebreide en zeer motiverende reactie. Een samenleving die NIET meer opkomt en vecht voor haar kinderen is de zuurstof van deze platte Aarde niet eens meer waard. Het is soms moeilijk door te gaan door alle tegenwerking maar laat ons NIET opgeven in het belang van onze kinderen.
      Ik wil je nogmaals bedanken en wens ook jou een heel fijn weekend toe.

      Liked by 1 persoon

  2. Nog zo’n doorgedraaide wetenschapskomiek die de jeugd moet verpesten met pseudo-theorieen. Dankzij Rosette Delacroix worden we weer een beetje wijzer.

    en nogmaals

    Liked by 1 persoon

    • Hoe zou jij nu het verschil kunnen kennen tussen pseudo theorien en echte theorien?
      Of geloof je zo’n idioot youtube filmpje van een of andere Complottheorie-marketeer die zijn maandcijfer moet halen door voldoende complotkwak te verkopen?
      Je kan de lat echt niet lager leggen behalve door te gaan graven… 😦

      Like

      • Beste Ypsyllon. Ik kijk bijvoorbeeld naar onderstaand youtubefilmpje. En ik kan je verzekeren dat ik inmiddels tig youtubefilms en artikelen heb gelezen over dit onderwerp.

        Ik begrijp helemaal wat hij bedoelt. Wat deze Richie daar aantoont is inderdaad nog erger dan idioot, waanzinnig zelfs wat mij betreft. Ik begrijp uit de woorden van de astronaut dat NASA geen vluchten naar de maan doet omdat de technologie is vernietigd, maar dat er hard aan wordt gewerkt zodat ze eerst weer een vlucht naar de maan kunnen organiseren om daarna (volgens Trump in 2033) naar Mars te vliegen.

        Wat ik tot nu toe van het publieke optreden van NASA heb gezien is hemelschreiend slecht. De haren rijzen je, net zoals in het filmpje de astronaute toont met de nodige haarlak, ten berge. Wat dat betreft kunnen ze het maar beter overlaten aan de professionele acteurs van Hollywood. Maar goed, vertel me maar wat ik verkeerd zie, Ypsyllon. Hier is het filmpje:

        Like

        • Dat bedoel ik dus, met waardeloze youtube-filmpjes van complot-idioten. Wie is Richie from Boston? Ik denk aan een vette onverzorgde puber die in de kelder van zijn ouders leeft op Pizza en Cola en die nooit een diploma, een job of een vriendin heeft kunnen krijgen en dus uit eindeloze frustratie wild in het rond schopt tegen ‘de wereld’ om toch maar wat aandacht te krijgen om zich belangrijk te kunnen voelen. En hoe krijg je aandacht? Door waanzinnige stellingen in te nemen zonder enig bewijs : de modus operandi van de complot- en hoax-industrie. Hij knipt hier stukjes uit Scifi-programma’s en interviews en gebruikt die dan om zijn idiotie te verkondigen. Sorry, maar de lat kan niet lager liggen, dit is waanzin.
          Gebruik ECHTE mensen, liefst met een bewezen reputatie, die weten wat ze zeggen en die hun gezicht tonen.
          Leer het verschil tussen echte bronnen en complotgekken.

          Like

          • Tja beste Ypsyllon, wie ben jij eigenlijk? Maar afgezien daarvan het is weer op de persoon, zoals echte trollen gewoon zijn te doen en verder weerleg je helemaal niets. Helemaal niets! Voor mij ben jij in ieder geval geen bron van informatie, kennis laat staan wijsheid. En daarom sla ik je over. Ik kijk liever naar een film van Richie van Boston en bepaal zelf wat ik wil aannemen van hem. Hij geeft overigens altijd de bronnen weer, wellicht zoek ik het nog voor je op.

            Like

      • Dat is een goede vraag, Anna. 🙂
        Dat is een onderdeel van onderwijs normaal gezien. Daar leer je dat echte dingen consistent zijn met de gekende theorien die we ontwikkeld hebben de voorbije eeuwen en die aldus allemaal samen het actuele paradigma vormen : onze kijk op de werkelijkheid en het is door dat paradigma dat we vliegtuigen kunnen bouwen, computers en MRI-scanners en nog miljoenen andere dingen.
        Allemaal dingen die echt zijn, en niet pseudo en dus werken.
        Het is bijzonder hypocriet en ronduit dom in mijn opinie om te gaan zeggen dat het Paradigma werkt in een miljoen facetten en domeinen BEHALVE als het aankomt op Nasa en de bolle aarde. Dat is zoals zeggen : alle kleuren zijn echt behalve geel, dat is een pseudo kleur en die bestaat niet.
        Dat is niet consistent. 🙂

        Like

        • Nu ik je toch een paar keer heb gelezen Ypsyllon, moet ik zeggen dat er aan je schrijfsels de nodige humor is te onttrekken. Ik heb hier werkelijk al lezende in een deuk gelegen.

          Like

          • Dat is dan toch dat.
            Het is een uitdaging om dingen die voor mij zo evident zijn toch neer te schrijven op een manier die aanspreekt, hoe onvolledig en fragmentarisch het ook maar kan zijn vanwege dit medium.
            Maar we roeien met de riemen die we hebben, blij dat het in goede aarde valt. 🙂

            Like

        • Je hebt wel iets consistents met geel, wist je dat?
          Trouwens, een koe is een dier met vier poten, maar een dier met vier poten is nog niet perse een koei…

          (een paard heeft in mijn optiek ook gewoon vier stevige poten, want ook een staart en geen edelvormig haarstuk oid)

          Like

      • Één ding om te beginnen Ipsyllon, de NASA in kader maanlandingen geloof ik absoluut niet meer.
        Rest de vraag waar we NASA nog moeten vertrouwen inzake vele zaken.
        NASA soupeert nogal een idioot budget op; dit allemaal opgehoest door de gemiddelde arbeidersslaaf.
        Ik wil een oprechte discussie over uberhaupt de geveinsde maanlandingen en over de budgetten die NASA claimed nodig te hebben voor een deel van hun leugens.
        Het budget is echt absoluut meer dan belachelijk, daar zouden we een wondervolle, liefdevolle global samenleving sowieso mee kunnen creeeren.
        Dan rest natuurlijk nog steeds de vraag is de aarde plat of rond… Ik ga ervan uit dat het voorlopig door gene of deze partijen niet bewezen hebben kunnen worden. Welk soort bewijs materiaal is noodzakelijk? Ik denk dat binnen het concept hoe we leven en zijn inclusief de wetenschap, dit soort vragen nog steeds niet kunnen beantwoorden.
        Er IS geen bewijs voor een ronde aarde, dit ondanks de Hollywood gefabriceerde beelden van onze zogenaamde aanweigheid daar; dit met las doel het Jezuieten concept van de heliocentrische aarde aannemelijk te maken.
        Het bewijs? Een ingemonteerde aarde vanaf de zogenaamde maan…
        Met dit soort bewijzen acht ik oprechte wetenschappers niet waard zichzelf een oprechte wetenschapper te noemen eerlijk gezegd…

        Like

        • Vanwaar toch die fixatie op NASA altijd? Je weet vast niet WAT Nasa allemaal doet (Monitoring van de Aarde op honderden manieren bvb. ?). Hun wetenschappelijk en technisch werk is trouwens iets dat gedeeld wordt via internationale projecten met vele duizenden mensen, instituten en Space Agencies van overal ter wereld. Daar zitten we dus weer met het grote fictieve wereldomvattende complot waarin uiteindelijk, in extremis, zowat iedereen blijkt te zitten behalve jij (en nog een paardekop hier of daar. 🙂 ) Als je zelf de faling niet inziet van dat soort posities dan helpt er niets meer vrees ik.

          En wat betreft budget van Nasa : een schamele 0,4% van het Amerikaanse GDPt ,vergelijk dat eens met het militaire budget in de VS “: ruim 600 Miljard $, 16% van GDP, met dat Budget kan je 30 Nasa’s betalen elk jaar. 🙂

          Vroeger lag het anders, toen werd er wel nog echt geld in Nasa gestoken, zo kan je zien wat het gekost heeft om een aantal Maanlandingen erdoor te krijgen :

          Like

  3. Dat de houtwormen en/of bocktoren u welgezind mogen zijn (ivm de stevige plank voor het heufd).
    Ik was er nl al vanuit gegaan, dat de schoen zou passen en je hem zelf door te reageren ging aantrekken, het had ook zomaar @iemand anders bedoeld kunnen zijn…
    Hap, zeg het met bloemen, een stevige bos vrees ik…

    Like

    • Ik heb u mooi bij de Pinokkio-neus, als het ware.
      Ook inhoudelijk gezien druipt van je humorloze kwinkslag reactie, het narcisme en de zelf ingenomenheid af.

      Dat jij als empathie-arm ingenieur blijkbaar kan begrijpen, dat er überhaupt mensen bestaan die dromen dat ze vaak een narcisje zijn (?), is op z’n zachts gezegd curieus te noemen.
      Daarnaast ga je er voor het gemak -begripvol als je bent- van uit dat de spiegel voor mij vast hard en gemeen tegen me zou doen (maar we hebben maar een gewone huis, tuin en keuken-badkamer spiegel), wat er op zou kunnen duiden dat jouw spiegel dus zacht en aardig tegen je doet (en je de spiegel van sneeuwwitje thuis hebt hangen).
      M’neer de superieure ingenieur, de Efteling is er niks bij…

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

