London terror HOAX is FAKE News

Net als Parijs vorige week is de terreuraanslag in Londen weer een totale HOAX. Het begint bijna vervelend te worden dat ze de mens als zo dom zien dat ze dit alles gaan geloven.

Please wake up!!!

A lie has many variations the truth none

16 Reacties op “London terror HOAX is FAKE News

  1. Natuurlijk is de dader dood. Man met mes komt op agenten af, een blik vol tot de tanden gewapende en gepantserde mannetjesputters hoor en wat doen ze, ze knallen hem neer. Makkelijk toch, geen getuige, geen gezeur en lekker goedkoop…haha als het allemaal waar is!???

    p.s. niet dus.

    Liked by 1 persoon

  2. Helaas, de meeste mensen en vooral jongeren (ik heb met ze gepraat) geloven dit hele zooitje leugens, false flags en wat al niet …..en bang dus!!!

    Like

  3. Tja Don, het begint bijna saai te worden; kunnen ze ondertussen niets meer beter verzinnen vraag ik me af, want ja, wat moet je dan nog meer bedenken; lijkt me dat dit een aankondiging is van een voorlopig einde 😉
    Vele mensen beginnen het godzijdank allemaal door te krijgen: hoera.

    Liked by 1 persoon

    • Blijkbaar moet jijzelf of iemand uit je omgeving een slachtoffer worden voor je het zal aanvaarden voor wat het is.
      Jammer.
      gisteren was er de herdenking van de aanslagen in Zaventem en Maalbeek vorig jaar. Geen enkele denier te zien of te horen daar.
      Blijkbaar durven ze hun mening niet publiek verkondigen op zo momenten.
      Zo zeker zijn ze dus duidelijk niet van hun zaak, ofwel durven ze niet vanonder hun steen te komen waar ze rondscharrelen in het donker. 🙂

      Like

        • Een gebeurtenis zoals in Londen, Brussel, Parijs etc. etc. sluit ook geen echte terroristen uit. Ze bestaan en ze doen dingen die je amper mogelijk acht in Syrie, Libie Afghanisten en Pakistan, waar ze kinderen hoofden laten afsnijden en ermee voetballen.
          Door je ogen dicht te doen ga je NIET veilig zijn.

          Like

          • Terroristen bestaan inderdaad @Ipsyllon. We noemen ze ook wel “overheid” of meer specifieker hun geheime diensten. Man man man wat ben jij dom!

            Like

        • Ik denk daar anders over Ipsyllon, en niet zo maar 1,2,3…
          Ik vind dat jij als wetenschapper veel te weinig dan wel helemaal geen onderzoek hebt gedaan naar de achtergronden in deze. Ik doe mijn ogen niet dicht; ik heb ze glorieus open omdat ik de waarheid wil weten.
          Maar zoals een wetenschapper ook weet, dat kost tijd en inspanning; ik wil je wel de nodige links verschaffen, maar heb ze niet paraat omdat ik ze moet afstemmen op iets waar jij wat aan hebt. Ik ga zoeken 😉
          Ik ga voor de waarheid iig; ik hoop jij ook 😉

          Like

          • Achtergronden? Onderzoek? Zware woorden, ik vraag me af of je dat allemaal meent en of je eigenlijk wel begrijpt wat dat omvat. Heb je een methodologie? Probeer je echt objectief te zijn? Ga je ter plaatse om fieldresearch te doen? Cross checks etc. ettc. Zo niet dan kan je niet eens spreken van onderzoek, dan ben je een toetsenbord-warrior zoals iedereen hier.
            Nu eens iets dat echt hoog zit bij mij : heel vroeger had je analfabeten, niet zo lang geleden digibeten, nu is er een nieuwe mentale scheiding met haves and not-haves. De have-nots kunnen ondertussen (een beetje) lezen en schrijven, hebben volop en gratis toegang tot massale online informatiekanalen maar missen de capaciteiten en het kritisch vermogen om om te gaan met die informatie en ze worden er dan ook op grote schaal ingeluisd door niet zo zuivere agenten en commerciele entiteiten. Hoe dommer ze zijn, hoe minder ze weten en begrijpen van de echte wereld, hoe sneller ze in die online rotzooi trappen omdat ze totaal geen kritisch vermogen hebben.
            Don en Stieve met hun Flat Earth geloof en dom staatsterrorisme geloof zijn bvb. extreme voorbeelden van hoe erg het kan worden als je geen anti-rotzooi filter hebt doordat je nooit echt hebt leren denken.
            Dit is een heus maatschappelijk probleem dat moet aangepakt worden, het anti-intellectualisme zal op termijn voor rampen zorgen, daar is geen twijfel over.
            Ik vrees dat een einde van het vrije internet een bijna noodzaak aan het worden is, omdat het domheidsvirus langs die weg miljoenen mensen aan het besmetten is.
            No more.

            Like

          • Dank @Ipsyllon voor wat inzicht in je zieke geest. Die rampen op termijn ben ik bang dat die er idd zullen komen. Echter zal die ramp voor jou niet te behappen zijn gezien je beperkende mind-set.

            Like

          • Ipsyllon, je denigrerende toon staat me niet aan; waar baseer jij je conclusies in deze op? Tv en andere multimedia? Wanneer geldt dat wat je ziet op tv en leest in de krant dat dát waar is?
            Hoe doe jij je bevindingen in deze met andere woorden?
            Daarnaast vind ik internet een groot goed, ondanks dat ik uiteraard de valkuilen zie, want er wordt wat rondgestrooid; maar laat onverlet dat ons veel meer informatiebronnen ter beschikking staan, naast de multimedia die er ook een plek hebben. Het is inderdaad wel degelijk zaak om het kaf van het koren te scheiden, een meer grotere uitdaging lijkt me dan klakkeloos aannemen wat tv en multimedia voor ”waar” brengen.
            Wat betreft false flags, die zijn gewoon een feit; echter elke mogelijke false flag moet iedere keer weer op zijn feiten worden beoordeeld en dat gaat niet lukken met tv en de dagelijkse krant…

            Like

  4. je moet haast wel zijn besmet met het “slimheidsvirus” om niet in te zien
    dat dit wederom fake is.
    911, 777, madrid, boston bombing, sandy hook, Parijs, Londen Bridge, Breivik, Ottawa attack e.v.a…
    keer op keer: gelijktijdige drills. of een paar dagen ervoor.
    What are the odds..?
    How convenient..
    give me a fokking break

    Je moet toch wel compleet met je hoofd in je reet zitten, als slim persoon zijnde, om deze uber-crap voor zoete koek te blijven slikken..

    Dan ben je toch gewoon als een Duitser die op de Nieuwendijk 300 gulden plus z’n camera verliest met balletje-balletje.

    Liked by 2 people

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

