De platte Aarde (video)

9 Reacties op “De platte Aarde (video)

  1. Prima in Nederlands vertaalde docu, ik heb genoten.
    Zegt het voort… nou, dat heb ik gedaan en bemerk, alweer, dat ‘de mens’ zijn ogen en hersens niet gebruikt want hoon gelach was/is mijn deel. Mijn vader, 92 jaar oud, is danig onder de indruk van deze docu.en kan hier helemaal in mee gaan. ( ‘dacht het al’, zei hij, ‘vroeger op zee zag ik nooit ‘de ronding’ van de bol nu weet ik waarom.’
    Of ik het voor hem op DVD kan zetten…Met mijn linkse computer handen zal ik eens ‘kijken’ of anders de buurjonge n, 14, vragen.

    Gaat zo voort Don Q

    Liked by 1 persoon

  2. Inderdaad, wàt een interessante docu, en ik heb pas een kwartier gezien, kun je nagaan !

    Alleen staan er nogal wat nederlandse taalfouten in de tekst.

    Zo heb ik al een keer of drie het woord “school” gelezen.

    NIET normaal gewoon !

    Want dat moet “sgool” zijn natuurlijk wa-haa-haaa ! ! !

    Like

  3. Nou ja, goed, maar laat ‘m dan gewoon even z’n gesgreven tekst even doorlezen & corrigeren, voordat hij ‘m ook ècht plaatst, toch ?

    Hij heeft zowieso niks te verliezen lijkt me wahaahaaaa !!!

    Maar VETTE RESPECT voor zijn video, daar niet van !

    Qua “platte aarde” zit ik persoonlijk nog met de vraag HOE het dan kan dat de schaduw die de aarde werpt op de maan bij een maanverduistering ROND is van vorm.

    Anyone ?

    Like

  4. Je bedoelt die strontvlek die uit het poepgaatje van tante Agartha op de Noordpool komt ? Heb ik al eens wat over gezien op ’t web ; het was weinig overtuigend wahaahaaa !!!
    .
    Kijk trouwens eens vanaf 23min20s op onderstaand linkje :

    Het keppeltje rond de aarde dat de werking van satellietsgotels-zonder-satellieten zou moeten verklaren … ahum …

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

