Een goed 2017 voor al mijn lezers.

Bij deze wil ik al mijn lezers een hele goede jaarwisseling toewensen.

2016 Was fantastisch en ik heb het vermoeden dat 2017 nog veel beter gaat worden. Heilige huisjes gaan vallen!!!

download (22)

Proost!

7 Reacties op “Een goed 2017 voor al mijn lezers.

  1. Ik hoop dat DQ in 2017 eindelijk begint met nadenken en vooral : leert van fabulatie, hoaxen en nonsens te onderscheiden van echte informatie. Zolang dat niet lukt, wat nu duidelijk uit elke post blijkt, blijf je een blinde die rondtast in het duister die (digitale) rotzooi vreet en uitroept dat het kaviaar is.
    Plus est en vous.
    Hopelijk leer je iets in 2017.

    Liked by 1 persoon

  2. Beste en vooral liefdevolle wensen aan een ieder hier, dat dit blog vooral een waarheidsbevindend blog mag zijn Don; ik geloof ook dat 2017 vooral een veelbelovend jaar zal worden. Liefs aan jullie allen. En Ipsyllon, je had beter een wat meer persoonlijke boodschap kunnen verkondigen, in de zin van dat iets uit je hart komt, in plaats van hier weer de plaatsvervangende alwetende uit te hangen. Dus vooral ook aan jou veel waarheid toegewenst. Dat het aankomende jaar mag leiden naar meer begrip voor elkaar als mens, maar ook meer openheid voor wat mogelijkerwijze de waarheid is.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

