Ik geloof in jou en mij.

Alles is al eens gezegd en bezongen.

16 Reacties op “Ik geloof in jou en mij.

  1. Ik geloof dat er genoeg goede mensen zijn die te samen de wereld in positieve zin kunnen veranderen. Dat is een geloof wat averechts staat op de Abrahamistische religies. Fuck You keihard in the ass Abraham.

    Like

    • Langzaam sluipen de Abrahamitische rituelen de samenleving in.
      Ik liep laatst over straat toen ik een gesprek opving tussen twee jonge dames. De Nederlandse vrouw vertelde tegen haar Surinaams-Nederlandse vriendin dat ze toch maar haar zoontje ging laten besnijden, what the fuck? Ik werd er niet goed van.
      Het schijnt dat men in Amerika in het ziekenhuis dit advies ook geven en zelfs geld aanbieden maar dat kan ik niet hard aantonen.
      Het is gewoon een inwijdingsritueel met een occulte achtergrond (die ik nog niet heb doorgrond) heeft niets met hygiëne te maken , je ziet het ook bij de oude Egyptenaren terug.

      Liked by 1 persoon

        • Ik denk dat je een zeer gevoelig (en daarom misschien een zeer belangrijk) punt aanwijst, Pepijn71. Een zeer belangrijk punt. Maar natuurlijk ook o zo gevoelig.
          Je zegt ‘Het is gewoon een inwijdingsritueel met een occulte achtergrond (die ik nog niet heb doorgrond) heeft niets met hygiëne te maken , je ziet het ook bij de oude Egyptenaren terug.’.
          Ik googelde wat en zag toen ‘ https://www.youtube.com/watch?v=SeAXantm4tE ‘.
          Besnijden. Wat doet dat met de man?
          Ik denk dat je een zeer essentiëel punt hebt aangesneden. (No pun intended ;))

          Like

          • Ik kaart het niet om te beledigen of zo , ik heb gewoon vragen of het de normaalste zaak van de wereld is . Kan met mind control te maken hebben zo als Sean Hross in het filmpje zegt.
            Wat doet het met de geest?

            Like

      • @Pepijn Het is trauma based mind control. Die babies die besneden worden ontwikkelen agv van trauma een extra persoonlijkheid. De historische achtergrond ken ik niet. Interessant filmpje van Sean Hross.

        Like

    • Hier vanaf 19 minuten…vreselijk. https://www.youtube.com/watch?v=ssCkc8t9sho..
      Nadat ik nu de video van Antisoof heb gekeken die dus mijn idee alleen maar bevestigt.
      Gezien de HPV vaccinatie van de overheid gestimuleerd, waar ook de man het euvel zou zijn, zat me altijd al dwars. Alsof de natuur mensen schept die dus door hun heiligdom ziektes verspreiden, wat een onzin.
      De natuur is vindingsrijker en perfect, daar hoeft niemand zich ermee te bemoeien.

      Liked by 1 persoon

      • @Nika bovenstaand gevoelig onderwerp (aan mijn lijf geen polonaise) deed me ook gelijk denken aan die zieke pedo-vampier vertoning (vanaf 19 min.). Wat een ziekelijk ritueel en een smeerpijperij! En er dan ook nog een pin aan lullen dat speeksel zo’n fijn desinfecterend middel is, ….(zucht)….

        Idd wat je zegt; “De natuur is vindingrijker en perfect, daar hoeft niemand zich mee te bemoeien.”.

        Die zenuw-uiteinden zitten niet voor niks nie aan slurfmans…

        En dan nog ff on the topic (we zijn er nu toch);
        Meer Boudewijn de Groot, een satanistischachtig muzieksprookje uit z’n vroege jeugd (met een zegeltje en/of een stevige suikerklont)… https://youtu.be/3pZzJLbqI_U

        Liked by 1 persoon

  2. Mooi Don, ik geloof ook in jou en mij. Een betere wereld begint met ons allemaal te zien als uiting van een en hetzelfde.
    Op het moment dat men daar een label op wil plakken begint het gedonder, religies moeten we afschaffen omdat ze de mensheid tot verdeeldheid brengen en daarom alleen maar schade en leed veroorzaken.
    We zijn allemaal, niemand uitgezonderd, afkomstig van dezelfde bron.

    Liked by 1 persoon

    • Ach, laten we niet teveel romantiseren. We willen immers allemaal gewoon lekker leven? Dat de ‘maffia’ (of hoe men die ‘slimme mensen’ met zekere tamelijk zelfzuchtige inslag ook noemt) misbruikt maakt van ons gegeven verstand en dat inzet om de andere mensen met trucjes te misleiden moet ons weer niet laten verleiden om óók in die (nare) denk-mode te gaan. Dat zouden ze wel willen. Want weet je. Er is een soort mensen dat hun bestaan misbruikt om andere mensen voor zich te laten ploeteren. Daar komt het eigenlijk op neer. Én dat dat soort de wapens ook in hun macht hebben lijkt me evident. Want luister je als onderdaan niet? Dan is er een wapen om je te dwingen te doen wat men wil.

      btw, Natuurlijk moet er nagedacht worden over verdediging t.o. het gedoe. Maar dat moeten in eerste instantie misschien de wijzen en intellectuelen (mits ze goed van hart zijn) doen.
      Probleem is alleen dat de (nare) ‘familie’s’ een eenheid vormen. De rest van de mensheid leeft nogal verdeeld van elkaar (in de ‘geest’). Daarom denk ik dat het een lastige opgave is om ons, ‘gewoon volk’ te verdedigen tegen het al te brutaal wordend ‘elitair’ – gedoe.

      Want de onwetendheid is een ‘geboorte-geschenk’.
      En kennis is de schat van het leven.
      Doch wijsheid is als de liefde. Zij eist niet. Maar zij is wel zo vreselijk kwetsbaar.

      Maar ja. Als je rijk geboren bent dan kom je er wel. Het ligt er maar aan welke naam je hebt. (Of je bij hun hoort, of bij het grauw.)

      Liked by 2 people

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

