Martin Vrijland wil mij, Don Quijotte, vergassen…

Op onderstaande printscreen kun je lezen hoe Martin Vrijland op zijn blog oproept om o.a. mij maar te vergassen omdat ik over de platte Aarde nadenk en schrijf.

martinvrijlandverrader

In de laatste regel schrijft Martin Vrijland: De Aarde is niet plat maar bol. Alle PsyOpp medewerkers en landverraders die aan dit spel meewerken mogen van mij aan het gas.

Het grappigste is nog wel dat Martin Vrijland zichzelf in het zelfde artikel een vrijdenker noemt. Ware het niet zo triest dat duizenden mensen, veelal van Turkse en Marokkaanse afkomst, door Martin Vrijland voor de gek worden gehouden had ik er nog wel hartelijk om kunnen lachen.

Stel jezelf eens de vraag waarom het juist Martin Vrijland was die meer dan eens in het programma van Chiel Beelen mocht opdraven. Het antwoord is heel simpel, Martin Vrijland is een verkochte ziel die nu ineens weer heel subtiel de gaskamers benoemd waarover die eerder schreef dat het een hoax was. Hij is onderdeel van die club, een vangnet voor meer dan 10.000 ontevreden mensen van vooral Turkse en Marokkaanse afkomst. Vraag je ook eens af waarom Martin Vrijland het steeds over Neuro Linguistisch Programmeren heeft met het leggen van ankers. Dat is omdat hij dat van bovenaf geleerd en opgedragen heeft gekregen.

Ter afsluiting wil ik Martin Vrijland, ondanks de dreiging met vergassing, toch nog even bedanken voor de publiciteit die de platte Aarde theorie mede door hem nu krijgt. Mijn bezoekersaantallen schieten ineens omhoog. Doe je nog wel ff de groeten aan trolletje @Nemesis die bij jou onder de naam @Notis reageert, Martin Vrijland?

Als je enige vorm van lef hebt en meer dan 1 hersencel Martin Vrijland, probeer dan onderstaande foto eens te duiden. Niet voor weglopen hè.

monk-759x500 (2)

Artikel BTW; http://www.beyondthematrix.nl/2016/07/04/de-platte-aarde-theorie-gevaarlijke-onzin/

92 Reacties op “Martin Vrijland wil mij, Don Quijotte, vergassen…

    • Interessante info! AIRVD . Doet me ook denken aan een Illuminati kaart uit het voorspellende Steve Jackson’s Illuminati game (jaren 90) waarop een gesmolten computer staat afgebeeld duidelijk ingezet als wapen. We zagen eerder in dat spel ,9-11, Boston , Ebola, Flat Earth, Golf olie ramp en de aardbeving in Japan om er een paar te noemen, dus……..

      Like

  1. Dus de Saturnus matrix moet men als waarheid zien (Saturnus als uitzendstation van de digitale matrix) maar oh wee als men een platte aarde noemt dat gaat te ver, haha wat een eigengereid mannetje is het toch.
    Vrijland censureert op zijn site alles weg wat hem niet aanstaat. Het gaat hem net als Micha Kat niet lukken om de Nederlandse Alex Jones te worden daar prikt men doorheen.
    Ik denk niet dat hij in opdracht werkt nee hij wil gewoon een business ervan maken en de alternatieve media (de grote spelers) is big business,kijk naar Max Igan die vliegt op donaties de hele wereld over of programma makers als Freeman en Red Ice Creations die daar goed van kunnen leven (prima verder hoor want ze brengen wel interessante info)

    Liked by 1 persoon

    • Precies, de focus op Saturnus, andere uiteinde van ons zonnestelsel, is veel verdachter. Ik hou platte aarde open, maar blijf me afvragen wat het zou bewijzen? Dat we voorgelogen worden staat allang vast dus dat bewijst het niet maar wat bewijst platte aarde?

      Ik denk wel dat hij de NL Alex Jones wou worden. Ook mijn reacties werden al heel snel gecensureerd, sterker nog gedemoniseerd en gebanned, ook zo bizar.

      Kat was zijn leermeester, ohja.

      Like

    • En dan snel de gasmaskers in de uitverkoop gooien, met z’n einde der tijden prep-store!
      Heeft u nog voldoende jodium en coloidiaal zilver in huis?

      De hele saturnus-cult spelcomputer loopt zo vast als de vrachtwagen van waterorgel10 op een vlakke platbodem-aard…

      Like

  2. Shockend dat Martin Vrijland zo Denkt,jullie waren toch vrienden..Mooie Foto/Bewijs van die Monnik met op de voorgrond de Platte,Vlakke,Waterpas,Rechte Aarde/Horizon

    Like

    • “vlakke,waterpas,rechte,platte Horizon/Aarde.poste/plaatse foto/afbeelding Rond/Bolvormig foto/afbeelding Voorgrond/Achtergrond vlakke,waterpas,rechte,platte Aarde/Horizon….enz”

      Like

  3. Nog steeds je oogjes niet goed uitgewreven stevie?
    Zelfs op die foto met die monnik is de curve te zien.
    maar wat zal die monnik toch koude voetjes hebben daar,hahahahaha.
    Toen ik altijd op grote hoogte stond had ik toch echt wel hanwags aan.
    Tsja,wat moet ik zeggen van die posting van Martin?
    Die hele platte aarde quatch is ‘m teveel naar zijn hoofd gestegen.
    Maar ik kan het mij levendig voorstellen,want dit doet zulke quatch ook met een mens.
    Is het daarom ook dat deze quatch herhaaldelijk serieus genomen wordt,dat het juist de hele opzet is om weldenkende mensen onderuit te halen?
    Het lijkt er anders wel op. Een kemphanen strijd is er niks bij vergeleken.
    Maar effe serieus,vergassen?
    waarom neem je dat sereieus Don?
    Vergassen was toch ook een hoax volgens jou?
    Dus wat til je er dan nou zwaar aan man,dat je er een artikel aan besteed?

    Like

      • @waterpas10,hoe gaat het met je “Bewijzen”die jij thuis hebt ivm dat de Aarde bolvormig/rond zou zijn?nogmaals bedankt voor je BEWIJS Foto van Bergbeklimmer,met op de Achtergrond de vlakke,waterpas aarde/horizon….welk cijfer gaf je ook alweer NASA/Ruimteer qua betrouwbaarheid/echtheid tussen de 0 en de 10?als laatste post/plaats 1 foto/video/afbeelding van de “ronde/bolvormige”Aarde die NIET CGI,Geen Screen,Fake,Nep,Gehoax,Gemanipuleerd is…Succes hé Clown

        Like

      • Tuurlijk is die iets rond. Dat komt doordat je als je om je lengte as draait naar alle kanten even ver kunt kijken. Een cirkel!!! Snappie? Het gaat om de missende kimduiking op 4 kilometer hoogte met een zicht van 250 km. De horizon zou veel lager op de foto moeten staan. Echt slim ben je nog niet geworden. Misschien heb je in een volgend leven meer geluk?

        Like

  4. Don denkt dat Notis op BTM Nemesis is. Alleen aan de manier van schrijven kun je al zien dat dit nemesis niet is. Volgens mij reageert nemesis ook nooit bij MV. Nemesis leent zich ook niet voor karaktermoord of zoiets al ben ik zelf niet een fan van zijn persoon. Ook de andere aantijgingen slaan nergens op. Don begint het echt naar het hoofd te stijgen. Het wordt weer leuk om dit blogje (Don’s eigen woorden; inderdaad) te lezen. Don heeft zelf menige karaktermoord gepleegd (terecht of onterecht) en nu hij van Oldenkamp (‘laffe Groninger die zijn naam niet durft te noemen’) en Vrijland (noemt de naam van Don (nog) niet maar duidelijk is wel dat hij er wel op doelt) kritiek slaan de stoppen bij Donnie door..

    Like

    • Laat die grote vriend van jou mijn naam maar noemen. Dat durft hij niet. Hades is ook bitch. @de haas Doe je de groeten aan je collega’s bij de pedofielen van het OM.

      Like

    • Vrijland zegt dus ook dat Don betaald wordt voor zijn platte aarde stukjes. En dus bewust meedoet aan de psyop operatie om de waarheidsbeweging in diskrediet te brengen.
      Het val mij nu ook op dat Don sindsdien ook geen contact meer had met Martin. Er was volgens mij ook geen speciale aanleiding om dat contact te verbreken. Daarvoor was het contact juist buitengewoon goed..

      Like

        • @de haas,ik een betaalde trol?hahahahahaaaaaaahaha..Mh17 Hoax,Norway/utoya shooting Hoax,Bang lie Dash terror Hoax,JFK Hoax,9/11 Hoax etc..etc…een TROL zoals jij @de haas,Liegt EN Ontwijkt constant o.a ivm Norway/Utoya Shooting Hoax EN Wikipedia Bolvormige Aarde VERSUS Wikipedia Platte Aarde pagina vraag/BEVINDING van mij ,je Durft NASA zelfs nog geen cijfer te geven qua betrouwbaarheid/echtheid@de haas?je geeft ook NOOIT Antwoord te geven ivm DE Norway/Utoya Shooting Hoax….dat doen BETAALDE Trollen zoals jij @de haas

          Like

      • Don was eerst hele dikke vrindjes met Martin, kritiek werd niet geduld en wordt ook getolereerd bij de swapdrollen sekte. Krijsend worden al mijn reacties daar verwijderd.

        Like

      • En gij geleuft alles. Wat weet jij nu echt over MV en mij? Precies helemaal niets @de haas. Je bent dus aan het trollen. Geinig wel dat je jezelf zo makkelijk uit de tent laat lokken en je echte doel bloot geeft. Daarom laat ik je nog reageren, het is komedie van de bovenste plank.

        Like

    • Kom eindelijk maar eens met je grote bek. Ik heb me er op voorbereid. @de haas.
      Imho ben jij het slechtste wat er op deze wereld bestaat. Kwestie van uitnemen zonder pardon.

      Like

        • Ho ho ho,Don is tegen vergassen en voelt zich bedreigd door MV.
          Maar spiegeltje spiegeltje aan de wand,want gaat Don nou doen?
          Een haas eigenhandig vangen.
          En wat als hij haas heeft gevangen?
          Toch niet aan het spit,neem ik aan?
          Sorry voor deze woordespeling@de haas,maar je begrijpt wel wat ik bedoel.

          Like

          • Gewoon het tuig uitnemen. Het tuig wat ik bedoel is een ander soort tuig dan wat jij je voor de geest kunt halen. Dat tuig ben JIJ @Waterman.

            Like

          • Er zitten volgens mij echt te veel e-nummers in dat junkfood benzinestation voedsel van je, de trucker from hell is terug, lekker stoken , aanvallen en rellen , hallelujah,

            Liked by 1 persoon

          • Ik denk eerder dat die platvoet indiaan
            Don last heeft van E nummertjes. Zijn agressie wordt steeds meer openbaar.Krijg je als je ongezond eet.
            Ik tank alleen diesel bij tankstation.Daarom heet dit ook tankstation. Mijn voedsel koopt mijn vrouw bij de plaatselijke bakker,groenteman ,boer of slager. Niks verkeerds mee,toch? Tjonge tjonge pepijn,wat laat jij ook je ware aard zien hier.

            Like

          • Sorry het woord uitnemen zie ik niet als bedreiging misschien zie jij dat erin dat zegt meer iets over jouw gewelddadige state of mind, dat krijg je als je je opfokt in het verkeer.
            Ik ken dat woord niet in die context .De Haas kan wel zo vrij zijn om zijn mening te uiten dat kan bij Martin de selfkicker dan weer niet, snap je?

            Like

  5. Total Solar Eclipse 2009

    Komt allen kijken mensen,de zon en de maan zijn ook platte schijven net zoals de aarde.
    Als je een voetbal van een afstand bekijkt is het ook maar een platte schijf.
    Kortom,alles waarvan bekend is dat het een ronde bol is,dat is eigenlijk plat omdat we het van een afstand bekijken.
    En natuurlijk ook omdat Eric Dubay,stevie wonder of Donquijotte dit schrijven is het plat.
    Lachen toch?

    Liked by 1 persoon

  6. Tja, ik kan me voorstellen dat het een klap is als blijkt dat zelfs mensen als Vrijland en Oldenkamp, waarvan je dacht dat het gelijkdenkenden waren je nu duidelijk maken dat je een crackpot bent. Hoe erg is dat :gelabeled worden als crackpot door crackpots? Dan heb je toch echt de bodem bereikt lijkt me. Of ga je nog dieper proberen gaan? Wat kan je nog ontkennen? Dat 1 + 1 = 2 ? Dat licht licht is en donker donker? Het wordt stilaan moeilijk om nog dieper (en ridiculer) te gaan denk ik, maar Don zal ons vast en zeker verrassen, nietwaar?

    In elk geval kan je niet pochen met succes : de helft van het publiek van je Blog gaat weg of valt je aan en bij de complotbelievers is er niemand met reputatie die je steunt.
    Het wordt eenzaam in Flat Earth-land nietwaar?
    Wat blijft er over? Youtube filmpjes van die paar extreme idioten als Dubay? Arme Don, je nederlaag is bijna totaal.

    Like

    • @ipsyllon?Martin Vrijland is net zoals JIJ een fervent NASA/RUIMTEVEER en Space X en Rosetta comet/komeet “believertje”,en Martin Vrijland heeft nog nooit 1 artikel geschreven over NASA/RUIMTEVEER hun leugens,onzin,hoaxes,kwatsch…en LOOG ook ivm David Bowie death (het is/was een Hoax!!),SPACE X(idem dito),Rosetta komeet/comet(idem dito),en noemt 9/11 NOG steeds geen HOAX….@Donquijotte wanneer ga jij eens 9/11 noemen voor wat het is namelijk een Hoax?

      Like

        • You Tube/Google:”Truth Speaker”Chris Dorsey on Press TV—-Russianvids-channel….nog iets opmerkelijks,vreemds ivm DAVID ICKE waar Martin Vrijland zo FAN van is(en veel Artikelen over schreef of video’s/interviews van/met David Icke poste etc..),die zegt beweerd OOK dat de Aarde Plat is……You Tube/Google:David Icke Flat Earth….

          Like

      • Kijk als je zoals Martin Vrijland en Jij @Ipsyllon o.a SPACE X GEEN Hoax noemt…wie zijn hier dan de Crackpots?!?—You Tube/Google:Space X Hoax…een persoon met 1 hersencel ziet/begrijpt dat Space X een infantiele HOAX=(hilarisch,tenenkrommend)

        Like

      • @Stevie Je moet toch echt minder en misschien iets effectiever gaan reageren. Je weet wat ik van flooden vind. Dit is de laatste waarschuwing anders ook weer een ban net als de trollen.

        Like

          • @AIRVD ,ik ben ABSOLUUT geen TROL!!!!zou een swappie DE mh17 hoax,brussels bombing hoax,bang lie dash hoax,9/11 hoax etc..etc..noemen?Ezel dat je bent!

            Like

          • @Donquijotte ik zal erop letten,maar iedereen noemt mijn naam in Reactie’s of vraagt iets,zodoende de vele reactie’s,maar ik zal minderen in reactie’s..ok?Groet Stevie

            Like

          • Laatse reactie voor vandaag:@AIRVD?vraagje jij beweerde een tijd terug op de Donquijotte Site dat bij jou in de Straat MH17 “slachtoffers”woonde en dat MH17 geen hoax zijn(ERG TRol achtig)–EN?Ivm Theo van Gogh HOAX,noemde jij deze Hoax ook geen Hoax??(idem dito)…is MH17 een Hoax ja of nee@AIRVD….idem dito DE Theo van Gogh Hoax…Ja of Nee…Hoax(es) of geen Hoax(s)…@AIRVD….zou een Trol@AIRVD het over de Norway/Utoya Shooting Hoax hebben of over DE MH17 hoax of 9/11 Hoax of The Tunisia beach terror Hoax etc…?@AIRVD(die erg TROLL achtig is,ivm o.a Mh17 Hoax EN Theo van Gogh Hoax)

            Like

          • @Donquijotte ik ben Absoluut geen Trol,het is maar dat je het weet!!!!!!groet Stevie…echt de Laatste reactie voor vandaag…actie/Reactie

            Like

          • MH17 zou een hoax kunnen zijn, heb je wel veel medeplichtigen nodig maar allemaal uit het netwerk, zou goed kunnen.

            Theo van Gogh zou ook kunnen, alhoewel liquidatie ook kan.

            Like

          • @AIRVD?Brussels Bombing,Charlie Hebdo,French terror 13 november,Boston marathon bombing,mh370 vermissing,Norway/Utoya shooting…Hoaxes of geen Hoaxes/Ja of Nee…kom aub niet aan met Zou,want je hebt toch zelf een Complotdenkers Site,jij zou dus toch zo’n gebeurtenissen MOETEN onderzoeken….en nu 2 jaar later ivm MH17 Hoax,kom jij met :zou kunnen?!?CLOWN dat je bent…

            Like

  7. Een LEGIO van Bewijzen………You Tube/Google:9/11 Hoax—9/11 Hoax crisis actors—9/11 Hoax the twin towers were Empty—9/11 Hoax i see fake CGI People Twin Towers—-9/11 Hoax CGI planes—-9/11 Hoax FAKE Deaths—-9/11 Hoax fake fireman—-9/11 Hoax cab driver tells the truth about 9/11—-9/11 hoax plane 93—-9/11 hoax plane 93 crisis actors——etc…etc..etc…zeer belangrijk dat 9/11 genoemd word,wat het is namelijk een HOAX,met o,o doden,gewonden(misschien een gebroken nagel)

    Like

  8. You Tube/Google:The Chicago Skyline a “Mirage”proof Flat Earth——-(meerdere video’s/artikelen/foto’s/afbeeldingen/reactie’s/info/materie/BEWIJZEN)wel kijken hé ….

    Like

    • Je zit NIET Warm ik ben gewoon een DIE HARD waarheidszoeker/Truther/Compleetdenker@Shita…en al foto’s/beelden/opnames gevonden van DE “ronde/Bolvormige”Aarde die NIET fake,nep,green screen,geschilderd,CGI=?keep the FAITH!(hahaha)

      Like

  9. Pingback: Breaking: totale oorlog uitgebroken in dit Media circus van ome Rotschild | nieuwsbreker·

    • En die Songs zijn van de Jaren 70,80,90 DUS?…kom niet met het zijn Psy Op liedjes,want de zogenaamde Flat Earth Psy Op die is nu pas ongeveer Zogenaamd pas 1 jaar bezig,en die Liedjes/Songs zijn uit de jaren 70,80,90 toen bestond You Tube nog niet,en waren er Zeer Weinig mensen mee bezig,ten opzichte van nu…

      Like

  10. Don, ik heb een liniaal gehouden op de foto die jij postte aan het eind van je artikel en de horizon op die foto is echt niet perfect vlak….. maar lichtelijk bol.
    Probeer het zelf ook maar.
    Ik zou graag een foto van mijn beeldscherm met de liniaal erop meesturen maar dat is helaas niet mogelijk in dit blog.
    Als je je standpunt wil verdedigen moet je wel deugdelijk materiaal (bewuste foto) plaatsen.
    Dat gaat hier i.m.h.o. toch lichtelijk fout.

    Ter verzachting: ik ben net 3 uur geleden geland en heb tijdens de vlucht een akelig rechte horizon gezien.
    Maar uit een vliegtuigraampje met een beperkte kijkhoek mag dat niet als bewijs voor een platte Aarde worden beschouwd.

    Zolang Flat Earthers niet onweerlegbaar verklaren hoe op een platte Aarde het licht en pikdonker tegelijkertijd kan zijn, de “schijf” een magnetische noordpool in het midden heeft en een magnetische zuidpool aan de rand (fysiek onmogelijk), maansverduisteringen een bolvormige schaduw van de Aarde op de Maan tonen, op Aarde 2 verschillende sterrenhemels zichtbaar zijn aan weerszijden van de “evenaar”, hebben ze probleem hun standpunt te verdedigen.
    Voorts duurt op Aarde de zomer op het Zuidelijk halfrond net zolang als op het Noordelijk maar als de Aarde een platte schijf is met de Noordpool in het midden en de Zuidpool aan de rand dan is de omlooptijd aan de rand veel langer dan in het midden bij de Noordpool.
    De winter zou op de Zuidpool dus vele malen langer moeten duren dan op de Noordpool.
    Tenzij de Zon een spelletje met ons speelt en stiekem steeds harder gaat ronddraaien boven de buitenrand in de zuidelijke zomer.
    Hoe het dan 24/7 donker blijft op de Noordpool?
    Ik wacht nog op een verklaring.

    Maar goed, je noemt jezelf niet voor niets Don Quijotte (knipoog…).

    Like

    • Beste@Leto2thesandworm…waarom bestaan er geen Authentieke bolvormige aarde foto’s/beelden?waarom zijn ze allemaal fake,cgi,green screen,niet echt?heb je daar een verklaring voor,dud jij gelooft in iets,terwijl ALLE foto’s/beelden Fake zijn…groetjes Stevie

      Like

      • Is hetzelfde als je gelooft dat Finding Nemo een echt visje is dat echt bestaat,is OOK met behulp van CGI gemaakt,net zoals de “bolvormige”Aarde….precies hetzelfde!

        Like

        • Een reaguurder bij Martin Vrijland/Beyond The Matrix,gelooft NIET in de Platte Aarde,maar zegt WEL dat de Foto’s/Beelden die Martin Vrijland/Beyond the Matrix poste/plaatse FAKE zijn?!?!?Mindcontrol goes Deeeeeep

          Like

          • ivm de reactie hierboven:Google:Beyond the Matrix:De Platte Aarde theorie,gevaarlijke onzin!!-4-7-2016…Reactie van:juanperror1979(5-7-2016):”Ben het er over eens dat de holle of platte aarde theorie onzin is,MAAR de Beelden van NASA betreffende maanlandingen zijn toch overduidelijk Fake”….(Ik zeg:Martin Vrijland/Beyond the Matrix “geleuft”Zogenaamd OOK nog in de Maanlandingen?!?!?en ALLES wat NASA doet,en ook nog in de Rosetta comet/komeet en OOK nog in Space X ?!?!??)ALLEN leugens,hoaxes,fake,niet waar,nep,oftewel GEhoax!!!!)

            Like

  11. Google:Beyond the Matrix:Frans Helsinga de platte aarde…..(zie DE Video die Martin Vrijland Zelf poste/plaatse bij reactie’s :David Icke en andere Gatekeepers video van Joris(SHILL) Truthseeker–channel……(Blijkbaar is het kwartje gevallen dat OOK Martin Vrijland zijn grote Held:David Icke in de PLATTE AARDE Gelooft……………David Icke is al Zo Lang een SHILL/GATEKEEPER,ook voor dat hij zei dat de Aarde Plat is,maar nu past dat natuurlijk niet in Martin Vrijland z’n straatje dat David Icke in de Platte Aarde gelooft,DE AARDE=PLAT,en David Icke(controlled opposition)die MOET Wantrouwen brengen in Complottersland…..Die Martin Vrijland toch….Eerst jaren Artikelen maken over David Icke lls zijn grote Held,en Nu is David Icke in 1 keer een Gatekeeper…..hahahaha wat een Clown…..ik ROEP al Jaren dat David Ickje controlled opposition is,noem me Gek maar omdat hij SAMEN met ALEX JONES Werkte,was/is David Icke AUTOMATISCH een Shill/Controlled Opposition…OOK al lang voor de Platte /Ronde Aarde Topic was David Icke al controlled opposition……Alex Jones/David Icke=1+1=2=deeuuuuh(gaap)…net zoals Frans Helsinga ook controlled opposion is!

    Like

  12. Echt Stevie, jij bent zo gek als een deur. En typisch voor complot denkers: als je er niet mee eens bent, dan ben je dom of een trol. Je doet me denken aan een vriend van mij: hij beweert van alles en ik mag er dan niet door praten, maar als ik met vragen kom, dan slaat hij op tilt en gaat schreeuwen en word agressief. Zwak dus, en geen overtuigend bewijs. Stevie, hoe jij communiceert duidt niet op een al te hoge IQ en dat verklaart ook waarom jij in deze complotten gelooft. Je enige houvast zeker? ‘Niemand snapt mij, maar ik heb gelijk!’

    Like

  13. Echte serieuze gesprekken hier zeg. Of is het ruzie maken? Staat dit blog voor alternatieve media? Tja, dan zal het wel serieus genomen worden met al dat gescheld op elkaar…

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

