Platte Aarde. (video)

24 Reacties op “Platte Aarde. (video)

    • Video vanuit een MIG-29 :

      Een Edge-of-space flight kost 16 500 Euro, Dat bedrag heb ik beschikbaar en ik ben bereid dat te geven aan gelijk welke Flat Earther op voorwaarde dat hij me het dubbel terugbetaalt (dus 33 000 euro) als hij gezien heeft dat de aarde kromt vanaf 20 km boven zeeniveau.
      Natuurlijk met Go-pro erbij voor video-bewijs en alle conditiets contractueel vastgelegd met 2 getuigen en vooraf storting van gelden op een geblokkeerde rekening bij bank naar keuze.
      Komaan, als iemand echt zeker is van zijn zaak, kan ie op mijn kosten gratis naar de rand van de ruimte vliegen. 🙂
      Wie durft?

      Liked by 1 persoon

    • Nee hoor, enkel en alleen dat je een ezel naar het water kan leiden en het water in zijn muil gieten maar dat hij het uiteindelijk nog altijd zelf moet doorslikken en als hij dat niet wil, dat hij dan een verloren zaak is.
      Op deze blog zitten een paar mensen die een verloren zaak zijn voor de wereld, ze leven in een parallelle werkelijkheid waarin wetenschap niet bestaat, enkel hun waanideen die gevoed en gespiegeld worden door de blogosphere van de complotkerk.
      De vraag is hoelang het zal duren voor ze ontwaken uit hun waanzinnige coma, de meeste drugverslavingen zijn eenvoudiger te verhelpen vermoed ik. 🙂

      Like

  1. Dit is overigens een leuk effect dat ik nog niet kende : Dzhanibekov – effect in de ruimte :

    Nu volgt ongetwijfeld een simpele uitleg van onze FE vrienden die dit eenvoudig verklaren. 🙂

    Like

    • Indien je het YT in artikel had bekeken dan had je gezien in het begin dat een actornaut in ISS door zijn tuigje zakte. Daarna kon hij alleen nog lachen als een schaap die al die sprookjes gelooft. Maar ja je zal wel niet de moeite nemen zo’n filmpje te bekijken en blijft dus ook geloven als een schaap dat ISS echt is @Ipsyllon

      Like

  2. Alles wat wij als realiteit ervaren is in feite een projectie.
    Materie is slechts een manifestatie van krachtvelden.
    Uitgaande van een 1-dimensionale bron-energie, een scalair frequentie-domein, kan met de formules van Fourier en Euler een 4-dimensionaal hologram worden gesuggereerd dat we Universum noemen, een domein met ruimte en tijd.
    In feite is de Aarde niet rond en ook niet plat.
    Ze is fictief en interactief.
    De Aarde leeft, net als wijzelf.
    Ongeacht haar vorm, ze is slechts een matrix van het bron-IQ.
    Ze is onze moeder. de zon onze vader.
    Het draait om het stromen van energie en het rijpen van zielen, lees bewustzijn.
    IQ en EQ in balans.
    Ik weet nog steeds niet WIE ik ben, WAT ik ben, WAAR ik ben en WAAROM ik ben.
    We zijn blijkbaar klodders protoplasma die van het ene moment op het andere fysisch en chemisch identiek blijven maar toch het leven verliezen.
    Wat gebeurt er dan met ons bewustzijn?
    Waar blijft het?
    Waar kwam het ooit vandaan?

    Sorry voor het afdwalen van het topic maar sommige vraagstukken zijn prominenter dan de vorm van de Aarde.
    Hoewel ze wel op zekere hoogte verbonden zijn.

    Liked by 2 people

  3. Ik weet het ook niet zeker van wie, wat, waar, of hoe, maar ben wel steeds meer overtuigd van het feit dat de vorm van onze kloot, hoogst onwaarschijnlijk een ronde tollende bol zal zijn, die als een dolle/kermisattractie rondslingert.
    Of je in het voorbij suizen ook nog je astrale lichaam in het zus en zoveelste huis met volle maan in een kleurenspektakel langs ziet komen, weet ik niet.
    Gij hebt goeie spice melange…

    Liked by 1 persoon

    • In het boek komt niet naar voren of Leto-2 als zandworm Spice produceert of consumeert.

      Verder is het een raadsel wat we in hemelsnaam zijn.
      Materie bestaat niet, het is een door torsievelden gesimuleerde illusie.
      Blijft over ons bewustzijn.
      Tot op zekere hoogte dan, er zijn continenten waar dat in de pas loopt met de schoenmaat.
      Uitgaande van een projectie-model betreffende het universum, is het onmogelijk ons bewustzijn te plaatsen in ons hologram.
      Het moet elders bestaan.
      Dat is interessant.

      Liked by 1 persoon

  4. Aan de lezers

    En wie van de platte-aardegelovigen durft in te gaan op het voorstel van Ypsillon? Ik denk niemand. Men zie de bui oftewel de bolle aarde al hangen. 😉

    Wel zou ik als ik Ypsillon was, het contract beter dichttimmeren want platte-aardegelovigen zijn nu eenmaal au fond onbetrouwbaar. Zij ontkennen immers alles.

    Ondanks dat Wallace de weddenschap van Hampden won, bleef Hampden Wallace belagen. Platte-aardegelovigen zijn notoire slechte verliezers.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Bedford_Level_experiment

    Ondertussen cirkelen er gewoon satellieten rond de aarde, kloppen de afstanden op het zuidelijk halfrond met de bolle aarde en niet met de platte aarde en werkt de zwaartekracht naar behoren, ook in de ruimte.

    Een vriendelijke groet aan allen
    Mijnbroer

    Like

    • “platte-aardegelovigen zijn nu eenmaal au fond onbetrouwbaar.”

      Dus ik ben onbetrouwbaar? Ik vind jou een domme starre reaguurder die ontzettend veel last lijkt te hebben van cognitieve dissonantie. En ter afsluiting van mijn reactie, satellieten bestaan niet want ze kunnen niet in of door de thermosfeer (+2500 c) want ze zouden smelten.

      Like

    • Heb een tijdje niet meer gereageerd hier, maar moet nu evenwel even reageren op MijnBroer, wie Tsiehta heeft ingeschakeld weet ik niet, kijk regelmatig wel even op zijn/haar blog, maar deze broer krijg ik helemaal kromme tenen van. Tshieta probeerd nog enigszins met het geindoctrineerde onderwijsplaatje tot antwoorden te komen, deze MijnBroer is volgens mij helemaal van het padje los. Ik hoop dat het géén broer van Tsiehta is…
      De platte aarde is in mijn opinie vooral een vortex, dus iets wat zich in een elektromagnetisch universum zich verhoud naar de daarmee verbonden krachten.
      Er zijn vele FEers werkelijk op zoek naar antwoorden, ben dan ook hoopvol gestemd dat we dat ook wel gaan bereiken.
      Wat ik belangrijk vind om te constateren is dat juist de FEersn open minded zijn, en niet de globals, die schelden iedereen maar verrot voor van alles en nog wat…
      Ik raad open minded mensen aan om vooral Globebusters op YT te volgen, alle actualiteiten komen daar min of meer wel aan bod.

      Liked by 1 persoon

      • Aan Anna

        In de wetenschap tellen persoonlijke meningen niet. In de wetenschap tellen alleen echte feiten en uit ten treure geteste theorieën. Jammer voor je maar het is niet anders.

        Heb jij je vortextheorie al getest? Wat voorspelt zij allemaal? Dat de maan in een spiraaltje voortbeweegt? Waarom zou de aarde zich niet in een vortex voortbewegen? En waarom niet gewoon braaf de zwaartekracht aanvaarden? En waarom leed de vortextheorie van Descartes schipbreuk?

        Voor meer vortices zie:
        http://www.academia.edu/9845396/_From_Vortex_to_Vorticism_Ezra_Pound_s_Art_and_Science._

        Platte-aardegelovigen zijn niet open minded. Integendeel. Zij willen slechts één ding, namelijk op obsessieve wijze hun vermeende gelijk erdoor drammen.

        Het is onzinnig om de wetenschap te verwerpen. Ik kan er niets anders van maken. Ik gun iedereen een eigen meninkje maar een meninkje dat lijnrecht tegen de wetenschap in gaat, is een mening zonder waarde.

        Het is geen schande om niet wetenschappelijk te zijn geschoold. Maar het is wel schandalig om te denken dat je als wetenschappelijk analfabeet het op je dooie eentje beter weet dan tienduizenden elkaar controlerende wetenschappers uit heden en verleden bij elkaar. .

        En als je wetenschap verwerpt, wees dan ook consistent. Schakel je computer uit en ga tamtammen. Verkoop je auto want die werkt niet. En geloof nooit het weerbericht.

        Maar wat is jouw diepere motief om in de platte aarde te geloven? Een voorliefde om te geloven dat er een zeer groot complot gaande is? Haat tegen wetenschappers want zij zijn groot en jij is klein? Of gewoon een sterke neiging tot verregaande fantasieën?

        Het is mij een grote eer als je zegt dat ik nog erger ben dan Tsietha, al vind ik wel dat je hem, of haar, tekort doet. En vlak Ypsillon niet uit. 🙂

        Natuurlijk met vriendelijke groet
        Mijnbroer

        Like

  5. Aan DonQuijotte

    Denk jij echt dat de wetenschap niets weet van de thermosfeer en jij wel? Heb jij trouwens zelf de thermosfeer via een superballon bezocht en onderzocht? En heb je de kromming van de aarde waargenomen? Ypsillon biedt trouwens een ballontocht aan. Neem zijn aanbod aan. Doen.

    De link
    http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/topic/194546-temperatuur-thermosfeer/
    verschaft wellicht enige informatie waarom jouw opmerking over de thermosfeer niet klopt.

    Maar troost je, je kunt niet alles weten. En dat geldt zeker ook voor mij.

    Vriendelijke groet
    Mijnbroer

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

