Vluchtelingenhaat…

images (66)

Overal zie je bepaalde bloggers en ook de msm de problematiek van de enorme aantal vluchtelingen die Europa binnenkomen misbruiken. Er wordt heel bewust een anti-moslim sfeer gecreëerd door sommigen. Alex Jones is een mooi voorbeeld als zio puppet. In Nederland laat Micha Kat nu ook zijn ware gezicht zien net als Boudine Berkenbosch met haar Boublog die de zaak Marianne Vaatstra er tegen betaling zelfs in dit kader weer bijsleept.

marinelepen(5)

Deze anti moslim haat gaat Geert Wilders, Le Pen in Frankrijk en de andere door Israhell gesponsorde anti moslim partijen in Europa een flinke rugwind geven.

Maar wat kunnen de gewone Syrische, Libische, Afghaanse, Irakese en andere vluchtelingen er aan doen dat ze hun land moeten ontvluchten omdat WIJ van de NAVO hun uit hun land bombarderen in opdracht van uiteindelijk Israhell en de joodse bankierselite uit London City zoals ik in mijn vorige artikel al meldde.

download (85)

De grote groep echte vluchtelingen is gewoon geïnfiltreerd met die verkrachters en aanranders in Zweden en Duitsland. Dit alleen om een grote groep autochtonen in de haatmodus te krijgen. Mind Control optima forma waardoor grote groepen mensen makkelijk te manipuleren zijn. Allemaal gefinancierd door George Soros en zijn Rothschild handlers. Geld speelt geen rol dat kunnen ze namelijk zelf printen.

Door nu te kijken naar de manier waarop hier door de alternatieve bloggers en nieuwssites mee omgegaan wordt kun je de oprechte bloggers van de controlled opposition onderscheiden.

Laten we gewoon constateren dat we die landen helemaal niet hadden moeten bombarderen en dat de echte misdadigers in Tel Aviv, Londen en Washinton D.C. zitten.

Laten we ook constateren dat het onzinnig is de gewone gezinnen die gevlucht zijn te demoniseren. Laten we die groep die tegen betaling de Duitse en Zweedse vrouwen aanranden en verkrachten aan pakken! Maar dat doet de politie op instignatie van de politiek niet. Nee er MOET een anti-moslim stemming komen.

download (10)

Micha Kat en Boudine Berkenbosch, wolven in schaapskleren.

Trap er niet in, laat je niet hersenspoelen door de politiek, media en mensen als Micha Kat en Boudine Berkenbosch.

Het is allemaal opzet met de joden aan het roer. Stink er niet in!!!!

 

Herinneren we ons deze nog van onze koninklijke asielzoekster?

En om dan het totale plaatje te zien kijk even naar het volgende filmpje.

78 Reacties op “Vluchtelingenhaat…

  1. Het is allemaal opzet met de joden aan het roer

    Zo, jij durft. Het begon zo goed dit artikel. Eindelijk, eindelijk dacht ik te lezen dat er toch nog iets van common sense in dat hunnebedden-koppie van je zit. Maar helaas, je kon het slechts een alinea of twee – met moeite – volhouden, want het is te dominant aanwezig… ‘ik moet, ik moet, ik moet de Joden..(…)”

    Jammer, gemiste kans. Juist nu je iets van de enorme domheid-verzameling van je dankzij je ‘platte aarde’ fetish had weg kunnen nemen van dit blog, weet je dat niet te verzilveren. Sterker nog, je weet het nog dramatischer te maken; ik verlang bijna terug naar Stevie Wonder na het lezen van deze domheid. En dat wil best wat zeggen, want die jongen is wel heel erg van het fietspad afgestuiterd.

    Maar goed, je wist het een potentieel best aardig artikel weer grandioos te verpesten, en juist dat te bewijzen waar je in je eerste alinea’s zo parmantig stelling tegenneemt. Best knap, je eigen verwrongen warrige haatzuchtige wereld beschrijven en er vervolgens zelf met ogen open wakker instappen.

    ‘Rommelkoppies’ hebben jullie.

    BTW

    No questions asked

    Like

    • Ik voel geen haat en ik constateer slechts @Ziva. Barbara Spectre zegt het zelf in het filmpje. Geert Wilders wordt zoals bekend door aan Aipac gelieerde mensen gefinancierd. Geert Wilders is een gevaarlijke idioot. Een opvangnet voor ontevreden stemmers. Moet ik dan gewoon mijn bek houden omdat het woord jood weer eens niet genoemd mag worden. Ben die politieke correctheid eigenlijk helemaal zat. Je ziet waar het toe lijdt. Haat maar niet door mij.

      Like

      • Je constateert helemaal niets @Don. Je vult in. Dat is totaal anders.

        Bijvoorbeeld, wanneer je een fittie hebt met AIPAC benoem het dan ook zo, maar ga niet stuiptrekken met ‘die Joden zus en zo’, “IsraHell’, en nog meer van dat soort kinderlijk gesnotter.

        Kortom, je mangelt jezelf uren rond google-links, youtube-filmpjes en zogenaamd diep doorgelezen literaire meesterwerkjes met slechts één doel; je gelijk opsmurfen om Joden te bashen.

        Typisch. Dom. Slaapverwekkend.

        Like

        • Wees eerlijk Ziva, die Barbara Spectre is best wel een eng wijf met die rare uitspraken. Stel je voor dat een Duitser zou zeggen dat Duitsers een leidende rol in het multi culturele Europa zou moeten krijgen dan staat er binnen no time een stukje op dat travestieten blog van jullie, heb je de holocaust nu echt een keer goed uitgezocht? ben benieuwd.

          Like

          • Het is helemaal niet belangrijk wat ik van Barbara Spectre vind. Net zo min dat het belangrijk is wat Barbara Spectre vindt.

            Wanneer Geert Wilders “minder minder” hyped zegt hij dat toch ook niet als de stem van de ‘Joods-Christelijke Europese Beschaving’? Hij spreekt dan toch niet vanuit jouw mond? Hij herhaalt toch niet wat jij denkt, vindt of ambieert?

            Like

          • here you go @pepijn

            Is dit jouw mening? Mijn mening? Zijn alle Amerikanen nu oorlogszuchtige apen? Wees eerlijk @pepijn, die McCain is best wel een enge vent met zijn Europees achtige blanke bekkie en dat christelijke opvoeding patriottistische gedoe. Brrr, alle blanke mannen zijn eng…brrr.

            Like

          • Je hoeft niet zo in overdrive te gaan, ik snap je wel dat heb ik al een paar keer aangegeven ik hou ook niet van generalisatie net zomin als van politiek correct dat is soms lastig .

            Like

          • Dat je je misschien eens (als je wilt} kan verdiepen in wat öns “oa bezig houdt op dit blog, in dit geval miljoenen vergassingen door de nazi’s wat veel mensen zwaar in twijfel trekken
            Volgens mij zitten er geen nazi’s of joden haters op dit blog Ziva dat weet je nu toch wel? Don heeft het ook al aangegeven hij heeft geen haat.
            Dat er joden en heel veel niet joden zijn vermoord en tegen hun wil de dood zijn ingejaagd door nazi’s staat voor mij als een paal boven water en daar moeten we voor waken.
            Aangezien Cole joods is dacht ik misschien wil je nu wel eens dingen uitzoeken want van mij neem je niks aan ik heb al een paar linkjes geplaatst maanden geleden, ik zou bijna zeggen je zoekt het maar uit

            Like

          • Personen die met mij een gesprek willen aangaan en dat doen door het linkdumpen van holocaust-ontkenning verhalen of zoals eerder hier in dit draadje met zinnen als ‘dan moet wel eerst de Jodenvraag op tafel komen’ of iets dergelijks, of met termen als IsraHell of suggereren dat Israel op moet houden te bestaan, etc, zijn bij mij volstrekt kansloos. Not interested. Nog niets eens een heel klein beetje.

            Like

          • Zeer matige rappers ze kunnen altijd nog een rol als ork krijgen in de nieuwe lord of the rings film waarschijnlijk willen ze nu me kop eraf schieten, schaakpoppetjes.

            Like

          • hahaha, wat ben je toch een schatje @pepijn 😉

            het ging mij natuurlijk niet om de rap als muziek, maar om de tekst 😉 Dit zijn soldiers, niet rappers.

            De bekendste rapper hier is Hatzel (de schaduw). Zijn teksten zijn behoorlijk nationalistisch en rechts.

            Like

          • Nee dat had ik meegenomen van als matig zijnde ook die tweede clip, teksten zijn ook niet echt mijn smaak wie zit er te wachten op persoonlijke verhalen op zwakke muziek door matige rappers uit een gebied waar mensen elkaar tot op het bot haten Misschien iets om op te zetten tijdens de lunch op het hoofdkwartier van de mossad,
            Bij die clip van mij ,Public Enemy, gaat het zeker ook om de tekst, fight the powers that be, dat kan oa met de pen.
            En iedereen denkt ook maar te kunnen rappen , rap (hip hop) gaat veel verder dan dat , voorbij ras, maar dat zal jij nooit weten Ziva , ik wel,

            Like

          • Nou tijdens de lunches zitten die gasten van social engineering die zich bezighouden met muziek altijd heel blij aan de humus kan ik je zeggen. Dus echt carriere ga ik niet maken met je opmerkingen @pepijn.

            Eigenlijk doen ze het ook best wel goed gelet op het succes van dit nummer bijvoorbeeld. Bereikt best wel veel jonge hersentjes wereldwijd.

            Verder zijn we natuurlijk veel slimmer dan je kan bedenken Pepijn. We gaan echt niet 5000 jaar wereldoverheersing even laten door een self-made plotter zoals jij. Als je zo smart zou zijn dan hadden we je al jaren geleden gerecruiteerd.

            Like

          • We gaan echt niet 5000 jaar wereldoverheersing even laten doorPRIKKEN door een self-made plotter zoals jij.

            that is

            Like

          • folower= follower een volger,
            Ik dacht ik ben je even voor ik hoor je hersenen al kraken.
            Ja precies en de circel is weer rond want professor Griff van Public Enemy legt dat weer ,anno nu ,mooi uit in you tube clips ,hoe de muziekindustrie rap tot gangster rap en nu ook zio-rap heeft gemaakt om zo de jeugd te beinvloeden voor gewin en negativiteit, zie je clips!
            Wel voor het slapen gaan nog even naar Cole luisteren.

            Like

          • Ik luister nooit naar audio voor ik ga slapen. Ik kijk eindeloos naar ‘House’-afleveringen via het gehackte netflix account van mijn zus. En als dat niet helpt speel ik met mijzelf. Slaap ik ook lekker van.

            Like

          • LoL, nee @pepijn dat getuigt niet van ‘lef’. Dat zou alleen maar laten zien dat ik een domme niet nadenkende idioot ben die in staat is om een linkje te dumpen op een wordpress account.

            Met lef heeft dat allemaal helemaal niets te maken.

            Like

      • @Don 🙂 Helemaal goed. Prima artikel, wat zeg ik kerninformatie waar ieder mens, die wil bijdragen aan een betere wereld, kennis van MOET nemen!!!

        p.s. Ziva is dat niet dezelfde die op Barracuda etc. haha.

        Like

    • Ziva, wát wil je hier nu werkelijk zeggen?
      De vluchtelingencrisis is een zio misdaad tegen de mensheid.
      Daarnaast zijn vele vluchtelingen geen echte vluchtelingen helaas, maar zio instrumenten om onze mensheid te ondermijnen.
      En wie veroorzaken dit Ziva?
      Daar moet je toch ook over hebben nagedacht?

      Liked by 1 persoon

      • Echt @Anna, met openingzinnen als: De vluchtelingencrisis is een zio misdaad tegen de mensheid. kan ik werkelijk helemaal niets.

        Het is een in jouw koppie gefilterd statement dat in zijn geheel niet past binnen de belevingswereld van de – laat ik het neutraal houden – gemiddelde mens.

        Je fantaseert er lustig mee, maar het heeft geen enkele fatsoenlijk en redelijke basis. dat je vervolgens in de volgende zinnen je verfrommelde brein recht probeert te boetseren door actuele relevante problemen te benoemen neemt natuurlijk niets weg van het oliedomme begin. Het zegt overigens wel wat over jouw manier van denken: dogmatiseren.

        En is dat niet precies waar jij als ‘wakker mens’ zo’n enorme weerstand tegen hebt?

        Like

        • Er zit niets in mijn kop, maar ik constateer de feitelijk werkelijkheid.
          Ik ben verbijsterd dat jij kennelijk je kop het liefst in het zand steekt…

          Like

          • Echt @Anna, je constateert geen werkelijkheid. Je bent gaan geloven in de waanzin, onzin, en kolkende brei van meningen, opinies, gedachten, ronduit kwaadaardige manipulatieve spinsels, en ander rare letterorganismen op het internet.

            De reden waarom je daar vatbaar voor bent, of geraakt, zal best wel zielig zijn, maar dat maakt die onzin die zich nu in je koppie parasiteert niet minder giftig.

            Echt, het is hartstikke knap van je dat je al die dingen zomaar uit jezelf weet te goochelen, maar je moet het allemaal wel beetje-voor-beetje gaan verwerken. Anders gaat het mis. Denk maar aan je eerste wiskunde-les; toen kreeg je ook hoofdpijn.

            Like

          • @Anna is een troll , misschien wel een zio-troll o mag ik niet zeggen he Ziva.
            Weet je wat ook steeds doet Ziva de mensen beledigen en dom bestraffend toespreken (ad hominem), zo doorzichtig, allemaal.

            @Anna en @Allen Ik zou mij niets van deze troll aantrekken. Gewoon negeren, och nou doe ik het toch weer…. haha 😉

            Like

          • Tevens geconstateerd bij Kleintje Muurkrant;

            Migratiegolf

            zondag 13 december 2015
            Kelly M. Greenhill heet ze. Professor Kelly doet aan research en daarvoor wordt en is ze ondermeer gestiekt door de MacArthur Foundation, Mellon Foundation, de Eisenhower Foundation, de Neubauer Foundation, de Ford Foundation, het Amerikaanse ministerie van Defensie en de staf van John Heinz Kerry. Behoorlijk griezelig dus. In 2011 heeft ze een boek gebaard met als titel “Weapons of mass migration: forced displacement, coercion, and foreign policy”. Oftewel: “Wapens van massamigratie: geforceerde verhuizing, dwang en buitenlandse politiek”. Voor de luitjes die het niet kunnen opbrengen om zo’n wetenschappelijke pil door te ploegen heeft ze een papertje van 44 pagina’s in de publieke sector geramd via het e-vod “Strategic Insights”. Even een kwootje daaruit om u al dat geblader te besparen. Komt ie:

            “This article focuses on a very particular nonmilitary method of applying coercive pressure – the use of migration and refugee crises as instruments of persuasion.
            Coercive engineered migrations (or coercion-driven migrations) are “those cross-border population movements that are deliberately created or manipulated in order to induce political, military and/or economic concessions from a target state or states”.
            Coercive engineered migration is frequently, but not always, undertaken in the context of population outflows strategically generated for other reasons. In fact, it represents just one subset of a broader class of events that all rely on the creation and exploitation of such crises as means to political and military ends – a phenomenon I call strategic engineered migration”.

            Zo. En kijk nu eens wat er om ons heen gebeurt. Over griezelig gesproken. Van je vrienden moet je het hebben.

            Like

        • Ziva, wat jij op mij projecteerd is waar jij aan lijdt helaas…
          Wil je er iets mee doen, of wil je het niet is de vraag?
          Misschien kun je nu je toch bezig bent iets meer over je persoonlijke zelfbeleving, je persoonlijke mensbeleving, en je relatie tot onze gezamenlijke bron, en de problemen die je hiermee hebt.
          Hoop dat je een mesn gaat worden, die je al bent, maar door de afleiding ben je het spoor helemaal bijster vrees ik.
          Maar toch liefs 😉
          Hopend op een betere wereld met betere mensen, waarmee ik bedoel dat betere mensen, gezonde mensen zijn, die dus ”beter” zijn en niet meer ziek zijn…

          Like

          • Echt ik hoop niet dat mensen die ‘beter’ willen worden bij jou aankloppen. Want, really, dit soort vage onzin is misschien grappig bij een ontaardde niburu-slaaf maar niet in de ‘irl’-wereld” Misschien kun je nu je toch bezig bent iets meer over je persoonlijke zelfbeleving, je persoonlijke mensbeleving, en je relatie tot onze gezamenlijke bron, en de problemen die je hiermee hebt.

            Wat een warrig hoopje ‘reiki voor doe-het-zelfers’ is dat!

            Je zal best een aardige oma zijn Anna, maar for real je denkt toch niet echt dat mensen serieus naar je gezemel luisteren. Echt niet toch?!

            En verder hoop (en werk) ik aan een betere wereld. One by one gaat het de goede kant op.

            Like

          • Sh*t nu gaat @Ruud Harmsen weer gillen. “ontaardde’ mag niet met twee ‘d’. Moet met één ‘d’. Heeft hij me nog over gemailed enzo. Had ik kunnen weten.

            Like

        • Iemand die die iemand anders beledigd heeft niet bijna, maar ALTIJD het ongelijk aan haar kant.

          Dus jij ook Ziva. Ad hominem! Op de man in dit geval vrouw inhakken.
          Inhoudelijk 0,0 argument en geen feiten, geen bronnen, niets, nada, nulla!
          Is je naam soms een afkorting van Zionistische Vazal? Zo ja dan begrijp ik het/je, Zo niet dan begrijp ik je ook helemaal.
          Ik zou zeggen blijf a.u.b. weg als je geen concrete zaken en argumentatie kan voeren.

          Like

    • Ziva, het wordt écht tijd dat die Joden waar jijzelf ook kennelijk toebehoort eens het echte gewten gaan omarmen wat elke menselijke ziel met zijn/haar geboorte heeft meegekregen, en dus te voelen wat wél en niét waar is…
      Vervolgens zijn er de nodige therapieen om tot je eigen essentie te komen en daarmee tot de essentie van elk levend wezen…
      Als je daar geen verbinding mee hebt, omdat je feitelijk van god los bent, dan lijkt me dat je op moet houden met alle achterlijke reacties hier op dit blog, en eerst maar in je zelf te keren, te leren kennen wat een geweten is… en hier connectie mee te zoeken.

      Like

        • *zucht*
          een constatering is meestal niet een uitnodiging voor een antwoord. Het constateert immers.

          Je constateert dat ik geen geweten heb, van G-d los ben, therapie nodig heb, in mijzelf moet keren, een soort van DIY-regressie therapie moet ondergaan, en nog wat van dat soort ongein.

          mmm, nou nee bedankt. Ik blijf liever mijzelf, en word niet graag mijn huis uitgezet of verplicht tot wekelijkse praatsessies met een gemeentelijk psychiatrisch hulpverlener.

          Misschien dat jij daar leuke en fijne ervaringen meehebt, maar mij lijkt het niets.

          Like

          • Zucht Ziva… je draait werkelijk om alles heen, geen echte antwoorden, alleen maar idiote reacties, om te beginnen naar Don toe.
            Misschien ben je in staat om alsnog met een meer dan apen IQ te antwoorden waarom je in de hemelsnaam de eerste posting op dit artikel hebt geplaatst, want het slaat werkelijk nergens op.
            Dat Don nog de moeite heeft te antwoorden valt hem te prijzen.
            Geef eens antwoord op de jodenvraag zou ik zeggen…
            Dus antwoorden, en geen verwijten van het kaliber wat jij ventileerd, deze zijn gestoeld op geen zelfkennis lijkt me.

            Like

          • Geef eens antwoord op de jodenvraag zou ik zeggen…

            Sure..hier is mijn (ons) antwoord op de ‘jodenvraag’.

            Like

      • Dit staat me dus altijd tegen: als je een kritisch tegengeluid hebt, dan behoor je meteen tot de aanhangers van de joden. Eigenlijk moet dit een nieuwe wet zijn: ‘elke discussie die wordt gevoerd met de beschuldiging dat je dus een jood bent, is bij voorbaat al verloren’.

        Like

        • Nog meer wetten @Herman,nog meer regels, nog meer politieke correctheid en nog meer newspeak? Is oorlog vrede @Herman? En laten we eerlijk zijn, Ziva is er volgens mij trots op een joodse te zijn. Dat is haar goed recht maar het is denk ik ook meer dan logisch dat je het woord jood gewoon kunt gebruiken. En zwarte piet is zwart en geen kleurling,rood, groen of geel. Nee een zwarte Piet is ZWART.

          Like

      • O ja hoor komt ziva met de jodenvraag 6 miljoen toch. @ziva hou toch op, gaan we weer zielig doen!
        Met 46 ovens 24/7/365 continue lijken verbranden duurt 14,9 jaar. Lees Faurisson, Fred Leuchter en vele anderen maar hierop na!
        Alle oorlogen, alle aanslagen zijn zionazie/bankiers/jezuiten werk en als je weet wie die bankiers, jezuieten etc. zijn weet je genoeg. Vrijwel alle westerse landen totaal geinfiltreerd, regeringen, media, rechterl macht etc.

        p.s. De joden haten de christenen, de blanken en de echt intelligente en oprechte mensen.
        Bewijs: De ware historie, lees maar na……

        Like

  2. Don, jij vergeet wel even te vermelden dat de meest recente vluchtelingenstroon uit Turkije wat een redelijk veilig gebied is/was komt. De vluchtelingenstroom is overduidelijk met medeweten van de EU en de Bilderbergers op gang gekomen. Ik vraag me dan ook even af wat jouw agenda zou kunnen zijn om dit te verzwijgen.
    Je hebt ons maandelang getrakteerd op platte aardeverhalen zonder enig tastbaar bewijs daarvoor aan te leveren.
    Dus ja wat wil je eigenlijk met dit artikel bewijzen of bewerkstelligen.?

    Like

  3. Ach en over het David Duke van het 3e filmpje kun je als joodse over vallen maar dat doe je dan niet. Die Barbara Spectre zegt zelf dat de joden aan het roer staan en daar doelde die zin op
    Hij staat dan ook boven het filmpje.

    Like

    • *zucht* nee @Don daar val ik niet over.

      Idioten schieten kogels naar mij, sturen missiles op me af, proberen mij omver te rijden met een oude Skoda, halen uit met botte roestige Chinese messen richting mijn nek, frutselen en knutselen met bomvesten, pistolen en ander irritant wapentuig, en dat de hele week, iedere dag, en zelfs op feestdagen.

      En dan denk jij dat ik he-le-maal onder de indruk raak van een “David Duke-filmpje’?

      Een hele harde LOL.

      Like

        • Nou vooruit @bouman, speciaal voor jou “Bouman *zucht* chill dude” en een extra special look at mijn pink bikini.

          Omdat jij het bent natuurlijk, en zo ongelooflijk interessant meekletst.

          Like

          • Dat is, voor het geval je nog verstrikt zit in je palestijnen sjaaltje, een missile attack op tel aviv, in dit geval een missile die door de iron dome werd onderschept.

            Echt zo zielig die Gaza-ratjes. Schieten ze zomaar een missile richting een stad vol burgers en dan wordt hun dure missile onderschept door een sneller en slimmer raketje. Tjemig wat een ellende..

            Like

          • @Ziva,
            Hebben die gevaarlijke ISIS-strijders die met de migrantenstroom mee zouden hobbelen ook van die geavanceerde wapens als op op dat strand?Of is het evenals Daesh3 dat ook op 33° graden brainwashed.

            Like

          • Je zal het waarschijnlijk niet geloven @bouman, maar wij hebben een groter probleem met daesh dan jullie dat hebben in Europa.

            Wat denk je bijvoorbeeld dat gaat gebeuren met de autoriteit van hamas in gaza nu de saudi en iraniers openlijk ruziemaken? Wat denk je dat gaat gebeuren nu hamas de autoriteit van de PA ondermijnt in de westbank? Hoe gaat hamas die politieke winst in dat gebied betalen? Wie gaat dat betalen? De saudi? Iran? Wie controleert Syria over 6 maanden? Turkije (Moslim Brotherhood), Rusland (Iran), Europa (USA)?

            Wat gebeurt er dan aan onze Noord-grens? hezbollah nog steeds de controlerende partij? Of is het een chaos aan ‘zelfdenkende’ fracties met teveel oorlogstuig?

            En dan de grote vraag: welke rol gaat daesh daar spelen?

            Echt, maak jezelf geen illusies, doen wij ook niet. daesh wil jerusalem. Parijs is peanuts.

            Like

          • Palestijnse missile ja hoor net aan onderschept
            mooi geprobeerd:
            Inside job en false flag @Ziva.
            De behandelingen van de Palestijnen door IsraHELL is een schanddaad voor de mensheid en je weet donders goed waar ik het over heb!

            Liked by 1 persoon

        • Het subtiele verschil tussen geen ocide op de Gazastrook (toevallig van start gegaan 20 minuten na het neerhalen van de MH17, als iedereen ff druk is) en genocide op een berg in Syrie. We kunnen nu eenmaal niet allemaal Jeziedie wezen…

          Like

  4. Precies wat de Haas ook al stelde: die hele massastroom van zogenaamde vluchtelingen is Zio agenda (want meer dan de helft zijn wss gewoon ISIS strijders die gevlucht zijn sinds Rusland begon te bombarderen). Zulke grote groepen nieuwkomers veroorzaken altijd problemen, taalachterstanden, ontwikkelingachterstanden, armoede, criminaliteit noem maar op, weet er alles van hier in Rotterdam. Zelfs steeds meer allochtonen gaan het probleem zien terwijl die juist doorgaans alleen met emoties reageren op vluchtelingen omdat ze zelf ook migrant zijn. Verder heb je altijd de geconditioneerde sheeple die alles nablaten wat de autoriteiten en de media hun opdragen. Meer slaven is goed, we gaan ze aan het werk helpen terwijl er al 1 miljoen werklozen zijn, terwijl cijfers aangeven dat 65% van huidige asielzoekers in bijstand zit.

    Het is het importeren van Midden-Oosten conflict, meer moslims, meer spanningen alleen nog wachten op een Rijksdagbrand. Het opblazen van de welvaartsstaat. Ook meer slaven zodat de rest van de slaven nog harder gaan rennen voor hun baan.

    Liked by 1 persoon

  5. Tijdens de Irak oorlogen zijn er amper vluchtelingen Europa binnen gekomen, waarom nu wel omdat het georganiseerde reizen zijn vanuit Turkije en met medewerking van NWO/Soros/Bilderberg etc

    Like

  6. Er moet toch al een alarmbel gaan rinkelen als de machthebbers opeens met open arme kansloze vluchtelingen gaan opvangen terwijl ze afgelopen jaren op alle mogelijk manieren de samenleving geplunderd hebben, overal op bezuinigd hebben. Als Rutte, Merkel en Samsom zeggen, wir schaffen das, dan weet je toch dat er iets niet klopt.

    Like

    • wir schaffen das

      is een belofte, het is hoop. Het is geruststelling. Het is “het komt goed”.

      Het is een statement waaruit blijkt dat ze geen idee hebben hoe dit probleem op te lossen. Het ‘wir’ verwijst ook naar ‘jou’. Het is ook ‘jouw’ probleem. Het is ‘ons’ probleem, en samen, ja samen, ‘wir schaffen das’.

      Anders dan wanneer dit soort politici zeggen: “So machen wir es”.
      Dan is het een voldongen feit, kost het je (ook) geld, maar is ‘wir’ plotseling niet meer ‘jij ook’, maar ‘wij/ons de politici’.

      Nu zeggen ‘zij’ dat natuurlijk niet, want ‘wir’ zijn nodig om een oplossing te vinden, en zodra ‘wir’ ‘zij’ gaat betekenen is het probleem uitsluitend nog voor ‘jou’.

      “bad feels so good” (white is black, black is white)

      Like

      • He Ziva, jij ook van de partij. Je merkt wel dat sinds Jan Libbenga gestopt is en Kat 1x per maand de reacties toelaat men een beetje op zoek is naar andere sites.

        Het is helemaal niet zo moeilijk dit probleem. De grens bewaken zoals ze al eeuwen hebben gedaan. Boten lek schieten, bij de Turkse kust dag en nacht patrouilleren etc. De grens is doelbewust opengezet, Barosso en dergelijke figuren dreigen al jaren met oorlog en chaos als Europeanen niet doen wat zij willen.
        2e stap zoals de Hongaren hebben gedaan, grenzen bewaken, Schengen of niet, je gaat tijdens een oorlog of crisis ook niet zeggen, Schengen dus we gaan geen grenzen bewaken. Onzin, elk land bij nood grens bewaken, nogmaals zoals de Hongaren zeer succesvol en tegen de zin van de EU hebben gedaan.

        Dus er is heel veel tegen te doen. Dat er niets tegen gebeurd geeft juist aan dat het bepaald beleid is.

        Like

    • @Airvd Helemaal juist!
      Er werden en worden zelfs foldertjes uitgedeeld in vluchtelingenkampen enz waarin men kan lezen inhet Arabisch/Engels welk Europees’ land de hoogste uitkeringen en makkelijkste regelingen heeft.
      Er is zelfs een folder waarin wordt vermeld dat de mooiste blonde dames uit Zweden met ‘smart(sic)’ op potente Arabische mannen zitten te wachten.

      En inderdaad met SMART als ze aangerand en verkracht worden!!!!!

      Like

  7. Zoals Aleksandr Solzhenitsyn al schreef:
    • This is the unimaginable evil of the globalists and the EU. They are in the process of murdering all our people and cultures. When the foreigners reach critical mass, laws will be enacted which make even being a white European “racist” and it’s off to the gulags.
    “And how we burned in the camps later, thinking: What would things have been like if every Security operative, when he went out at night to make an arrest, had been uncertain whether he would return alive and had to say good-bye to his family? Or if, during periods of mass arrests, as for example in Leningrad, when they arrested a quarter of the entire city, people had not simply sat there in their lairs, paling with terror at every bang of the downstairs door and at every step on the staircase, but had understood they had nothing left to lose and had boldly set up in the downstairs hall an ambush of half a dozen people with axes, hammers, pokers, or whatever else was at hand?… The Organs would very quickly have suffered a shortage of officers and transport and, notwithstanding all of Stalin’s thirst, the cursed machine would have ground to a halt! If…if…We didn’t love freedom enough. And even more – we had no awareness of the real situation…. We purely and simply deserved everything that happened afterward.”
    ― Aleksandr Solzhenitsyn

    Heb het vertaald in het NEDERLANDS:
    Dit is het onvoorstelbaar kwaad van de globalisten(Lees: Zionazies) en de EU. Ze zijn bezig met het proces van de moord op al onze mensen en culturen. Wanneer deze zionisten/infiltranten een kritische massa bereiken, zullen wetten worden uitgevaardigd waardoor zelfs een blanke Europeaan een ‘racist’ wordt en wordt weggevoerd naar de EUlags (lees: goelag concentratiekampen).
    “En als we later op het punt staan verbrand en afgeslacht te worden in de kampen, denken we: Hoe zou het zijn geweest als bij elke razzia iedere medewerker van de “veiligheidsdiensten” onzeker zou zijn of hij nog zou terugkeren en vaarwel tegen zijn familie had moeten zeggen? Of als, tijdens periodes van massale arrestaties, zoals bijvoorbeeld in Leningrad, toen ze een kwart van de stad arresteerden, de mensen niet gewoon in hun holen waren blijven zitten, versteend van angst bij elke geluid van de buiten, maar hadden begrepen dat zij niets meer hadden te verliezen en moedig beneden in de hal een hinderlaag hadden opgezet van een half dozijn mensen met bijlen, hamers, poken, of wat ze ook maar bij de hand hadden? … De razziateams zouden zeer snel hebben geleden aan een tekort aan mankracht en vervoer en, ondanks Stalins dorst, zou de vervloekte vernietigingsmachine tot stilstand zijn gekomen!
    Als … als …! We hielden gewoon niet genoeg van onze vrijheid. En nog meer – we hadden totaal geen besef van de werkelijke situatie ….Je zou bijna zeggen: we verdienden het eigenlijk gewoon vernietigd te worden.
    – Aleksandr Solzjenitsyn

    p.s. Actueler kan haast niet.

    Liked by 1 persoon

  8. Het een sluit het ander niet uit. Het is inderdaad opgezet door de eiite.
    https://themolesite.wordpress.com/nl-migrants-to-europe-is-a-setup/

    Maar dat betekent niet dat islam geen probleem is voor de bevolkingen hier. En islamieten maken wel degelijk problemen.

    Ik ben het wel eens dat de islamieten ook niet begrijpen dat ze voor het karretje worden gespannen, en dat de werkelijke smeerlappen die achter dit drama zitten de elite is. Maar we moeten wel degelijk ook de islam bekritiseren, zoals Wilders en co. doen. Het is immers het gereedschap van de elite voor hun geheime agenda.

    Like

    • Precies @PM het is EN EN en niet OF OF.
      De regering eruit trappen, uit de EU en de moslims annex vluchtelingen die hier niet thuis horen of terug kunnen het land uitzetten en vooral op de tv de hjoernalisten eruit en geen smerige porno/slijm/homo promotie programma’s, maar opbouwende kritische programma met eerlijke ware informatie op de tv, waar de volwassenen en de kinderen van leren. Vooral zelfstandig kritische denken en -last but not least- HANDELEN al of niet met hooivorken en rieken.

      Like

    • @Pietjemol. 🙂 Zeker moeten we de moslims en de vluchtelingenstroom bekritiseren op de werkelijke aspecten, opzet, verdeel en heers plan, toenemende werkloosheid, kosten en zeker ook verkrachtingen, maar bekritiseer niet zoals Wilders, maar vanuit jezelf bekritiseer helemaal LOS van Wilders, want alle kritiek die jij en ik en vele andere hier en daarbuiten hebben is terecht en VANUIT ONSZELF! KLAAR!
      p.s. Weg met Wilders (gecontroleerde opp Zionistisch agent infiltrant) en weg met deze politieke misdaadclan en weg met dit illegitieme koningshuis en tenslotte weg met de EU/Brussel en de rest.

      Like

  9. Ik mis Akelige Albert in deze discussie eerlijk gezegd en gezwegen :

    ■ De 3 fases van het Plan Pike :

    Idem voor wat betreft de Koshere Oorsprong van I.S (I.S.) :

    ■ ISIS is run by a mossad jew called Shimonneke Elliot aka “Abu Bakr al-Baghdadi” na hevige baardgroei :
    http://aanirfan.blogspot.fr/2014/08/isis-run-by-simon-elliot-mossad-agent.html

    ■ ISIS created by Israel, Saudi Arabia and the US :
    https://vidrebel.wordpress.com/2015/09/14/vidrebel-taking-time-to-prepare-for-the-future/

    ■ ISIS is a creation of Israël :

    http://www.veteranstoday.com/2015/11/03/captured-israeli-flag-officer-sequestered-to-prevent-israeli-raid/

    http://vidrebel.wordpress.com/2014/09/02/if-isis-is-a-bomb-israel-is-the-bombmaker/

    http://www.tomatobubble.com/id661.html
    http://www.tomatobubble.com/id933.html
    http://yournewswire.com/un-proven-ties-between-isis-and-israel/
    http://www.inspiretochangeworld.com/2015/09/isis-is-working-on-mossadcia-plan-to-create-greater-israel/
    http://www.globalresearch.ca/isis-leader-abu-bakr-al-baghdadi-trained-by-israeli-mossad-nsa-documents-reveal/5391593

    En al hélemaal over het FEIT dat den jood al lang en breed de VS in de broekzak heeft zitten (en het de “VS” (…) is die al 25 jaar het Midden-Oosten overhoop schiet :

    ■ “Who controls America ?” / onderstaande met het onderwerp ‘Economy’ ; er staan echter nog zo’n 50 andere rubrieken in de rechterkolom :
    http://thezog.wordpress.com/who-controls-the-economy/

    ■ Amerika over run by Khazar ‘jews’, part 1 + 2 :
    http://www.darkmoon.me/2011/america-vanquished-part-1-america-as-an-israeli-colony-by-dr-lasha-darkmoon/comment-page-1/#comment-3270
    &
    http://www.darkmoon.me/2011/america-vanquished-part-2-america-under-jewish-rule-by-dr-lasha-darkmoon/

    ■ Jew secret surveillance on every american :
    http://www.darkmoon.me/2014/secret-surveillance-by-lasha-darkmoon/

    ■ Jews running the USA ; LA Times – (jood) Joel Stein :
    http://articles.latimes.com/2008/dec/19/opinion/oe-stein19

    ■ Alex Jones pubicly admits zionist jews rule The United States ( klik op ‘Download’ onder witte balk en luister vanaf 1min40sec) :
    http://grizzom.blogspot.fr/2013/06/alex-jones-finally-admitting-its.html

    ■ Jews running the USA :
    http://www.veteranstoday.com/2010/08/24/israeli-control-of-america-a-veterans-today-reader-comments/

    ■ Amerikaanse “Jew War on Terror” tegen eigen burgers gericht :
    http://www.veteranstoday.com/2014/02/09/you-are-the-enemy/

    ■ Dokkie van 3min30 met uitspraken van senators en US ambassadors over Israëlische invloed op Amerikaanse politiek :

    ■ Docu « The Israel Lobby » (52 min) in which Malaysian Prime Minister Mahathir says ( in the first 3 minutes) on an Islamic Conference in 2003 : ‘Jews rule this world by proxy, by others ; this tiny community has become a World Power’ :

    ■ Sabbatai Zevi & Jacob Frank :
    http://gyllenegryningen.blogspot.fr/2009/04/sabbatian-qabalah-and-its-relation-to.html

    ■ “Jewish influence in America” / all jewish sources :
    http://buelahman.wordpress.com/2013/05/20/jewish-influence-in-america/

    ■ 29 David Duke’s on Zionists & Israel :
    http://www.youtube.com/user/drdduke/videos?sort=ddHYPERLINK “http://www.youtube.com/user/drdduke/videos?sort=dd&view=0&page=1″&HYPERLINK “http://www.youtube.com/user/drdduke/videos?sort=dd&view=0&page=1″view=0HYPERLINK “http://www.youtube.com/user/drdduke/videos?sort=dd&view=0&page=1″&HYPERLINK “http://www.youtube.com/user/drdduke/videos?sort=dd&view=0&page=1″page=1

    ■ Khazaartje Bernstein zegt dat ‘Irak’ door ‘jewish neo-cons’ is doorgedrukt :

    ■ VID : “Jewish Domination of America” (17 min) :

    ■ VID : “Israel Owns the United States Government” says Dr Paul Craig Roberts (at 1min17) during interview with Max Keiser, total interview 6min30 :

    JEWS & ENGLAND (magertjes, toegegeven)

    ■ “Khazars conquered England”, Brother Nathanael :
    http://www.realjewnews.com/?p=86

    ■ Jewish influence on the Torah Party .. ehh … the Tory Party :
    http://the-tap.blogspot.nl/2013/06/david-cameron-direct-descendant-of-moses.html

    ■ “Jewish influence in Australia” :
    http://henrymakow.com/2014/04/Aussie-Foreign-Minister-Lifts-Veil-on-Jewish-Control.html

    En tot slot nog even dit over Ranzige Geert :

    ■ Geert Wilders is een Ziootje / MosZaad-asset :

    http://drmaxtor.blogspot.fr/2009/09/yes-geert-wilders-is-zionist-jew.html
    &
    http://aangirfan.blogspot.fr/2009/10/geert-wilders-has-jewish-indonesian.html
    &
    http://www.groene.nl/commentaar/2009-09-02/geert-wilders-heeft-indische-wortels

    Ziezo, ik heb hier weer eens lekker gesgeten-gn-gnnn…

    Like

  10. Misschien een beetje off-topic, maar ergens ook weer niet want alles hangt met alles samen. Deze documentaire vind ik erg goed:

    (Met dank aan Analyze)

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

