Een fijne kerst en een goed 2016

feliznavidad

Bij deze wil ik alle volgers van mijn blog een hele fijne kerst en een goed 2016 toewensen.

images (57)

7 Reacties op “Een fijne kerst en een goed 2016

  1. Kerst is afgeleid van Christus.
    Die nooit bestaan heeft.
    De solaire winter-solstice is gekaapt door de poppenspelers die er een sentimentele mind fuck van hebben gemaakt.

    Lang geleden vierde men de terugkeer van het zonlicht (de langere dag) vanaf 25 December als het lichtfeest.
    Vandaar de verlichte bomen.

    Ik wens mijn medemens elke dag voorspoed toe, heb ik geen Kerst voor nodig.
    Het zal dit keer moeilijk worden omdat het Yovel is, het joodse jubeljaar.
    Staat garant voor onheil…..

    Liked by 1 persoon

    • Fijne feestdagen en een gezond,fris en fruitig (streeploos) 2016!!!

      In Doel staan ze/we eerdaags glowend in da dark te jubelen… Kan die man met z’n piano weer wat bijschnabbelen, spontaan met z’n fietskarretje.
      Zag je em zitten laatst incl. concertvleugel en fietskarretje, kei embedded met een legerhelmpje op in een vliegtuig van de luchtmacht op weg naar de politie/papaver-missie te Kunduz? Ik meen dat t bij Pauw was of bij die andere snuifdoos marionet van de Rolodex draait door, waar was het niet te zien?
      Imagine hij is onderdeel van het draaiboek, later zat ie weer met een kogelvrijvest Biggetje van Balen en zijn vrienden muzikaal te ondersteunen op het Maidanplein te Kiev, fijn dat ie vervoer heeft van de zaak.
      Hij kan zo bij Nieuwzuur (afd. onderste stenen) solliciteren, met zo’n indrukwekkend cv, of op tournee in het voorprogramma van (Qui?)Bono en de Eagles van de schroothoop (False Flag/Hoax Tour 2016!)
      Imagine John -Helter Skelter- L. draait zich om in zijn graf of urn, mocht John L. niet bij de club der ziellozen horen?

      Ik zou me er wat bij kunnen voorstellen…

      Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

