Iron Sky

Paolo Nutini – Iron Sky (Lyrics)

61 Reacties op “Iron Sky

  1. Dit is OOK een mooie song en ook qua tekst/lyrics–**You Tube**-:”Hoax me Gently”—Lovesbeing-channel–A “must” see/hear..

    Like

          • Song:-James Dean Bradfield–“That’s No Way To Tell A Lie”…..zanger van de Band:Manic Street Preachers solo plaat van 2006…beschrijft in deze song DE LEUGEN..prachtnummer,power,waarheid,kracht..

            Like

          • DE MH17 HOAX CRISIS ACTEURS,die hun KOEFNOEN act opvoeren,met een smile van oor tot oor,met o,o,0,0,0,0,traantjes,pijn,onmacht,verdriet,angst,wallen onder de ogen,wanhoop…..$$$$ en een bepaalde overtuiging en bepaalde voorrechten=de MH17 HOAX CRISIS ACTEURS,leugenaars,bedriegers,CLOWNS,”nabeHOAXstaanden”…Media,Regering,Politie,Reclassering,Ambulance Personeel,Openbaar ministerie,Advocaten,Bekend Nederland,Burgermeesters,Justitie weten ALLEN dat MH17 EEN HOAX is,met o,o, doden,en spelen ***!!allemaal!!*** mee in deze smerige KLUCHT…….allemaal?YEP!!!

            Like

  2. De Iron Sky – film (voor jullie zal het eerder een documentaire lijken natuurlijk 🙂 was ook wel goed.

    En nr. 2 belooft misschien nog beter te worden :

    Like

    • Flut mind control new world order programming holly/hellywood Film is;IRON SKY 2 (ook deel 1)maar figuren als jij(ipssyTROL)kwijlen natuurlijk bij zo’n Film…TIP:vergeet je slabbertje niet om te doen,ivm kwijlen.

      Like

  3. Paolo Nutini – Iron Sky
    Prachtig nummer,met een mooie Boodschap.
    Dat was stevie’s eerste posting op dit topic.

    Dus stevie vindt iron sky mooi.
    Maar wacht effe,stevie spreekt met gespeten tong.
    Want zijn laatste posting is:
    Iron Sky is een flut mind control new world order programming holly/hellywood film.

    Wat is het nu?
    Iron sky is een flut mind control new world order programming holly/hellywood film,maar stevie vindt wel liedjes over Iron sky mooi.
    Dus stevie vind new world order programming mooi.
    heb ik het goed?
    En zoiets noemt zich dan tegenstander van new world order ?
    Stevie,debunked als ik het als compleetdenker mag zeggen.
    Maar goed,ik plaatst verder geen waarheids info meer die ik weet.
    Jullie kunnen het wel zonder mij.
    Ik ga me eens een tijdje terugtrekken op dit blog.

    Like

      • Wie zegt dat ik alles van de NASA geloof?
        Er is namelijk waarheid en er is leugen van de NASA.
        Je zit nu appels met peren te vergelijken door mij ervan proberen te betichten dat ik alles van de NASA geloof.
        Als je niet wilt inzien wat stevie voor een dubbele rol speelt hier ben je stekeblind.
        Vaya con dios,Don.

        Like

        • @waterman10,ben je nu zo dom,of doe je je dom voor ivm Iron Sky,De Song Iron Sky heeft TOTAAL niets met DIE New world Order Film te maken die ook toevallig Iron Sky heet……en ivm dubbelrol?wat lul,bazel,spindokter je toch CLOWN dat je bent,als iemand hier een dubbelrol heeft ben JIJ het wel @waterman10!!!!met je ALLE MH17 Hoax video’s zijn gemanipuleerd door de you tube hoax/channels zelf TYPISCH Trol gedrag opmerking(en)…JIJ hebt een dubbelrol hier,en ik doorzie dat,en dat vind JIJ niet Leuk….Domoor dat je bent,dan wees niet zoooooo DOORZICHTIG!!!(de Aarde=”Rond”hé @waterman10?(hahahahhahahahahahahahaaaaaa)

          Like

          • Ivm IRON SKY @waterman10….wat lul,bazel,spindokter je toch ivm mijn dubbelrol?weet je nu eindelijk dat Redsilver.J channel NIET Free radio Revolution TROLL/GATEKEEPER Jeff.C -channel is?wie was de 1 e die METEEN zei dat the French terror attack-13-11-’15 een HOAX was/is?wie werkte METEEN tegen?wie heeft de 9/11 HOAX tot op het bot GExposed?idem dito Nepal Earthquake HOAX?etc..etc..ZELFS zonder hoax video’s te POSTEN!!!dus wat lul,bazel,spindokter je toch met je dubbelrol,lariekoek,crap,onlogica?!?@waterCLOWN10

            Like

        • NASA houd “iedereen”voor de GEK,met o.a Hun “Ronde”Aarde en @waterman10 trapt er (zogenaamd)in…je MOET wel DOM zijn of een TROL om nu naar 8 maanden op Donquijotte zijn Site nog vol te houden dat de Aarde Rond is,zoals @waterman10….hoew kun je in GODSNAAM nog geloven in DE Ronde Aarde,naar +-8 maanden?!?!da’s geweun ongeleuflijk..

          Like

      • Lekker Doorzichtig is die @waterman10…nu kom je WEER voor de duidelijkste TROL ever op genaamd:@ippsylon…onder het Mom:-met wat gelul,geleuter,geneuzel,onzin,onlogica,kwatsch,dat ik een dubbelrol zou hebben(hahahahhahahahahhahaha)hoe verzin je het je toch @waterCLOWN10?drink je weer?je verdedigt gewoon @ipssylon(al weer)voor de 2e of 3e keer al,de afgelopen dagen(werken jullie samen?)en je hebt natuurlijk mijn reactie’s gelezen ten opzichte van jou,en probeert nu via slinkse,SUPERrrr DOOORZICHTIG wijze via @ipssyTROL/Iron Sky/Programming/New world Order/Stevie Wonder-dubbelrol je Gram halen(coke of wiet?)

        Like

        • Geef maar toe, stevie, jij bent gewoon een trol betaald door Jewrahel om hier elk echt debat onmogelijk te maken door continu de grootste onzin en rommel te flooden. Dat is een klassieke techniek, een blogversie van een DDOS-aanval.
          Je wordt overduidelijk per post betaald, geef het nou maar gewoon toe, dat is de enige reden waarom je zo massaal post, zonder inhoud en vaak hetzelfde opnieuw en opnieuw.
          Niemand anders doet dat, daarmee is bewezen dat je een spamtrol bent.

          Like

  4. Songtekst Iron sky
    We zijn trotse individuen
    Die alles geven voor het leven

    Maar de vlammen
    Kunnen niet veel hoger branden

    Wij vinden goden en religies
    Om ons te vullen met verlossing
    Maar niemand, nee niemand
    Kan je de kracht geven

    Om uit te stijgen boven liefde
    En boven haat
    Door deze ijzeren hemel
    Die hard op weg is om onze geest over te nemen
    Voorbij angst en richting vrijheid

    Oh, het leven
    Dat druipt langs de muren
    Van een droom die niet kan ademen In deze harde realiteit

    Massa verwarring
    Gevoerd aan de onwetende
    Dient nu onze koude samenleving te definiëren

    Van waaruit we zullen stijgen
    Boven liefde, en boven haat
    Door deze ijzeren hemel
    Die hard op weg is om onze geest over te nemen
    Voorbij angst en richting vrijheid

    Je moet het gewoon vast houden
    Je moet het gewoon vast houden
    _______________________________________________________

    Door deze ijzeren hemel
    Die hard op weg is om onze geest over te nemen????????????
    Sinds wanneer is de hemel eigenlijk van ijzer?
    Die tekst van iron sky slaat gewoon nergens op.
    Domme Nederlanders die dit ook nog serieus nemen.!
    En stevie is een platte internet koekoeswous,die zich verveelt overdag en het internet bevuilt.
    Ik daarentegen ben een compleetdenker die zich dagelijks niet verveelt omdat die een full time baan heeft.
    Daaaaaaaag allemaal! Ik zwaai jullie weer uit!

    Like

    • Jouw begrip van de Engelse taal is dus beperkt. Fantasie en creativiteit zijn denk IK ook niet je sterkste punten. Dat geeft niet want iedereen heeft zijn eigen kwaliteiten, ook jij. @Waterman

      Like

      • Je wilt het niet begrijpen en je zult het ook nooit begrijpen.
        Mijn Engels is opperbest en ik begrijp iedere zin van de Engelse tekst.
        Ik begrijp het zodanig dat ik zelfs begrijp uit welke onzin koker deze mindf*ck tekst komt.
        Over creativiteit heb ik verder ook niks te klagen,want ik beheers een 50 tonner. Da’s pas echt creatief!
        Iets waar jij alleen maar van dromen kan en ook nooit zult bereiken.
        Je zult helaas niet verder komen dan alleen maar met internet en dit blog.
        In real life op sta jij naast de kant,terwijl ik in een comfortabele chauffeursstoel zit à € 40,-/uur voor mijn werkgever.
        Dus steuntrekken bij uitkeringsinstanties hoef ik niet.
        Maandsalaris uit werken voelt beter. 🙂

        Over common man gesproken.
        Get alive kerel.

        Like

        • Hoezo sta ik aan de kant? 50 ton betekent dat je zo’n rond om de kerk chauffeur bent. In het buitenland is 40 ton toch echt het maximum. Ik reed de Zwijnenkop al op met auto’s waar je nog een plank over de stoelen moest leggen om te kunnen slapen als zoon van een transport ondernemer. Zwijnenkop wat is dat? Dat vraag je je nu af. Vraag maar eens in een chauffeurscafe als je je gehaktbal weer opvreet. Ik ben jouw denigrerende gezeik helemaal zat. Ik heb meer respect voor mensen die niet meer kunnen werken en elke dag moeten vechten om rond te komen terwijl mensen als jij ze kleineren. Je bent voor mij een minderwaardig, egotrippend mens vanwege de instelling die je op MIJN blog tentoonspreidt. @Waterman

          Like

        • Doe normaal man. Iedere keer die preek van je..
          Van welk geloof ben je eigenlijk. Of is dat te persoonlijk?
          Je oordeelt en veroordeelt wel erg snel.
          Stevie heeft gewoon gelijk dat jij in de MH17 zaak het bij het verkeerde eind had.
          Neem je verlies en sla je niet steeds zo op de borst.

          Liked by 1 persoon

    • Dat uit de hoogte en eenzame mannetje ‘on the top of the world'(foto)
      staat zelf onder een Iron Sky,veroorzaakt door de bijna dagelijkse chemtrails die in onze nek worden gespuugd en die ons verkocht worden
      door de MSM als “hoge of sluier bewolking” zelfs te zien in de eens zo’n
      mooie blauwe lucht on the top of the world.
      chemtrails:..aluminium oxyde (non ferro metaal)
      ..lithium (alkalimetaal)
      ..strontium (alkalimetaal)
      ..barium (ferrite)=metal oxide=magnetisme
      Die rotzooi veroorzaakt goed geconditioneerde zombies(bedoel niemand
      op deze blog)maar de 95% slaapwandelaars die uit een boze droom
      geholpen dienen te worden ipv hier elkaar af te zeiken.

      Liked by 1 persoon

      • Iron sky bestaat helemaal niet.
        Jij lijkt ook wel zo’n gehersenspoeld persoontje,bouman
        Weet je wat wel bestaat?
        Ik besta,want ik ben mr blue stelletje losers.

        Like

          • NASA staat hier buiten.NASA is helemaal niet verantwoordelijk voor chemtrails. Dus dat NASA zelf toegeeft dat zij achter het chemtrails complot zitten is een regelrechte afleidingsmanoeuvre.
            Chemtrails worden uitgevoerd door het Amerikaanse leger dat door de kabal aangestuurd wordt.(Industrial military complex)
            Hier in Europa is het de NATO wat de chemtrails verspreid.
            NATO wordt ook door de kabal aangestuurd.
            NATO beschikt over de juiste vliegtuigen die dit kunnen.
            Bij de AWACS stijgen deze sproei vliegtuigen op om over Europa een deken vol troep te sproeien.
            Maar dit geeft niet aan dat de sky een iron sky is.
            Ik heb zelfs al gelezen ergens dat er mensen durven te beweren dat de hemel een glazen koepel is.
            Kun je na gaan wat die strontium in onze zuurstof voor een schade heeft verricht aan het denkvermogen van de mens.
            http://www.greatdreams.com/chems.htm

            Like

          • Strontium is een radio-actieve stof(metaal) en tast het denkvermogen niet aan echter een nano-particle in onze bloedbaan veroorzaakt leukomie @waterman.

            Like

          • Strontium tast het denkvermogen niet aan?
            Iets verder nadenken,bouman.
            Iedere vorm van gif wat uiteindelijk jouw bloedbaan bereikt komt in je hersenen.
            The Common Thread of All Major Brain Diseases
            http://www.cancertutor.com/brain_diseases/

            Big farma is makkelijk te vermijden,maar de open lucht niet.
            Vandaar dat de chemtrail oorlog ook de gevaarlijkste en lafste daad is wat idiote mensen uitvoeren.

            Like

          • @Waterman NASA maakt ook onderdeel uit van defensie. Dat het AWACS vliegtuigen zijn die sproeien is zo’n kinderlijk YouTube verhaal. Gewone commerciële vliegtuigen laten ook chemtrails achter. Het gaat om toevoegingen van nano deeltjes aan de brandstof voor vliegtuigen door BIG oil. Achter BIG oil zitten dezelfde krachten als achter de “to big to fail ” banken. Dat verhaaltje van jou hierboven is dus veel te simpel gesteld en ook nog eens gewoon uit je grote duim gezogen.

            Like

          • Ja,er bestaat wel een relatie van NASA met de Amerikaanse defensie.
            Waar het om gaat is dat NASA oorspronkelijk voor heel iets anders is opgezet. Of je het nou gelooft of niet.
            Namelijk om onderzoek te doen in ons heelal uit nieuwsgierigheid.
            Maar omdat de NASA zich heeft laten inpalmen door de satanische plannetjes van de kabal die de aarde voor zich alleen willen beheersen , worden alle technologiën van de NASA gebruikt als wapen tegen de mensheid.
            Jammer!

            Like

      • Chemtrails bestaan uiteraard : in de bloedbanen van believers als jij. Die zitten vol met chemische rotzooi.
        In de atmosfeer zit er ook rotzooi zoals Fijn stof etc. maar tot nu toe heeft nog niet 1 echt lab of onderzoeksinstituut sporen van Barium, strontium, AlO of Lithium etc. kunnen vaststellen.
        Ook niet van roze olifantjes trouwens, jammer eigenlijk. 😦

        Like

    • Waterman, nu eens ophouden met dit gestook please.
      Van jou verwacht ik als Christen dat je je naaste liefhebt.
      We zijn allemaal waardevol, een ieder probeert hier op zijn/haar manier een bijdrage te leveren aan de waarheid en een rechtvaardige samenleving waar alles mág leven wat geboren is óm te leven…
      Dat we met elkaar kunnen verschillen van mening maakt niet uit.
      Wat wel uitmaakt is dat we ondanks deze verschillen dezelfde intentie hebben en mét elkaar ontrafelen wat we’l te doen.
      Als daarvoor meningen opzij moeten worden gezet, omdat de waarheid anders blijkt, dan moet dat…
      En zover dat nóg niet mogelijk is, moet dat ook.
      Ik waardeer je inbreng, maar zeker niet die reacties waarop je een vorm van superioriteit zou moeten bewijzen.
      We zijn afkomstig van dezelfde bron, lijkt me dat welk geloof je ook aanhangt, dat dat wel duidelijk is.

      Liked by 2 people

    • Goed artikel maar je hebt het zelf weer eens niet gelezen @Waterman. In het artikel wordt de NASA namelijk duidelijk genoemd als mede veroorzaker van chemtrails. Weer hetzelfde als met de platte Aarde waarin je ook iedereen de les wilde lezen maar keer op keer blijk gaf je niet te willen verdiepen in de materie.

      Like

      • @waterman10,verdiept zich alleen in de FLES,zuipen tot hij de bodem ziet..voor de rest,alleen maar geleuter,geneuzel,onzin,grootheidswaanzin,ONKUNDE,lariekoek,leugens,spindokteren,en wat Plaatjes posten of van een vrachtauto of van Henk Wijngaard of van ….iets anders totaal onbenulligs…CLOWN,dat je bent…dus @waterman10,JEFF.C-SHILL-FREE RADIO REVOLUTION is NIET REDSILVER.J Channel….dat begreep,wist je nog Niet(tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge,tsjonge—(weet je WEL het verschil tussen een hond en een kat?)hint..een hond blaft..en geeft soms ook pootjes…en moet je uitlaten ivm kakkie en plassie en beweging…een kat daar integen miaaaawt en is erg op zichzelf en hoeft je niet uit te laten,en geeft over het algemeen geen pootjes en ziet er ook anders uit,en gedraagt zich anders…..heb je weer iets geleerd…het verschil tussen een goudvis en een schildpad leg ik ook nog wel een keer uit…by the way mh17=een hoax,o,o, doden..dus GEEN false flag(CLOWN,leugenaar dat je bent!!!)en volgens mij,alles wat je post,ivm video’s/artikelen die heb JIJ zelf nog niet eens bekeken,gelezen,bestudeerd…jij doet/gokt maar wat-DA’S HET grote verschil tussen jou en mij!!!!…jij bent op zich OOK een GROTE Hoax…@waterstofpiroxideHOAX10—EINDELIJK doorzien MEER mensen jouw(hé,hé!!)het heeft “ff”geduurd,maar beter laat dan nooit…

        Like

        • Wat moet ik nou met zo’n domme posting van jou,stevie?
          Wat ben jij eigenlijk voor een mens?
          En wie zit er nu eigenlijk te spinnen hier.
          Je kent mij helemaal niet in het echte leven en alles wat je hierboven geschreven hebt is duidelijk een bewijs van duimzuigerij wat ook wel spinnerij genoemd wordt.

          Like

          • Oh,maar wacht.
            Je bent natuurlijk jalours op mij dat ik dagelijks in een dieseltruck rij.
            En is het een schande dat ik redsilverj per ongeluk met jeffc heb vergeleken?

            Like

          • Ik wil wel eens echt weten wie hier nou echt doorzien wordt.
            Veel lezers die zich nu achter hun oortjes krabben en eens iedere letter van alle postings gaan nalezen.

            Like

      • Tuurlijk wordt de NASA daar ook genoemd.
        Daarom beweer ik ook altijd dat niet alles van NASA een hoax is.
        De NASA zelf zit ook in de geo-engineering business.
        Maar waar het om gaat is dat ik duidelijk probeer te maken dat de NASA niet het masterbrein achter de chemtrails is.
        En hou nou eens keer op met die domme platte aarde van je.
        Ik wordt er schijt ziek van, gewoon weg om geen ene hier met ook maar één spatje bewijs is gekomen dat de aarde werkelijk plat is. Al die belachelijke platte aarde youtubefilmpjes spoel ik door het toilet,want die tel ik niet als bewijs.
        Zolang geen ene bewijs levert is de aarde voor mij gewoon bolvormig dus rond of ovaal.
        Gewoon om de eenvoudige reden. Als ik op de top van een hoge berg sta en overal om mij heen kijk,omhoog kijk en omlaag kijk dan krijg ik toch echt de indruk dat de aarde zo ver als ik maar kijken kan NIET plat is.
        Ik ben niet blind.

        Zoek eens wat meer op Air Force 2025 als het over chemtrails gaat.

        Like

        • Als NASA een hoax zou zijn,dan zijn chemtrails ook een hoax.
          Chemtrails zijn geen hoax.
          Zoals het bij alles is,het brein achter de depopulatie agenda is de kabal.
          Chemtrails is een onderdeel van de depopulatie agenda.
          Net zoals big farma en de vaccinaties ook tot de depopulatie agenda behoren.

          Like

        • Aan zoiets denkt stevie van de platte weetnikskunde niet.
          Laat staan dat hij eens met echte inhoudelijke postings komt.
          Nee,van stevie verwacht ik geen betrouwbare info die de plannen van de JWO eens echt exposed.
          Zoiets is alleen maar weg gelegd voor mensen die echt internet onderzoek doen.
          Compleetdenkers dus.
          Wie is het die echt nadenkt hier en zich echt zorgen maakt over wat mensen hier op aarde stiekum uitvreten?
          Dat is waterman10 of jullie het nou leuk vinden of niet.

          Weather as a Force Multiplier:
          Owning the Weather in 2025
          http://csat.au.af.mil/2025/volume3/vol3ch15.pdf

          Like

      • BESTE,@hugenoot?Google/You Tube….Putin,Bush jr,Freemasons outfit walking out of a freemasons lodge…tuuuurlijk speelt Rusland/China,VS,UK,Duitsland,Nederland etc..etc.. het NWO spelletje mee…voorbeeldje?MH17 HOAX b.v?Syria/russia plane crash/attack HOAX b.v?etc..etc..etc..PUTIN is net zo BAD als Obama,Merkel,Rutte,Cameron etc..1 pot nat…easy,simpel as that..dus?jij hebt helemaal gelijk!CHAPEAU!!!The world is a staged event…NWO=het DOEL…moeten we het hier nog over hebben,over PUTIN?da’s toch zo doorzichtig en duidelijk dat HIJ ook een NWO poker face speler/marionet is…ik bedoel…het is echt niet moeilijk om dat te begrijpen,te zien,en bewijzen voor op te rakelen …MH17 HOAX heeft ALLES bloot gelegd op HEEEEL VEEEL vlakken..ook ivm Freemason/Marionet/Acteur/Toneelspeler Putin/Rusland….”From Russia with a HOAX”….

        Like

      • Ja ik denk dat Rusland ook vuistdiep in allerlei leugens zoals de ruimtevaart, atoombommen die niet kunnen bestaan, een fake Cuba crisis, de holohoax etc. etc.. Dit houdt echter niet in dat ze nu niet werkelijk in opstand komen tegen de gewenste uni-polaire wereld en de overheersing van de westerse kabal. Er is in Rusland veel gebeurd na 1991. Natuurlijk realiseer ik me dat bovenin iedereen elkaar kent. Politiek is echter een raar en crimineel spel. Er wordt met ons, de gewone man/vrouw, gespeeld is ook mijn overtuiging. Als de ruzie in de top hoog oploopt kunnen er maar zo eens wat troefkaarten uitgespeeld worden zoals de fake maanlandingen of zo.

        Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

