Johan Oldenkamp laat met aanval Martin Vrijland en Niburu zijn echte gezicht zien…

Afbeeldingsresultaat voor johan oldenkamp

Na het openen van mijn mailbox vanochtend zag ik dat er weer een nieuwsbrief was van Johan Oldenkamp. Nu had ik altijd wel respect voor Johan Oldenkamp door zijn afwijkende meningen en standpunten alhoewel ik wel vond dat hij soms wat ver ging. Wat mij vooral tegen de borst stootte waren zijn opmerkingen dat hij, Johan Oldenkamp, de enige waarheid sprak. Hij was de boodschapper waar naar te luisteren. Laten we eerlijk zijn, de enige waarheid bestaat in onze illusionaire subjectieve wereld niet. In ieder geval geen waarheid die je als objectief aan de hele mensheid verkondigt. Afijn met deze grootheidswaanzin van Johan Oldenkamp kon ik nog redelijk leven. Ook met zijn in mijn ogen foutieve invulling van de geschiedenis van vooral het antieke Egypte. Hij had ook zijn goede punten vond ik en heb dus vaak andere mensen op zijn site attent gemaakt.

Nu na het lezen van zijn laatste nieuwsbrief (zie link onder dit artikel) is mijn vertrouwen in Johan Oldenkamp volledig weggeslagen. Eindelijk laat hij door met beide benen gestrekt in te gaan op Martin Vrijland en Niburu zijn ware gezicht zien. Hij probeert chaos te creëren binnen de steeds kleiner wordende alternatieve media op een respectloze en vuile manier.

Ook ik vind het jammer dat Martin Vrijland zijn formule veranderde naar het nu bestaande BeyondtheMatrix concept. Teveel Saturnus cult gedoe en ook zijn laatste aanval op Mark Passio vond ik ongefundeerd. Saturnus is niets anders als de sturende planeet van het jodendom. In elk esoterisch boek is dit te vinden. Dus waarom dit zo versluieren??? Toch las ik Beyondthematrix nog dagelijks om de goede dingen die ook werden beschreven. Ik onthield me van commentaar uit respect voor de keuzes die Martin Vrijland had gemaakt. Free will isn’t it? Echter deze Johan Oldenkamp meent het stokje van pseudo gendergevalletje Jeroen Hoogeweij te moeten overnemen door Martin Vrijland ook weer met zijn echte naam te noemen. Verachtelijk in één woord. Terloops valt hij ook nog even 2 andere mensen aan. Alexandra van Niburu en een inmiddels gestopte site.

Johan Oldenkamp je hebt voor mij bij deze afgedaan. Je nieuwsbrief stop je in het vervolg maar daar waar de zon niet schijnt. Mensen die uit rancune zo vernietigend uithalen naar goedwillende andere bloggers zijn mijn aandacht niet meer waard. Ik kan het niet meer opbrengen de door jou geponeerde stellingen die aantoonbaar vals zijn te accepteren om wille van de informatieve boodschappen die je ook hebt.

Een jodenstreek van Johan Oldenkamp

Een jodenstreek van Johan Oldenkamp

http://www.pateo.nl/Links/Nieuwsbrief.htm

98 Reacties op “Johan Oldenkamp laat met aanval Martin Vrijland en Niburu zijn echte gezicht zien…

    • In feite is iedereen die afgeeft op een ander een stakker. Het geeft niet meer aan dan de eigen zwakheden die hiermee getoond worden en niet de correctheid of incorrectheid van een ander. Ieder verkondigt op een eigen wijze waarheden en de strekking is voor elk individu verschillend. Door te bezigen met beoordelen of veroordelen gaat men aan de inhoudelijkheid voorbij.
      Vanzelfsprekend mag iemand een mening hebben en deze spreekt aan of valt af. That’s it.
      Door een onderlinge waarheid bevinding strijd te voeren verlies je de aandacht en loopt iedereen aan je boodschap voorbij. De wakkere mens zal zeker niet méér ontwaken hierdoor en maakt een keuze door dergelijke praktijken aan zich voorbij te laten gaan. Op zich niet verkeerd dat mensen op deze afgeef basis handelen, het zal de spoeling der zwendelaars dunner maken. Echter soms laat deze wijze van handelen anderen meevoeren waardoor de betrouwbaardere mens zich niet meer kan uiten. Laat ons daarom niet meevoeren door hier te diep op in te gaan en bewandel het eigen pad waar we vertrouwd mee zijn.

      Liked by 1 persoon

        • Haha,ik dacht voor DE “show”,en deze REACTIE/OPMERKING was voorAL voor DE Andere REAGUURDERS(en voor ALLE duidelijkheid)Snappie?(Beste Don;)By the WAY,*We Are Change*/nederland/rotterdam/usa/Wereld is OOK Controlled Opposition!Nooit vraagjes aan Onze ministers betreft:Mh17 Hoax?Nos ‘Gijzelings”Hoax?Charlie Hebdo Hoax?etc..etc..terwijl ze toch met hun NEUS er boven opzitten,ivm dat ze ZEER vaak ministers/etc…vraagjes kunnen stellen.(en de MEEST logische/PRANGENDE vragen NIET stelt?)

          Like

    • Nergens. Daarom moet ik door jouw vraag dat binnenkort gaan beschrijven. Voel je niet bezwaard, dat is de bedoeling van dat ik mijn blog heb. Mensen als jij met oprechte vragen dagen mij uit. Daarom begon ik mijn blog en las en studeerde ik veel. Dank voor het uitdagen.

      Like

  1. @Stevie
    Net even gekeken en gelezen maar teveel voor vanavond. Is nog mooi weer hier en dus lekker eten en veel drinken. Weet wel dat het een complexe zaak is. De ene dag kan ik een object zien en de andere dag weer niet. Terwijl de weer omstandigheden hetzelfde zijn. Weet wel wanneer je aan het strand bent en wind stil is kan het zijn dat er 30 km verder op zee een wind is van kracht 5 waardoor de golven hoog zijn mijn zicht op 35km op het zelfde niveau niet mogelijk is.

    Like

    • @Jm het is HEEL simpel,kijk gewoon OP GOOGLE/YOU TUBE;Chicago Skyline A mirage OF chicago skyline A “MIRAGE’Flat Earth…PRECIES HETZELFDE waar jij mee bezig bent/onderzoekt QUA afstand/zicht/Platte Aarde ALLEEN is Dit The Chicago Skyline(WAT ONMOGELIJK ZOU ZIJN BIJ EEN RONDE AARDE)en jij onderzoekt alleen in een Ander Continent/Land/plaats/plek…kijk maar-groet Stevie…SUCCES!

      Like

    • Beste@Jm,je hoeft OOK niet alle reactie’s te lezen of links,Alla Minuut,ik dacht dat jij misschien elke dag ff keek op Donquiojtte zijn site,DE Chicago Skyline a Mirage LINK/TIP/FEIT zal je ZEKER helpen).maar eigenlijk is het al KLAAR,de AARDE=PLAT(eigenlijk JUIST door HEEL simpel/logisch te denken/vragen/ONDERZOEKEN en dan met FEITEN komen die FEITEN blijven waarom dat de AARDE PLAT is)Veel Succes met je Onderzoek,wat ELK onderzoek is belangrijk.

      Like

  2. Don, wat laat je toch kennen met deze uithaal vanwege Oldekamps terechte aanval op de volledig onbewezen platte aarde-theorietjes die jij maar meent te moeten blijven promoten.
    Oldekamp gaat inderdaad frontaal in tegen MV, maar MV schrijft inderdaad te veel zonder de juiste inhoud te kennen. Zijn stukken tegen Chipshol waren sterk maar of dat de volledige waarheid was in de zaak Chipshol durf ik ook wel te betwijfelen. Ik geef Mark Passio het voordeel van de twijfel en denk dat MV er naast zit.MV blijft zichzelf herhalen en blijft maar vragen om donaties net als zijn voormalig (?) grote voorbeeld Micha Kat.

    Even een wel heel relevante aanrader over de verborgen geschiedenis van Ierland (“land van de farao’s) en de volledig door vrijmetselaars geinfiltreerde IRA die decennia verdeel en heers in N-Ierland hebben bewerkstelligd zodat Groot Brittannië achterover kon blijven leunen: http://www.taroscopes.com/miscellanous-pages/briefhistoryireland.html

    Like

    • Trouwens MV lijkt me ook tamelijk lui voor een alternatieve publicist als je dat vergelijkt met wat Oldenkamp allemaal doet (boeken, wholly science paradigma, radio-interviews met o.a. Cremo en anderen die er toe doen, lezingen, nieuwsbrieven etc.).
      Oldenkamp is m.i. veel breder, diepgravender (wetenschappelijker in de voorchristelijke zin) en minder populair bezig dan ‘onze’ Nederlandse ‘Icke’ Martin Vrijland.
      Ik denk ook dat Vrijland nooit met een boek komt en zal blijven zeuren om donaties. Net als Micha Kat die daarentegen wel weer boeken heeft geschreven..

      Like

      • Oldenkamp en Vrijland verschillen m.i. ook inzake de zeer belangrijke oergodin Isis (Au Se(p)t, Venus, Eva etc.) die volledig losstaat van het Saturnusverhaal waar MV steeds weer mee komt.
        Haantjes- en antivrouwgedrag is helaas ook schering en inslag bij de nieuwemediabloggers net als in de mainstream media.
        Ik doe zoveel mogelijk eigen onderzoek en wens me niet langer steeds te ergeren aan flooders zoals SW die ook nog eens jan en alleman/vrouw die hier reageert aanvalt.

        Like

    • Nee Oldenkamp laat zich kennen met zijn publieke aanval op meerdere bloggers waarbij hij ook de namen noemt. Een beetje a la Swapichou en Jeroen Hoogeweij. Hij had zich daar gewoon niet op deze manier over moeten uitlaten. Oldenkamp deed ook iets in de politiek dat maakt hem ook verdacht. Politiek is gelijk aan mafia.

      Like

      • EN is op TELEVISIE geweest bij het Programma:VALS PLAT ntr–Check;You Tube;Johan Oldenkamp VALS PLAT NTR…en heeft 25 a 30 Boeken geschreven…EN zegt dat DE PLATTE AARDE een CIA cointtelpro actie is(ONZIN)Want DE AARDE=PLAT(ZO niet @de haas DEBUNK mijn Top:4;WAAROM dat de AARDE 100% PLATS is:Check:Donquijotte:Eric Dubay over de Platte Aarde Pagina(s)en DEBUNK AUB ff mijn top:4 waarom dat de AARDE 100% PLAT IS…(succes!)

        Like

      • Johan Oldenkamp strijdt toch ook met open vizier onder zijn eigen naam. Net als Micha Kat.
        Waarom moet MV ’s naam onvermeld blijven (Oldenkamp en MV kennen mekaar vrij goed uit Pateo radio-interviews ) zeker nu hij ook zelf beweert dat solliciteren voor hem geen zin meer heeft omdat zijn werkelijke naam te besmet zou zijn. MV ging er in het begin ook steeds met gestrekt been in tegen Swap en liet zich ook door hen volledig piepelen in zijn extreme scoringsdrang in de zaak van het Wassenaarse jongetje.
        Oldenkamp wordt ook op Swapichou vaak genoeg door het slijk gehaald. Die hoor je daar toch ook niet over omdat het ook veel te veel eer zou zijn voor die hersenloze slijkgooiers.

        Like

        • DEBUNK MIJN TOP:4 ivm dat DE AARDE 100% PLAT IS!(succes @de haas)ONMOGELIJK dus?DE AARDE=PLAT!!(en NOG iets @de haas,het gaat niet om mij maar om DE FEITEN/WAARHEID,blijkbaar acht jij dan niet bepaald HOOG in het FLAT EARTH topic)NASA zegt ZELF dat DE AARDE PLATIS,en NIET DRAAIT in Documenten uit;1987/1988 van NASA zelf, TOEN WAS nog GEEN GOOGLE,NU WEL!!en You Tube,en DE bewijzen(STAPELEN zich op)maar mijn top:4 IS AL GENOEG,DAT DE AARDE NIET ROND IS,MAAR 100% KEIHARD PLAT-PLAT-PLAT!!)als JIJ het NU leuk vind OF niet…HET GAAT OM DE FEITEN/BEWIJZEN!!!!!!WAKE THE !!!??^^%%&& UP!!Johan Oldenkamp BOEIT mij geen ENE REET!!

          Like

          • @de haas heb je INMIDDELS als een GEKEKEN op GOOGLE:NODISINFO-Utoya/Norway shooting HOAX en NODISINFO-Norway/Oslo bombing Hoax (meerdere artikelen,met 100% BEWIJZEN dat het BEIDE hoaxes(in SCENE GEZET,en ivm Oslo Bombing GEcontroleerde bommen,met in beide Gevallen,o,o doden,gewonden,100% HOAX,met de VELE,VELE,VELE,VELE,VELE KEIHARDE BEWIJZEN,links,video’s,artikelen,reactie’s die de VELE,VELE,VELE Reaguurders hebben GEPOST gelezen,gezien,onderzocht,bestudeerd dat het BEIDE HOAXES waren/ZIJN?)EN?BEIDE ZIJN HOAXES hé,Of niet?(HEEFT NIKS MET MIJ TE MAKEN,@de haas het zijn FEITEN,met VELE,VELE,VELE AANtOOOOOnbare keiharde bewijzen,met o.a:FOTO’S/AFBEELDINGEN/ARTIKELEN/VIDEO’S/LOGICA/REACTIE’S etc…)toch?

            Like

          • @de haas bekijk AUB OOK deze BEELDEN/OPNAMEN/VIDEO die GEWOON IN DE MAINSTREAM MEDIA zijn geweest betreft DE Oslo/Norway GEcontroleerde BOMBING hoax(alleen verteld DE media,NATUUUURLIJK niet dat HET in SCENE is GEZET(What’s NEW?)—You Tube;Worst shooting spree in history?84 dead in Utoya,Norway massacre-RT-channel(ALLEEN al DIE MAN,met dat HILARISCH WIT VERBAND om zijn kop/hoofd met FAKE BLOED is AL….(KIJK MAAR,HILARISCH!!)hahahaha–Laat ZWIJGEN als je nu OOK nog eens ALLES bekijkt op Google:NODISINFO..(stel je voor…)

            Like

          • Om het HELEMAAL simpel te HOUDEN:Utoya “shooting”WAS/IS gewoon een DRILL/RAMPENOEFENING,die ALS “echt””moet”doorgaan…o,o doden,gewonden,gewoon een HOAX,en jij zei @ de haas dat er nog 2 a 5 police shooters OOK nog op dat VERLATEN(handig,om te HOAXEN)EILAND,kids hebben DOODGESCHOTEN,samen met A.Breivik(CRISIS ACTEUR/FREEMASON/”SHOOTER”’DADER””)erg “logisch”als het ECHT zou zijn,want WAAROM zouden die VELE,VELE,VELE “overlevenden”er GEEN WOORD OVER ZEGGEN?terwijl OOK nog HUN OUDERS RIJKE/ELITE/POLITIEKE MENSEN zijn, want mede en DAAROM waren die Kids op DAT die POLITIEK EILAND HAPPENING/BIJEENKOMST,ik heb bijna ALLES gezien/bekeken/interviews/opnames/ FAKE “DOCUMENTAIRES” bekeken betreft deze HOAXES,buiten NODISINFO om,en het zjin beide HOAXES(in scene gezet/drill/rampenoefeningen/fake,o,o doden/gewonden,crisis acteurs)waarom?OMDAT deze gebeurtenissen ZELF UITWIJZEN op 100% HOAXES..(onderzoek baart kunst,en LOGICA,en KEIHARDE BEWIJZEN)kan ik toch niks aan doen of ALLE mensen die begrijpen/zien dat deze 2 gebeurtenissen IN SCENE zijn gezet.(hadden ze het maar NIET in scene moeten zetten)

            Like

    • En trouwens, het ging me niet om de platte Aarde. Laat onverlet dat ik overtuigd ben van een platte Aarde. Dat is mijn goed recht toch? Als jij je wilt vastklampen aan de bolvormige Aarde van de vrijmetselarij dan moet je dat ook zelf weten.

      Like

      • Zal ik zeker blijven doen. Ik ga mijn tijd niet verdoen aan zo’n theorie en types als S. Wonder..
        Heeft Waterman trouwens een permanente ban. Want die mis ik wel een beetje hier voor het broodnodige tegengas.

        Like

        • Dankbaar heeft gelijk dat hij die onzinnige opmerkingen van jou weghaalt. Lees eerst het boek en kom anders met andere feiten dan die van Dankbaar. Die heb je namelijk ook niet..

          Like

          • Ik heb het boek gelezen,
            Ali Hassan zegt het immers zelf tegen zijn medebewoonster
            als hij bij zijn kamer in Leeuwarden aankomt.
            hij zegt tegen haar: ZE hadden haar keel dieper moeten doorsnijden.
            En is het niet raar dat het 7 weken duurt dat de plaats delict
            ( de caravan van Wolfgang Hebben) in vlammen opgaat.!
            Bij een misdrijf is het toch de bedoeling dat je zo snel mogelijk alle sporen uitwist.
            Ali Hassan had daderkennis en moest daarom het land uit
            en ik denk dat hij niet meer leeft

            Like

          • Ook het motief dat Wim aanvoert gaat er bij mij niet in.
            Hij gebruikt eigenlijk een dubbel motief zoals ik het begrijp,
            het eerste motief zou zijn om het toen nieuw gevestigde asielzoekerscentrum niet in diskrediet te brengen.
            en als 2e motief zegt hij dat in kringen rond de moordenaars
            (zo zegt hij dat letterlijk) er chantabele informatie over Demmink
            beschikbaar zou zijn, en dat daarom Ali Hassan weggesluisd is

            Like

          • Het valt mij trouwens ook op dat W. Dankbaar eigenlijk niet ge intereseerd is in de huidige verblijfplaats van Ali Hassan.
            iedereen is toch op te sporen ?
            Peter R de Vries wist in1994 ( toen hij nog voor zichzelf werkte)
            Frans Meyer (een van de heineken ontvoerders) in Paraguay
            op te sporen!
            met een levende dader heb je toch eigenlijk alles in handen.
            maar dat is kennelijk niet de bedoeling

            Like

          • Je hebt helemaal gelijk. Fogelsanghstaete is de plaats delict volgens mij. Maar buiten dat laat ik WD met rust. Laat hem maar aantonen dat justitie corrupt is.

            Like

          • Don, dat is juist het punt toch?
            Dat zal Wim nooit doen…
            De vraag is waarom niet…
            Hoe corrupt is Wim?
            Of is hij gewoon naief?
            Zeg het maar, ik denk het iig…

            Like

          • Een onjuiste dader aanwijzen vind ik verreweg meer dan afschuwelijk….
            Dus wat doet Wim in deze?
            Iets wat voor mij niet door de beugel kan iig…
            Word er letterlijk misselijk van!

            Like

          • 1. Wolgang, Ludger en/of Fa’ek (“Ze”);
            2. Eerder de sexcaravan/PD in de fik steken zou te veel argwaan hebben gewekt; (i.c. sporen wissen)
            3. Ali had zeer zeker daderkennis als mededader..

            Like

          • (Mede)daders:
            -Fa’ek: heeft m.i. gelogen over zijn aandeel; is zeker niet onschuldig aan (mede) verkrachting;
            – Ali: schuldig aan (mede)verkrachting;
            -Wolfgang: facilitator, geestelijk brein achter het geheel; heeft het lijk verplaatst van de caravan naar het weiland;
            -Ludger: (mede)verkrachter en moordenaar; brein; heeft het lijk helpen verplaatsen; is door justitie buiten beeld gebracht ook i.v.m. van eerdere moorden op Groningse straatprostituee’s; bracht daarvoor enkele prostituees vaker in de caravan op Kollumse AZC-terrein;

            Rol Dankbaar:
            – witwassen van Fa’ek;
            – meehelpen justitie om Ludger definitief buiten beeld te krijgen (Dankbaar fakete kortgeledendat hij Ludger niet herkende op foto’s);

            Like

          • Waar ik me zeer over verbaas is dat Dankbaar zijn Vaatstra boek niet naar de (leden van) Tweede Kamercommissie voor Justitie en Veiligheid heeft gestuurd. Al zijn open mails, stukken en brieven hebben nog geen enkele openbare reactie van een (serieuze) politicus of justitie teweeg gebracht

            Ieder publicist en klokkenluider weet dat dit de meest geeigende en effectieve weg is om de zaak Vaatstra – op termijn – weer vlot te trekken en de onschuldige Jasper Steringa vrij te krijgen.

            Like

          • @de haas,ik weet weinig tot tot bar weinig van de Vaatstra Zaak,maar WIE zegt dat deze “Dader”:Jasper Sterringa ECHT in de BAJES zit?is het ONmogelijk dat deze Jasper.s gewoon een CRISIS ACTEUR is,en NIET in DE Bajes zit…(don’t Shoot me)

            Like

          • @de haas,voor ALLE duidelijkheid,ik ZEG NIET dat de Veenstra Zaak een Hoax is,maarrr dat het Jasper.s stukje in het verhaal,in scene is gezet(Afleidingstruc/dan is de zaak,tenminste ‘case closed’,en MISSCHIEN helemaal NIET in DE Bajes zit…Stel je voor dat Vrouw,kinderen,Familie,vrienden Van Jasper.S WETEN dat hij onschuldig is,en DUS erin is geluisd,en voor NIETS vast zit,zou je dan niet denken(Automatisch)dat de Vrouw,Familie,vrienden er ALLES aan zouden doen om hem VRIJ te krijgen of een Facebook/Internet Actie etc..etc..?!?Deze Jasper.s die zit MISSCHIEN helemaal NIET in DE Bajes,en is part of it,ivm deze zaak..Zou het een TOTAAL ander licht werpen op deze zaak?(dacht het wel)

            Like

          • @Anna Daar heb je gelijk in. Wie de dader ook mag zijn en wie dus ook beschermd wordt maakt niet uit als je de corruptie binnen OM, justitie en politie wilt bewijzen. Misschien dat WD een begin kan forceren met zijn boek. Ik twijfelde aan de dood van Ludger Dill en kreeg daarvoor een ban op de site van WD. Dat geeft me wel te denken. Ik heb geen graf van die man kunnen vinden.

            Like

        • Hoera, ik heb een ban!
          Dat betekent enkel dat ik het goed doe natuurlijk. 🙂 Mini-potentaatjes als Don vinden het niet leuk als getoond word dat hij als piepkleine keizertje van de blog geen kleren aanheeft maar ook nog eens in verregaande mate besmet is met een hoop nonsens-infecties. The foon on the hill? Nee, the fool on the blog. Om dan nog te zwijgen over zijn kwijlende debiele en schurftige huisdier Stevie, afgetakeld in die mate dat enkel nog euthanasie hoop kan bieden. 😉

          Like

          • @ipssylon(TROL pur sang/in hart en nieren)maar enfin…DEBUNK MIJN TOP:4 DAN EENS PIPO de TROL(Clown)–HET GAAT OM DE 4 FEITEN/BEWIJZEN waarom dat de AARDE 100% PLAT IS(NASA zegt het zelf/Wikipedia/Alle foto’s/beelden Ronde Aarde ZIJN FAKE!/The Chicago Skyline a “mirage”)—IT’S OVER,DE AARDE=PLAT–DEBUNK DEZE 4 FEITEN/WAARHEDEN eens ….spindoktertrolclowntje dat je bent…(IT’S OVER,net zo goed als ivm DECEPTION ISLAND,heb ik je ALLE HOEKEN van de kamer laten zien,SIMPEL DOOR FEITEN en WAARHEID en BEWIJZEN)DA’S toch Duidelijk(hoop 😉

            Like

          • En wat hebben zij gewonnen Pierre?!!!

            Ben je nou Trol-van-de-week geworden op kantoor? Aai over de bol vd baas? Hoor ik daar een kassa-rinkelen? Alles voor de ban-bonus, tsjakkaaah!

            Als je het hiervan moet hebben is het best sneu met je leven gesteld Oepsielon (of 1 van je andere gespleten persoonlijkheids identiteiten, krijg je per identiteit of als groepje betaald?), zou er bijna medelij mee krijgen…cherm…

            Like

        • @ipssylon/john doe/erico/peter/TROL….DE BEWIJZEN/FEITEN bevestigen dat de AARDE 100% KEIHARD PLAT IS!!..Jouw VRIENDJES van NASA zeggen HET ZELF met nog een paar bekende extra KEIHARDE/FEITEN/BEWIJZEN/LINKS die ik CONSTANT lever(o.a DIE andere 3 FEITEN/BEWIJZENuit DE top:3 WAAROM dat de AARDE 100% Plat is,en NIET rond!) waarom dat de AARDE 100% PLAT IS!!—-heeft geen ZAK met mij te maken,maar JUIST met de 4 BEWIJZEN/FEITEN/WAARHEID/WAARHEDEN die ik LEVER,die GEWOON NA te CHECKEN zijn !!!!!!(it’s DONE!!,de AARDE=100% PLAT!!,ik kan daar toch NIKS aan DOEN!!,want de BEWIJZEN/FEITEN/WAARHEID/WAARHEDEN…tonen dat KEIHARD/BEWIJZEN DAT100% AAN!!

          Like

        • MARK TWAIN–“It is better to keep your mouth closed and let people think you are a FOOL than open it and remove all DOUBT”–voor:@Ipssylon/trol

          Like

        • @de haas,ik weet eigenlijk niks tot weinig van de Veenstra Zaak,zodoende plaats ik ook geen reactie(s)over iets waar ik niks,tot weinig van weet.Maar het FEIT dat jij met Andere Zaken er OOK 100% er naast zit..o.a:Utoya/Norway “shooting”,EN James Holmes Aurora Batman Cinema “shooting” en The “Ronde/bolvormige”Aarde!!Heb ik persoonlijk bij VOORBAAT,al geen vertrouwen in ALLES wat jij zegt,vermeld,schrijft,dus OOK niet in DE Veenstra zaak/W.Dankbaar….EN het ERGSTE is nog van alles jij beweert KEIHARD dat ik DISINFO verspreid ,en dan vraag ik je meerdere malen met wat dan?En dan Zeg je geen WOORD,en nog iets,Ik wou JOUW alleen maar HELPEN,ivm James Holmes(CRISIS ACTEUR/”DADER”)ivm Batman Cinema Aurora Hoax EN Utoya “Shooting”HOAX,en met DE “ronde”AArde/PLATTE AARDE…met LINKS,FEITEN,WAARHEID/TIPS/SUGGESTIES en dan REAGEER je als een HYENA terug?Welke ECHTE,OPRECHTE WAARHEIDSZOEKER,zou dat doen?Heb je NU misschien/eindelijk eens GEKEKEN naar DIE LINKS/TIPS/SUGGESTIES/FEITEN/WAARHEDEN betreft o.a Norway/Oslo/Utoya “shooting’HOAX en Oslo bombing HOAX en naar:Aurora batman shooting HOAX/James Holmes Crisis Actor..EN naar de PLATTE AARDE bewijzen/links/feiten?WANT daar GAAT het TOCH om,om de WAARHEID te vinden/zoeken/onderzoeken/ontdekken…WIJ zijn nog NIET eens BELANGRIJK,Een ZAAK/ONDERWERP/TOPIC is DE HOOFDZAAK!

          Like

    • Ik heb net bij de afdeling Tarot gekeken van de Openbare Bibliotheek. Ik heb daar zeker twee boeken over Crowley Tarotkaartkunde zien staan en in dat zal zo zijn in bijna alle Nederlandse ob’s.
      Vrijland maakt ook inzake Crowley de fout om alles van hem op een (pedo)hoop te gooien en als hardstikke fout te labellen.
      Als je geinteresseerd bent in astrotheologie (zoals Michael Tsarion e.a.)dan heeft ook Crowley daar zeker wel juiste inzichten over gehad.

      Like

      • @Beste Donquijotte,ivm :Slaap jij ofzo”Opmerking,bedoel ik mee,ivm DAT:NASA in 1987/1988 KEIHARD zelf zegt/schrijft/ dat de Aarde NIET ronddraait en PLAT is,en natuurlijk die ANDERE 100% KEIHARDE BEWIJZEN/FEITEN dat de Aarde 100% KEIHARD PLAT is.(MAANDEN,vele,vele Artikelen heb je gemaakt/gepost,betreft dat de AARDE wel eens PLAT zou kunnen zijn en/of gewoon IS,en NU zijn er 100% keiharde bewijzen/feiten van NASA o.a zelf dat de AARDE 100% KEIHARD PLAT is,en NU ben je Zwijgzaam?)–groet Stevie FLAT EARTHER wonder

        Liked by 2 people

      • Aleister Crowley daar zijn ALLE Powers that Be ook zo’n FAN van En een INSPIRATIEBRON voor….(IK walg van die smerige Satanist(en)EN Aleister Crowley(Puur EVIL)Welke IDIOOT komt voor zo’n Figuur als Aleister Crowley op?!?

        Like

          • @de haas,JIJ verzint dingen EN LIEGT,en kan geen 1 ding opnoemen qua dat ik DISINFO zou verspreiden,maar dat wel ZOMAAR verkondigt,EN @de haas heeft LAK/SCHIJT aan:FEITEN/WAARHEID/BEWIJZEN ivm:Utoya shooting HOAX–Aurora shooting HOAX/James Holmes”Dader”/CRISIS ACTEUR EN ivm de KEIHARDE bewijzen/feiten dat de AARDE PLAT=en komt dan met zo’n TYPISCHE opmerking,die b.v;@ipssylon(Trol) OOK zou gebruiken,terwijl @de haas,een “Waarheidszoeker”zou zijn?NOGMAALS @de HAAS,het gaat OM de FEITEN/WAARHEID,niet om jou en mij(HAARfijn uitgelegd en dan zo’n BABY reactie,”Neem je pillen een keer in…(terwijl @de haas,voor de REST totaal NIKS qua FEEDBACK teruggeeft,die met de FEITEN/WAARHEID/BEWIJZEN/LOGICA heeft te maken,terwijl ik DE FEITEN/WAARHEID/BEWIJZEN/LINKS aan hem SCHENK?!?!?WAAR het juist om DRAAIT!!(je hebt je laten kennen @de haas)

            Like

          • @de haas = de Aarde nog altijd KEIHARD 100% Rond volgens jouw”Deskundigheid'” ?

            Like

    • @d’n Haas: Nee, Black Goo, debunked als zijnde Barbab(l)ob en z’n moeder -duidelijk herkenbaar op de kleurplaat- trekt volle zalen wil je zeggen? http://www.schoolplaten.com/kleurplaat-barbapapa-familie-i9627.html.
      Volgens mij laat iemand zich kennen als ie heilig geschocked raakt van een filmpje van een plastic bakje met wat zwarte drilpudding d’rin, waarbij men fantaseert dat het intelligent is en vanuit stilstand in je gezicht kan springen, in een boze opwelling? En gij geleufd dah?
      In mijn ogen is het meer iets voor History-, National Geographic- of Discovery-Chanel, leuk voor naast die man-met te grote voeten-in-apen-pak-achter-die-boom-na de reclames, of achter het hek van area 51 op een schotel oid (secret (lange) nasa files, my ass), maar nu eerst reclame en amerikaanse oorlogspropaganda, daarna bejaarde aliens, tot zometeen! (de zuigzooi).
      Of hebben ze al foto’s van Bush en buuv Merckel op de veranda van hun vakantie-villa’s, pootje badende in het zwarte plakzooi-meertje naast de deur, of enig ander bewijs van die plek, of bonnetjes van de makelaar gevonden? Toch meer in de catogorie van broodje bush-meat met ebola-saus, zegt mijn gevoel (zonder bewijs).

      Daarnaast is het klote voor MV, dat zijn saturnus-cult-main-frame-super-pc theorie in duigen valt, als het firmament uiteindelijk toch een glazen koepel met holografische projecties d’rop blijkt te zijn (over een platte, ronde, stilstaande ijsplaat met zwaar bewaakte (waterpas) platte aardvijvers erop). Theorieën zijn er ten slotte om bij voldoende bewijs aan te passen.
      Maar ja, dan moet ie alle donaties terug gaan geven en loopt het dooms-day-prep winkeltje niet meer zo goed. Hij zou ook zijn visie en theorie over da evil-matrix-powers-that-wanne-be, naar down to (the flat-)earth kunnen aanpassen b.v. Die theorie kan helaas ook op een platte aarde kloppen, maar zou echter waarschijnlijk minder goed kunnen bestaan als deze oerleugen ooit eens naar buiten zou komen.
      Als ie toch plat blijkt te zijn, wat klopt er dan nog meer niet? Teveel om op te noemen, je bent sneller klaar met te noemen wat nog wel klopt.

      Blijkt maar weer eens wat een leugens we op school gehoord hebben! En ik maar denken dat die farao’s uit Egypte kwamen en dat de IRA eigenlijk in beginsel namens de katholieke onderdrukte meerderheid, -die zich wilde aansluiten bij de rest van hun eiland, bij toeval ook katholiek- streed tegen de protestants overheersende minderheid die aan de macht werd gehouden dmv de Engelse onderdrukking/bezetting van een stukje Ierland (Noord-Ierland genaamd). Volgens mij hebben die dienstplichtig erheen gestuurde militairen ook niet echt achterover zitten leunen. Het is er dacht ik nogal een tijdje burgeroorlog geweest door de jaren heen en dat nog maar met 1 godsdienst (onze god is de beste, hup god! verdeel en heersch). Of was dat al die jaren een hoax/toneelstuk op tv met al die bomaanslagen, rellen, oranje-marsen, burgeroorlog, etc, wil je zeggen?
      Vrijmetselaar (Qui) Bono Vos heeft er nog z’n hitje sunday bloody sunday aan over gehouden. Helaas is de acount verlopen en heb ik jou versie hierover niet kunnen lezen, ik was zeer benieuwd. Ik had laatst ook al zo’n ahaaa-erlebnis met dat platte aarde verhaal zodoende, dus plaats em aub nogmaals! (zonder dollen)

      Ken je de stripboeken-serie van Slaine? Gaat over de oude-Kelten in oa het tegenwoordige Ierland (van voor de grote vloed, toen je nog naar Engeland en Frankrijk kon lopen, zonder kromming), de Aardgodin, Carnunis (gehoornde god), etc. en de hoofdfiguur Slaine die zich met dwerg Ukko en een grote hakbijl -tot zijn enkels in het bloed- een weg baant tussen dimensies, dwars door demonen, Romeinen, christenen en meer van zulks. Er werd door geschiedkundigen in recensies verklaard dat deze comic-serie een goede interpretatie van de (voor het grootste gedeelte niet opgetekende) geschiedenis zou zijn, maar ja welke wetenschapper is nog te vertrouwen, these days? Tis in ieder geval mooi getekend en een aanrader! Lekker ontspannen de herfst in.

      We horen het nog…

      p.s. In mijn zoektocht naar een geschikt barbapapa-plaatje, stuitte ik per ongeluk op dit familie-overzicht met dubieuze blauwe barbapa-zoon; Zeg maar gerust Barbavrijmetselaar! http://www.vanallesvan.nl/barbapapa/postkaarten-en-wenskaarten/p-1/4030576640405–postkaart-barbapapa-familie-met-namen-%28de%29.html

      Like

  3. Wellicht dat ik hier (nogal?) wat mensen beledig als ik zeg dat ik nog NOOIT van die “Wollige Wetenschappert Oldenkamp” had gehoord TOT vanavond !

    “Pateo” zegt me bij nader inzien wel iets trouwens.

    Waarschijnlijk uit een even ver als afgeknapt (internet)verleden-gn-gnnn …

    Like

    • Ik had eigenlijk ook nooit ECHT van Oldenkamp gehoord TOT dat @de haas een Zoveelste poging deed(stuiptrekking)met Johan Oldekamp als een soort “bewijs’met een Artikel van Oldenkamp betreft dat de AARDE NIET ROND ZOU ZIJN,maar een Cointel Pro actie zou zijn met medewerking van de CIA(ONZIN/BLA BLA BLA )WANT de AARDE=100% KEIHARD PLAT!!!)ZIE TOP:4!!!;)en toen ben ik deze Johnan Oldenkamp eens gaan googlen…SHILL/GATEKEEPER pur sang(@de haas JIJ VERSPREID HEEL VEEL DESINFO!!)En nog iets @ de haas?Begrijp je nu EINDELIJK,dat OOK James Holmes CRISIS ACTEUR is en GEEN zondebok(onzin wat jij uitkraamde)en NIET in de Bajes zit betreft DE batman Cinema Shooting HOAX-HOAX-HOAX-USA!!!!JAMMER en triest dat “waarheidszoekers”truthers”nu MUISSTIL zijn betreft het 4 KEIHARDE 100% BEWIJZEN,dat de AARDE 100% PLAT IS!!(NASA ZEGT HET ZELF!)@de haas,JIJ HEBT TOTAAL GEEN RESPECT VOOR:FEITEN,WAARHEID,WAARHEDEN!en jij bent WAARHEIDSZOEKER?!?(schaam je)wonderbaarlijk begrijp je WEL,dat DE MH17 EEN HOAX is…toch?

      Liked by 1 persoon

  4. GOOGLE:GOOGLE:GOOGLE:NASA Documents 1988 FLAT EARTH…(DE AARDE=PLAT,NASA ZEGT HET ZELF!)…bekijk ALLE artikelen/video’s MET 100% KEIHARDE BEWIJZEN van NASA zelf dat de AARDE 100% PLAT is EN,Niet Ronddraait,in DOCUMENTEN uit 1987/1988 van NASA ZELF!!!!!–IT’S Over de AARDE=100% PLAT!–(wees BOOS op NASA en Wikipedia en op DIE Weerman ivm HET onmogelijke zicht op THE CHICAGO SKYLINE(qua de LANGE afstand)bij een Ronde Aarde,en die weerman LIEGT,verzint,verteld onizn/lariekoek om dat te verklaren)DE AARDE=100% KEIHARD PLAT(heeft NIKS met mij te maken,dat de AARDE 100% PLAT is!)—@ipsyllon blijkbaar ben JIJ het zelfs er nog mee eens,want je geeft mij LIKES?!?

    Like

    • DUS!!!VOOR:!!!**ALLE**!!!DUIDELIJKHEID!!!—NASA ZEGT ZELF DAT DE AARDE !!!**NIET**!!!RONDDRAAIT en:!!!**NIET**!!!ROND is,EN dat de AARDE !!!**PLAT**!!!is,uit DOCUMENTEN/BEWIJZEN/PUBLICATIES uit: 1987/1988 op hun EIGEN !!!**WEBSITE**!!!!!!!!!!en dan NOG eens:DAT ALLE FOTO’S/BEELDEN/van de “RONDE”AARDE 100% FAKE ZIJN…EN DAT DE Chicago Skyline ONmogelijk te ZIEN zou MOETEN(FEIT!!!) zijn bij een “RONDE”aarde,ivm DE AFSTAND!!!!!EN dan nog eens :WIKIPEDIA Bolvormige Aarde VERSUS WIKIPEDIA Platte Aarde=DE AARDE 100% PLAT en NIET ROND/BOLVORMIG….(dringt het NOG niet DOOR?!!??##%%&&^^##!!!!!!!!!!!!?????????????????)HEEFT niks MET MIJ TE MAKEN,maar PUUR om de FEITEN/WAARHEID/BEWIJZEN/LOGICA!!!!WE zijn toch op ZOEK naar DE waarheid/feiten/bewijzen/logica!!!of NIET?…..BIJ DEZE…100% FEITEN/BEWIJZEN/WAARHEID/WAARHEDEN/LOGICA,,,,afz:Stevie,NASA,WIKIPEDIA,Chicgo Skyline a “Mirage”(weerman)FLAT Earth

      Like

  5. En ZO word de MENSHEID UITGELACHEN DOOR O.A:HOLLYWOODFILMS betreft DE Flat Earth—-You Tube:Google and Columbia Pictures Flat Earth Mockery-TRUTH in PLAIN SIGHT—Russianvids-channel(BEkijk AUB(moet iedereen ZELF weten) AL zijn VIDEO’S/BEWIJZEN ivm dat de AARDE 100% PLAT is)

    Like

  6. Ik vind het echt ernstig om te zien dat hier zoveel mensen denken dat de aarde plat is.
    Het simpelste bewijs dat de aarde rond is, is dat de maan aan de andere kant van de wereld gezien ‘op z’n kop’ staat.
    https://nl.wikipedia.org/wiki/Maansverduistering vlekken onder en rechts
    http://www.timeanddate.com/eclipse/in/australia/sydney vlekken boven en links.
    De flat earth wordt volgens mij gepromoot door mensen die eerst de waarheid spreken over zaken en om die ongeloofwaardig te maken komen ze later met grote onzin.

    Like

  7. Hoe kan je met een platte aarde verklaren dat op hetzelfde moment op verschillende plaatsen op aarde de zon schijnt?
    Hoe verklaar je seizoenen met een platte aarde?
    Hoe verklaar je dat dagen in de zomer langer duren dan in de winter en op hetzelfde moment dat in Australie dat omgekeerd is?
    Ik heb de platte aarde theorie ook uitvoerig bekeken en logica brengt me dat dit niet waar is.
    Ja nasa liegt, is onbetrouwbaar, maar daarom hoeven ze niet over alles te liegen.

    Like

    • Het is heel simpel, de zon beweegt zich ook in het platte model tussen de beide keerkringen. Geen enkel verschil met de globe dus. De zon draait altijd boven de Aarde maar als hij te ver weg is is het donker veroorzaakt door menselijk perspectief. Als je verder nog vragen hebt dan hoor ik ze graag en zal ze proberen te beantwoorden.

      Like

      • Dat zou dan ook inhouden dat de zon steeds versnelt als hij van de binnenste/noordelijke keerkring naar de buitenste/zuidelijke keerkring beweegt want die cirkel is dan veel groter en vertraagt als de zon weer naar de binnenste/ noordelijke keerkring beweegt. Wat voor kracht zorgt daarvoor?
        Zons op- en ondergangen gebeuren vrij vlot, op een platte aarde zou dit vele malen langzamer gebeuren als het zo is dat dit door perspectief zou gebeuren.

        Like

  8. @stevie wonder
    Waarom zeg je dat Nasa liegt (ben ik met je eens) en kom je met ‘bewijs’ van Nasa dat de aarde plat is? Heb je daar overigens een linkje van, kon het niet vinden met startpage.
    Verder kan ik je de tip geven om minder te schreeuwen en niet steeds jezelf te blijven herhalen.
    Welke 4 keiharde bewijzen van een platte aarde doel je op? Graag even een link, zal ik kijken of ik daar tegenargumenten voor heb.

    Like

    • @Grover,ik herhaal veel,omdat niemand antwoord geeft,en ivm links vinden,is piece of cake,maar ik zal wederom je DE top:4 geven die je ZEER makkelijk kunt vinden/checken op internet/you tube/google;1:NASA documents 1988 flat earth(google/you tube:Nasa proof flat earth documents 1988—kom je o.a uit bij;You Tube:Insanity is sanity -channel(click VOORal op de link onder de Video)—2:Chicago skyline a “Mirage”Flat Earth(you tube/google)deze weerman van CBS liegt,verzint,verteld klinkklare NONSENS/liegt ivm dat DE chicago skyline a “mirage’is(een mirage betekent o.a;illussie–waanbeeld–een soort fata morgana)hij liegt omdat de ‘ronde’aarde door de mand is gevallen,qua Afstand,zou NOOIT deze Chicago skyline te zien moeten zijn,en verteld (moet!)klinkklare Nonsens/leugens om de “ronde’aarde nog steeds te doen geloven—3:ALLE foto’s/beelden/afbeeldingen zijn fake,nep,CGI,green screen,geschilderd,foto shop,dus het BESTE “bewijs’van de Ronde Aarde=100% ALLemaal fake!—4:WIKIPEDIA bolvormige aarde VERSUS Wikipedia Platte AArde….hoe kan WIKIPEDIA ontelbare,vele,vele links,bronnen,extra links,bewijzen vinden,leveren van iets wat “NIET” bestaat op een megavolle/lange pagina?met 43 bronnen,en 9 externe links,op een lange,volle pagina met NOG een extra links materie op de BLAUWE woorden op de pagina,van iets wat “NIET’bestaat(knap hoor)VERSUS;Wikipedia bolvormige Aarde een lege,superkorte pagina met NIHIL(vrijwel niks)info,materie,links,bronnen,extra links,BEWIJZEN,feiten van iets wat “WEL’bestaat(1 bron?!?en 2 externe links)op een LEGE pagina van iets wat ‘WEL’bestaat?!?leg me dat eens uit AUB—BONUS;de enigste ‘bewijs’foto op wikipedia bolvormige aarde(rechts in het midden op de lege pagina is 100% fake,nep,ivm 1972 “maanlanding”missie”van de apollo17…deze LINKS,FEITE,BEWIJZEN kun je zeer makkelijk vinden op internet/you tube/google—-DUS?SUCCES!en debunk deze top:4 met feiten/waarheid/bewijzen niet AUB iets anders erbij halen,of NASA ‘logica”fantasie”—en nog iets deze LINKS had je AL makkelijk kunnen vinden,.onderzoeken…SUCCES!–groet Stevie(dus WIKIPEDIA kan superveel Bewijzen,links,bronnen,materie,info,LEVEREN van iets wat NIET bestaat(platte aarde)knap hoor….en van iets wat WEL bestaat(bolvormige aarde(Bitter weinig tot vrijwel NIKS)we hebben het hier wel over het ALLERBELANGRIJSTE wat er is namelijk de :BOLVORMIGE AARDE..en dan nada,niks,bitter weing info,bewijzen,bronnen etc..leveren?!?!SUCCES!wel goed alles onderzoeken,denke,nadenken etc.. niet dat halve onderzoekswerk aub…begin met;WIKIPEDIA etc…en de andere top 3 van de top 4.(weer een reactie teveel van mij,want dit heb ik AL 100000000000x herhaald,maar enfin,OOK niet meer klagen AUB over teveel reactie’s en HOOFDLETTERS,alles heeft een reden,zullen we maar zeggen)

      Like

      • 1) Waarom zou Nasa in die documenten niet liegen als ze overal over liegen?
        Dit stuk van Nasa heet “herkomst en definitie van een lineair vliegtuigmodel”
        Het is een model waarbij aangegeven wordt dat er met de bolling en rotatie van de aarde geen rekening wordt gehouden.
        Er staat niet dat Nasa beweert dat de aarde plat is en niet roteert; het model dat beschreven wordt gaat daarvan uit.
        2) Licht kan buigen net als bij een fata Morgana https://nl.wikipedia.org/wiki/Fata_morgana_%28luchtspiegeling%29
        3) Alle beelden zijn nep is geen argument of bewijs.
        4) Wellicht kan je Wikipedia aanvullen, ik zie hier geen bewijs in.
        Ik schreef hierboven al:
        “Het simpelste bewijs dat de aarde rond is, is dat de maan aan de andere kant van de wereld gezien ‘op z’n kop’ staat.
        https://nl.wikipedia.org/wiki/Maansverduistering vlekken onder en rechts
        http://www.timeanddate.com/eclipse/in/australia/sydney vlekken boven en links.”
        Nog iets dat in me opkomt: als een schip uitvaart de zee op, waarom valt dan als eerste de onderkant niet meer te zien?
        Deze 2 zaken zijn volgens mij niet met een platte aarde te verklaren. Heb jij enig idee?

        Like

        • Dat eerst de onderkant verdwijn t heeft te maken met perspectief. Als je vervolgens met een lens kijkt komt de onderkant gewoon weer boven water.. Dat met die maan op zijn kop weet ik niet. Kan ook een foto op de kop zijn.of een andere verklaring.

          Like

          • @DonQuijotte 16 oktober 2015 om 02:11 ·(ik zag geen beantwoorden knopje bij de video die je postte)
            Bij 3:41 loopt de lijn E-H niet naar het perspectiefpunt omhoog, maar horizontaal, wat niet klopt. Bij 11:08 zie je dat die lijn omhoog had moeten lopen.
            In het plaatje bij 11:32 zie je ook duidelijk dat die mannen geheel te zien zijn, met hun voeten en al.
            Het plaatje op 13:13 laat de fraude ook prima zien, want de zee loopt nooit links en recht optisch omhoog door persectief.

            Like

          • @DonQuijotte 16 oktober 2015 om 19:53
            In het 2e filmpje kan je zelf de bolling van de aarde zien. Als je de aarde van een afstand zou zien als een klok, dan is 1 minuut gelijk aan 40075 (omtrek)/60 = 668 kilometer.

            Nog iets heel anders, de grootte van Austalie:
            Longest distances: 4,000 kilometers (2,485 miles) from east to west; 3,837 kilometers (2,374 miles) from north to south
            De breedte is dus ongeveer gelijk aan de hoogte, maar op de platte aarde kaartjes is Australië ongeveer 3 maal breder dan het hoog is; dat klopt niet.

            Ook als je gaat kijken naar de oppervlakten van landen, dan is bijv. Canada een stuk groter dan Australië, maar niet op de platte aarde kaartjes. Ook is daar Brazilië ongeveer net zo groot als USA en Canada samen, terwijl die 2 landen ieder al groter zijn dan Brazilië. http://geography.about.com/od/countryinformation/a/bigcountries.htm

            Ik ga ophouden met deze discussie, want het houd ons af van de werkelijke problemen op aarde of die nou plat is of niet en dat is onze slavernij door een corrupt rechtssysteem, schijndemocratie, zieke geldsysteem, het geloof in overheid etc. Dus laten we het maar over dingen hebben waar we wel wat aan kunnen veranderen. Zoek naar overeenkomsten i.p.v. de verschillen en vergeet niet te genieten van het leven en de mooiste planeet van allemaal, die waar wij op mogen leven.

            Like

        • @Grover je hebt nada,o,o iets gedebunkt,je fantaseerd erop los(lachwekkend)eeuh ik bedoel@ipssylon/erico/peter/john doe de Trol met een nieuwe ‘tactiek”…geen argumenten?hahahahahhahaaaaaaa….je liegt,bedriegt,fantaseert,spint er goed op los,dat dan weer wel,maar je hebt 0,0 iets weerlegt/bewezen,laat dat duidelijk zijn…(zoals altijd)

          Like

          • Het is nu de laatste keer dat ik je waarschuw. Als je door gaat zo als je de laatste tijd doet dan vlieg je eruit. Ik wordt onderhand schijtziek van jou. Iedereen weet nu wel dat alles een hoax is en dat de Aarde plat is. Je hoeft niet alles 1000 keer te herhalen. Bij deze ik waarschuw niet weer. Stoppen met schreeuwen, flooden en iederen voor van alles uitmaken.

            Like

          • @donquijotte,hoe weet jij dat @Grover niet @ipssylon is?terwijl hij precies dezelfde tactiek heeft,en al begint dat hij zogenaamd niet de links kon vinden,en totaal niks heeft gedebunkt ivm top:4…alleen maar fantasie,onzin,lariekoek,nieuwe tactiek van@Grover aka @ipssylon/erico/john doe/peter….Totaal niks gedebunkt,en jij wilt mij verbannen?ik word schijtziek van jouw@donquijotte!!met je hypocriete,niets zeggende dwaze argumenten(Hoofdlettertjes/vele reactie’s/gek hé als niemand ze beantwoord of gewoon als @ipssylon(“Grover’)verzint,spint,lariekoek verteld…)en nu doe je zo van eeuh…ja,ja, we weten het de Aarde is plat?Alleen jij begrijpt het blijkbaar nu de rest nog op je site…iedereen weet het?WIE dan op je site,weet/begrijpt dat de Aarde plat is?90% zegt dat de Aarde “rond’is op je site?of verzin ik dat ?weet je wat@Donquijotte ,volgens mij is deze Site een grote JOKE!verban me maar@donquijotte,zal mij echt geen ene moer boeien hoor…nog bedankt voor je Eric Dubay artikelen platte aarde(als je Russianvids-channel HAD genomen was iedereen wijzer geworden,ivm Flat Earth)Succes met je blog/site/”waarheidszoekers”/waarheidszoekers…..@Grover met zijn hilarische “debunking”lariekoek,onzin,in een nieuw “sausje”……dag @Donquijotte

            Like

          • Dus omdat alle beelden van de ronde aarde nep zouden zijn is de aarde plat? Dat is geen bewijs; dan kan ik net zo goed beweren dat de aarde een kubus, een piramide of een vierkant is.
            Ik heb punt 1 en 2 van je aardig getackeld dacht ik, maar daar ga je niet op in.
            “je liegt,bedriegt,fantaseert,spint er goed op los” dat mag je vinden, maar zonder argumenten zegt dit meer over jou dan over mij. Ik vind het niet zo gek dat mensen niet (meer) op jou reageren.

            Like

  9. Als je vanuit buenos aires Argentinie naar Sydney wilt vliegen dan ga je via Houston / LA??
    Op een bolle aarde zou je zeggen HUUHHH?? OP een platte aarde zou je zeggen…tja logisch !!
    Probeer NU zelf een vlucht te boeken vanaf een zuidelijke stad naar een andere zuidelijke stad in een andere continent !! Case Closed!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

