De geplande immigratiegolf gaat in de overdrive

images (45)

Waar je ook leest en kijkt in de msm, overal gaat het over vluchtelingen. Het lijkt erop alsof we er door worden overvallen. Dat het een geplande actie is die al meerdere decennia aan de gang is ontgaat heel veel mensen. Het is een wereldwijde actie om grote migratiestromen op gang te brengen en te houden.

Waarom en wie zitten daar dan achter?

Het waarom is snel uitgelegd, men wil nationalistische gevoelens onderdrukken om door een verdeel en heers spel, en destabilisering van de wereld makkelijker een Nieuwe Wereld Orde te kunnen invoeren. Ze doen dit op Hegeliaanse wijze door problemen te creëren en zelf dan de oplossingen aan te reiken. Problem, reaction, solution tot in het oneindige doorgevoerd zodat de bevolkingen murw zijn en gaan smeken om een sterke mondiale macht voor een mondiaal probleem.

Het mondiale probleem is echter niet de vluchtelingenstroom maar de groep die daar achter zit in het veroorzaken daarvan. Om er achter te komen wie er achter zitten kun je het beste luisteren naar de veroorzakers zelf.

Peter Sutherland

Peter Sutherland

Peter Sutherland, top zionist en oud topman bij BP,  UN’s special representative for migration en top dog bij Goldman Sachs sprak voor het Britse “House of Lords”, volgens een BBC report, en zei dat de EU zou moeten,

“do its best to undermine” the “homogeneity” of its member states, because “the future prosperity of many EU states depended on them becoming multicultural.”

“Haar best doen om de “homogeniteit” van haar lidstaten te ondermijnen, omdat, de toekomstige welvaart van vele EU lidstaten af zal hangen van of ze multicultureel zijn.

Peter Sutherland is  een puppet voor de joods-zionistische Rothschild bankiers.

Een andere joodse Rothschild puppet is Barbara Spectre die hetzelfde zei in een interview. Zie het volgende filmpje. Ze zegt ook zeer expliciet dat de joden hierbij de leiding hebben.

Het wordt nu echt de hoogste tijd dat grote groepen van mensen ontwaken want de wereld wordt op dit moment bruut verkracht door die globalistische, kosmopolitische, joods zionistische bankiers en AANHANG. Het enige antwoord kan het Nationalisme (liefst anarchistisch ondanks de tegenspraak) heten.

Toegift;

Advertenties

79 Reacties op “De geplande immigratiegolf gaat in de overdrive

  1. Een enorme DEMOGRAFISCHE TIJDBOM.

    Het wachten is op wanneer die afgaat.

    Christenen heb ik horen zeggen dat ze wel een Moslim gezin in huis willen nemen, niet wetende hoe zij door de Moslims veracht worden.

    Mensen wakker worden het is niet 5 voor 12 maar 1 minuut over 12 alreeds!

    Like

  2. Die immigratiegolf is nog maar het begin, het volk ziet niet wat er gebeurd. Die arme mensen verjaagd uit hun habitat waar wij toch zorg voor moeten dragen, dat kan je toch niet aan je voorbij laten gaan.
    En Europa MOET hier toch in bijdragen. De gevoelige zieltjes zullen hier toch wel ontvankelijk voor zijn.
    En ja, het volk hobbelt er als een mak schaap achter aan.

    Eerst creëert men instabiliteit in een land, daarna verdeeldheid, dan opstanden met het gevolg oorlogvoering en daarbij een mega chaos.
    Daarna verjaag je het volk op brute wijze en sluist het volk via vooraf bepaalde routes naar hun asielbestemming.
    Een belangrijke en succesvolle stap van het plan.

    Integreer deze mensen in de bevolking en meng de culturen en rassen zodat het eigen bestaande nationale gevoel en de eigen cultuur overgaat in een Multi cultureel gedachtengoed.
    Er blijft van geen van de culturen nog iets over waardoor trots en tevredenheid verdwijnt.

    Het ontvluchte land is verlaten en overheerst en kan opnieuw gereorganiseerd worden en toegepast zoals vooraf bedacht. De vluchteling zal niet mogen terug keren en een nieuwe cultuur wordt neer gezet.
    Het land waar de vluchtelingen worden gehuisvest zal instabiel worden want welk een oorlogsdrama kent iedere asielzoeker wel niet. Welke ziektes kent dit volk waar de westerling vooraf voor ingeënt moet zijn om hun land te bezoeken. Kan een volk waarvan bekend is dat door de samenlevings perikelen de psychologische stabiliteit fors heeft moeten inleveren deze oorlogstrauma’s wel opvangen en hier mee omgaan.
    Het bestaande volk kende al moeite zichzelf in stand te houden en nu zou deze bevolking, door emoties bevangen, deze asielzoekers moeten opvangen.

    Een lastenpakket wat vele malen omvangrijker is dan menig burger zou verwachten. Men ziet immers nagenoeg enkel de emotionele kant van het gebeuren en verliest het overzicht over het geheel.
    Er staat ons nog heel wat te wachten, dit is nog maar het begin van de grote stroom van ellende die over ons heen zal komen.

    Liked by 1 persoon

  3. En dan nog maar niet te spreken over de vele slapende cellen die hierbij meegevoerd worden onder deze om hulp verzoekende getroffen mensen. Deze slapende cellen die als tijdbom kunnen fungeren en op ieder moment ingezet kunnen worden.

    Like

    • Mooi omschreven Open oog.
      Waar ik dan maar op hoop is dat deze hele exercitie mensen laten beseffen dat we allemaal mens zijn. Dat we daarnaast geloof hebben gehad in nationale culturen, die vaak de meest vreselijke wreedheden hebben begaan, met al hun consequenties, dus zo mooi is dát dan ook weer niet…
      Dus multicultureel ben ik een voorstander van, afbreken van culturen evenwel niet, tenzij deze gepaard gaan met bewustzijn dat elke cultuur hetzelfde voortbrengt als een andere cultuur.
      In elke cultuur gelden dezelfde principes, deze te handhaven zijn imo alleen maar goed als het om mensen gaat die allemaal door dezelfde processen heengaan, niemand uitgezonderd…

      Like

      • Een multicultuur kan zeer zeker fantastisch functioneren in een samenleving maar enkel als de culturen op zich volledig in stand blijven, gekoesterd worden en doorgegeven worden naar het volgende geslacht.
        Maar zeker niet als je de culturen gaat verweven met elkaar en dat is nu wat de bedoeling is de diverse culturen samen te brengen door deze immigratiestroom te doen ontstaan.
        Besef wat nu eigenlijk een cultuur inhoud, wat het werkelijk bevat en omvat. Een cultuur is meer dan enkel een levenswijze. Het is een geheel hope een volk zich heeft ontwikkelt te zijn wie ze zijn. Een cultuur is een omgevingsbeleving welke een bepaalt volk heeft laten ontstaan en waar deze bevolking zich prettig bij voelt.
        Het maakt niet uit of een cultuur een enkeling is of een meervoud. Het kan goed naast elkaar functioneren.
        Maar laat ze niet ineen gaan want er blijft nagenoeg niets over van wat generaties hebben doen ontstaan.
        Het verlies van een cultuur is verlies van eigenwaardes en verzwakt het volk. De onderlinge verbondenheid is de kracht welke een volk in zich heeft. Door individualisme in te voeren, wat al veelvoudig is doorgevoerd cq. opgedrongen, verbreek je die verbondenheid. Door dan nog de culturen te mengen houd je helemaal geen volk meer bij elkaar.
        En dat is nu de opzet van het geheel.
        Multicultureel kan zo mooi zijn maar wat in onze samenleving wordt opgedrongen is verre van multicultureel.

        Liked by 1 persoon

        • Dank je voor het delen van deze video. Ik kende die beste man enkel van naam, maar wat Nigel Farage daar allemaal Vlemmix vertelt snijdt hout van verdomd goede kwaliteit.

          Like

          • Nigel Farage timmert al een tijdje aan de weg en is iemand die een juiste koes vaart. Houd hem maar in de gaten en zie hoe hij bewust wordt gekleineerd maar toch gestaag voort zet.
            Wilders heeft eens een lijntje naar hem uitgegooid en Nigel Farage wist heel goed niet te moeten happen in het aas dat Wilders hem toe wierp.
            Volg deze man eens en zie wat hij betekend voor het volk. Heeft zelfs een crash met een sportvliegtuigje moeten doorstaan tijdens een campagne. Het stopt hem niet door te gaan.
            Ik heb hem eens een mail gestuurd en wonderbaarlijk kreeg ik een persoonlijk antwoord op de vragen die ik stelde terug en hebben enkele wisselingen gehad destijds. Een vechter op een eigen wijze die langzaam maar zeker doeltreffend gaat worden.

            Liked by 1 persoon

          • Zou het mogelijk kunnen zijn dat,Deze Nigel Farage gewoon Controlled Opposition is,in zo’n hoge functie in dat/zo’n klimaat/omgeving/ En zo vaak in het Nieuws(t.v/internet/etc..),ik geloof Niet dat deze Nigel Farage oprecht is,we LEVEN in een Staged World,VOORal DE politiek is een groot ACTEURS gezelschap(de een acteert beter dan de ander,de een is the “good”guy/woman/rol en de ander the “bad”guy/woman/rol,maar eigenlijk zijn ze Allemaal BAD,vraag deze Nigel Farara eens wat hij b.v vind van de Boston marathon bombing HOAX of Sandy Hook HOAX etc..etc..etc..Hij is net zo Goed Part of it,zo niet waarom verteld zegt hij dan niet,dat er bijna Elke Dag wel weer een Staged “shooting”of “bombing”of etc…in o.a Amerika is of in een ander land,of b.v de 7-7-2005 “bombings'”terror”attack(s)in London/UK of de MH17 Hoax etc..etc..Ik geloof PERSOONLIJK niet,in zogenaamde Good Guys in de Politiek,want ivm ANDERE hoaxes,leugens,nwo doeleinden doet deze Nigel Farage en ALLE andere politieke leiders,betrokkenen,ministers etc..toch OOK gewoon Mee,en verzwijgen de Waarheid,dus hoezo nu in 1 keer zo’n persoon als Nigel Farage in The Picture schuiven?Gewoon om mensen Valse Hoop te geven(dat er nog Goede Rakkers zogenaamd in zo’n functie in de politiek rondlopen)Waarom verteld hij niet FF de Waarheid en zijn bezorgheid betreft hoe de Wereldbevolking DAGELIJKS GEmanipuleerd met leugens,propaganda,hoaxes,mind control,en dat Daardoor o.a Politie staten worden gemaakt/Martial Law,en angst,haat,chaos daardoor word gerealiseerd.Deze VOOR opgezette vluchtelingen kwestie,daar is Nigel Farage net zo goed part of,hij SPEELT zijn rol als Kritische Noot,GEcontroleerd “kritisch”.

            Like

          • Wilders wordt vaak te kijk gezet met zijn vaak slap constructief geblaat. Wilders creëert enkel chaos.
            Hoor je Wilders wel eens spreken over welke organisatie er verantwoordelijk wordt geacht. Wilders spreekt enkel over “de elite”.
            Nigel Farage, en bestudeer eerst even zijn achtergrond bij de UKip, spreekt heel anders en veel duidelijkere taal maar moet de informatie verpakken zodat hij niet op zijn vingers getikt kan worden of opzij geschoven kan worden. Men probeert hem belachelijk te maken maar voor de goede luisteraar is zijn taal erg helder en duidelijk. En dat is wat hij probeert te doen. Duidelijkheid verschaffen.
            Goed luisteren wat deze man zegt stevie wonder;
            4:16
            Nothing stops these people
            6:18
            That’s exactly what they are trying to do.
            6:28
            And they don’t care what we think.
            9:09
            The people who run this hate nation state …..
            10:00
            The project.

            Je kan iedereen wel achterdochtig bevinden maar dat is meer angst dan werkelijkheid. Bevangen door angsten valt het niet mee nog enerlei vorm van realiteit te zien zoals deze daadwerkelijk bestaat dan wel enkel het fictieve plaatje te zien.
            Al wel eens eerder iemand over “The Project” horen spreken?

            Liked by 1 persoon

          • @open oog,het is is gewoon mijn mening,en ivm Wilders “hij”MOET ook maar gewoon zijn rol spelen,het is immers ook maar een marionet/puppet(slaafjes van de Zionisten) ,net zoals ALLE ministers,en eigenlijk iedereen die iets met de Politiek te maken heeft.Je kunt zeggen wat je wilt;@Open Oog ,maar waarom praat Nigel.F NIET over de London-7-7-2005 “terror”Attack HOAX of over andere hoaxes?Jij denkt dat er nog Goede rakkers rondlopen in de Politiek,die “kritisch”zijn zoals Nigel.F ,als jij daar intrapt,is dat je goed recht,maar hoe zou die Nigel.F toch door zijn loopbaan op zo’n functie terecht gekomen zijn?Door eerlijk te zijn?Door het goede pad te bewandelen?Dus IEDEREEN is slecht,BEHALVE Nigel.F?ZE DEUGEN ALLEMAAL NIET!Alsof Nigel.F the Good Guy is?!?!?!?

            Like

          • Christopher Hitchens was ook zogenaamd “kritisch”,BEHALVE als er een 9/11 INSIDE JOB vraagje word/werd gesteld door een bezoeker,dan moet zo’n persoon z’n bek houden,daar houd het “kritisch”denken/vragen in een keer op bij Christopher Hitchens(ook zo’n Controlled Opposition figuur)

            Like

          • Een Link ivm:Christopher Hitchens betreft 9/11 Inside Job vraag van een Burger/Bezoeker aan Christopher Hitchens in een Debat/Gesprek/Vraag Gesprek en de Reactie(s) etc..You Tube:How to deal with a “truther”-Christopher Hitchens Style—Diamond Dave Wonfor-channel(en die Christopher Hitchens was ook voor vele truthers,waarheidszoekers,etc..etc…gezien als The Good Guy?!?!?!?Net zoals stand up comedian George Carlin,die is(was) OOK part Elite/Illuminati en was gewoon Part of It.

            Like

          • @Stevie Wonder Prima, hoef ik niets aan toe te voegen.

            Wilders, Farage e.d. zijn onderdeel van de verdeel en heers.
            position en opposition in de regering.
            De bevolking gniffelt en geniet: Zie je wel we worden niet in de steek gelaten. Zie je wel, er is tenminste een die het voor ons opneemt, onze gedachten en gevoelens vertolkt. etc.

            Like

          • Heeft even moeten duren stevie maar ik maak wat meer uurtjes in de week dan een gemiddeld mens waardoor mijn reacties soms wat later zijn.
            Ja stevie, Wilders is inderdaad ook maar een pion in het spel. Hij geeft geen open boek over zijn investeerders dus is net zo fout als de rest. Een echte populist.
            Waarom zou Nigel Farage niet spreken over de diverse hoaxen mag duidelijk zijn. Wat levert het op om zich daarmee te bezigen? Niets, het leidt immers enkel af ipv dat het iets zou bijdragen. Beter is tot he point te blijven en dat doet hij en gezien zijn verleden in de UKip heeft hij zich enorm op moeten zien te worstelen naar de positie die hij nu bereikt heeft. Hij is geen naar voren geschoven poppetje dat nu net op het toneel verschijnt. Hij is een volhouder die zich op een correcte wijze heeft weten staande te houden en zijn boodschap erg tactisch brengt zodat men zijn aanwezigheid wel moet tolereren.
            En politiek is een spel. Het is nooit anders geweest en zal ook nooit veranderen. Een toneelspel om het volk in de waan te houden dat zij ook nog inbreng of zeggenschap zouden hebben. Maar dat is niet zo. Een goeieriken of slechteriken, het maakt allemaal niet uit. Maar Nigel Farage weet op een zeer gecontroleerde wijze het patroon van het politieke spel te doorkruisen, hij weet ook donders goed waarover hij spreekt en wat er vooraf is gegaan. Over zijn loopbaan is voldoende te vinden op het web ga maar eens op onderzoek uit. Hij is zeker geen populist. Het is moeilijk te achterhalen wie zijn investeerders zijn. Zeker is dat dat niet het zionistisch clubje is.
            En natuurlijk stevie is een eigen mening hebben en deze uit te drukken ook wat moet zijn, laten we daar vooral mee door gaan.
            Ik dacht dat je nog meer vragen had maar kan ze even niet vinden.

            Like

          • Politiek=Een HOAX,en Nigel.F=een “kritisch”zogenaamd “good”Guy(net zo bad/evil/als de REST)trap er toch niet in,en DENK logisch AUB na.Alsof Nigel.F een kritisch oprecht persoon is?!?Hoe is hij op die positie gekomen?Door oprecht/eerlijk te zijn?(HAHAHAHA)Politiek en ALLES wat er mee te maken heeft is een HOAX,sterker nog WE leven in een HOAX “samenleving”,ALLES=een grote LEUGEN(media,politiek,”kritische”personen op een high level in de politiek zijn SHILLS/CLOWNS/LEUGENAARS,alles is gebaseerd op LEUGENS/PROPAGANDA/FAKE,het enigste ECHTE=de GEboorte en de DE dood.DE geschiedenis=een GROTE HOAX,HOAX,HOAX.Simpel….ALLE politieke PIPO’S en alles wat er omringd mee =EEN GROTE LEUGENMACHINE,NEP,FAKE,ACTEURS,LEUGENAARS.Het feit dat er mensen NIGEL.F ophemelen=een bewijs dat er nog genoeg SCHAAP zieltjes rondhuppelen in de Truthers “Scene”.Denk toch gewoon simpel,logisch,kinderlijk,NA.ALLES is een GROTE LEUGEN,in DE Politiek.Als Nigel.F ECHT oprecht was,dan zou HIJ zeggen dat er ONTELBARE HOAXES zijn uitgevoerd,doet hij dat?NEE!reden:Hij is puur EVIL,en ZWETS maar wat,en HOUD jullie FLINK voor de GEK(hij zal DUBBEL liggen van het lachen).Dadelijk geloven mensen OOK nog dat,DE nederlandse Politiek zeer SERIEUS is,ALLES=een grote KLUCHT,met Agenda’s,scripts(die jaren geleden bedacht,geschreven zijn)POLITIEK=een grote hoax met ACTEURS/LEUGENAARS/BEDRIEGERS/ZIONISTEN/SATANISTEN/VRIJMETSELAARS als de BOODSCHAPPERS,beschermd door het KONINGSHUIS,en SLAAFJES van HET Koningshuis,met als Troef DE politie die hun beschermd(GEzworen aan het KONINGSHUIS,NIET aan de Burgers)FUCK:NIGEL.F(hard)want,hij DOET net alsof,dat HIJ een kritisch denkertje is(GEacteerd/NEp/fake/niet hij is PART of IT,net zoals HOAXER PIM FORTUYN!(OOK GEcontroleerd!!!)DAAROM is DE “moord”op hem een…………………………………………………………………………………………………….HOAX!

            Like

          • GELUKKIG heeft @***NEMESIS***,nog een goed stel hersens,en begrijpt OOK dat o.a;Nigel.F een grote KLUCHT=

            Like

          • Stevie, volgens mij ben jij het wonder wat leven óók is, een beetje kwijtgeraakt…
            Welke persoon is in jouw optiek geen hoax, bestaat deze mens nog? Alles is verdacht? Niemand kan het meer goed doen? Er bestaan geen integere mensen?
            Misschien moeten we hier ook maar eens een dialoog over voeren. Ook eens aandacht schenken en geven aan de inspanningen van vele mensen die met een goed hart een bijdragen op hun eigen wijze aan het leven en hun medebewoners willen geven….

            Liked by 1 persoon

          • @Anna Ik moet helaas voor jou @Stevie gelijk geven.
            Farage is evenals Wilders “gecontroleerde oppositie”. Zij moeten het grote/grove publiek om de tuin leiden, zodat de paar mensen die niet in alle leugens trappen zeggen: “Zie je wel er zijn toch -zelfs in de politiek e.d.- goeie mensen die het voor ons op willen nemen,

            Helaas NIETS IS WAT HET LIJKT en de Rabbitt hole gaat dieper en kronkeliger dan wij denken.

            Wel ben ik met je eens dat er zeker wel een paar iets goeds willen bereiken en het volk dienen, maar dat zijn zoals ik al zei: een paar, zeer weinig dus. Zij zijn er wel, maar werken -en je begrijpt wel waarom- in diepe stilte! Alleen is te hopen dat die stilte niet te diep is en te lang duurt want anders horen we en gebeurt er nooit wat. 🙂 🙂

            Groet, N

            Like

          • @Anna dadelijk zeg je OOK nog dat DE Paus een goed mens is?!?Voor ALLE duidelijkheid,DE Paus word door 99% van de Mensheid gezien als een oprecht,eerlijk,goed,fijn,heilig persoon…is hij dat?NEE!Hij is PUUR Evil,een Satanist,leugenaar,bedrieger,killer.Zie je dat op 1 opslag aan Hem?NEE!Maar toch is hij dat(Anti-Christ/puur evil/Zionist/Satanist)Maar omdat hij DE paus is,en mooie woordjes zegt(script/ingestudeerd/acteren) en er lief,schattig uitziet,geloven 99% van DE mensheid hem.Dat doet NIGEL.F OOK!!Wake UP!!En helaas kun je NIEMAND serieus nemen en vertrouwen in DE politiek,media,en alles wat er mee te maken heeft!Verteld NIGEL.F dat MH17 een Hoax is?of 9/11?of London “terror””attack”7-7-2005(=777;)?of NOEM maar op…NEE!3x raden waarom beste Anna.B.v Michael Moore=OOK een leugenaar,FAKE “kritisch”docu maker,en is PART of the Powers that be.En TOCH geloven,denken 99% van DE mensheid dat hij OPRECHT is?!?Geld NET zo goed voor deze Nigel.F.Misschien toch wat meer onderzoek doen,en NAdenken,het HELE plaatje zien,hoe het (ongeveer)werkt.POLITIEK=EEN HOAX!(nep,lezen scripts,agenda’s,acteurs,bedriegers,zionisten,satanisten,vrijmetselaars,nwo LOVERS)En hun AGENDA’S in de media/politiek zijn BIJNA allemaal gebaseerd op HOAXES(moet ik alle hoaxes eens opnoemen?of niet?)dus doe AUB niet zo KORTZICHTIG,en zie de FEITEN/WAARHEID onder ogen AUB.B.v de vluchtelingen kwestie is een VOOR OPGEZET PLAN/AGENDA(jaren geleden bedacht,aan gewerkt)om haat,chaos,wanorde,onvrede,te realiseren o.a in Nederland voor de BURGERS,EN de politieke leiders,en DE media,ShowbiZzz…THEY LOVE IT(arme oude mensen in DE zorg of de “zwakkere”medeburgers(zorg/pensioen) onder ons,die worden behandeld als STRONT/POEP,en leven in Armoede,onvrede,geen hulp door DE FAKE Bezuinigingen,dat GELD gaat NU naar het VOOR opgezette vluchtelingen kwestie(s),EN natuurlijk de OPknapbeurt van Politiek Den Haag gebouwen,EN naar 2 dure schilderijen(80 miljoen maar)Ze doen er eigenlijk ALLES aan om GEHAAT te worden,door de gemiddelde burgers,die het VERSCHRIKKELIJK vinden dat er op een steenworp afstand een AZC komt,NIET wetende zelfs(de gemiddelde burger(s)dat deze vluchtelingen kwestie een VOORRR opgezet plan is(Film:WAG the DOG…Style)….maar enfin bij deze nog wat links betreft het onderwerp artikel:You Tube:Refugee Crisis Exposed!10,000 FAKE syrian passports Seized!Guide Books Handed out by Soros Group!—Spiro-channel(3.50min)—Syrian Citizen Boldly Denounces FAKE refugees and Western MANUPILATION–Revealed truth-channel(10.44min)–Bonus toets voor DE “grap”OOK eens op You Tube in:Syrian drowning refugee Hoax…IN(zo krijg je automatisch MEERDERE video’s betreft dit TOPIC)…Fijn WEEKEND!ook jij @Nemesis!

            Like

          • EN wederom worden er MILJARDEN euro’s/dollars etc…aan VERDIENT voor en door DE Media die in HANDEN is van DE staat,zionsten,leugenaars,oplichters,bedriegers betreft deze vluchtelingen kwestie(t.v/interviews/internet/weekbladen/maandbladen/kranten/boeken/”onderzoeken” etc..etc..EN Afleiding van ANDERE zaken.

            Like

          • En gaat van AL die MILJARDEN euro’s/dollars etc..die DE media verdienen aan de vluchtelingen,er 1 eurocent naar DE vluchtelingen?NEE!terwijl ze WEL de burgers aansturen om te DONEREN…..Zo “oprecht”is DE Media..

            Like

          • @Anna zou het je ECHT verbazen als Blijkt dat deze Nigel.F een vrijmetselaar zou kunnen zijn.,en jokt,liegt,bedriegt,fake is,je weet Vrijmetselaars als die zeggen Links bedoelen ze Rechts en vica versa,dus uit OVERTUIGING ivm dat hij Vrijmetselaar is,Houd hij “iedereen”voor de Gek.Deze wereld word GERUND door vrijmetselaars,satanisten,zodoende willen ze over ALLES Controle hebben,OOK de ZOGENAAMDE “kritische”oprechte”eerlijke”mensen die iets met de Politiek te maken hebben zoals o.a;Nigel.f,met zijn vrolijke uitstraling(Obama ziet er ook vrolijk,betrouwbaar,charmant uit)Is hij Dat?NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

            Like

          • Beste@Anna de link van je betreft een Foto is zo KLEIN dat ik niet goed kan zien,wat je ermee bedoelt of moet kunnen zien/uithalen……Betreft bezoek USA van DE paus op You Tube:heeft: Dave Johnson-channel EN Russianvids channel zeer goede video’s.

            Like

          • Het bovenstaande plaatje is enigszins klein uitgevallen helaas, maar het was een ondersteuning van Nigel voor de GeenPeil actie 😉

            Like

          • 100% bewijs dat Nigel.F een Good Guy is,misschien zijn er ook foto’s waarin te zien zijn,dat hij ZEEHONDJES red met Greenpeace?…Kom op zeg..

            Like

          • BEELDVORMING om Nigel.F te vertrouwen(Manipulatie)volgens mij doen ALLE politieke betrokkenen dat,dadelijk heeft Nigel.f een vluchtelingen baby in zijn armen(foto)en ziedaar..

            Like

          • Haha Stevie, vind het wel komisch.
            Hoe dan ook, om even weer terug te komen en even weer serieus te doen, wat lastig is als je net in de lach bent geschoten 🙂
            Ik denk vrees ik heel anders over het goede en kwade van en in mensen dan menigeen hier én daar…
            Als deze paus geboren zou zijn in een bijvoorbeeld liefdevol gezin, dan zou hij de paus niet zijn….
            Dus mensen worden van jongs af aan geprogrammeerd door opvoeding en nog veel meer. Intenties spelen daar ook een hele grote rol.
            Dit maar even in het kort 😉

            Like

          • @Nemesis?PRECIES!!!!DE Rabbits Holes gaan DIEPER dan dat we ons kunnen voorstellen—precies GOED verwoord!groet Stevie

            Like

          • @Anna,gelukkig kun WE nog lachen(was ook ff de bedoeling)…Maar nu weer FF serieus ivm je Paus opmerking.Hoe weet jij dat DE Paus NIET in een liefdevol gezin is opgegroeid?sorry het slaat werkelijk nergens op(niet RESPECTLOOS bedoelt!)DEZE paus,mensen KIEZEN er ZELF voor,in een liefdevol gezin of in een niet liefdevol gezin opgegroeid.

            Like

          • En ziedaar de TRUC is gelukt ivm om Nigel.F te vertrouwen,PRECIES wat “ZE”willen.Missie Geslaagd!1-0 voor Nigel.F

            Like

          • @Anna jij was toch OOK diegene die maanden geleden DOODLEUK zei,schreef dat je vond dat ik geen diepgang had,betreft DE 9/11 HOAX reactie’s(HAARFIJN/SCHERP tot vervelends toe UITVOERIG uitgelegd,ontelbare lange reactie’s met zeer VEEL diepgang)en TOCH beweerde je dat gewoon(PURE ONZIN/KOLDER van je,sloeg werkelijk nergens op)Zie:ALLE reactie’s betreft 9/11 HOAX,Hoezo geen diepgang?

            Like

          • Nemesis, wat betreft jouw stelling dat dat er maar een paar (…) goeds weten te bereiken én dat ook nog eens in diepe stilte, daar ben ik het absoluut niet mee eens.
            Het wordt tijd dat een ieder eens zichzelf gaat schouwen, want daar vallen het goede en het kwade allebei te vinden.
            Daarnaast worden kinderen geboren als gevolg van intenties.
            Dat begint al met de intentie mét de ”daad” een kind te willen, of niet te willen.
            Deze intentie en nog vele meer tijdens een bevruchting hebben vergaande impact op het wezen wat na 9 maanden ter wereld komt.
            En daar komen de rest van alle mindfuck nog bovenop…

            Like

          • En nee Stevie, ik heb niet gezegd dat je geen diepgang hebt.
            En nee Stevie, ik geloof niet dat je je leven gekozen hebt.

            Like

          • De Paus is een ACTEUR,speelt gewoon een rol,en is very BAD(niet Michael Jackson: “Bad”maar LL COOL J: BAD)by the way Michael Jackson’s “death”is FAKE/HOAX..

            Like

          • GEENPEIL actie is een GROTE klucht,”vechten”voor DEmocratie onder leiding van Jan Roos?!?(leugenaar,bedrieger,oplichter van o.a POWNED)en DIE foto met NIGEL.F met de duimpjes omhoog met een GEENPEIL poster in het vizier,is zoooooooooo CHEEZY.(denken sommige mensen nog wel verder na,dan hun neus lang is op deze site?)Jan Roos van GEENPEIL,die “vecht’voor Democratie,met ondersteuning van Nigel.f?!?!(en mensen geloven deze onzin?)

            Like

    • Laten we als voorbeeld dan nog maar eens ons Sinterklaasfeest aanhalen…
      Ik was als klein kind al een waarheidszoeker, want geloofde niet in de Sint die mijn ouders me voorspiegelden.
      Ik ging dus midden in de nacht op onderzoek uit 😉
      En kreeg mijn waarheid daar, want wie bezorgde de cadeautjes?
      Mijn moeder, mijn vader evenwel niet, want die was alleen maar aan het werk…
      Ja, geld voor cadeautjes…, maar aan het ritueel nam hij alleen maar deel op pakjesavond zelf, door de cadeautjes uit te delen….
      Hoe dan ook, ik was al jong klaar met deze leugens.
      Desalniettemin zijn er nog velen die het leuk vinden….
      Mooi feest als je het nodig hebt om leugens tot een feest te verheffen…
      Als mensen creatief zijn zouden ze toch ook iets beters kunnen bedenken….

      Liked by 1 persoon

      • @Anna Van dat Sinterklaasfeest ben ik het helemaal eens.
        Echter multicultureel? Nee. De verschillen zijn te groot en de mensen in ieder geval te verschillend, egoistisch, kapitaal- en individua- listisch . HEt is een Utopie om te denken dat je Islam incl voedselgewoonten, besnijdenis en sjaria (nog los van de goed opgeleide ISIS en andere strijders danwel criminelen en psychopathen die er ook tussen zitten) even kunt mengen met Christendom, Humanisme, Atheisme en haring, om het maar even kort te houden.
        En dan het taalprobleem nog? Moet er een mengtaal een soort Esperanto (indertijd falikant mislukt) komen dan>
        Amerika, England en China lachen zich rot die blijven gewoon ENG en CHIN spreken hoor.

        Cultuur mengen kan alleen als al deze mensen 100% NIET-egoistisch etceteraistisch echt voor elkaar willen zorgen en gezamenlijk op grond van algemene menselijke principes willen samenwerken en -leven.

        Tot slot is overigens deze hele TSUNAMI aan immigranten (w.o. een paar vluchtelingen) gepland door de kabbala: ISraHell en de VS samen met de EU-psychopathen om Europa te ontwrichten danwel zelfs een oorlog (WO IV) uit te lokken, want WO III is al de “war on terror”.

        Like

        • Echt niet Stevie haha….
          Humor is af en toe ook wel een beetje pepernotenbroodnodig 😉
          Vind deze YT wel komisch, want hier zie je hoor je hoe reguliere en alternatieve mediatoren zo ook hun zwart/wit problemen hebben…

          Like

          • Bah, tis gewoon gemeen van al die mensen die zwarte Piet en Sinterklaas zwart zitten te maken.
            Nou is Zwarte Piet al zwart, maar dan hoef je hem niet nog zwarter te maken bah! 🙂

            Like

        • Nemesis, ik ben het inhoudelijk met je eens, dus laat dat voorop staan, ik wil absoluut geen eenheidsworst 😉
          Maar feitelijk zijn we al multicultureel, kijk alleen maar naar onze eetcultuur: pizza, nasi, bockworst, shoarma, salade nicoise, Franse friet, Belgische friet, rasta friet, american sauce, houmous, tzaziki, couscous, ….
          Ik denk dat los van alle problemen die er zijn, als we die al voorbij kunnen komen, dat het proces van multi integreren gewoon doorgaat. Het zal aan onze toekomstige generaties zijn hoe het verhaaltje verder gaat.
          Wat ik van harte hoop dat we op tijd zijn om onszelf van de ondergang te redden…

          Like

          • Dat hoop ik ook @Anna. maar ik eet niet elke dag pizza of humous.
            Of de Neanderlander moet op tijd wakker worden en al die “indringers” (want dat zijn het) eruit gooien, weer terug naar hun eigen land en volk of ze allemaal volstoppen met boerenkool met worst, 1x per jaar op de foto met klompen in Volendam en verplicht minimaal 1 Sinterklaasviering bijwonen met of zonder kinderen.

            Zo niet dan heb ik nog wel een surprise voor ze, een hele naar maar dat zal ik nog niet verklappen….

            Like

  4. Hier even een aantal aandachtspunten t.a.v. immi- en emigratie van Moslims, gelukszoekers en vluchtelingen op een rijtje gezet.

    Problemen massa immigratie

    Demografie (demogr, tijdbom, verh. m/v gezinshereniging )
    Cultureel (taal, gewoonten, voedsel)
    Religieus (apart want bepaalde geloven zijn extreem)
    Economisch (werkgelegenheid, wonen)
    Financieel (uitkeringen, zorgkosten)
    Criminaliteit (verkrachtingen, drugs, roof/diefstal, geweld)
    Politiek (oorlog, IS, herstel Ottomaanse rijk)
    Complot (NWO, vorming EUSSR, extinctie blanken)
    verder……..

    Like

    • @Nemesis,ivm Arabist Jansen artikel(2e link van je)”Toevallig”komt NUMMER:7 zeer VAAK voor op de foto’s(LETTERLIJK)met Jansen in het Vizier…………

      Like

      • Dus?Misschien een HOAX “dood”?(zou NIET de 1e keer zijn in geschiedenis van HOAX stories FAKE deaths,en wie weet is het een HOAX(in scene gezet)De wereld is zoooooooooo GROOT om in het NIETS op te gaan,andere identiteit etc…en wie zou deze Jansen herkennen(doorsnee gezicht)in de straten van b.v New York of Canada of New Zeeland of?(vul zelf maar in)Zijn TAAK zat erop ivm Acteur Wilders…en dit is MISSCHIEN zijn beloning met een flink pak geld op de bankrekening?

        Like

    • Zelfs de concentratiekampen worden ingezet,om de vluchtelingen een Plek te geven..=Dubbel Winst voor DE media/zionisten/Politiek,want zo Komt de “Holocaust”weerrr in the Picture..

      Like

  5. ONGELOFELIJK

    Kort geleden maakte men zich druk over die enkele moslim jongere die naar Syrie en terug radicaliseerde als Jihadist.
    Nu komen de Jihadisten vermomd als “vluchteling”(nep dus) met duizenden Europa en met honderden NEderland binnen!!!

    Mensen wakker worden…..zegt het voort ….zegt het voort…

    Like

      • Beste @Anna ivm NIGEL.F en GEENPEIL actie,is 100% CONTROLLED,ben je Jan Roos vergeten die GEENPEIL leid,je weet wel de “journalist’/reporter van o.a POWNED,die keihard liegen ivm o.a Mh17,Charlie Hebdo,NOS “gijzeling”en die de reten likt,van onze corrupte,pipo’s in de politiek,en JIJ neemt de GEENPEIL actie Serieus?!?Democratie handtekeningen actie,die Nigel.f ondersteunt,is een GROTE klucht,Fata Morgana samen met GEENPEIL Actie van GEENSTIJL/POWNED met leugenaar,bedrieger in de “frontlinie”Jan Roos van o,a Powned,dus jioj gelooft deze ONZIN GeenPeil Actie met Jan Roos en Nigel.f die vrolijk op de Foto staat met een GEENPEIL poster,met de duimpjes omhoog?eeeuhhh waar was Jan Roos van GEENSTIJL toen de MH17 HOAX ZICH afspeelde,en Charliew Hebdo HOAX,en DE Nos gijzeling Hoax etc..etc..etc..e die PIPO/CLOWN “vecht”voor democratie met GEENPEIL “actie”?Dat geloof je toch zelf niet,beste Anna,het is allemaal SHOW!!(denk AUB logisch na,er word gewoon VALSE hoop gegeven,ivm GEENPEIL actie.Jan Roos=CONTROLLED OPPOSITION en NIGEL.F ook(de GEENPEIL ACTIE IS EEN NO BRAINER,waarom)

        Like

    • Nemesis, nu laat ook jij je meesleuren door emoties.
      Zoals je al postte, is het een vooropgezet plan.
      Dat dit gebeurd, dat zal, maar dat gebeurde ook al in het land van herkomst….

      Liked by 1 persoon

    • En begrijp me niet verkeerd, want als dit gebeurd vind ik dat meer dan erg genoeg. Maar laten we niet onze kop in het zand steken, verkrachtingen zijn óók aan de orde van de dag in onze samenleving.
      Zelfs in zogenaamde gelukkige huwelijken, danwel relaties.
      Er is iets grandioos mis met het man/vrouw beeld hoe dan ook.
      Misschien dat we het daar ook eens over moeten hebben in onze overgesexualiseerde, danwel pornografische samenleving die oa Nederland is.

      Like

  6. Nederland:16 jarige Vluchteling,deelt klappen uit,en kopstoten,EN bijt medewerkers van een JUMBO filiaal,OMDAT hij betrapt zou zijn ivm DIEFSTAL(deoderant,shampoo etc..).Bron:Hart Van Nederland-sbs 6(t.v)Ik geloof het NIET.Reden:In een JUMBO Filiaal hangen TALLOZE camera’s,zou je niet verwachten dat er dan BEELDEN van zouden verschijnen in DE media?JA,toch.Nog een Reden:Waar zijn de GETUIGEN(personeel,klanten)van deze OPMERKELIJKE gebeurtenis?Waarom wilt JUMBO niet bij Hart van Nederland(t.v-sbs 6)hun verhaal doen?Wel zijn er 2 burgers,die van HOREN zeggen wat er ‘gebeurt”is,hun MENING geven(maar deze mensen reageren,zeggen iets,VAN horen zeggen,ze waren er niet bij,het zijn/waren GEEN CRISIS ACTEURS deze 2 mensen(koppeltje).En inderdaad de Vrouw zegt;”Heel NEDERLAND NU nog meer boos,angstig zijn door deze gebeurtenis voor Vluchtelingen”(niet wetende,dat het wel EENS gewoon verzonnen zou kunnen zijn,GEfabriceerd verhaaltje;media,politie,Jumbo Filiaal,overheid etc..En dus ONBEWUST;Juist de AGENDA/DOEL verteld van deze naar mijn MENING gefabriceerd VERHAALTJE,betreft dat er een 16 jarige vluchteling:Slaat,kopstoten uitdeelt TOT bloedens toe,EN ook nog BIJT….WAAR ZIJN DE BEWIJZEN HIERVAN?het is zelfs nog GEEN HOAX,maar een GEfabriceerd CHEAP INDIANEN VERHAALTJE(ivm dat er geen beelden,getuigen van zijn)maar da’s mijn MENING.

    Like

    • Toevoeging betreft bovenstaande reactie:Klanten EN personeelslieden die deze gebeurtenis ZOGENAAMD hebben meegemaakt,hadden die geen MOBIELTJE om het tafereel/nasleep te filmen?(binnen/buiten Winkel;JUMBO)En als het ECHT zou zijn gebeurt dan had Hart Van Nederland(programma:sbs 6/t.v/( OP INTERNET/GOOGLE is deze uitzending van 2-10-2015 OOK nog te zien)toch ZEKER de beelden van deze “gebeurtenis”laten zien ivm BEVEILIGINGSCAMERA’S/MOBIELTJES/camera/Getuigen/personeel/klanten)met ALLE plezier natuurlijk om natuurlijk:DE vluchteling(en) in het ALGEMEEN in een KWAAD daglicht te stellen,en om de Nederlandse bevolking te SHOCKEREN ,door middel van laats genoemde.Toch?Bonus:De “dader”=16 jaar oud=1+6=HOAXNUMMER:7—DE Baas/Bazen/Eigenaars/Directeuren/Onder directeuren van JUMBO,zijn NATUURLIJK ook part of the POWERS that BE.(freemasons/nwo lovers,Elite)……en voor wat hoort,wat en JUMBO zal misschien goede DEALS/CONTRACTEN/NIEUWE FILIAALEN/binnen/buitenland HIERDOOR kunnen openen,omdat de Export Agenda(Bedrijfsleven) NEDERLAND TOPIC is)

      Like

      • En waar KOPT NOS “toevallig” vandaag mee?Google:NOS-Kwart van Winkelpersoneel wel eens BEDREIGD door Klanten(staat zelfs GEEN woord,betreft de ZOGENAAMDE Supermarkt Jumbo “happening”)?!?!Weer een AGENDA,ten koste van een FAKE gebeurtenis(Indianen Verhaal/Story)betreft 16 jarige vluchteling JUMBO HOAX.

        Like

  7. Een Duitse politieke pipo genaamd;Henriette Reker is een paar daagjes geleden “neergestoken’in haar ‘hals”door een meneer die tegen de vluchtelinge is(Zogenaamd),alleen een beetje vreemd,raar,opmerkelijk,verdacht,ongeloofwaardig als deze net ‘neergestoken’Henriette Reker ,vervolgens bijna rechtop in een Brancard zit/ligt gedragen door 2 Ambulance mensen,vervolgens haar Duimpje(Thumbs Up!) de lucht ingooit,en een BIG smile op haar gezicht,zonder pijn,angst/shock,wanhoop,terwijl NIEMAND ook maar enige interesse toont,en vervolgen raakt ze niet vel later in het Ziekenhuis in een “coma”,en de dag erna is ze er weer(“coma”)en gaat alles weer perfecto,en heeft ze “gewonnen”,want ze is NU Burger,meester met 52% aan stemmem(5+2=Hoaxnummer:7)–TIP;You Tube;Henriette Reker….(wedden dat IEDEREEN kan zien,ivm Duimpje omhoog/Big Smile brancard….)–100% HOAX(in scene gezet,ivm vluchtelingen Agenda/Burgermeesterschap “overwinning”/Manipulatie/Agenda(s))

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s