Micha Kat, Russel Brand en de revolutie

Russel Brand, aanhanger van

Russel Brand, aanhanger van “Death Cult”

De laatste tijd zien we Micha Kat steeds vaker Russell Brand pluggen op zijn nieuwe site. Dezelfde Russell Brand die na een relatie gehad te hebben met Hollyjewood “prostitute” Kate Perry nu samenwoont met een telg uit de Rothschild dynastie. Dezelfde Russell Brand die interviews hield met Jimmy Savile, het pedo monster van Engeland en hem, naar eigen zeggen, in zijn jeugd al eens vroeg om een ontmoeting met Pinokkio. Pinokkio kennen we van alle Pinokkio bars in Europa waar homoseksuele mannen, zoals Joris Demmink, heen gaan voor seks met kleine jongetjes. De verdenkingen wat betreft pedofilie richting Russell Brand stapelen zich meer en meer op.

download (6)

Deze Russel Brand profileert zich de laatste jaren als een vertegenwoordiger van de wakkere wereld waarbij hij net als Micha Kat oproept tot een revolutie. Hij roept mensen op tot de revolutie en schreeuwt dat we niet moeten stemmen. Wel steunt hij ineens de jood Milliband van Labour (PvdA in Nederland) door middel van doorzichtige interviews. Russell Brand is door de mand gevallen.

Revoluties kennen we al vanuit het verleden en zijn allemaal terug te voeren op de Joodse Illuminatie (Franse) en de Joodse vrijmetselaars (Russische). Nu lijken de Joodse bankiers weer aan te sturen op een nieuwe revolutie nu hun financiële wereldwijde scam lijkt uit te komen. Weer staan er miljoenen mensenlevens wereldwijd op het spel.

Ook een holocaust revisionist. Ik denk ook geen diploma.

Kortom trap niet in de oproepen van Micha Kat tot de revolutie. Als je de joodse vrijmetselaarsachtergrond bekijkt van Micha Kat dan zou je al genoeg moeten weten. Micha Kat is de nieuwe Leon Trotski van de Nederlanden. Leon Trotski was direct verantwoordelijk voor miljoenen Russische doden. Net als dat Russel Brand betaald wordt door de Rothschild bankiers zo heeft ook Micha Kat zijn ziel verkocht aan de Joods intellectuele vrijmetselarij. Waar leeft hij van sinds de crypto jood Poot stopte met het betalen van Micha Kat? Stopte Poot wel echt?

Laat je niet misleiden door de zogenaamde Holocaust ontkenning van rat Micha Kat. Micha Kat is zelfs zo’n rat dat hij achter de schermen bevriend is met de mensen van Swapichou. Dit leverde mij een ban op op KLOL als gevolg van een geschil bij Swapichou.

Micha Kat, wolf in schaapskleren.

Micha Kat, wolf in schaapskleren.

Micha Kat is een wolf in schaapskleren en maakt deel uit van een grote internationale joodse kabal.

http://truthfrequencyradio.com/down-the-rabbit-hole-w-popeye-51575/

24 Reacties op “Micha Kat, Russel Brand en de revolutie

  1. Het zou zo maar kunnen, geef ik toe.

    Joden lopen al twee eeuwen steevast voorop in “revoluties”, vooral in communistisch-geïnspireerde volksopstanden.

    Inderdaad kan ik verblind zijn door Micha’s “anti-gaskamer-artikels”.

    Geef ik grif toe.

    Like

    • Weet je ik had al heel lang veel dingen door dat het niet klopte sommige dingen al opgemerkt in mijn kleuter tijd. Ik snapte maar niet dat niemand bepaalde zaken door had. IK ben mijn leven lang voor gek , idioot verklaard etc. Ik heb heel lang gedacht dat ik de enige was die dingen door had todat ik een aantal jaren terug jullie vond. Ik snap nog steeds niet dat het volk zich zo makkelijk laat verkrachten… dat mensen niet bereid zijn om verantwoordelijkheid te nemen. En dan bekruipt soms mij ook de gedachte als het volk niet vechten voor zijn vrijheid en alleen maar vermaakt wilt worden geen verantwoordelijkheid te nemen dan verdienen ze dit. Mischienkan iemand anders zo teleurgesteld zijn dat ie het opgeeft en denkt dan wil ik het voor mezelf ook maar wat makkelijker maken want de grote pleps denkt toch alleen hun zelf….. Mischien is dat wat met kat aan de hand is? ik kan het me wel voorstellen hoor want de grote pleps wordt je echt niet goed van. Niet goede keuze , ik kan het niet een heeel sterk geweten, maar ik kan een ander niet in de kop kijken…..

      Like

  2. Ook op Beyond the Matrix site lees je over de verwarring die wordt gezaaid en de verwarring die daardoor ontstaat. Iemand reageert daar met heel zinnige opmerkingen over de gecontroleerde oppositie van Veteran’s Today enzo maar eindigt doodleuk met de opmerking dat de muren van Jericho met een energiewapen (in de Ark van het Verbond ingebouwd blijkbaar..) werden geslecht terwijl de hedendaagse (kritische)archeologie de mytheverhalen in de bijbel stuk voor stuk aan aan het afbreken is..:
    http://freethought.mbdojo.com/archeology.html

    Like

  3. Er zijn steeds meer betaalde trollen die doelbewust desinfo verspreiden, het was te verwachten en ook voorspeld. Op deze blog weet ik van Pepijn bijvoorbeeld zeker dat het geen trol is. Van 11-12, knowtoomuch, mensen die teveel linkjes posten (waar ik overigens nooit op klik tenzij goede info maar dat is zeldzaam) weet ik het niet 100% zeker. Te vaag. En dan zijn er natuurlijk ook nog de swapdrollen sekteleden (nieuw woord in de van Dale), flapdrolen van Swapichou die zogenaamd heel gewiekst info posten met de meest domme teksten erbij. Daar herken ze altijd aan, het is altijd zwakzinnig. Dus die haal je er meestal makkelijk uit. Voor de rest ga ik af op info. Van Beyondmatrix bijvoorbeeld kan ik van niemand zeker zeggen dat het geen troll is. Van de reageerders op KLOL ook niet.

    Like

  4. “waar ik overigens nooit op klik tenzij goede info maar dat is zeldzaam”
    Bizar.
    HOE weet je nou of de info de moeite is als je niet op het betreffende linkje klikt, Masterke ?
    Helderziendheid wellicht ?
    Groeten van een “trol”. (pfff…)

    Like

    • Bij linkjes naar video’s kun zien waar het over gaat: als het filmpjes zijn die gaan over paarse ufo mannetjes die uit de reet van de swapdrollen zijn gekropen, dan weet je al genoeg en hoef je niet te klikken.
      Als men een goed stuk schrijft met daaronder allerlei waanzinnige UFO reacties die nergens over gaan dan weet je dat het artikel goed warm zit.
      Sommige linkjes weet je aan de url al genoeg en soms is een blik op de website ook al voldoende.
      Het valt op dat je continu alleen maar ‘gaslinkjes’ aan het plaatsen bent. Dat valt gewoon op.

      Like

      • Door de video’s etc te bestuderen kun je vaak nog intressante dingen er uit halen al ben je niet met alles eens. Maar ik begrijp wel je wantrouwen je hebt zoveel controlled oposition. Al zou me niks verbazen dat veel in de controlled oposition het zelf niet eens door hebben dat ze dat zijn. Met alle informatie moet je je common cense blijven gebruiken maar ook je eigen belief systeem onder de loep nemen (kan nl ook fout zijn). Inderdaad het stokpaaardje van knowtoomuch is de holohoax. Toen ik daar voor het eerst mee werdt geconfronteerd dacht ook van ja ja zal wel maar ik had wel zoiets kom dan maar op met je bewijzen. en hij heeft nogal wat verzameld. Zelf had ik al heel wat luchtballontjes doorgeprikt en had wel zo iets stel dat er maar iets van waaar is want er zijn op zoveel dingen leugens verteld….. Ik heb zijn linkjes onderzocht ben zelf ook op zoek gegaan….. en wat ik nooit had gedacht ik kom tot dezelfde conclusie. En ik snap hem wel want er is een hele grote taboe om dit hard op te zeggen al doe ik dit al…. wordt vreemd aangekekn. Enfin het blijft soms moeilijk of iemand bewust een trol is of onbewust nog moeilijker. Maar ik kan je wel zeggen Kat vertrouw ik voor geen meter maar door zijn site en ald die linkjes van iedereen er op heeft me wel erg geholpen dus ik vraag me af of zijn trolwerk wel zo effectief is geweest… ik denk dat het heel veel mensen heeft helpen wakker te worden…… Het is aan de mensen zelf of ze er wat mee doen en ook kritisch naar hun bronnen willen kijken… want dat moet je blijven doen

        Like

  5. G@MoG, Knowtoomuch is iig zeker geen trol…
    Feitelijk is hij degene die al jarenlang de Holocaust hoax onder de aandacht brengt…
    Misschien is het typerend voor jou, dat je in geen mens meer het vertrouwen kan vinden, ik kan dat wel snappen, want wat en wie is een virtuele persoon.
    Maar als je al wat langer meeloopt op de alternatieve circuits, dan komen toch steevast de nodige personen weer naar voren, die wat willen vertellen, maar ook wat te vertellen hebben.
    Mijn advies, vertrouw je gevoel en verstand, genoeg oprechte mensen zijn aanwezig in deze virtuele wereld 😉

    Liked by 1 persoon

  6. De mens wie het hardst in het rond roeptoetert, de meeste media aandacht vraagt, de grootste emotionele beladenheid toepast en zich op welke wijze dan ook de voorgrond op duwt en zich profileert als zijnde de wereldverbeteraar, is de persoon die het minste aan geloofwaardigheid bezit en ook de meeste geregisseerde leugens verkoopt.
    En het internet zit er vol mee en overal poppen ze up in volle getalen om op deze wijze de aandacht te sturen en dwaalsporen neer te zetten. Een betaalde job of een idealistisch streven, om het even.
    De mens welke stricked to the point is, nagenoeg emotieloos de boodschap verkondigt en nodeloze discussies gewoonweg negeert en niet zichzelf op de borst klopt is een beter betrouwbare partij.
    Er zijn er maar weinigen die niet het eigenbelang voorop zetten en zich niet verschuilen achter een omstandigheid of welke werkelijk open en transparant durven te zijn en geen angst kennen voor welke gedachten bepalende instantie dan ook.
    Keer op keer blijven mensen door de mand vallen en die weinigen die over blijven zijn echt maar een handje vol die op allerhande wijzen tegengewerkt worden door vele geregisseerde partijen.
    Het is aan een ieder te bepalen wie men als zijnde geloofwaardig wil beschouwen. Betrouwbaarheid is een kostbaar goed is mijn ervaring.

    Liked by 1 persoon

  7. Die Russel Brand is toch ook bevriend/werkt soms samen met David Icke die weer bevriend is en samenwerkt met Alex Jones….dus David Icke is toch ook Duidelijk geen zuivere koffie…en die britse Paul J Watson van infowars.,zal ook wel bij dit kliekje passen….Russel Brand,Micha Kat,David Icke,Alex Jones,Paul j Watson..een pot nat.

    Like

  8. Russel Brand heeft ook Jimmy Savile geinterviewd,en we weten waar die Jimmy van hield.Russel heeft dezelfde interesses..You Tube:The Alien fossil project-channel.(meerdere video’s betreft Russel Brand en David Icke,Alex Jones connectie)

    Like

  9. En bijna alle Amerikaanse,Britse Acteurs/Actrices etc..hebben dezelfde gedachten goed als Russel Brand…blijkbaar vind hollywood/acteurs/bbc/muziekindustrie/media het normaal dat Russel Brand de borstjes van een kind van 12 jaar sneaky betast..You Tube:Russel Brand in”Uncle Rubby & the Bad Touch”-The Alien Fossil project-channel..o.a

    Like

  10. Russel Brand en Micha Kat zijn de z.g. Joodse Intellectuelen die de verslechterde positie van de burger (en dus vette winst voor de 0.1% joden eliete) als status quo proberen te verkopen. De ene maakt er maar een grapje/cartoon van zoals b.v. op zero hedge (zie MICHA INTERVIEWT IERSE SCHRIJVER ROB DOYLE ) :

    De andere gaat overal maar tussen discussies hangen op de boel te `appease’-en en de coinfrontatie af te wenden. Op de Kev Baker show werdt het heel juist uitgelegd door Christopher Everard, die claimt dat Joodse intellectuelen kliek echte Revolutie en verandering ten goede van de burger juist saboteren :

    zie ook : jews turn against Ed Milaband in the UK. http://theinfounderground.com/smf/index.php?topic=19262.0

    Liked by 1 persoon

  11. BREAKING NEWS!—Google: Publicist Micha Kat veroordeeld voor Smaadschrift NOS-hoofdredacteur(o.a:op nrc.nl site)—30-6-2015

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

