HELLSTORM, the rape of Germany (Full Documentary) (Rev.1)

Grootste oorlogsmisdadiger aller tijden.

Churchill. Grootste oorlogsmisdadiger aller tijden.

Een doku gisteren uitgebracht over de echte oorlogsmisdaden. Over de echte holocaust waarin miljoenen gewone Duitse burgers, mannen vrouwen en kinderen, koelbloedig en bewust zijn verkracht, mishandeld en vermoord door de zionistische Engelse, Amerikaanse en Russische oorlogsmisdadigers. Karma is a bitch en Engeland en Amerika staan op dit moment aan de vooravond van hun ondergang. Rusland viel al in 1989.

Aanvulling 07-11-2016 Waarom werd deze docu van Jewtube verwiijderrd? Denk gewoon eens na.

Ter vervanging van de eerder doku

12 Reacties op “HELLSTORM, the rape of Germany (Full Documentary) (Rev.1)

  1. Synchroniciteit Don, ik wilde hem net plaatsen.
    Die zie je niet bij de nos, vreselijk.
    Voornamelijk, Anne Frank, jodenholocaust en verzet filmpjes en docu’s.
    Geen docu’s over Nederlandese dwangarbeiders (mijn opa in Polen bijvoorbeeld).

    Liked by 1 persoon

  2. Ik vermoed zo maar dat jullie geen zendvergunning zullen krijgen van de betreffende khaz .. ehh … overheidsinstantie.

    Maar mocht ’t lukken dan lijkt “Holokolder FM” mij een geschikte naam 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Bedankt Don Quijotte voor het onder de aandacht brengen…in de docu hebben ze het terecht over ´a spiritual massacre´.

    Like

  4. Ik heb reeds vele docu’s bekeken en nu ook deze. Heb vele documenten gelezen waarvan enkele die niet voor iedereen toegankelijk zijn. Heb jaren zelfstudie gedaan om te achterhalen wat er nu werkelijk heeft afgespeeld tijdens, voor en na WO II. En keer op keer worden mijn getrokken conclusies bevestigd en het is ziekmakend hoe wij door de filmindustrie en msm veelvoudig worden voorgelogen en geprogrammeerd hoe fantastisch “de bevrijder” toch niet was en aan wie we onze vrijheid dan wel niet te danken hebben.
    De zgn uitspraken van Churchill worden vaak geciteerd en o weh als men die durft te bekritiseren. Ik heb dat in het verleden eens gedaan bij iemand op een forum die ook een citaat als onderschrift had.
    Dat vrouwtje had het niet helemaal in de gaten en ging er trots op het onderschrift te gebruiken. En ze had nota bene nog wel contacten met rechts extremisten. Hoe dom kan men zijn.
    Churchill valt onder de categorie der grootste klootzakken die de mensheid ooit heeft gekend.
    Dank voor het plaatsen van deze documentaire.

    Liked by 1 persoon

  5. Een gedegen en goede documentaire! Het boek met dezelfde titel heb ik al tweemaal gelezen en zal dit nogmaals doen. Voor mij is dit zeker belangrijk daar ik een Duitse moeder heb gehad die een deel van deze verschrikkingen heeft meegemaakt en dit tóch op miraculeuze wijze heeft weten te overleven. Later kwam zij in Nederland waar zij in 1948 trouwde en o. a. ik geboren werd. Op welke dag (of was het op een avond?) het precies geweest is, weet ik niet meer, maar ik zie mijn moeder zuiver in mijn geest nog altijd voor mij staan toen ik nog jong en onervaren was; terwijl ik haar hielp in de keuken met de voorbereiding voor het eten, kwam het gesprek op een of andere wijze op WW II, waar zij trouwens zeer zelden over sprak. Tijdens ons gesprek zei ze (en dit vergeet ik nooit meer) tegen me: “Hitler wilde de Joden alleen maar weg hebben” (dus: niet vergassen of anderszins ombrengen.) Daarna sprak ze over haar landgenoten die op de vlucht voor de Geallieerde massabombardementen in het inmiddels door de hevige hitte gesmolten asfalt van de Autobahnen verstrikt waren geraakt en een vreselijke dood stierven. En later, veel veel later nu de alternatieve media via internet het ándere verhaal betreffende WW II vertelt, weet ik één ding: van datgene wat mijn moeder me verteld heeft, was de helft ervan mij nog niet aangezegd! En dan lees je het boek, “Hellstorm” en bekijkt de gelijknamige documentaire en denkt dan: wat heeft de Duitse bevolking waaronder mijn moeder toch een hoop ellende meegemaakt! Tenslotte nog dit: vanmorgen heb ik het boek “Other Losses” van de Britse historicus, James Bacque, gelezen; hij beschrijft er de “dodenkampen van Dwight Eisenhower”, de toenmalige Amerikaanse opperbevelhebber der Geallieerde strijdkrachten in Europa. Vlak na de nederlaag van Duitsland liet hij circa 1 á 2 miljoen Duitse militairen in open omheiningen op grote velden in Duitsland sluiten die hij vervolgens middels een langzame en kwellende hongerdood de eeuwigheid in joeg. Zonder enige vorm van onderdak, geen dekens, bedden, blootgesteld aan de vreselijke weersomstandigeheden, begonnen deze militairen (en tevens talloze Duitse burgers, waaronder vele kinderen van rond de 5 á 8 jaar en zelfs baby’s!) aan vreselijke kwalen, dysenterie en andere verschrikkingen te lijden; voor de sport schoten Amerikaanse bewakers bij tijd en wijle hun machinegeweren op deze hulpeloze slachtoffers leeg. Dát dit tot 1989 een gruwelijk geheim is gebleven is te danken aan het feit dat Eisenhower samen met een deel van zijn ondergeschikten deze slachtoffers middels vervalste statistieken heeft laten “verdwijnen” alsof die nooit hadden bestaan. Bacque kwam hier echter achter nadat hij in 1988 begonnen was met een onderzoek van een Franse verzetstrijder. Vandaar uit deed hij verder onderzoek totdat hij de documenten met de titel “Other Losses” onder ogen kreeg. En daarop is zijn gelijknamige boek gebaseerd.

    Liked by 2 people

    • dank voor je levensverhaal
      de geschiedenis moet herschreven worden!
      ik ken het bombardement op Dresden
      en zie wat voor psychopaten er toen aan de knoppen zaten
      en eigenlijk nog steeds zitten.
      kijk maar naar een Victoria Nuland
      hun doel is oorlog.
      en wij hebben eigenlijk geen macht om ze te stoppen ik heb sinds kort het verhaal van de holocaust begrepen en zie nu dat ik eigenlijk mijn hele leven ben voorgelogen.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

