Oekraïne, de Bandera NAZI’s en de zionisten…..

Ik volg nu al geruime tijd de ontwikkelingen in de Oekraïne en de situatie werd voor sommigen af en toe best onoverzichtelijk begreep ik.

Afbeeldingsresultaat voor bandera

Enerzijds hebben we te maken met de zogenaamde Bandera NAZI fascisten en anderzijds met de zionistische Anglo-Amerikaanse (Victoria Nuland-fuck the EU) financiers van de putsch van 2014. Van financiering alleen door het zionistische pak Engeland, VS, Israël was natuurlijk nooit sprake. Al van af het eerste begin waren er in de Oekraïne soldaten uit Israël aanwezig. De waarschijnlijkheid dat het Israëlische scherpschutters waren die tijdens de Maidan opstand beide kanten beschoten is dan ook zeer groot.

Israëlische sluipschutter?

Israëlische sluipschutter?

Een verwarrend feit is dat we indien we onze WW2 geschiedenisboeken moeten geloven de Nazi’s uit zijn op het vernietigen van de (zionistische) Joden. In de Oekraïne echter lijken de Joodse zionisten en de Nazi fascisten echter schouder aan schouder te vechten en oorlogsmisdaden te begaan tegen het grote Rusland en het Oosten van de Oekraïne. Kortom hier hebben we het bewijs.

National Zionist! Nazigroet.

National Zionist!
Nazigroet.

De fascistische Nazi’s en de Joodse zionisten staan nu als ook destijds tijdens de WW2 achter de zelfde ideologie. Het zionisme is fascistoïde van aard. Natuurlijk wisten we dit al gezien de politiek van rassen suprematie en apartheid in Israël. Vooral onder Netanyahu werd dit overduidelijk. De samenwerking van de de Duitsers tijdens WW2 met de Joods zionistische bankiers (Rothschild) kan dan ook hieruit eenvoudig verklaard  worden. De Duitsers wilden van de niet Arische Joden af zonder ze te hoeven vermoorden en de zionisten wilden hun eigen land, Israël. Hier ligt dus de basis voor hun samenwerking. Misschien moeten de boeken over WW2 en de Holocaust nog eens herbekeken worden.

Dit is niet de enige oorzaak voor hun samenwerking maar wel een belangrijke.

Moordenaar Kolomoisky met keppeltje. Dan weet je in welke hoek we de aanstichters van de onrusten in de Oekraïne moeten zoeken. Kolomoisky is een Jood EN Nazi.

Moordenaar Kolomoisky met keppeltje. Dan weet je in welke hoek we de aanstichters van de onrusten in de Oekraïne moeten zoeken. Kolomoisky is een Jood EN Nazi.

39 Reacties op “Oekraïne, de Bandera NAZI’s en de zionisten…..

  1. Ik heb een zwààr seksistische term aangetroffen in dit artikel waarvan ik morgen aangifte ga doen bij het MDI.

    Een vrouwelijke sluipschutter is nou eenmaal een “sluipschutster” !

    Ik hoop dan ook van harte dat de Overheid “gepaste maatregelen” tegen deze seksistische site zal gaan nemen !

    WA-HAAA-HAAAAA ! ! !

    Like

  2. Echt gast. Het is dat je nog nooit tussen dat gajes daar in dat bezette Palestina hebt door kunnen ploeteren, maar wat mij toch echt wel afschrikt om hier ooit nog met plezier te ‘willen’ reageren is wel degelijk het feit dat je tegen beter weten in bij die swapkakkerlakken maar blijft doorspammen! Como esto!;

    Like

  3. An interview with an ex-Navy Seal

    who during the years 1992-2000 was sent on top secret bombing missions in the Middle East, predominantly in Iraq. Years after the first Gulf

    Like

  4. An interview with an ex-Navy Seal who during the years 1992-2000 was sent on top secret bombing missions in the Middle East, predominantly in Iraq.
    Years after the first Gulf War when we were supposedly not at war with Iraq yet he and Seal Team 9 were targeting Tomahawk Missiles on a monthly basis taking out targets that were increasingly “soft”… involving deaths of hundreds of innocent civilians.

    Find out how this highly trained young man and his team were coerced by the military into purposely destroying villages and creating future terrorists as part of a plan that would ultimately serve their dark purpose, the war on terror and 911.
    And if that weren’t enough, hear how he was trained in Area 51 as a specially gifted group of highly classified psi spies to see beyond the famous Looking Glass technology into the future involving 2012 and beyond. Groundbreaking in every way.

    Like

  5. ben benieuwd wat we ervan te zien krijgen. Zal toch zeker wel een minuutje waard zijn bij nieuwsuur of de weerberichten.

    Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een schaap

    Like

    • Aloha Elve Twelve,
      Interessante docu’s die uwes daar zoal op de site plaatst, zo ook die van dat fenomeen in de Oost.
      Ik gok dat t een Tesla-Tulpenbrug is, (maar daar zal nieuwzuur weinig tot geen aandacht aan gaan besteden),
      of anders lijkt die Oekraiense lichtshow ook veel op de vorm van het object op de maan uit het filmpje van de deep-space missie van sateliet Clementine aka project Golden Dragon; https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UOKnRjAWjh4 .
      Free-mason/pigs in spees, Nasa-koekwauzen dat t zijn!

      p.s. On-topic; Het zit em dan ook in de klemtoon; geen ocide of genocide…
      satanyahoe en zijn AIPAC-vrinden denken met het eerste weg te kunnen komen; https://youtu.be/BO3CxYj0mP4

      Ofwel; https://youtu.be/SwOCu1phcNQ

      Groetsels en nog een prettige streepvrije dag gij allen…
      (om met Franz Schwaffelschwanz te spreken; vergeet uw mondkapje niet!)

      Beer

      Liked by 1 persoon

    • Als je Fagan bestudeerd 11-12 is het ook de bedoeling nu, dat dit allemaal naar buiten gaat komen. (zie TU Delft)
      Opnieuw worden veel joden (in Israel) gebruikt voor een agenda, ik begrijp ook niet dat een type als Ziva dat niet ziet.
      Als je Pike’s plan leest moeten de zionisten en de islam elkaar gaan uitroeien en iedereen zal tegen elkaar opgezet worden, dat zie je nu al op blogs.
      Het is ook niet meer te stoppen denk ik, hoop dat ik ernaast zit.
      Dit is het jaar 777, alle ogen zijn gericht op September 2015,
      Paus un speech 25 September 2015 New York?

      Like

      • “Expect nothing, but be prepared for anything” is mijn lijfspreuk. Dank je voor je (subtiele) sympathie Pepijn71, maar ik denk dat ik beter ben voorbereid dan jij voor wat er gaat komen.

        Bovendien zie je ons Israeli als ‘typical Jew’. Dat is een erg grote misvatting.

        Vandaag/morgen ‘vieren’ wij ‘Yom Hazikarom’ soort van ‘dodenherdenking’ voor alle gevallen soldaten voor De Staat Israel.

        Het is een moment om stil te staan bij het verlies van helden, vrienden, bekenden, of collega’s. Maar vooral ook om te beseffen dat we sterker zijn dan ooit. Never again maar dan met een bite zeg maar.

        Dus maak je om ‘ons’ maar geen zorgen. Wij hebben ons ‘thuis’ en we weten hoe het te verdedigen, en zijn bekend met de offers.

        Maak je druk om je eigen plekje op aarde. 900 mensen verdronken op 1 zinkende boot met de passie om jouw dorp te bereiken in de hoop op een beter leven? 1 miljoen mensen die nog aan het strand staan om dezelfde doodsoversteek te wagen? Terroristen die met AK-47’s door de straten van jullie hoofdsteden moorden?

        En wat doe jij? Je maakt je druk om ‘de Joden in Israel’. Nou, xaver, doe maar niet. Maak je druk om je eigen leven. Wij, Joden in Israel, hebben het wel onder controle.

        Like

      • Ik heb me genoeg druk gemaakt Ziva, doe ik ook niet meer ,slecht voor mijn hart.
        Iedereen valt in herhalingen op blogs en de agenda zo als ik hem zie wordt uitgerold.
        Ik vraag me ook wel eens af of jij oprecht die linkjes wel eens hebt gekeken ,die ik ooit plaatste vooral die van 9-11.
        Zie het inderdaad als een lichte symphatie, misschien dat jij als hardcore zionist daar niet op zit te wachten maar andere Israeli’s misschien wel.
        Freedom of information zeg maar.
        De vergelijking met Xaver verwerp ik, ik heb niets met religie wel met waarheid.

        Like

      • Mocht je het toch gaan luisteren en niet meer om de feiten heen kunnen, dan kan jij een nieuwe revolutionaire Israelische brigade oprichten (the skills heb je) om zo de corrupte elementen te verwijderen.
        Vervolgens kan je je onsterfelijk maken, door de staat Palastina uit te roepen.
        2 beelzebub’s in een klap!

        Liked by 1 persoon

      • Nou ja, ik zal het maar als een compliment opvatten dat jij mij de vaardigheden van een Ben Gurion beticht @Pepijn71. Maar de werkelijkheid is een stuk minder indrukwekkend denk ik.

        Ik ben geen wereldverbeteraar. Ook geen Moeder Theresa, of een Jeanne d’Arc. Niets van dat alles. Ik droom niet weg met ‘revoluties’ of ‘vijfde dimensies’. Slik geen rode of blauwe pillen, en rook geen wiet voor ik een film bekijk. Voor mij is de werkelijkheid spannend genoeg, en voldoende reden om heel fit, heel voorbereid, en heel erg conservatief te blijven.

        Dat betekent overigens niet dat ik de verhalen rond 9/11 niet ken, of andere major conspiracy stories. Integendeel. Ik ken ze allemaal. Ik heb een van de eerste presentaties van Jimmy Walters bezocht over 9/11 en zijn DVD/CD nog ergens liggen (toch bijna een artifact in de 9/11 beweging). Sterker, ik heb 3x David Icke bezocht, en AL zijn boeken gelezen. Maar los van de inspiratie, het is niet overtuigend om mijn leven op te geven, en maar als een halve kip de hele dag ‘Rothschild’ te gaan kakelen.

        Ik denk niet dat ik zo in elkaar zit. Ik bevecht liever een tegenstander die ik kan zien of beter, kan bereiken. En inderdaad dan is het de bedoeling dat ik een heel stuk beter, sterker, en slimmer ben dan hij is. Dat wint nou eenmaal eenvoudiger.

        Bovendien zal ik nooit voor jouw wereld vechten. Jouw wereld maakt mensen dood. Jouw wereld kennen we. Het sluit mensen uit, propagandeert, en voorziet ‘galgen aan lantaarnpalen’ voor mensen zoals ik. Luisteren naar mensen zoals jij heeft ons miljoenen familieleden gekost. Dus nee, bedankt, geen interesse in je terrorisme-beweging.

        Er is een vrij bekende quote van een Holocaust-survivor die na hem gevraagd werd waarom het hem kon gebeuren en hoe hij het de volgende keer zou voorkomen dat zegt: “Wanneer iemand zegt dat hij je dood wil, geloof hem!”.

        Ik geloof hem.

        @Nemesis

        23,320 om precies te zijn. Helden stuk voor stuk.
        Je kan ze hier een laatste groet brengen.

        Like

      • Ah, ik miste deze: “De vergelijking met Xaver verwerp ik, ik heb niets met religie wel met waarheid.”

        “Xaver” is niets religieus. Het is de ‘Romeinse letter interpretatie van het hebreeuwse woord: חבר – (xaver/chaver), wat ‘vriend’ betekent.

        Wat het natuurlijk wel weer interessant maakt is dat het Nederlandse woord ‘gabber’ daar een directe afleiding van is. De ,ח, is de ‘ch/x’, en de ,ב, (beit) is een letter die je aan het begin van het woord als een ‘B’ uitspreekt, aan het einde van een woord als een ‘V’ en in het midden van een woord is het gokken tussen (B/V), hahaha en de ,ר, (reish (r)) aan het einde. Voor de klinkers is er wel een systeem, maar dat gebruiken we niet echt. De ,ח, wordt dus ‘ga’, de ,ב, wordt ‘be’ en de ,ר, is ‘r’; chaver/xaver/gaber.

        I guess Nederlanders gokten op een ‘B” in het midden. Maar niet te min bezitten we zelfs jullie kooswoordje voor ‘vriend’ dus. 😉

        Shalom gabber…

        Let je op AIRVD: je vroeg eens om een hebreeuwse les. Schrijf op; gabber betekent vriend.

        Like

      • Bovendien zal ik nooit voor jouw wereld vechten. Jouw wereld maakt mensen dood. Jouw wereld kennen we

        Elohimpje van me, wat is dit nu weer? Ga je niet iets te ver nu? Jij kent mijn wereld niet , zou je die wel kennen dan zou je dit niet opschrijven, te diep in het glaasje gekeken?
        De woorden ken , ik ben ras Amsterdammer.
        Ik dacht dat je doelde op Xavier de Jezuit.

        Like

  6. @Ziva De gevallen soldaten van ISrael? Dat zijn er maar heel weinig hoor. Herdenk eens de gevallen burgerslachtoffers door toedoen van de Israelische en Amerikaanse (want dat is een pot nat) soldaten.

    Ik denk dat je drommelsch goed weet wat ik hiermee bedoel!

    Liked by 1 persoon

  7. HEt zionisme even in onze huidige tijd geplaatst steunt op 2 grote leugens:
    1 de holocaust !
    2 11 september 2001, kortweg 911 !
    Die doorbreken betekent bewustwording van de mensheid en bevrijding van de slavernij van macht en oorlog cq verdeel en heers techniek/politiek

    http://exposing-the-holocaust-hoax-archive.blogspot.nl/

    en zo n sites.

    Gebruik gewoon je gezonde verstand en de wetten van de fysica, en andere wetenschappen dan weet je al genoeg.
    Hetzelfde geldt onverkort voor de laatste false flag aanslagen, Chalie Hebdo, Boston, Sandy, mh17 mh370, german wings etc etc etc

    Liked by 1 persoon

    • HEt zionisme even in onze huidige tijd geplaatst

      Wat precies bedoel je hiermee? Wat is ‘het zionisme in onze huidige tijd’? Waarbij ik dan maar even voor het gemak voorbij ga aan je opmerking “geplaatst” waar uitblijkt dat je ‘het Zionisme’ naar de huidige tijd plaatst, wat natuurlijk een nog complexere stelling is waar je het antwoord op zou moeten kunnen geven.

      Maar laten we het simpel houden. Wat is ‘het zionisme in onze huidige tijd’?

      Lijkt mij een relevante vraag voor we gaan kissebissen over de al dan idioterie van je dat het steunt op 2 grote leugens. En dan nog even los van het gegeven wat die leugens dan zouden zijn.

      Kom op, wakkere, Wat is ‘het zionisme in onze huidige tijd’?

      Like

  8. Je moet tegenwoordig behoorlijk wat fantasie hebben om de conspiracy artiesten te kunnen volgen :

    JADE HELM LOGO EXPOSED

    A hidden wooden shoe is sabotaging Jade Helm ….. this has been Dahboo7 … [take the] peace piss folks

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

