Myth Buster

Onze eigen mythbuster Johan Oldenkamp.

27 Reacties op “Myth Buster

  1. Interesante materie.
    Ben het met een heleboel eens.
    Echter, dat “bewijs” waarmee hij aan komt draven om het bestaan van atoomwapens te ontkrachten (hele wijken plat maar wel met intacte betonnen constructies) vind ik niet ècht overtuigend.

    Kijk, op 1, 3 of 5 km afstand van het centrum van zo’n (evt) atoombomexplosie, komt er natuurlijk èrgens een grensgebied waar simpele houten huisjes wèl omver geblazen worden maar betonnen constructies NIET.
    Immers, op afstand van centra van kracht/energie-ontketeningen neemt die energie nou eenmaal af omdat deze weerstand en verspreiding “ontmoet”.

    Voor de rest kon ik zijn redeneringen geloof ik redelijk volgen.

    Like

  2. Wat een onzin, in 7 seconden vliegtuigen in een video photoshoppen of de vergelijking als je met een auto gebouw in rijdt, vliegtuig vliegt veel harder dus meer impact. Nee, the no-planes theory is een ridiculisering/belachelijk making van de echte verdachte feiten rondom 9/11. Gelijk maar afgehaakt, geen zin te luisteren naar desinfo shit.

    Like

    • Ik ben een “believer” van de No plane theorie. Ben het wel met je eens dat het afleidt. We zijn echter al 14 jaar bezig en iedereen weet inmiddels dat het een False Flag was, one way or the other, maar er gebeurd steeds maar niets. Israhell did it, dat is inmiddels wel zeker wat mij betreft.

      Like

      • Ik vind ook de no plane theorie het aannemelijkst, dat regelt Lucky Larry wel even met zijn ring of power.
        Lord Rothschild zat eerste rang in zijn appartement naar de grote 9-11 show te kijken. (quote van Grace Powers)
        Ik zie dat Vrijland , Oldenkamp en jij ook Don een nieuwe site zijn begonnen? Beyond the matrix.
        Freeman heeft zij naam veranderd in Torah Freeman,
        iets minder vrijheid dus, maar goed ieder zijn ding.

        Like

      • Ik had beter niet die site kunnen aanhalen want er wordt op Swap al weer gretig gebruik van gemaakt.

        Een soort plaaggeest a la Jaap Stobbe, hihihihihi zoeiets?

        Ik verplaats me altijd in dark occultisten (al ben ik het absoluut niet) ik ben er mee opgegroeid in de zin van een boeken kast vol info.
        Neem nou Crowley’s 777 en de link met priesteres Legarde (zie 777 speech) van het IMF.
        We zitten nu in de laatste fase van de kroon op het werk.
        2001 (age of Horus wordt ingewijd Crowley’s Bush 9-11) vervolgens de tweede 7 de beurscrash van 2008 en nu in 2015 wat komt er op ons af?
        De derde 7.
        They can fool the public, they can’t fool me!

        Liked by 1 persoon

      • Teiger stopt ermee bij Swaptanic (ik hoop niet door bedreiging ) heel verstandig. Over 3 maanden is Jeroen”s spell from hell uitgewerkt en kan je weer gewoon nadenken, je kan hier ook reageren(denk wel dat Don dat toestaat)., voor jou Teiger,

        Like

        • Teiger stop vanwege bedreiging? Wat voor bedreiging? Wat voor stalking? Dit is gewoon weer een staaltje stemmingmakerij. Perceptiemanagement. Teiger is Linke Lotje en van Lotje getikt!!!

          Like

      • Precies dat gevoel had ik ook, ze hebben verloren en dan verzinnen ze iets om de andere partij zwart te maken zodat ze niet afgaan en public.
        Ik ken die Teigertje niet zo goed verder, zelfde ‘level” als Jeroen en Ziva? net zo uitgekookt?

        Btw, als je de comments leest Don bij Barra is het game over voor Jeroen.
        Denk je nou echt dat een rechter, die gast serieus neemt, denk het niet.
        Als dat wel het geval is , weten we genoeg.
        Capricorn 1 classic! Proost, 2 to go!

        Like

      • Deze wil ik er nog aan toevoegen ,als jullie een keer wat tijd hebben.
        Ik ben niet van de no nukes theorie, daar is Cern(linken met oto) juist mee bezig , atoombommen bestaan wel denk ik, ook in het verleden (duizenden jaren geleden), gewoon een herhaling Atlantis v/s LU
        Schijnt om the greys te gaan, fade to grey zeg maar of 50th shades of grey,
        Dit jaar kan wel eens een openbaring worden, de derde 7. al dan niet gefaked, door de “order” in relatie tot die greys.

        Like

    • @god De video ge-CGI-ed en wel lagen al klaar.
      3e Wet van Newton: Actie = Reactie.
      Overigens kan een vliegtuig op 400 m hoogte geen 800 km/u vliegen, dan is de lucht zo dik als stroop(Aerodynamica dat heet viscositeit, kijk het even na, zou ik zeggen) en zouden vleugels finaal afbreken!!!

      Als jij met een auto 200 km/u tegen een betonnen peiler rijdt kun je ook zeggen dat een betonnen peiler met 200 km/u tegen jouw “stilstaande” auto rijdt.

      Hetzelfde met WTC 1 en 2 die een stalen omhulsel van stalen balken, betonnen vloeren (110 verdiepingen!) die met stalen vergrendlingen aan de hoeken waren bevestigd.
      Nou dat gebouw van honderdduizenden tonnen (massa) smasht even tegen jouw armzalige Boeing 737 met snelheid van 800(nou ja zie boven) km/u!

      Wie denkt je dat het wint! Zelfde als met je vuist keihard tegen de schouder can je vriend knallen —> Hij een blauwe plek op zn schouder, maar nu even keihard tegen een eiken tafelrand, ok een betonnen muur, —> Ik denk 4 tot 5 gebroken middenhandsbeentjes.

      Er zijn fysiek nog veel argumenten aan te voeren, maar vanwege de ruimte, maar ff niet.

      Kortom Er zijn geen vliegtuigen in WTC1,2, Pentagon, WTC7 gevlogen. Jij, wij zijn erin gevlogen.
      O ja de CGI beelden precies 17 sec na de bommen afgingen in de WTC1,2. Ja precies het waren bommen en tot slot een stalen betonnen gebouw stort niet in nee vaporiseert niet bij een kerosine brandje van 800 graden Celcius. Staal smelt pas bij 1200 graden!!!!

      Poe poe poe hoe vaak moet ik dat nog zeggen
      Kijk nog even de voorkennis putopties op Am Airlines en UA etc verzekeringen Pffffffffffffffffffffffffffffff

      Liked by 1 persoon

      • Inderdaad geen vliegtuigen in de WTC gebouwen maar enkel een gefakete video en gebouw 7 is net als de WTC gebouwen opgeblazen zoals de BBC destijds al abusievelijk verklapte. Complete mindfuck waar we allemaal ingestonken zijn destijds.

        Like

    • Inderdaad, gecontroleerde hersenloze oppositie die nergens toe leidt. Veel beter bovenstaande link te lezen en aan de slag te gaan met een lokaal initiatief om het neo liberale kapitalisme de nek om te draaien..

      Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

