MH17- Rusland moet via BUK scenario de schuld krijgen….

MH17

De komedie rond de MH17 HOAX gaat verder. Inmiddels heeft het JIT team (Joint Investigation Team) een soort van “opsporing verzocht” filmpje doen uitgaan waarin getuigen van het transport van een BUK installatie worden gezocht.

Heeft er iemand ook een vrij rondlopende  BUK gezien? Het is om te gieren!!!

Heeft er iemand ook een vrij rondlopende BUK gezien? Het is om te gieren!!!

Het lachwekkende is dat in het filmpje beelden worden gebruikt waarvan al lang is aangetoond dat die vals zijn. Wim de Bruin van het OM gaat nog steeds mede uit van het BUK scenario meldt hij. Het is lachwekkend en triest tegelijk dat duur betaalde mensen bij het OM met zulke wanprestaties komen. Misschien is het verstandiger het salaris van zo’n Wim de Bruin te verdelen onder de bloggers die de leugen van de gebruikte filmbeelden en foto’s al lang hebben aangetoond.

germanwings-crash-site-e1427286466809

 

Misschien is het verstandiger de black box eens uit te luisteren en dat openbaar te maken. Dit is bij de volgende HOAX met de Germanwings machine in Frankrijk immers ook geen enkel probleem om op die manier een islamitische piloot de schuld te kunnen geven. Klik voor meer informatie omtrent Frankrijk hier. Lees ook de reacties.

Wie na al dit gestuntel van onze overheden nog geloof heeft in die die corrupte stumpers is volgens mij niet meer te redden. Die kan beter gaan solliciteren voor een baantje bij het OM of zo. Het is dieptriest gesteld met onze samenleving!

Media en overheid bedriegen ons. Hier het bewijs voor het leugenachtige Rothschild zionistische Reuters!!!

Advertisements

33 Reacties op “MH17- Rusland moet via BUK scenario de schuld krijgen….

  1. De MH-17 die begon en eindigde op 17-7.
    Na 17 jaar op de dag nauwkeurig ten onder.
    17-7.
    De datum waarop de Ark van Noach op de berg Ararat vastliep.

    Like

  2. Niburu en Xandernieuws leveren weer puik werk inzake het ontmaskeren van de BUK leugens (bedoeld om Rusland internationaal in de beklaagdenbank te houden en Oekraine snel bij de EU en NAVO in te lijven) in het OVV neprapport dat deze week uitkwam :
    http://xandernieuws.punt.nl/content/2015/10/MH-17-Wat-doelbewust-buiten-het-rapport-is-gelaten-en-waarom
    http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=9880:alleen-een-idioot-gelooft-het-mh17-rapport&catid=37:wereld&Itemid=50

    Like

    • GOOGLE:DWDD-(dinsdag)13-10-2015-uitzending/video/prgramma betreft mh17.ramp..Die 2 “heren”aan tafel,”nabestaanden’bij DWDD ,die oudere man(REPTIEL?),van de MH17 Stichting-“nabestaanden”—die kan op het LAATST zijn LACH niet meer inhouden,terwijl bijna zijn hele familie “dood’is ivm mh17 HOAX-HOAX-HOAX-“ramp”—You Tube;Peekay22-channel heeft NIEUWE video’s betreft MH17 HOAX.

      Like

      • Als je doorgaat met die hoofdletters en uitroeptekens dan stop ik met modereren @Stevie. Dan ga je weer in de spambak. Ik wordt er een beetje flauw van op deze manier. Het is geen kleuterschool toch waar ik alles 10 keer moet vertellen?

        Like

      • Waar blijven de links stevie? Waarom steeds dit omslachtige gedoe van onduidelijke verwijzing naar YT fragmenten? Iedere kleuterscholier weet hoe linken moet maar jij niet?

        Like

      • @Stevie heeft helemaal 100% gelijk!!!

        Hier de link naar Kruispunt. Ze lachen zich rot.
        Zelfs de dominee kan z’n lachen bijna niet inhouden.

        http://www.npo.nl/kruispunt/09-11-2014/RKK_1661672

        HEt is een L.. danwel Kul verhaal. De manier, de dictie, de nonverbale communicatie alles gelogen totale bullshit.

        Er is niet 1 (zegge één) Nederlander bij de MH17 omgekomen.
        De paar die echt dood zijn waren al dood, zijn doodgegaan aaniets anders (hart of herseninfract dus natuurlijke dood) of zijn omgekat en verhuisd naar Timboektoe, THailand of Argentinie bijvoorbeeld.

        hahahah 🙂 🙂 🙂 🙂

        ‘zie 9.50 min Bullshit gepraat “….eh eh intelligente vrouw eh eh” stottert omdat zit te LIEGEN dat ie barst.

        Don excuse die paar hoofdletters
        11.25 min Hahaha Hij is dood, dood, DOOD man en maar lache, inderdaad om je rot te lache….

        Like

      • Vreemde logica heb jij toch wel.
        Die ploeg van de BBC gaat 4 maanden naar Oekraine, praat met 10-tallen getuigen, controleerd of foto’s kunnen kloppen (door naar de plaats te gaan waar de fotograaf stond), praat met militaire experten.
        Maar om 1 of andere reden weet een nederlander op zijn zolderkamertje achter zijn PC die amper weet hoe een boeing 777 eruitziet en die nooit ook maar in de buurt van oekraiene was, het beter?
        Tja, dan ben je tegen kritisch onderzoek he. Niet verwonderlijk natuurlijk omdat kritisch onderzoek jouw dogma’s van de complotkerk steeds weer totaal onderuit haalt. 🙂
        Jij kan enkel blijven geloven waar je in gelooft door niet kritisch te zijn en zeker nooit echt onderzoek te doen, dat is ondertussen overduidelijk.
        Maar maak jezelf gerust wijs dat het bekijken van domme youtube-filmpjes ook onderzoek is, wie weet ga je het zelf nog ooit geloven. 🙂

        Like

    • Om het grotere plaatje te kunnen zien moet je proberen dat heeeele grote plaatje van de kosmos zoals jou aangeleerd te vergeten @Ipsyllon. Maar op een één of andere manier denk ik dat jij dat plaatje best ziet maar gewoon aan de andere kant staat.

      Like

    • @Ypsi De MH17 is niet neergeschoten. De brokstukken van de in stukken gehakte en bewerkte (beetje rafelig maken, wat kogelgaten in de cockpit schieten over de linkervleugel schampend) MH370 die 4 maanden eerder “Spoorloos” verdween(dat kan niet!!) zijn daar gewoon neergelegd.
      Simpel, maar ja je moet het zien. Even alle puzzelstukjes (haha van de MH17) aan elkaar passen, dus alle bronnen, fotoos, aerodynamische, fysieke en andere feiten logisch in en aan elkaar passen en VOILA u ziet het grote plaatje!

      Like

      • ach ja, naast het feit dat dat een extreme complotgekkie theorie is (je kan evengoed zeggen dat er geen boeings bestaan, dat is hetzelfde niveau van logica), is er nog dat vervelende detail dat je geen enkel, zero, noppes, bewijs hebt voor die extreem gekke theorie.
        Waar zijn de getuigen, de sporen, de CSINT-data die ernaartoe wijzen? Ze zijn er niet natuurlijk. 🙂 een normale mens weet wat dat betekent. Maar voor jou zal het dan wel betekenen dat aliens met hun ufo eventjes mh17 gevangen hebben en dan met een andere ufo daar resten van mh370 neergelegd en dan even getoverd zodat niemand de miljoenen elementen zou zien die aantonen dat het mh370 is en niet mh17.
        Tja. Het scheermes van occam is hartstikke bot vanwege het miljoenvoudig scheiden van fantasie en realiteit. Blijkbaar is jouw scheermes al lang verloren, als je het al ooit had.
        Heel jammer, hoe kan je zo leven?

        Like

          • Oh Sinterklaasje zeik eens in m’n laarsje…

            De (oranje kleurige) zwarte dozen zijn braaf 4 dagen (!) na de ramp, (verzegeld en al) door de opstandelingen aan Groot Brittannië/Maleisië overhandigd, ter wetenschappelijke bestudering ende onderzoek…http://nos.nl/artikel/678002-zwarte-dozen-naar-engeland.html
            Daarna nooit meer iets van vernomen.

            Die sporen zijn er niet omdat de waarheid in het 4e rijk z’n plannen nogal slecht uitkomt.
            Zo zou men bv onderhand ook eens de Awac-opnames aan de NAVO kunnen opvragen, ze hielden er die weken “toevallig” operation Rappit Trident in het bewuste gebied, er vlogen tenminste 2 van die “ufo” -Awac-schotels mee tijdens de “oefening”. http://www.shape.nato.int/exercise-rapid-trident-2014-starts-in-ukraine.
            Dus wellicht dat iemand die heeft verward met andere onbekende vliegende schotelvormige objecten?
            Deze zijn best bekend. ook bij wetenschappers en hun haters…
            Hier nog wat info hoe die dingen gaan; http://www.activistpost.com/2014/08/military-drills-surround-mh17-disaster.html

            Like

          • Beer, ergerlijk hoe iedereen maar om de bezwetende, offerende dansen heendraait 😉
            Offeren aan Baal, Saturnus, Lucifer, en ga zo maar door, betekent de nodige kontdraaierij, een soort van pedofilie op materiaal waar ze kennelijk van opgewonden raken….
            Ondertussen zit de gemiddelde normale mens met een probleem, want tja, hoe ontmasker je dit zooitje ongeregeld?
            Lijkt me in dat opzicht óók nog niet eens zo moeilijk, maar de gemiddelde mens weigerd zélf te onderzoeken wat er gebeurd, niet alleen in zijn/haar eigen leven, maar ook in de levens die redelijk unamien vergelijkbaar zijn…
            Ik ben niet optimistisch helaas, dit gaat nog eeuwen duren 😉

            Like

          • Beer, dat JIJ niets meer van die zwarte dozen hebt vernomen is dan enkel een bewijs dat je de zaak niet kent en niet volgt.
            De transcripts van de Cockpit Voice Recorder zijn natuurlijk gepubliceerd en je kan die lezen moest je moeite willen doen, maar dat is altijd het probleem met complotbelievers he : ze zoeken nooit ECHT hoe dingen zitten.
            Hetzelfde met Rapid Trident : Dat was in SEPTEMBER 2014, toen lag MH17 al 2 maand in een veld in Oost-oekraiene, zowat 900 kilometer van Lviv waar de oefening doorging, dat is zowat de afstand Amsterdam – Praag, maar alweer onbelangrijke details natuurlijk in jouw oogjes 🙂
            Er waren WEL satelietgegevens van de amerikanen waarop de lancering van de Bukraket nabij Torez te zien was en die zijn niet publiek gemaakt, dat is jammer. Maar ze zijn wel bezichtigd door een aantal mensen van het JIT.

            Mensen zoals jij, Beer, die de feiten niet kennen en geen moeite willen doen om de feite te leren kennen zouden best hun ‘opinie’ voor zich houden over MH17.
            Op een forum, anoniem kan je zoveel onnozelheden zeggen als je wil, de dag dat je dat doet in een publieke plaats, een cafe bvb. is het aan te raden sportschoenen aan te doen en een goede hospitalisatieverzekering te hebben.

            Like

  3. Heej die floepsielon, fijn dat jij voor ons het “echte” onderste steen nieuws -in dat collaborerende telebegraaf-krantje- voor ons een beetje bijhoudt. Ja die kindertekening met een groene en een gele streep, was wel het ultieme onomstotelijke radarbewijs van onze “bondgenoot”, Bukken maar!!! (bleek ook nog eens een oude bewerkte printscreen uit de 2e golfoorlog oid te zijn).
    Afijn dat ik 2 vd tig Gladio-operaties door elkaar haal, is ook niet raar, het zijn er nogal wat de laatste tijd. Het bleek idd de operatie Breeze (continu) te zijn:

    However, while Rapid Trident received most of the scant media coverage, there was in fact a second military drill taking place on and around the day that MH17 was shot down.

    BREEZE 2014 was successfully concluded on July 17th, the day of the MH17 crash. Seven NATO countries participated in the naval exercise which took place in the Black Sea. According to Reuters, the “10-day drills aimed to improve tactical coordination of allied units ‘in a multi-threat environment.’” Vessels and aircraft from the United States, Great Britain, Turkey, Greece, Romania, Bulgaria and Italy took part in the drills.

    Most notably, the Romanian navy stated that these exercises involved commercial traffic monitoring as well as “reaction to asymmetric threat warnings, anti-submarine warfare and artillery firing.”

    According to the Allied Command Operations website, “The aim of Exercise BREEZE 2014 is to improve operational and tactical interoperability of participating units and commands, to enhance interagency cooperation in a multi-threat environment. The exercise is also an opportunity for NATO to exercise its warfare procedures and tactics in a multinational environment.”

    It is interesting to note that, according to the ACO website, BREEZE 2014 was scheduled to continue until July 13th. However, these war games did not conclude until four days later on July 17th, the same day that MH17 was brought down, according to Reuters.

    Yet, as Wayne Madsen writes,

    The U.S. Army has revealed that the 10-day exercise involved «commercial traffic monitoring». Because of the sophistication of the electronic warfare and intelligence used during SEA BREEZE, it can be assumed that commercial traffic monitoring included monitoring the track of MH-17.

    […]

    BREEZE included the AEGIS-class guided missile cruiser USS Vela Gulf. AEGIS cruisers’ AN/SPY 1 radar has the ability to track all aircraft over a large region. For example, the AEGIS test center in Moorestown, New Jersey, was able to see the Boeing 747 TWA Flight 800 when it disappeared from radar screens in 1996 near East Moriches Bay, Long Island. According to Lockheed Martin personnel who operated the AEGIS test center in New Jersey, the Navy ordered the SPY 1 radar turned off for «maintenance» shortly before the downing of TWA 800.

    From the Black Sea, the Vela Gulf was able to track Malaysian Airlines 17 over the Black Sea and any missiles fired at the plane. U.S. AWACS electronic intelligence (ELINT) aircraft were also flying over the Black Sea region at the time of the MH-17 flyover of Ukraine. Growler aircraft have the capability to jam radar systems in all surface-to-air threats.

    Madsen also writes, “Past NATO-Ukraine exercises in Crimea were called SEA BREEZE. This year’s annual SEA BREEZE exercise with Ukraine, approved by the rump Ukrainian Parliament, is clouded in mystery with the Pentagon saying “it was only in the planning stage and we can’t announce dates yet”. However, 200 U.S. Army personnel normally assigned to bases in Germany were in Ukraine during the time of the MH-17 fly-over. They were participating in NATO exercise RAPID TRIDENT II. Ukraine’s Ministry of Defense led the exercise.”

    Wayne Madsen’s article MH-17 and NATO Exercise “BREEZE 2014”: Beware of the Chameleon draws a number of other important connections between those responsible for the MH17 crash. It is well worth the read.

    It is also relevant to note that yet another exercise took place in the months leading up to the MH17 shootdown. This exercise, Trident Jaguar 2014 began on May 6th and concluded on May 16th.

    According to the U.S. Navy’s website,

    Like

    • Ja beer, je kan een mooi knippen en plakken, maar wat is nu je punt? Dat er toen een paar Navo-schepen in de zwarte zee voeren, op 600 kilometer afstand van Oost-oekraiene? Misschien hebben die iets opgepikt ja. En dan? De sateliet-data is al gedeeld, de bewijzen liggen op tafel. Of is het niet de goede data voor jou?
      Quo vadis?
      Over die zwarte dozen hoor ik je toch al niet meer, die boodschap is dan misschien toch binnengekomen, wie weet. 🙂

      Like

      • Dat jij zonder bewijs, braaf meeknikt en geloofd wat de kranten van slapend nederland je voorschotelen, dat mag…

        It is interesting to note that, according to the ACO website, BREEZE 2014 was scheduled to continue until July 13th. However, these war games did not conclude until four days later on July 17th, the same day that MH17 was brought down, according to Reuters.

        Mijn punt is dat die operation Breeze eigenlijk op 13-07-2014 klaar zou zijn maar toch ff 4 dagen werd verlengd, tot 17-07-2014. Naast uitlokkende schepen in de zwarte zee vlogen er ook Awacs-vliegtuigen mee. Die dus met wat beter bewijs dan jouw kinderkleurplaat (met gele en groene streep), hadden kunnen komen. http://www.wanttoknow.nl/nieuws/mh17-eerst-aangeschoten-voor-ontploffing/
        Als de russen het dan toch gedaan zouden hebben, is er toch niks mooiers dan iedereen het onomstotelijke bewijs te laten zien?

        Nog een punt: 4. Is de inhoud van de zwarte doos helemaal bekendgemaakt?
        De raad mag wettelijk alleen informatie vrijgeven die nodig en relevant is om de oorzaak van het neerstorten van vlucht MH17 te verklaren. Het beschikbare onderzoeksmateriaal is niet integraal vrijgegeven. Dat geldt dus ook voor de opnames van de Cockpit Voice Recorder en de Flight Data Recorder.

        Ook gij Brutus?

        Like

        • Ik begrijp het niet hoor, dus de commandanten van Sea Breeze waren zo onkundig dat ze niet eens wisten wanneer MH17 precies zou vliegen? Ze moesten speciaal de oefening verlengen? Waarom legden ze de oefening niet direct juist?
          Het zijn dus sukkels, dat is je suggestie. Vreemd.
          En wat betreft bewijs : er zijn de bowtie-kogeltjes die o.a. Jeroen Akkermans gevonden heeft in MH17 en die van een BUK-raket komen, er zijn de getuigen uit Snizhne die een bukraket zagen gelanceerd worden op 17 juli 2014, er is een foto van een rookspoorvan een raket boven Snizhne,
          En er zijn de satelietdata van de amerikanen (die dus beschikbaar zijn maar niet publiek), wat zou de eventuele radargegevens van een awacs-vliegtug 600 kilometer verder daar nog kunnen aan toevoegen? Niets natuurlijk, het lijkt er gewoon op dat je spijkers op laag water zoekt. Zagen om te zagen zeggen bij ons. 🙂
          Idem over die zwarte dozen, de OVV publiceert de relevante transcripts en het is NOG niet ok, jij wil natuurlijk ook de niet-relevante stukken zien blijkbaar. Moving the goalposts noemen ze dat ook wel : je bent niet geinteresseerd in de waarheid blijkbaar, je wil gewoon vervelend doen en alles afbreken.
          You can’t handle the truth, vermoed ik.

          Like

          • @Ipsylon Je kletst totaal uit je…(vul maar in).
            HEt gaat niet om een awacsje hier of een zwarte doos daar. Alles is en kan vervalst worden.
            Wat niet vervalst kan worden is de waarheid. En de waarheid achterhalen danwel benaderen is een kwestie van alle feiten met je gezond verstand op een rijtje zetten.
            Van totaal geen rook of neerstortspoor, totaal geen buk spoor, totaal een MH370 die bijna 4 maand eerder spoorloos verdwijnt (dat kan met de huidige radar en satelliet technieken gewoon niet)
            t/m valse getuigen, niet-huilende crisisacteurs (zie Kruispunt b.v.) en politiek propaganda nep shows van rouwstoeten van 200 begrafenisauto’s voorzien van lege kisten…..etc etc etc

            Alles bij elkaar -OVERZIENDE- (en dat kunnen de meeste mensen neit omdat 1) ze alle feiten niet volgen of kennen 2) onvoldoende kennis van alles hebben, 3) niet logisch en kritisch kunnende denken en last but not least 4) te LUI zijn om zich er in te verdiepen.
            Over de DOMMEN en de de DOMHEDEN i.h.a. zal ik het even maar helemaal niet hebben.

            Veel succes nog in je ‘kritische’ leven van ….
            Denk er aan de wetten van het Karma zijn eeuwig, maar jij niet!

            Like

    • Hoe dan ook ben ik erg benieuwd wat een gemiddelde realistische mens denkt wát dit van voertuig zou moeten zijn….
      Het lijkt geenszins op een welk dan ook rijdend voertuig dan ook, iig in mijn opinie…

      Like

    • Wat onderzoekswerk verder, wat ik dacht misschien te matchen, deed het niet 😉
      Blijft over de vraag, wat is dit van voertuig?
      Ik sluit de connectie iig nog steeds niet uit.

      Like

    • Hoe dan ook, al het beeldmateriaal moet gewantrouwd worden, de Brusselse aanslagen maakten ook gebruik van materiaal van een eerdere echte aanslag op een Russischs treinstation.
      Het zogenaamde echte nieuws maakt gebruik van afbeeldingen van gebeurtenissen die een aantal jaren daarvoor hebben plaats gevonden.
      Wat is reality en wat is het niet, wat is fake en wat is het niet.
      Hoe dan ook denk ik persoonlijk dat zo’n beetje alles fake is in deze wereld, zélfs in de echte realiteit, mensen zijn gaandeweg behoorlijk bezig nog veel verder van hun padje af te geraken helaas.
      Virtual reality alla Hollywood wás al een feit, met de komst van virtuele ontmoetingspunten op internet is het nog vele malen erger geworden.
      Internet is imo een groot goed, maar een evenzo grote valkuil.
      In dat opzicht nóg verraderlijker dan de geschiedenis van hiervoor….
      Op naar de waarheid en ben daarom blij met Don en zijn blog 😉

      Liked by 1 persoon

    • Beste Anna, ik vraag me af hoe goed jij onderzoekt.
      Het zal je ondertussen wel duidelijk zijn dat die foto gemaakt werd door Alexander Ermochenko op 27 april. Het is er een van een serie.
      Heb je de andere foto’s gezien? En indien nee : waarom niet?
      Of maak je conclusies zonder ook maar iets te weten?

      Like

    • Hoi Anna,
      Geen idee wat voor voertuig het is, wel vreemd dat er na 2 dagen al zoveel roestvorming op het ding zit (als het onderschrift klopt ten minste).

      Waarom wordt aan een passagiersvliegtuig gevraagd om lager te gaan vliegen, nota bene boven oorlogsgebied? Voor een BUK-raket zou het niet veel uitmaken, wel voor een SU-25 straaljager met afgekeurde (over de datum) raketten, die zijn op 8 km hoogte stukken nauwkeuriger dan op 12 km…http://russia-insider.com/en/why-mh17-was-most-likely-shot-down-ukrainian-su-25-jet/ri9362

      En dan heb je nog de formaldehyde-M370-neerlegpuzzel-variant (met uitgezette transponder en een tussenstop op Diego Garcia). Knap dat je een ongekreukt/niet verschroeid stapeltje paspoorten, al 20 minuten na de ramp uit de kofferbak van een Lada tovert, http://niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8167:het-mysterie-van-de-mh17-paspoorten&catid=20:het-complot&Itemid=33 terwijl de ramp-plek 65 vierkante km groot bleek te zijn? Net als het ongekreukte paspoort op de stoeprand tijdens het 9-11 flying circus, de wonderen zijn de wereld nog niet uit blijkt. Je zou dat soort volk toch willen aanmelden bij Wedden dat, oid?
      Ook het verhaal van vooral winterkleding in de bagage en gedraineerde opgezwollen slachtoffers met een Aziatisch uiterlijk, die al in verregaande staat van ontbinding uit de lucht kwamen vallen, blijft vreemd. De actueelste kiekjes op hun usb-sticks en camera’s gingen toevallig terug net voor het miraculeus “verdwijnen” van de M370, hier http://markglogg.eu/?p=793 nog wat ter naslag voor Floepsielon (de alwetende/goed gelovige).
      Of hier nog dat filmpje van die mevrouw van de Ukrainsche BB, die dit filmde 20 minuten na de ramp; http://zaplog.nl/zaplog/article/mh17_van_wie_waren_de_lichamen_die_zijn_geborgen.
      Of hier uit betrouwbare NOS-bron, meer van hetzelfde http://blikopnosjournaal.blogspot.nl/2014/10/opmerkelijke-mh17-video-nu-met-nl.html

      Apart dat die motoren (blijkbaar van een ander type dan de emha17) http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8199:mh17-welk-vliegtuig-ligt-daar-in-de-velden-update&catid=20:het-complot&Itemid=3 en vleugels, ondanks de heilige zwaartekracht geen kraters in de grond sloegen, maar hooguit de mais en het graan hadden geknakt.

      Gaat u maar rustig slapen Floepsilon, die onderste steen komt voorlopig nog niet boven…

      Tijd voor een onderste steniging!

      Liked by 1 persoon

      • Beer, Heb je nu de documentaire al gezien? Ik bekeek ze gisterenavond en als 1 ding onomstotelijk werd vastgesteld, dan is het wel dat de russen de techniek van maskirovka gebruiken : zoveel waanzinnige theorien produceren dat de waarheid gewoon zoek raakt. Simpele zielen trappen daarin.
        De MH370/lijken theorie en de SU325 theorie maar ook de CIA-bom theorie en de Oekraiense BUK-theorie zijn maar enkele voorbeelden.

        er is maar 1 methode om je hoofd niet te laten dol maken, wat helaas bij jou duidelijk het geval is : kijken naar de naakte feiten. En dan is de conclusie onomstotelijk : een Russische BUK haalde MH17 neer en doodde alle inzittenden.
        Deze BUK werd bediend door russische militairen en verdween terug naar rusland in de nacht van 17 juli 2014.
        Het OSINT-spoor is gigantisch : honderden getuigen, honderden foto’s.

        Als je dat blijft ontkennen ben je niet goed wijs.

        Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s