MDI- Deel III

Freedom of Speech

 <xxxxxxxxx123@gmail.com>

14:25 (0 minuten geleden)

Mevr. L. Tudor,

Hierbij een link naar mijn laatste blog waarmee ik deze zaak van mijn kant definitief wil afsluiten en u nogmaals iets uitgebreider kennis kunt nemen van mijn standpunten.
In een reactie heb ik mijn standpunt nader uitgelegd. (zie p.s. 1)
Vergist u zich niet, ik zal u voor alle verdere werkzaamheden gaan belasten, conform het eerder door mij gestelde, onder het gewoonterecht..
Verder had ik mijn adviseur reeds gevraagd de financiële rapportages van uw stichting op te vragen daar ik ernstige vermoedens had dat daarmee is geknoeid in de afgelopen jaren hetgeen nu door mijn lezers wordt bevestigd (zie p.s. 2) voor een eerdere periode. Gezien de verjaringstermijnen die daarvoor gelden zou dit voor u en de stichting waarvoor u werkt vervelende gevolgen kunnen hebben. U zult immers ook niet van de wind kunnen leven?
Ik hoop dat het u inmiddels duidelijk is geworden dat u voor het spelen van de antisemitisme kaart en de demonisering van moslims bij mij aan het verkeerde adres bent beland.
“Hij die kaatst kan de bal terug verwachten” is een oer Nederlands gezegde waar u rekenschap van had moeten nemen.
U verder een prettige dag toewensend daar binnen de grachtengordel van Amsterdam, verblijf ik,
hoogachtend y con saludos cordiales,
Don Quijotte, el hombre de la Mancha
P.S. 1
Mijn reactie:
“Wat betreft de strafbaarheid van het ontkennen van bepaalde gebeurtenissen ga ik van het volgende uit. Tijdens de Neurenberg processen had men een (tijds)probleem om steeds weer moordwapen, motief etc. te bewijzen (zie Sylvia Stolz) wat betreft de systematische vernietiging van de Joden in de kampen. Er is toen bepaald dat vooraf vastgesteld zou worden dat de Joden systematisch in de vernietigingskampen zijn vermoord en dat dit als feit beschouwd diende te worden en dus niet meer bewezen hoefde te worden tijdens de rechtszaken. Deze vaststelling ligt aan de basis van de strafbaarheid van de holocaust revisie/ontkenning in juridische zin. Echter het “Bloedbad van Katyn” en “Bloedbad van Babi Yar” vallen hier niet onder. Wat betreft Auschwitz heb ik alleen geschreven dat men het aantal slachtoffers heeft moeten terugbrengen van 4 naar 1 miljoen. Dit is eenvoudig na te gaan via de herdenkingsmonumenten. Tevens heb ik geschreven dat de gaskamer die men tegenwoordig te zien krijgt in het museum (na)gebouwd is door de Russen in 1946. Dit is door o.a. de directie van het Auschwitz museum toegegeven (zie o.a. de film van David cole) zie onder. Ik ben er dus oprecht van overtuigd geen strafbaar feit te hebben begaan.
 
P.S. 2
Een reactie van een lezer.
Hoeveel subsidie is er totaal verstrekt voor dit meldpunt vanaf de start in maart 1997?

Eissens:
1997 – 0
1998 – 4.500 euro
1999 – 32.000 euro
2000 – 50.000 euro
2001 – 70.000 euro
2002 – 100.000 euro
2003 – 100.000 euro

We belden met de penningmeester uit het bestuur van de Stichting Magenta, die het Meldpunt beheert. Die verschafte de volgende cijfers over 2002, in euro:
Justitie: 125.000
Binnenlandse Zaken: 125.000
Curssusen en ‘websupport’: 5.000
Totaal: 255.000

Kortom: er moet snel onderzoek komen naar het declaratiegedrag van de heren Eissens en Veenboer van het MDI !!
(Don neem even contact op met een kamerlid die vragen kan gaan stellen zodat het volledige subsidiebedrag bij de heren Eissens en Veenboer kan worden teruggevorderd..!)

Als nagerecht krijgt u van mij nog de link naar het volgende filmpje, vrij te bekijken via Youtube.
Bijlagen

Cole in Auschwitz (Full version)

 

Auschwitz 2007 – Swimming Pool, Soccor Field, Post Office
70 Reacties op “MDI- Deel III

  1. Respect Don! Dat je strijd durft aan te gaan! T moet maar eens afgelopen met de geschiedvervalsing ( het grootste bedrog ooit)Ik wil ook wel eens weten waar ze die 6.000.000 uur vandaan halen om al die lichamen te verbranden? en hoe het komt dat de getallen zijn bijgesteld? Niet genoeg tijd hè?
    Het feit dat er na de oorlog meer Khazaren ehh joden waren dan voor de oorlog? Dat deze zg Khazaren geen enkel recht hebben om in Palestina te wonen, Omdat ze daar nooit vandaan zijn gekomen. Ze komen nl uit khazaria bij het Kaukasusgebergte. Waarom wordt er in Amerika een blanke aangeduid met een caucasian male or female en de zwarte bevolking met gewoon black male or female? De joden zijn toch geen superieur ras dat alle blanken daarmee worden aangeduid? Waarom mag je niet twijfelen aan de zg holocaust? En mag je alle andere volken discrimineren en de Khazaren ehhh joden niet? Nog een laatste vraag? Hoe kan Anne Frank in 1943 een dagboek hebben geschreven met een balpen! Terwijl de balpen pas in 1951 in Nederland te krijgen was?
    Eigenlijk heb ik nog veel meer vragen, maar daar is niet genoeg ruimte op dit blog voor.
    ben het absoluut met je eens en heb diep respect hoe je hiermee omgaat.

    Liked by 1 persoon

  2. Wanneer de Auschwitz Lüge algemeen zou worden aanvaard zou dat betekenen dat Duitsland en de Duitse bevolking recht hebben op Wiedergutmachung. De psychische schade, die moeilijk in geld is uit te drukken, zou dan zonder meer lopen in de miljarden en miljarden. De joden zullen er alles aan doen om dat te voorkomen. Steeds meer mensen worden wakker waardoor de surveillant-state meer en meer wordt opgevoerd. Maar het gaat ook hier in de eerste plaats om waarheid.

    Like

  3. Wat een haatzaaierij allemaal als het om moslim gelovigen gaat.
    Zojuist alle postings gelezen op http://moslimhaat.tumblr.com/
    Ik kan het bijna niet geloven dat er toch weer Nederlanders zijn die zich laten ophitsen vanwege religie.
    Precies hetzelfde ophits gedrag van de nazi’s in de voor aanloop naar die tweede wereld oorlog.
    Zo zien we maar weer,van de geschiedenis is weinig geleerd.
    Waar gaat het toch allemaal heen?

    Like

    • “Ik kan het bijna niet geloven dat er toch weer Nederlanders zijn die zich laten ophitsen vanwege religie.”

      Precies en dat is de hele bedoeling van religie en dat boek ook van jou. Vermorzel elke religie op aarde en we leven in relatieve vrede.

      Like

      • Ik wil toch benadrukken dat de bijbel (het NT) niet opruiend is zoals koran en talmoed.
        Hoewel ze alledrie door dezelfde clan zijn opgesteld in ongeveer dezelfde periode.
        Conform het verdeel en heers principe.
        1 Good cop, 2 bad cops.
        Misleiding en manipulatie gegarandeerd.

        Religie beëindigen wordt een probleem, het zit ingebakken in het gemanipuleerd menselijk DNA.
        Zelfs het Buddhisme dat is gebaseerd op de nuchtere aanbevelingen van een gewoon mens (nou ja, hij was een prins die 543 jaar voor de verzonnen Jezus werd geboren) uit India is verworden tot een reli-cultus met geesten, priesters en de tot god verworden mens Buddha.
        En vreemd genoeg is er net als bij Jezus en Mohammed geen graf van deze stichter van een mondiale religie.
        Was hij ook wel echt of is het een fictie?

        Like

        • Ja dat klopt helemaal. Dat is denk ik bewust gebeurd om de gelovigen zo mak te krijgen dat ze de andere wang toekeerden als ze geslagen werden. De Thora was het enige boek dat renteberekening toestond. Hier hebben de hofjoden hun macht aan te danken. De georganiseerde religies en dan vooral de Abrahamische zijn volgens mij bedacht ter controle van het volk door verdeel en heers en angstaanjagerij.

          Like

  4. Mijn boek zegt:
    (Mattheüs 5:43) Gij hebt gehoord, dat er gezegd is: Gij zult uw naaste liefhebben, en uw vijand zult gij haten. Maar Ik zeg u: Hebt uw vijanden lief; zegent ze, die u vervloeken; doet wel dengenen, die u haten; en bidt voor degenen, die u geweld doen, en die u vervolgen.
    In Romeinen 13:8-10 zegt Paulus:
    Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft, heeft de gehele wet vervuld. Want: ‘Pleeg geen overspel, pleeg geen moord, steel niet, zet uw zinnen niet op wat van een ander is’ – deze en alle andere geboden worden samengevat in deze ene uitspraak: ‘Heb uw naaste lief als uzelf.’ De liefde berokkent uw naaste geen kwaad, dus de wet vindt zijn vervulling in de liefde.

    Wat is er verkeerd aan mijn boek? Wel te menen het nieuwe testament,want ik leef in het heden en dat is ná Christus.
    Ik speur er geen spatje haat in.
    Maar goed,ik zal wel blind en dom zijn.

    Like

    • Ja en terwijl jij liefde predikt maken zij de mensheid af. Voor mij geldt “Oog om Oog”. Gelijke monniken gelijke kappen. We moeten eindelijk van een etterende wond genezen worden. Dat zal niet zonder pijn en vechten gaan.

      Like

      • Die etterende wond zijn NIET de moslims. Die zijn hier bewust naar toegehaald de laatste decennia (zie filmpje hierboven van Barbara Spectre) om dit eindspel te kunnen spelen. We moeten wakker worden en handelen want ander leven onze kinderen onder joodse/judeo-christelijke slavernij. Zo simpel is het en mooier kan ik het niet maken. Het is nu erop of eronder.

        Like

  5. Ga maar lekker vechten en moorden Don.
    Je lijkt Hitler wel met “mijn kampf”.
    Misschien moet je eens een boek gaan schrijven “Don’s kampf”.
    Alleen gaat het dan niet over joden,maar zionisten.
    Ik zeg je,moorden en vechten zullen nooit overwinning halen.
    Ze kennen alleen maar verliezers.
    Ik dacht dat je wel slim genoeg zou zijn om dit te begrijpen.
    Maar ook ik kan mij dus vergissen in mensen.
    Zelfs mensen die claimen alles te weten.

    Like

    • Ik heb dacht ik het woord moorden niet genoemd, leg me dat dan ook niet in de mond. “Hou jij ze dom hou ik ze arm” schreef ik hier ergens. Het begint met informeren van mensen zodat ze de realiteit eindelijk eens gaan zien en ervaren. Jouw opmerking over “Mein Kampf” zal ik maar zien als een slip of the pen. Heb je dat boek overigens ooit gelezen?

      Like

        • Ja en toen? Waar heb ik het over moorden? Ik gaf je het voordeel van de twijfel en toch blijf je vast houden aan je gelijk en ga je mij vergelijken met Hitler. Ik kan veel hebben en ik kan me ook redelijk verdedigen maar lul er nu niet om heen. Dat noem ik slap gelul.

          Like

    • Je liegt! Waar heb ik het woord moorden gebruikt? Laatste keer dat ik vraag en anders definitieve ban! Ik laat me door jou niet voor de gek houden. Je kunt excuses maken of verdwijnen hier!!

      Like

    • Geen excuses. Dan is het nu bye bye waterman10. Ik ben helemaal klaar met jou. Ga maar terug naar je judeo-christelijke sites. Het trollen hier is voor jou voorbij. Ik heb liever een eerlijke tegenstander als Ziva, die me zelfs voor je waarschuwde, dan een achterbakse medestander als jij.

      Like

      • Don, ik zou toch even willen pleiten voor waterman.
        Afgezien van geloofskwesties vind ik zijn bijdragen bijna altijd wel zeer to the point.
        Laat het even bezinken.
        Leg het buiten de website even bij als dat mogelijk is.
        PS Ik denk dat je niet naar een zionist als Ziva moet luisteren. Leugens verspreiden zijn hun dagelijkse brood en spelen..

        Like

      • “Ik heb liever een eerlijke tegenstander als Ziva, die me zelfs voor je waarschuwde, dan een achterbakse medestander als jij.”

        Ben waterman10 zeer erkentelijk dat hij je deze uitspraak over een van de meest minderwaardig/vulgaire participanten die er tegenwoordig nog op het Nederlandse internet vanuit shitraël actief kunnen zijn heeft doen prijsgeven! Mijn persoonlijke opstelling is echter zeer anders dan die van Waterman10, want zodra ik deze signalen van een moderator goed tot mij heb laten doordringen besluit ik altijd met alle respect & zonder dat men mij via welke bedreigende verbanningen dan ook nog de mond hoeft snoeren vrijwillig en al het geboden participeerterrein met opgeheven hoofd te verlaten. Ik zag je al meerdere keren op het blog van die op het bloed van Palestijnse kinderen klaarkomende idf-crimineel, maar vanwege je ontiegelijke plaat voor de kop omtrent die ‘eerlijke (SIC!) tegenstreefster’ van je ben ik het aan mijn innerlijke beschaving uitermate verplicht om met deze laatste letters afstand van je online publicaties te MOETEN nemen. Nos Vemos… PROOST!;

        Like

        • @ AHL Omdat je haar verbaal niet aan kunt? Of anderszins? Sorry dat je reactie wat langer bleef hangen in de moderatiebak trouwens. Ik kreeg te horen dat je ook nogal tekeer ging op KLOL. Vandaar de moderatie. Wat Ziva betreft kan ik zeggen dat ik weet wat ik eraan heb. Ik kijk mijn vijanden liever recht in de ogen dan dat ik ze de rug toe keer. Een medestander die je vertrouwt maar je stiekum achteraf een dolk in de rug stoot is veel gevaarlijker. Waar ken ik dat toch van….oh ja… de dolkstoot legende. Uiteraard ook afgedaan als complottheorie.
          ps Ik heb de dolkstoot legende nog gewoon moeten leren op school. Zal na die tijd wel tot complot theorie gepromoveerd zijn.

          Like

      • De vorige keer pleitte ik ook voor Waterman, om precies dezelfde reden. Don heeft hem nog een kans gegeven, maar hij was sindsdien geen spat bijgedraaid, eerder erger. Nu liegt hij ronduit, en is te arrogant om dat toe te geven en zijn excuus te maken. Ik ben het compleet met Don eens.

        Like

      • Waterman, biedt alsjeblieft je excuses aan.
        Wat jouw intenties zijn naar DQ kan ik niet inschatten.
        Maar zo op front pagina alhier vind ik het niet terecht.
        Misschien heb jij net zo goed ook nog wat te leren in vergiffenis?
        Ik wens je het beste, want stel je postings zeer op prijs.
        Maar hoop echt dat er een wondertje gebeurd…

        Like

    • @waterman ik lees totaal niks over moorden en ook geen intenties.
      Dus.. excuses zijn eigenlijk wel op zijn plaats.
      Zionisten gebruiken dhun divide et impera-tactieken om humanisten, anarchisten, kritische christenen en moslims en andere andersdenkenden die allemaal dezelfde doeleinden (vrede, persoonlijke (menings)vrijheid etc.) hebben tegen elkaar op te hitsen.

      Like

  6. “Hou jij ze dom hou ik ze arm” schreef ik hier ergens”
    Don, dit soort uitspraken kunnen worden toegeschreven aan dienaren van het instituut dat kerk wordt genoemd en niet persee aan religie itself. en btw, hoe zou je religie willen definieren? Oprechte religies worden gehijcked, zie de Katholieke kerk. Gelukkig zijn er ook gods-dienaren als bisschop Williams die laat zien dat “de kerk” geen eenheidsworst is. Goed boek om eens te lezen is “Gods wil of mafia” van David Yallop dat aardig inzicht geeft van het reilen en zijlen binnen het Vaticaan.

    Like

  7. teken aan de wand:
    Poroshenko President and members of Parliament have taken their families abroad
    Google translate: Ukrainian political elite is preparing for a new round of conflict in the country, which will occur in the near future. President Poroshenko and many Members of Parliament have already taken their families abroad, and the mayor of the capital Kiev Klitschko inspect the bomb shelters. What awaits Ukraine – new maidan or full war with Russia?
    Read more: whatreallyhappened.com http://whatreallyhappened.com/#ixzz3S1wbUSM8

    Like

  8. Ik zou toch wel graag het antwoord zien op de vraag; ” Heb je dat boek overigens ooit gelezen? ”
    Er wordt vaak rond geslingerd met dit boek of een vergelijk mee gemaakt maar hebben zij die dit doen ook daadwerkelijk de inhoud gezien en gelezen vraag ik mij af. Ben benieuwd.

    Like

      • Om de geschiedenis te proberen te begrijpen is het imo verstandig alle kanten te belichten en daaruit je eigen waarheid te ventileren. De tijd van 50 kleuren grijs moeten we maar achter ons laten. Gehersenspoelde grijze muizen zijn er veel te veel, het is tijd voor de awakening.

        Like

      • Al vind ik het belangrijk ook dit boek te lezen maakt dat van mij geen bewonderaar van Hitler. Ik heb nog veel vragen over hem. Zoals waarom hij de Engelsen bij Duinkerken liet ontsnappen? Hij had toen de oorlog al kunnen winnen. Ook zijn samenwerking, zoals Eustace Mullins stelde, met de zionisten roept veel vragen op. Gezamenlijk doel? Financiering? Strategisch om later vrede te kunnen sluiten met de Engelsen? Hiervoor vloog Rudolph Hess immers naar Schotland waarbij hij verraden werd door de Rothschild bankiers. In mei 1941 vloog Hess al naar Schotland. Hij heeft vanaf die tijd gevangen gezeten tot aan zijn dood om zijn geheimen niet te kunnen vertellen. De grootste oorlogsmisdaden gebeurden toch na mei 1941? Waarom kreeg hij dan toch levenslang terwijl hij met een vredesvoorstel aankwam in Schotland?

        Like

      • Als je een vergelijk wilt maken met Hitler’s opvattingen en het zionisme dan zou je eens Der Judenstaat van Theodor Herzl ter hand kunnen nemen. Ik denk dat je dan enkele vragen beantwoord krijgt Don.

        Like

  9. De vraag werd gesteld aan Waterman, maar goed. Dat was misschien niet helemaal duidelijk. Het boek Taschen-Brockhaus zum Zeitgeschehen is dan ook een erg goede aanvulling.
    Voor de verder geïnteresseerden natuurlijk.

    Like

    • Waterman kan niet meer reageren. Ik heb hem diverse boeken gestuurd via email maar hij las er duidelijk nooit één. Vandaar dat ik durf te zeggen dat hij het niet gelezen heeft.

      Correctie, ik krijg via mail door dat waterman10 “Mein Kampf”wel gelezen heeft en zelfs in zijn bezit heeft.

      Like

    • Ik reageerde op pipo’s reactie maar die is alweer verdwenen. Dat had je al wel door denk ik.
      Ik ken de nederlandse vertaling maar lees dan toch liever de originele versie. Vertalingen zijn nooit wat het eigenlijk moet zijn maar geef toe dat het oud Duits niet voor iedereen leesbaar is.

      Like

      • Ik ken Waterman van een andere blog en moet zeggen dat vele van zijn posten toch erg de moeite waard zijn. Zijn wijze van handelen wordt niet altijd gewaardeerd. Ikzelf heb daar niet zo’n moeite mee. Hoe men zich uitdrukt vind ik niet zo relevant. Dat religieuze daar heb ik al helemaal niets mee.
        De inhoudelijkheid is waar het om gaat. Zolang men elkaar niet beledigd mag men van mij alles roepen. Niet iedereen kan aan de totale verwachtingen voldoen natuurlijk. En wat voor mij niet relevant is filter ik er zelf wel uit.
        En als iemand zich niet zo tactisch tegen mij uitdrukt dan zal dat mij een zorg zijn. Dat leidt enkel de mens af.

        Like

        • Ja dat vind en vond ik ook. Echter dit is nu de derde keer en ik wil er niet meer tijd in steken. Ik heb moderatie geprobeerd maar dat kost me teveel tijd gezien zijn enorme aantal reacties. Bovendien wil ik me niet ergeren op mijn eigen blog en me continu tegen niet terzake doende dingen moeten verdedigen. Ik loop al op het randje bij het schoppen tegen het onrecht en heb daar mijn volle aandacht voor nodig. Dat is de reden. Ik heb waterman10 zelfs aangeboden een eigen blog voor hem in te richten maar dat kon hij zelf wel en wilde hij niet. Soit, einde verhaal dus.

          Like

  10. Don, het MDI heeft een kwaaie aan jou zeg !
    .
    Die krijgen straks nog GORDELroos van al jouw aantijgingen.
    .
    En moeten ze zich weer ritueel gaan reinigen WAHAAHAAA !!!
    .
    Grote Klasse !

    Like

    • Ik denk dat dat niet zo hoeft te zijn. Ik ben meer van mening dat zij er baat bij hebben als op een dergelijke onderbouwde wijze het tegendeel wordt aangetoond. Dan kan dat enkel ten goede komen voor de bezwaar makende partij en zal deze partij zich verder gaan verdiepen in de materie en gaan inzien dat er een enorme hysterie is ontstaan over deze onderwerpen die de werkelijkheid volledig uit zijn verband rukken.
      Het MDI zal zeker een eenvoudige slag slaan in geval het een en ander geroeptoetert wordt wat geen fundering kent. Echter als materie aangedragen wordt wat het bezwaar kan weerleggen zal dit bijdragen tot andere inzichten. Ook al zou het MDI daarvoor niet zwichten, dan zou hun aanhang daar wel ontvankelijk voor zijn wat in feite hetzelfde resultaat dient.
      En buiten dat, het beetje wat ik hier op de blog gepost heb zien worden is nog niets in vergelijk met fora die ik voorheen al bezocht heb waarop deze onderwerpen zeer uitvoerig aan bod kwamen, uiteen gezet werden en veel geschiedschrijving daardoor door de mand viel. Ik heb het MDI daar niet gezien of gehoord.
      Ook de medewerkers van het MDI zijn mensen en ook deze mensen hanteren bepaalde protocollen. Wie zegt dat deze protocollen voldoen aan de werkelijkheid en een discussie als deze kan dit ophelderen.
      Het kan natuurlijk ook zijn de het MDI een betaald clubje is dat in opdracht van hun acties ondernemen. Dan is dit clubje hier in dit geval hier gewoon op hun muil gegaan.

      En inderdaad, dat is grote Klasse als je dat op deze wijze voor elkaar krijgt.

      Like

    • Je vergeet hoeveel geld en macht er achter Barbara Spectre staat. Wie betaalde haar emigratie naar Zweden? Wie betaalde haar organisatie? Het ligt er dik boven op dat dat de joods zionistische kabbalisten waren vanuit Tel Aviv en Wallstreet.

      Like

      • Natuurlijk weet ik dat. Het is een geplande zionistische actie. Het hele multiculturele gebeuren is een volledig vooraf gepland gebeuren. Dat is al lang tevoren volledig omschreven en bedacht en zal plaats vinden zolang wij weerstand blijven bieden hiertegen. Dat is wat men wil. Gecontroleerde weerstand toestaan onder het volk en het snode plan heeft vrije doorgang.
        Waarom denk je dat hier in nederland een politieke partij zoveel haatdragende kritieken mag blijven spuien en daar niet voor op de vingers getikt wordt? Beetje vreemd toch.
        En dat alles valt onder de vrijheid van meningsuiting en wordt ook gepromoot.
        Maar wat nu als het volk stil wordt. Zich niet publiek vertegenwoordigt maar in stilte organiseert.
        Da’s pas gevaarlijk want dan bestaat er geen controle of regulering. Dan zou er wel eens een organisatie uit het niets op kunnen duiken die werkelijk iets tegen het systeem zou kunnen betekenen. En dat wil men kosten wat kost voorkomen want dat zou het snode zionistische plannetje wel eens de kop in kunnen drukken.
        Natuurlijk wist Spectre van tevoren dat haar uitlatingen deze aandacht zouden krijgen en deze weerstand op zou werpen. Dat was de bedoeling van haar uitlating. Shockeren en angst zaaien, niet meer en niet minder. En dat heeft gewerkt, men is er nog steeds van onder de indruk.
        De vrijheid van meningsuiting moet er zijn want anders weet het systeem niet wat het volk bezig houdt. Het wordt pas vervelend als de meningsuiting zich achter gesloten deuren organiseert wat natuurlijk niet de bedoeling is en niet echt tot een democratische samenleving behoort. Tenminste, dat wordt ons wijs gemaakt want de vrijheid van meningsuiting is een onderdeel van een liberaal democratisch systeem. Een postduif is nog betrouwbaarder dan welk beveiligd data systeem dan ook. Je hebt een valkenier nodig deze duif uit de lucht te halen of een enorme magnetische krachtveld verstoring. Dit laatst is niet mogelijk want vele systemen zouden daar hinder van ondervinden.
        Dus ja, ik weet donders goed wat er achter deze dame staat. Maar dat betekend nog niet dat dat het einde van ons bestaan zou zijn. Elke actie kent een contra actie die tegelijk plaats vindt, alleen deze wordt niet getoond en niet gezien. Haal je die er onderuit dan hef je de gehele actie op. Alleen deze wijsheid is niet zo eenvoudig uit te leggen en zit diep verstopt in vele occulte geschriften.
        Mogelijk iets om over na te denken.

        Like

        • Ik begrijp je reactie helemaal en je hebt gelijk. Onze groep moet alleen wat groter worden nog. Ik weet dat er op de achtergrond al heel veel gebeurd en ik heb wel vertrouwen. Dank voor je uitgebreide reactie!!!

          Like

      • Mooi verwoord, Open oog.
        Tijd voor ondergronds verzet tegen onze nepstaten in de westerse wereld inderdaad.
        Maar hoe organiseer je dat ook al weer?
        Gelukkig nemen onze Duitse vrienden het voortouw. We kunnen veel van hun organisatievermogen en skills leren!

        Like

      • Dankjewel Open oog.
        Negeren dit alles, daar heb je een belangrijk psychologisch aspect te pakken…
        Waar een psychopaat niet mee om kan gaan is gebrek aan aandacht namelijk (even los van het feit hoe dit ook geldt voor ‘normale’ mensen).
        Maar hoe dit te doen, met openbare sites als deze?
        Ondergronds gaan zoals De Haas zegt is noodzakelijk dan…
        Afgeschermde reacties, door geregistreerd te moeten zijn is een tussenoptie.
        Maar er is meer nodig.

        Like

      • Voorlopig blijf ik kiezen voor eerlijkheid, oprechtheid en transparantie.
        Ondergronds gaan, is, blijkt uit het verleden, een bron van verwarring, die misschien jaren later zijn geheimen prijsgeeft.
        Hoe kunnen we het een en ander combineren 😉

        Like

      • @de haas
        Stilte de haas, meer zeg ik nu niet.
        @Anna
        Niet helemaal negeren Anna. Zien wat er is en benutten wat nuttig zou kunnen zijn. Maar zeker niets afschermen want alles wat je probeert te verstoppen zal uitdagen ontdekt te worden. Maar voor het oog van het volk moet het negeren zijn.
        En ja er is meer nodig.
        Laten we eerst de MDI tand even trekken. 😉

        Like

      • Ik zag je reactie pas nadat ikzelf gepost had Anna.
        Eerlijkheid, oprechtheid en transparantie zijn erg essentieel om elkaar te leren begrijpen. Geweld, agressie en brutaliteit daar bereik je niets mee.
        Ik kom hier nu net vers binnen vallen en de toekomst zal leren hoe verder te gaan. Ik heb al vaker met het bijltje gehakt maar het blijkt echter moeilijk een houthakkers gilde op te trommelen. De tijd zal het leren.

        Like

      • Wat had Europa er anders uitgezien als het hem gelukt was. De mensheid kent enkel een fractie van waar deze man mee bezig was. Hij wordt voortdurend in het kwade daglicht gezet en weerspreken is haast niet mogelijk. Deze man zal kosten wat kost altijd worden afgeschilderd als het kwaad onder de mens.
        Aansluitend op deze bijdrage. De jeugd kende discipline en saamhorigheid, kameraadschap en respect. Een degelijke bouwsteen voor een toekomst.
        Iets wat in de huidige samenleving ver te zoeken is en slechts een enkeling weet deze disciplines nog te hanteren. Er was vreugde en blijdschap, er bestond een eenheid.
        Wat hebben we nu. Een grote verdeeldheid in de samenleving. Totaal geen respect meer voor de mens en dan niet te vergeten de respectloze wijze waarmee onze ouderen worden weggezet. De grondleggers van de samenleving. Die mensen die het ons mogelijk hebben gemaakt tot waar we nu in staat zijn. We hoeven enkel het pad te bewandelen wat zo netjes voor ons is aangelegd. Respectloos wordt met deze laag van de bevolking omgegaan.
        En natuurlijk wordt dit van alle kanten weersproken. De jeugd zou gehersenspoeld zijn en alles zou hen opgedrongen zijn.
        Als je kijkt in de huidige samenleving is nu net dát wat er met de jeugd gebeurd. Voortdurend wordt de jeugd bestookt met leugens en materialisme. Tijden zijn veranderd en wat men in de geschiedschrijving verafschuwd vindt nu plaats in onze samenleving. Hebben we dan werkelijk niets geleerd?

        Like

      • @Open oog. Perfect verwoord.
        Ik heb “Mein Kampf” gelezen. Er zit heel veel idealisme in, natuurlijk een beetje op z’n Duits. Echter zijn inzicht in de politiek, de geschiedenis en vooral in de Joodse Cabal, het echte complot tegen de mensheid gevoed vanuit de belachelijk drogreden als zouden de Joden het superieure ras, het uitverkoren volk zijn was en is fenomenaal!!!

        Helemaal eens met de huidige verwording van jeugd en samenleving. Kameraadschap etc. is vandaag aan de dag ver te
        zoeken.

        In en op sommige sites en geschriften wordt Adolf H. afgeschilderd als een van Joodse afkomst en als Joodse resp. Britse agent. Bij Duinkerken in 1940 heeft hij 300.000 Britse militairen laten ontkomen naar Engeland. IN opdracht van?
        Ik vraag mij af of dit ook niet een Joodse leugen is.
        Weet iemand daar meer van?
        Ik houd mij graag aanbevolen.

        Like

      • @ALLEN Ik moet er even -voor alle duidelijkhied- aan toevoegen, dat er naast dit positieve filmpje over Hitler op You Tube tientallen films staan waarin hij zeer negatief wordt afgeschilderd, zelfs belastert en gedemoniseerd.
        Jullie mogen één keer raden wie deze smerige lasterlijke films in omloop brengt?!…. Precies!!!
        Allemaal smerige propaganda om hem zwart te maken en als het vleesgeowrden kwaad uit de geschiedenis van de mensheid neer te zetten.

        Misschien was Adolf Hitler wel de Pim Fortuyn van Duitsland vlak na de grote depressie.
        In 6 a 7 jaar tijds bouwde hij het land op van niets tot een wereldmacht en ja als je de Joden eruit gooit en hun geld/woeker systeem dan zinnen ze op wraak.
        Zowel Amerika, Engeland(verwaarloosbaar), Frankrijk(verwaarloosbaar) als Rusland werd en was gekaapt door de Joden die hun kanonnen-vee tegen de Duitsers inzette!

        Ik zweer je als Griekenland uit de EU stapt en een eigen munt etc. dan is een militair ingrijpen van de NAto te verwachten of nog smeriger en stiekemer infiltranten die honderden ja duizenden politici, en topfiguren uit bedrijfsleven zullen vermoorden, tot ze daar ent als in de OEkraine en Nederland weer hun vazallen, hun hulpjes hebben neergezet!

        Like

  11. Mahathma Ghandi over een joodse staat in Palestina:

    It is wrong and in-human to impose the Jews on the Arabs. What is going on in Palestine today cannot be justified by any moral code of conduct. The mandates have no sanction but that of the last war. Surely it would be a crime against humanity to reduce the proud Arabs so that Palestine can be restored to the Jews partly or wholly as their national home.

    http://greatgameindia.com/2611-complicit-israeli-diamond-mafia-funding-gaza-conflict/ (uitgebreid Indiasch artikel gaat over de produktie van en handel in bloeddiamanten die Israel jaarlijks miljarden oplevert die wordt besteed aan wapentuig; de werkomstandigheden van de delvers waaronder veel kinderen is buitengewoon schrijnend)

    Like

  12. beste Don, ikzelf ben heilig van overtuigd dat de zogenaamde bewijzen voor de ‘holocaust’ als hulpmiddel diende voor een opgezet plan om over de hele wereld steun te krijgen voor het opzetten van een joodse vrijstaat Israel, met de Balfour-verklaring als goed onderbouwend argument. het schijnt zo te zijn dat tot op de dag van vandaag mensen uit duitsland de holocaustsurvivors een schuld moet betalen. 68 miljard is er al heengegaan (naar het militair industrieel complex bedoel ik dan)

    http://duitslandinstituut.nl/artikel/1164/berlijn-worstelt-met-herstelbetalingen-holocaust

    hieronder wilde ik een link plaatsen die een web-pagina weergeeft met allerlei verzamelde artikelen en downloadable pdf-jes van boeken over het onderwerp holocaust revisionisme. heeft mij goed geholpen de ogen te openen

    http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_holocaust.htm

    (de 2 plaatjes die je op de pagina ziet staan zijn al bewijs genoeg)

    daarnaast deze webpagina met als titel “The gas chamber hoax” waarop gigantisch veel bewijs aangeleverd is voor ondersteunend bewijs voor een holocaust-ontkenning .
    een hele toegankelijke pagina (scroll naar beneden voor interessante foto’s)

    http://www.whale.to/b/holocaust_revisionism.html

    tijdens de tweede wereldoorlog zijn in mijn ogen ongeveer 100.000 tot 250.000 joodse mensen zijn omgekomen door duitse wreedheden en daarnaast nog eens 250.000 tot 500.000 overleden door ziekte die door barre omstandigheden aanwezig waren.
    niet de miljoenen die de westerse propaganda ons doen wil geloven.
    De holocaust in mijn ogen is de bombardering van Dresden waar 300.000 tot 500.000 doden zijn gevallen in een aantal dagen.

    schandalig dat er gedreigd word met vervolging voor mensen die weten hoe de vork de steel zit en zich daarover uitlaten

    dat DonQuijotte en/of bezoekers wat aan de informatie mogen hebben die op de sites vermeld staat

    keep spreading the Truth

    Liked by 1 persoon

  13. Holocaust Fact and Fiction

    by J.S. Chiappalone

    1997

    “…Jewish bankers funded the Nazis, and the Zionists fiercely pressured Western nations to keep Jews from being able to leave Germany before the war began.
    For perverse political and economic reasons, the Zionists did not want the Jews to go to free nations, but rather had the single-minded objective of claiming Palestine as the Jewish state.

    Because they could not force the creation of Israel before the war, they readily sacrificed the lives of their “lesser brethren” for the “greater cause”: Israel.
    There are many people who hold that all major wars in the last few centuries have been instigated by, funded by, and profited by, the Zionist international bankers.
    First, they instigate wars
    Then, during the war, they loan huge sums of money, and make enormous profits in their military-industrial production

    After the war, they buy up property and industry at pennies on the dollar in the loser nations
    This policy of economic conquest is not only a factor in war; it is how the everyday economy operates, worldwide, today.

    The Zionists control the economies, governments, and agreements/conflicts between major nations
    They control the daily economy, inflation, and deflation
    They engaged in economic war in creating the Great Depression in the US, in which they obtained vast amounts of property and business by foreclosing on mortgages and debt

    And, they have plundered the resources of Third World nations, via the issuance of debt (loans) which cannot be paid back due to usurious interest rates

    We need to understand that nothing in this world “just happens”, especially not global events.

    Everything has a reason and a purpose behind it. There are forces that control all that happens in this world, and there is an unseen “shadow government”. It uses the masses or “sheep” as cannon fodder during war, and to gain sympathy and financial aid.

    We are told that we cannot forget the Holocaust, though we dismiss all other genocide that has occurred to all other racial groups throughout history.
    Why is that?

    Why is there no motto to remember the millions of Native Americans slaughtered by white settlers?

    Why is there no public relations action to memorialize the millions of Africans who were slaughtered in the slave business?

    Why is there no mention of the millions of Cambodians – nearly half their population – who were slaughtered by Pol Pot; or the twenty million Russians killed in World War II?
    Why is it that what happens to these other groups doesn’t seem to matter?
    For the answer, we need to only look to Jewish propaganda and scriptural dogma:

    the life of a Jew matters, only a Jew is a human being; the non-Jews do not matter, their lives are worthless…”

    fragment of text copied from:

    http://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica/sociopol_holocaust13.htm

    keep spreading the Truth

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

