Kinderen vertellen zelf over misbruik en doden van baby’s in de Engelse Cult. (video’s) Deel 2 UPDATE!

4 Reacties op “Kinderen vertellen zelf over misbruik en doden van baby’s in de Engelse Cult. (video’s) Deel 2 UPDATE!

  1. Verschrikkelijk. Ongelofelijk ook.
    Een cultus opgezet door sexueel gestoorde psychopaten maar met een heleboel “meelopers”, zowel mannen als vrouwen die niet durven weigeren en zo in dat wereldje zaten of belanden.
    En dan te bedenken dat dit overal op de wereld gebeurt. Reken maar van Yes hier in Nederland ook.
    En reken ook maar dat de hoogste rangen en standen van de maatschappij hier van weten en bij betrokken zijn(lees: gewoon meedoen)!!!

    Wel eens van Jolanda uit Epe gehoord, Zandvoort files, Marianne Vaatstra, Annass, Julian en Rubin en ga zo maar door en door…. tot op de huidige dag van vandaag (en reken maar ook morgen), helaas.

    Tuig …. laat ik maar niet zeggen wat ik zou doen als ik er een van te pakken krijg….

    Like

  2. Uiteraard zijn deze pedofiele netwerken (pedophile rings) gerelateerd met alles in de maatschappij: vooral met de macht. Het middel bij uitstek om politici, rechters, leger en politiefunctionarissen, ceo’s , etc etc. etc….. te chanteren.
    Houden voor eeuwig hun mond bek!

    Like

  3. Ik heb hier ook haast geen woorden meer voor.
    Afschuwelijk te zien hoe kinderen getraumatiseerd kunnen raken wanneer zij in zo’n netwerk betrokken raken.
    Ik ben zelf ook vader,maar houd het hele groeiproces en ontwikkelijk van mijn zoontje nauwlettend in de gaten.
    Zodra ik iets verdachts zou speuren in zijn ontwikkeling trek ik alles uit de kast om alles uit te zoeken wat er daadwerkelijk aan de hand zou kunnen zijn geweest voor een vreemd gedrag van hem.
    Verder zou ik hem goed begeleiden om hetgeen wat niet goed voor hem zou zijn een plaats te geven. Dat heeft een kind nu eenmaal nodig om een eventueel trauma te kunnen verwerken.
    Ik schrijf dit nu na eigen menselijk inzicht en verantwoordelijkheids gevoel als vader naar kind.
    Gelukkig heb ik binnen mijn eigen gezin nog nooit zoiets vreemds mee gemaakt of geconstateerd.
    Toch,waakzaamheid als ouder is altijd goed.

    Inhakend op dit artikel heb ik ook nog een ontdekking gedaan hier op het internet.
    The Child-Rape Assembly Line ,November 12, 2013 by Christopher Ketcham :

    Rabbi Nuchem Rosenberg, the lone whistleblower among the Satmar, a powerful Hasidic sect, who recently was the victim of a bleach attack in Williamsburg, Brooklyn. All photos by Christian Storm.
    http://www.vice.com/read/the-child-rape-assembly-line-0000141-v20n11

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

