Dresden 14/2/1945, de echte holocaust…

zx

70 Jaar geleden is het de komende nacht van 13 op 14 februari 2015 dat de grootste oorlogsmisdaad uit de geschiedenis begon. Een oorlogsmisdaad NIET begaan door de Duitsers, nee het waren de criminele geallieerden uit Engeland en Amerika die aangestuurd door hun joods zionistische geldschieters Dresden van de kaart veegden met hun brandbommen, op een moment dat de strijd al gestreden was. Een soort van na schoppen dus.

Grootste oorlogsmisdadiger aller tijden.

Grootste oorlogsmisdadiger aller tijden.

Dresden was GEEN stad met een noemenswaardige (oorlogs)industrie en de industriële gebouwen die er waren werden niet bestookt. Nee het was de opzet van de Engelsen van oorlogsmisdadiger Winstons Churchill en de Amerikanen onder crimineel Roosevelt om zoveel mogelijk burgerdoelen en burgers te treffen. Duitsland zou en moest vernietigd worden al was de oorlog al bijna voorbij en was Duitsland al verloren. Dresden zat vol met vluchtelingen uit het Oosten gevlucht voor de Russen, die gewond of niet, in grote getale in Dresden werden opgevangen en verzorgd. Het aantal burgers in de stad was het drievoudige van het aantal burgers in normale tijden.

zaa

’s Nachts kwamen uit het niets als eerste de Engelse bommenwerpers hun brandbommen afwerpen op een burgerbevolking die daar al helemaal geen rekening meer mee had gehouden. De oorlog was immers bijna voorbij en Dresden had geen militaire waarde. Wel was Dresden één van de mooiste met cultuur afgeladen steden van Duitsland met vele prachtige gebouwen en kathedralen. Het bombardement had dan ook geen militair doel maar slechts het doel zoveel mogelijk van Duitsland, Duitse burgers en de Duitse cultuur te vernietigen. Duitsland moest in opdracht van de joden die in 1933 Duitsland de oorlog verklaarden, teruggeschoten worden naar het landbouwtijdperk. Churchill en Roosevelt, gecorrumpeerd door het Rothschild geld, werkten aan deze opdracht mee voor het geldgewin.

zzzzzzz

In tegenstelling tot wat we op de site van Wikipedia kunnen lezen kwamen er ongeveer 500. 000 Duitse burgers om bij deze oorlogsmisdaad. Meer dan in Hiroshima en Nagasaki gezamenlijk. Ook door de Amerikanen gedaan overigens. Wikipedia vermeld slechts 25. 000 slachtoffers in Dresden. De gehele joods zionistische Rothschild pers hebben deze oorlogsmisdaad tot op de dag van vandaag altijd klein gehouden zodat ze andere misdaden konden groter maken en/of bedenken zoals het bloedbad van Katyn welke door de Russen was gepleegd. Ik weet inmiddels waarom.

Door deze leugens in de joods zionistische pers kunnen we weten dat we nog altijd in oorlog zijn met deze groep Rothschild Joden die in 1933 Duitsland de oorlog verklaarden. Een oorlog die nu nog steeds in verschillende landen overal ter wereld wordt uitgevochten zoals ook in de Oekraïne en Syrië. Als andere naam voor deze Rothschild Joden kun je “Internationale bankiers” gebruiken of gewoon slavendrijvers.

images (61)

Laten we nu na 70 jaar ons de 500.000 slachtoffers herinneren van deze zinloze oorlogsmisdaad. Slachtoffers van een ECHTE HOLOCAUST. 500.000 Mensen zijn levend verbrand tijdens de bombardementen op Dresden in de nacht van 13 en 14 februari 1945 en de opvolgende dagen, de holocaust van Dresden. 500.000 Gewone mensen vermoord door de joods zionistische Rothschild Kabbal. Laten we nooit vergeten, nooit vergeten wie onze echte vijanden zijn, nog immer. En voor die mensen die mij holocaust ontkenner noemen heb ik aangetoond dat ik echt wel in DE holocaust geloof.

58 Reacties op “Dresden 14/2/1945, de echte holocaust…

  1. ” … heb ik aangetoond dat ik echt wel in DE holocaust geloof.”
    .
    Die kan het MDI opsnuiven WA-HAA-HAAAA ! ! !
    .
    En mochten ze je ooit verwijten “antisemiet” te zijn, antwoord dan gewoon “Welnee, ik heb helemaal NIETS tegen de Palestijnen”
    .
    Dan zitten ze te schuimbekken achter hun koshere monitortje, neem dat maar van mij aan !!
    .
    Nee, MOOI artikel en GOED dat iemand er de aandacht op vestigt !
    .
    Klasse dus !
    .
    Ga zo door, Donquijotte ; spaar NIETS behalve de Historisch Objectieve Feiten !
    .
    Want we zijn inmiddels GENOEG voorgelogen ..!

    Like

  2. En dat er toen vuurstormen ontstonden in Dresden wist ik wel, maar dat die 300-500km/u bereikten … nee, dàt wist ik niet !
    .
    Auto’s, mensen, afgebroken bomen ; àlles wat niet “vast” zat werd die Helse Vuurhaard ingetrokken … GAT-VER-DE-GAT-VERRR !!!
    .
    En WIJ ons maar volvréten met chips, naar onze flatscreens starend …

    Like

  3. well, niet precies overgenomen door beforeitsnews, dat vergat te vermelden dat connecting the dots leidt naar Putin’s opening van zaken geven omtrent 9-11

    Like

    • Putin en 9-11?
      Alsof puppet Putin nu ineens effetjes komt vertellen hoe,waarom en wie er achter 9-11 zat.
      Wie weet zat hij er zelf ook wel achter,mister coat off arms Putin.
      9/10/01: On this day Putin Called Bush to Warn Him of an Attack

      President Puin reageerde zeer alert in 2001. Als eerste wereldleider belde hij de hulpeloos in Air Force One rondfladderende collega Bush om hem te verzekeren dat Rusland niet zou reageren als de VS zijn kernmacht op hoger alert bracht. Toen Bush ten strijde trok tegen het Talibaan-regime in Afghanistan gunde Putin Amerika vrije doortocht en legerbases in Centraal-Azië, eens de achtertuin van de Sovjet-Unie.
      Dus Putin wist toen al hoe hij het spel “war on terror”moest meespelen.
      Kan ook niet anders want Putin is ook een puppet uit de Rothschild stal.
      Hij is net zo goed meester in leugens en bedrog net zoals al die andere puppets die de Rothschilds dienen.
      En kom me niet aanzetten met die bullshit verhalen dat Putin de Rothschilds op hun flikker geeft,want anders had Putin al lang die coat of arms in duizend stukken gegooid en desnoods een bom laten vallen op het landgoed van die illuminati Rothschild paracieten.
      Putin is zelf ook een paraciet die goed acteerd op het wereldtoneel.
      Wat Obama doet in Amerika of Rutte in Nederland dat doet Putin in Rusland.
      Alleen allemaal andere culturen dus allemaal een ander jasje.
      Maar allemaal hebben ze een gemeenschappelijk einddoel.
      Een wereldregering!

      Like

      • Je zult het wel vanzelf merken.
        Dit is geen kwestie van geloven maar zien.
        Geloven heeft niets met politiek van doen,maar dat zul jij toch nooit begrijpen omdat je niet gelooft.
        Misschien komt het nog wel een keer terug bij je Don.
        Misschien wel op het moment als je voelt dat je gaat sterven.
        Zoiets heb ik namelijk al een paar keer mee gemaakt bij mensen die wisten dat ze gingen sterven.
        Een aparte gewaarwording is dit ,kan ik je uit eigen ervaring vermelden als je iemand in je armen ziet sterven.

        Like

      • Niet overtuigend?
        Ja,stom van mij ook.
        De illuminati bestaat ook niet en dat ze proberen een wereldregering te vormen heb ik ook maar allemaal verzonnen.
        Pipo is veel meer overtuigend.
        Houd je maar vast pipo als de tijd aanbreekt dat je de kachel kunt aansteken met je waardeloos euro papier.
        Je zult mijn woorden dan nog wel herhinneren,maar dan is het al te laat.

        Like

      • Waterman, ik denk dat er na lange tijd weer iemand is, die niet in meegaat wat de Angelsaksische sukkels willen.
        Daarom zoveel anti-geklets over Poetin Je zou beter moeten weten. Poetin wordt de redding of de ondergang. Ik hoop van harte en met mij de rechtvaardige wereld dat hij de redding is.
        Zelf red ik me ook iedere dag 😉

        Liked by 1 persoon

      • @Aldebaran,
        Ik zal nooit vertrouwen hebben in de arms off coats.
        Of het nu Engeland is of Rusland is.
        Het is namelijk allemaal een onderonsje en geheime afspraken onder tafel.
        Wat allemaal naar buiten komt in de media is allemaal maar nep om het gepeupel valse hoop te geven.Trap er toch niet in.
        Leef je eigen leven alsof het iedere dag je laatste dag op aarde kan zijn.
        Wat jezelf geleefd hebt kan namelijk niemand je meer af nemen.
        De werkelijke redding zal uit een gehele ander hoek komen.
        Wanneer?
        Daar kan ik geen antwoord op geven. Dat kan niemand.
        Gewoon waakzaam blijven.

        Like

  4. waterman denkt zo te zien dat ik er geen idee van heb wat er gaande is en denkt mij even onder de neus te moeten wrijven hoe het precies zit. GO CRAP IN YOUR OWN POT, PAL !

    Like

  5. Doe maar als het je helpt.
    Don vind het uitschelden allemaal goed,behalve dan wanneer waterman begint te schelden. 🙂
    Hahahaha,wat schijnvertoning allemaal en nep moderatie hier.
    Of ben je soms goede maatjes met Don?
    Want ja,dan heb je natuurlijk een streepje voor.
    Mijn waarheid komt hard aan,ik weet.

    Like

    • Waterman, we zijn allemaal op hetzelfde pad…. Niemand uitgezonderd. Mensen hebben meer overeenkomsten dan verschillen, nu én duizenden jaren geleden én alles wat er tussen zit.

      Like

      • Allemaal op hetzelfde pad?
        Dat zie je verkeerd Anna.
        Ik ben helemaal niet allemaal en zal het ook nooit worden.
        Lekker pech voor de massa.Die doet maar wat ze niet laten kunnen.
        Meer overeenkomsten dan verschillen?
        Nee hoor,er zijn meer verschillen dan overeenkomsten.
        Laat mij maar heerlijk het zwarte schaap zijn dat uit de kudde is gestapt.

        Like

      • Waterman, we zijn toch allemaal uitdrukking van die/het ene?
        Dat we allemaal behoorlijk gestoord bezig zijn, tja, maar dat heeft God dan kennelijk ingebouwd omdat ie net zo gestoord is?

        Liked by 1 persoon

  6. En misschien kun je iets meer vertellen over de ervaringen die je gehad hebt, die je persoonlijke drive en geloof ondersteunen. Je hebt een posting geplaatst waaruit ik uit concludeer dat een behoorlijke impact heeft gehad. Misschien dat vanuit die optiek het voor anderen meer begrijpelijk wordt wat jouw drijfveren en innerlijke hartstocht veroorzaken.

    Like

  7. Daarnaast ben ik persoonlijk van mening dat DQ met aanhaling van Campbell iets onderstreept in de bewustwording van onze mensheid wat meer respect behoeft. Ik vind dat Campbell juist het mysterieuze, religieuze, spirituele in al zijn boeken goed heeft weten over te brengen. Dit is een positief aspect, van wat ook negatief kan worden uitgelgd in de zgn Saturnus idealisatie. Voor mijn gevoel gaat Campbell dieper, maar uiteindelijk gaat het om hetzelfde. Saturnus cult is voor mij zelfverafgoding door egocentrisch misinzicht.

    Liked by 1 persoon

  8. Als ik je alles over mijn persoonlijk leven wil vertellen,doe ik het om te beginnen niet allemaal op het internet.
    Dat is namelijk onpersoonlijk.
    Als ik een vinger geef op internet kijk ik wel uit voordat ik mijn hele hand uitsteek.
    Mijn hand rijk ik alleen in het echte leven helemaal uit.
    En mensen die mijn hand wel vasthouden waarderen dat.
    Natuurlijk zijn er ook altijd mensen die mij eikel noemen,maar die kan ik ook gemakkelijk loslaten.
    Daar hoef ik mijn hand maar voor terug te trekken.

    Like

    • Waterman, ik waardeer je postings, dus twijfel daar niet aan. Maar daarnaast zijn de persoonlijke belevingen/inzichten van belang om het een en ander te verklaren. Velen durven hier niet mee op de proppen te komen, want je gevoel tonen in dat opzicht is not done…. In dat opzicht valt er qua (mede)menselijkheid op de openbare fora ook nog wel wat te verbeteren.

      Like

  9. We zullen wel zien wie het laatst lacht!
    Save the best for last. Oeps!
    En nu maar snel drinken,want voordat je het weet is het glas leeg.

    Like

  10. Beste Don, bedankt voor het plaatsen. Ik ben heel verbaasd dat je zo begaan bent met ´de Duitsers´. Dat doet mij goed, zelf nooit iets erover op school gehoord, toen. Ik ben Duitse en op school (het curriculum van de bezetters bepaalt) heb ik dit nooit gehoord. We waren zo gehersenspoeld, dat we Amerika goed vonden en alle oude Duitsers slecht. Totaal gehersenspoeld. Ik schaam me nog ervoor. Maar goed later was ik kritisch, en de laatste 10 jaar weet ik beter. Ook omdat er mensen over schrijven hier in NL. In Duitsland is dat alles verboden. En ik weet ook hoe dapper je bent erover te schrijven, omdat men al die gruweldaden liever niet onder de aandacht wil brengen. Misschien is Dresden daarom zo plat gebomd, omdat daar zat getuigen waren, die de gruweldaden, gefinancierd door de VS en Engeland, en door de Bolsjewieken uitgevoerd, konden vertellen, en misschien ook over de werkkampen en hoe het echt was.
    Wat een vreselijke genocide, wat moeten die mensen hebben geleden…en nog in al die landen waar de VS/Engeland zich mee bemoeit. Ik ben zo verdrietig…verschrikkelijk….wie is nou fout???? Fuck Amerika en iedereen die erachter staat!!!!!!!

    Dit Lied was op de hoogtepunt, verboden in West-Berlijn te spelen.

    IDEAL ‘Keine Heimat’
    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Ins deutsche Disneyland

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Wer ist unser Präsident?

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Du bist die Mickey Maus

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Oder kommen die Russen?

    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?
    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?
    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?
    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Beschützer aus der USA

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Die waren schon mal da

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Wir sind ein Reservoir

    Der Mann aus Übersee
    (Die Amis kommen)
    Oder kommen die Chinesen?

    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?
    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?
    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?
    Keine Heimat
    Wer schützt mich vor Amerika?

    Liked by 1 persoon

    • @Aldebaran,
      Ik ben Duitse en op school (het curriculum van de bezetters bepaalt) heb ik dit nooit gehoord.
      _______________________________________________________
      Ik wist niet dat je Duitse was.
      Geweldige mensen,die Duitsers.
      Ik kom altijd graag in Duitsland en Duitsers zijn helemaal niet zoals ze ons wijs maken.Het zijn vaak vrolijke en opgewekte mensen.
      Dan heb ik nog een goeie.
      Lebt Denn Der Alte Holzmichel Noch?
      Jaaaaaaaaaaaa, er lebt noch. 🙂

      Like

  11. Bedankt waterman… 😀
    Een kleine anekdote uit mijn jeugd….
    Ik had een vriendin, haar vader was ingenieur bij Daimler Benz.
    We waren 14, 15 en hadden de oorlog op school behandeld. Mijn vriendin kwam op een gegeven moment helemaal overstuur naar me toe en vertelde…’mijn vader heeft me een oorveeg gegeven omdat ik zei dat Hitler een Arschloch was’…de vader antwoordde ‘ja dat kan wel dat Hitler een Arschloch was, maar wat de joden nu met ons doen is veel erger’..dat was +- 1979/80…nou we dachten wat is dat voor een nazi…snapten natuurlijk helemaal niets van wat er echt gebeurde.
    Nu weet ik dat hij helemaal gelijk had….

    Liked by 1 persoon

  12. ik verbaas me over hoe mensen hier met elkaar omgaan. Ik ben nieuw en heb deze website net ontdekt omdat ik net wakker ben. Via via heb ik meer over de tegen-waarheid gehoord en met mensen gepraat die me wezen op deze website en andere websites zoals van Martin Vrijland. Nogmaals, ik begin net met deze tocht.

    Wat me opvalt is wel dat er bijna geen mogelijkheid is tot discussie. Je gaat mee of je bent tegen en alles wat daar tussen zit, is een reden om iemand te wantrouwen. Nu snap ik dat wel, omdat het wel heftig is wat we allemaal weten en ondervinden en bevinden.

    Dit artikel is reuze interessant maar als ik dan sommige reacties zie, dan denk ik: in hoeverre verschilt deze wetenschap van de wereld als die van waar ik in leefde? Hier gaat iedereen ook hetzelfde met elkaar om waarin sommige mensen iets zeggen, of commentaar geven of kritisch zijn, en andere mensen weer daar tegen in gaan. Met als resultaat dat er gevloekt wordt en gewenst wordt dat een persoon slecht is of het geluk niet zou vinden. Dit maakt mij zeer droevig want dat houdt in dat ik geen plek op deze wereld heb omdat waar ik ook ben, de cultuur van haat in stand wordt gehouden.

    Ik wil begrijpen waarom, en ik ben kritisch daarin. Want alleen door vragen te stellen, krijg je een totaal beeld. Ik ga niet mee met beweringen dat iets lijkt op het boek 1985 of Brave New World; simpel omdat dit boeken zijn. Vanochtend stond een artikel over Kraftwerk op de site van Martin. Dat gaat mij te ver maar ik wil het wel begrijpen. Mening maal heb ik kritische vragen gesteld op die site, en ik kan nu niet meer inloggen. Met andere woorden: ik ben er uit geflikkerd. Waarin verschilt dat met de andere wereld? Waarom mag je geen vragen stellen. Ik wil alleen maar weten. Want ik weet dat er iets anders is.

    Maar als ik zie hoe de communicatie hier verloopt tussen Pipo en Waterman, dan schrikt mij dat af. Dan hoef ik toch geen energie te steken in de NWO en andere zaken, want die wereld verschilt dus niet zoveel als de andere wereld. Als dit is zoals iedereen met elkaar omgaat (‘eikel’ / ‘fantast’ ) dan is het goed mis met het leven.

    Like

    • Hallo Merel. Helaas zul je hier vanaf nu ook weer in de spambak moeten zien te overleven. Ik heb je opgegeven email adres gecheckt en die bestond niet. Tevens heb ik je IP gecheckt en onder dat IP nummer heeft niemand op het blog van Martin Vrijland ooit gereageerd. Conclusie is dat jij een trol bent die onenigheid wil zaaien en ondertussen ook nog eens collega bloggers in een negatief licht plaatst. Ik plaats deze 1e reactie van jou wel daarmee anderen kunnen zien hoe jullie werken voor dat salaris van bijna 4000 euro per maand als webredacteur voor het OM. Dag trol!

      Like

    • goed werk van Don die merel even doorprikte. Ik was intussen bezig met een reaktie op merel’s klacht en wil deze toch alsnog plaatsen
      @merel
      Ik ben met je eens dat het gekrakeel tussen mij en waterman een vertoning was die geenszins een schoonheidsprijs verdient en vind ik het betreurenswaardig dat het zich zo ontvouwde. Echter, waterman vond het nodig om mij de les te lezen vanuit een betweterigheid en arrogantie die in hoge mate mijn irritatie opwekte. Het was niet de eerste keer dat hij een soort van verhevenheid ten toon spreidde aan mijn adres hetgeen ik eerder over mijn rug liet afglijden. Na zijn laatste “adviezen” aan mijn adres had ik er genoeg van en besloot de aanval te openen. Ik wil je er als “nieuwe” reageerder op wijzen dat waterman eerder al irritatie bij anderen wist op te wekken. Een van de klachten was dat hij de site volplempte met vaak nuttige maar ook vaak onnuttige reakties waarbij hij zichzelf trachtte te profileren als degene met de meeste kennis van zaken. Een aantal reageerders wezen hem er op dat het beter zou zijn wanneer hij overbodige reakties zou staken. Aan deze verzoeken werd geen gehoor gegeven. Verder is het van belang te weten dat waterman al eerder een tijdelijke ban werd opgelegd wegens een respectloze reaktie aan Don’s adres. Ik hoop verder dat waterman door gaat met het plaatsen van nuttige reakties en op een respectvolle en collegiale manier weet om te gaan met zijn mede-reageerders.

      Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

