Don Quijotte kan eindelijk gewoon de ziektewet in…

images (57)

Tja het duurde even maar eindelijk is het dan zover. Ik weet wat mij mankeert en hoe ziek ik ben. Overal in het nieuws op de bekende msm kanalen wordt er over gepraat en ze schijnen me gevaarlijk te vinden. Nou ik weet wat me morgen te doen staat, ik ga me ziek melden. Ik heb namelijk ODD, oppositioneel-opstandige gedragsstoornis.

download (41)

Wat ik er uit begrepen heb is dat het best een ernstige aandoening is, vooral in deze tijd waarin onze (r)overheid en haar banksters ons maar blijven voorliegen. Zo ernstig dat ik waarschijnlijk voor de rest van mijn leven in de WAO zal belanden. Wau!

cat

Waar zo’n toneelstukje bij de NOS met een zogenaamde complotdenker en een NEP pistooltje wel niet goed voor is.

Dank je wel Tarik!!! Ik hoef nu nooit meer te werken en mijn blog is het bewijs voor mijn zeer ernstige vorm van ODD.

http://www.rtlnieuws.nl/editienl/laatste-videos-editienl/complotdenkers-weer-op-hol-geslagen

14 Reacties op “Don Quijotte kan eindelijk gewoon de ziektewet in…

  1. Kijk, ik kreeg als eerst te horen dat Tarik’s wapen nep was.

    ’s Avonds zag/hoorde ik voor ’t eerst de (geluids-)opname van het moment dat hij zijn pistool-met-demper liet vallen toen de (geprepareerde) wouten met getrokken pistolen op hem af stormden.

    En dat geluid van dat pistool dat de podiumvloer raakte klonk zéker NIET als een plastic prulletje van 300 gram kan ik u verzekeren.

    Afijn, voor FEITEN is er nou eenmaal geen plaats in onze “moderne samenleving”.

    Voor mij zijn de MSM dus de “aluhoedjes”.

    Heel simpel.

    Like

    • Neppistooltjes hebben vaak een gewicht binnenin waardoor het realistischer aanvoelt. Ik heb er diverse gehad, en dat extra gewicht erin voelt wel prettig aan.

      Like

  2. Een zielige paniek-reactie van meneer Beunders die de sfeer binnen de msm aardig weergeeft. Ze zien dat er dagelijks gekkies bij komen wier psychische aandoening bestaat uit kritiek en scepsis tav msm en overheid. Ze zien ook dat hun perceptie management niet echt aanslaat. Gaat Nederland wakker worden?

    Like

  3. Even wat anders.
    In de VS is weer een kritische Amerikaanse mediapersoonlijkheid vermoord. Zijn naam is Albert Crowley, maker van de alternatieve anti Hollywood film Gray State die gaat over de verwording van de VS samenleving na 9-11 tot een politiestaat.
    Hij, zijn vrouw en zijn dochtertje werden anderhalve maand terug vermoord gevonden. Zelfmoord volgens de politie. Gezelfmoord dus door de geheime dienst.
    Deze man was de laatste hand aan het leggen van deze film. Een man met een missie zogezegd.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

