Column: Hoe krijg je zendtijd bij de NOS?

tarik

Het staatspropaganda-kanon van de NOS valt niet meer bij iedereen in de smaak. Dat is al langer duidelijk. En dan kan het blijkbaar ineens gebeuren dat er iemand met een nep-wapen binnen komt lopen die de uitzending wil overnemen voor tien, misschien vijftien minuten om een ander verhaal te vertellen. Niets is meer wat het lijkt, maar zo lijkt het althans allemaal te zijn gegaan.

Dat is op zich niet zo’n vreemde gedachte als je ziet wat er zo allemaal door dat kanon aan modder wordt uitgespuugd in klinkklare oorlogstaal, premature beschuldigingen aan het adres van andere landen en het achterhouden van belangrijke politieke en maatschappelijke informatie. Maar of het nou op deze manier moet? Mensen die daar werken de stuipen op het lijf jagen? Wie heeft dit bizarre plot bedacht?

Wanneer deze jongeman werkelijk deel uitmaakt van een hackersgroep, zoals bijvoorbeeldn-ANONYMOUS-largeAnonymous, dan was het beter geweest wanneer hij, al dan niet met zijn gemaskerde kornuiten, de uitzending even op afstand had platgelegd zodat ze vanuit hun eigen studio wat zendtijd konden pakken. Hij komt op mij zeer onhandig over.

Ik vind het maar een trieste wereld. Mensen worden niet meer gehoord, alles draait om geld en om het bedrijven van politiek die slechts winst oplevert; winst in grondstoffen en klinkende munt wel te verstaan. Je moet in dit soort gevallen nooit kijken naar de gevolgen, maar naar de oorzaak. Waarom gebeurt zoiets? Symptoom-bestrijding heeft weinig tot geen zin.

We kunnen er op wachten dat de politiek nu alles aan zal grijpen om de ketenen nog strakker aan te trekken. Deze jongen, die wellicht idealistische motieven had met betrekking tot de wereldvrede, gaat waarschijnlijk de gevangenis in, maar hij niet alleen. De vrijheid van de hele bevolking is al aan banden gelegd en zal knellende banden gaan krijgen als het aan de Haagse club ligt.

Er moet nu snel een schuldige gevonden worden, zodat het mandaat om die agenda uit te rollen gerechtvaardigd is. Het zal mij benieuwen welke konijnen er uit de hoge hoed getoverd gaan worden.

Het programma ‘Wie is de mol’ kon geen doorgang vinden door ditwieisdemolincident. Het werd namelijk een ‘live’ aflevering van ‘Wie is de mol’ inclusief een complete ‘wild west’ scène. Zoek het maar uit met deze ‘grote’ groep nieuwe ‘kandidaten’ in een doofpottencultuur en in een tijd waarin zaken verzwegen en verdraaid worden door onze westerse media.  En ik weet al wie die Mol is die ze in een volgende aflevering gaan ontmaskeren als degene die deze jongen aangestuurd en be-nep-wapend heeft….

Vladimir Poetin!

 

© Irma Schiffers

55 Reacties op “Column: Hoe krijg je zendtijd bij de NOS?

  1. In tegenstelling tot Irma Schiffers, de schrijfster dezes, ga ik er van uit dat deze hele actie georkestreerd is door onze eigen (r)overheid. Volgens mij is het dus net als Charlie Hebdo een HOAX.

    Like

  2. Deze NOS NEP-aanslag is natuurlijk weer breaking nieuws op KLOL en zorgt voor sensatie.
    Het volk wordt door de eigen overheid kaal geplukt,werkeloosheid loopt op,alles wordt duurder terwijl lonen bevriezen.
    En dan durft die Kat ook nog deze NOS-aanslag gelegenheid aan te grijpen om geld af te troggelen bij mensen door de donatie druk nog wat op te voeren.
    Wat wil die Kat nou? De laatste 2 cent die de WERKMAN op straat nog heeft ook nog af troggelen?
    GELAUFF LIET MICHA IN OKTOBER 2012 OP EEN ZWARTE LIJST ZETTEN OM TE VOORKOMEN DAT HIJ GAST KON ZIJN IN HET PROGRAMMA ECHTE JANNEN.
    http://www.klokkenluideronline.is/2015/01/beveiliging-2-nos-plaatste-micha-op-blacklist/
    BELOON MICHA EN DEZE SITE VOOR HUN CRUCIALE BIJDRAGE AAN DE VERNIETIGING VAN DE NOS EN STORT EEN BEDRAG OP DE REKENING VAN DE STICHTING KLOKKENLUIDERONLINE!
    http://www.klokkenluideronline.is/2015/01/revolutie-tegen-pedofiele-msm-nu-begonnen/
    Krijgt Micha niks meer dan van suikerpappie Poot?

    Trouwens niemand lijkt zich af te vragen wat dat voor een typetjes zijn die echte jannen. En daar gaat Kat mee aan tafel zitten voor een flut radio programmaatje?

    Moet ik nog meer zeggen of compleetdenken?

    Like

    • Zolang Micha Kat mij, Don Quijotte, de toegang tot zijn site volledig blijft ontzeggen blijft hij een joodse vrijmetsel hond van de Paus. Daarna ook want ik vergeet en vergeef ook niet.

      Like

      • Wat ik allemaal opspoorde en ontdekte werd ook niet gewaardeerd bij Kat.Een definitieve block volgde.
        Wat ik allemaal opspoorde en ontdekte bij nieuwsbreker werd ook niet gewaardeerd. Een definitieve block volgde.
        Mensen kunnen schriiven,bloggen,censureren,blocken wat ze willen.
        Zolang we niet met elkaar aan tafel kunnen zitten en elkaar recht in de ogen kunnen aankijken,komen er geen positieve veranderingen.
        De verandering zal echt van onszelf moeten komen en dat zal nooit gerealiseerd kunnen worden in deze digitale matrixwereld waar wij ons nu in bevinden.
        Ik ben eerlijk gezegd liever buiten deze matrixwereld,dus in de echte wereld.

        Like

    • Maakt niet uit. Eigenlijk zouden ze mensen moeten betalen voor goede blogs en reacties! Als je kijkt hoeveel energie en tijd er in gaat zitten en dan voor anderen. Helaas het is niet zo maar we zullen doorgaan. We will win!

      Liked by 1 persoon

  3. Ik zou niets liever willen dan een eigen Nederlandse munt,eigen bankenstelsel,veel werkgelegenheid,goede,gezonde en betaalbare zorg en natuurlijk een transparante samenleving zonder geheime agenda’s.
    Wat ik vergeten ben,mogen lezers van jouw blog zelf aanvullen.

    Like

  4. Ik ben in een goede stemming waterman10. We maken van dit artikel een muziekartikel wat reactie betreft. Dan wordt het maar wat langzamer. Hier mijn eerste bijdrage.
    “But first you must learn how to smile as you kill”

    Like

      • Kijk,Bruce die ging gewoon op tijd naar de bank nadat hij weer een geweldig optreden had gegeven.Hij hield het geld in zijn handen.
        Bruce was beslist geen scumbag,maar een voorbeeld voor ook de jongere generatie.
        Maar hoe zit het nu met jou,Don?
        Heb je nog wat gewerkt en geld van de bank afgehaald?
        Of heb je nog spijker meer voor aan je gat te krabben?
        Neem me niet kwalijk,dat ik zo direct ben,maar ik herken de mens vaak heel snel.
        Of het nu mensen in de MSM zijn of de alternatieve media.

        Like

      • Sorry, maar Bob Dylan en niet Bruce is Robert Allen Zimmermann.
        Bruce Springsteen heeft veel gedoneerd in zijn leven. Soms hele opbrengsten van optredens aan locale stichtingen in steden waar hij optrad.
        Bruce is wel een politieke onbenul natuurlijk maar hij is ook een muzikaal dier..

        Like

      • Hier heb je er beiden…

        Als ik niet zou weten dat het Bod Dylan alias Zimmermann is zou ik denken…wat een beroerde zanger..maar ja hij is ook op leeftijd. Een beetje bloedlege uitstraling vind ik hem wel hebben… 😀

        Like

      • Ik snap niet echt wat waterman fout deed? Behalve misschien een onbeleefde vraag naar jou werk/inkomen/financiën.
        Of had je het idee dat hij jou voor scumbag uitmaakte? Dat zei die volgens mij helemaal niet.

        Ik zou het wel jammer vinden als je hem voorgoed blokt vanwege een misverstand / verkeerde opmerking, ik lees zijn inbreng altijd graag.

        Like

      • [i]”Neem me niet kwalijk,dat ik zo direct ben,maar ik herken de mens vaak heel snel.
        Of het nu mensen in de MSM zijn of de alternatieve media.”[/i]

        Dit stukje vind ik wel arrogant overkomen, een beetje onduidelijk of dat als insinuatie naar jou is of dat hij er iets anders mee bedoelt, ik kan me wel voorstellen dat je dat zo opvat in elk geval. Maar vind het niet echt duidelijk dat hij dat ermee bedoelt, dat zou ik wel raar vinden dan zo uit het niets.

        Like

        • Wat hij tegen mij zegt is niet interessant. Ik kan alles weghalen maar doe dat niet. Het is deze instelling van zelfoverschatting over de rug van een ander die ik niet kan verdragen. Ik wil graag plezier houden op mijn blog. Andere gasten die ook gekleineerd worden door waterman10 hebben niet de mogelijkheid reacties te verwijderen. Vandaar. Het is geloof ik niet voor niets dat hij op bijna elk blog wordt gebanned. Ik heb het lang en meerdere keren geprobeerd. Nu is het klaar.

          Like

        • Dit ging er aan vooraf. “Maar hoe zit het nu met jou,Don?
          Heb je nog wat gewerkt en geld van de bank afgehaald?
          Of heb je nog spijker meer voor aan je gat te krabben?”.

          Ik hoef me niet te laten beledigen. Ik probeer respect voor een ieder op te brengen en dat ziet er anders uit. Dit leek mij een bewuste provocatie.

          Like

      • Ja, kan ik me wel voorstellen. Een behoorlijk brutale, onbeleefde vraag inderdaad, en inderdaad komt ie wel eens vaker wat arrogant en zelfingenomen uit de hoek.

        Dat is jammer, aangezien hij over het geheel best wel een goede bijdrage aan je site leverde. Bedankt voor je toelichting.

        Like

      • Fuck Bruce Springsteen aka bedrieger-leugenaar ivm zijn propaganda Album-The rising(2002)ivm de 911 “attacks”HOAX,en deze “nummers”Propaganda liedjes/leugens zingt hij nog altijd tot op heden….heeft Bruce Springsteen geen internet?om eens ff te kijken op you tube:911 hoax-911 hoax crisis actors-taxi driver 911 tells the truth-911 hoax no planes etc..etc..Bruce Springsteen is een “charmante”LEUGENAAR

        Like

      • Mijn vader was vroeger ook vrachtwagenchauffeur….hij hield van de vrijheid onderweg. Eigenwijze typetjes, dat wel 🙂

        Ja waterman was even een beetje uitgevallen gisteren, hij dacht dat iedereen jatten goed vindt…maar dat is niet zo.
        Ik jat niet, en mijn leven heeft ook zijn beperkingen, maar toch probeer ik blij te zijn met wat ik heb en kan. Heb niet veel geld maar veel vrije tijd op dit moment. Heerlijk!
        En idd waterman heeft vaak interessante filmpjes….volgens mij heb ik door hem The Arrivals gezien, bedankt ervoor.
        Don, ik snap jou…misschien komt het weer goed…voor mij hoef je hem geen ban te geven, maar mensen meteen te gaan (voor)veroordelen is niet oke. Zo gaan we vrolijk verder in de leerschool die leven heet 🙂

        Like

  5. Kleding aan je lijf.
    Gekocht of gejat?
    Eten op tafel.
    Gekocht of gejat?
    En zo kan ik de lijst nog langer maken.
    Kom niet bij mij kloppen , ga zelf werk zoeken en steek je handen op een eerlijke manier uit je mouwen.
    Het loon komt dan vanzelf. Wie doet je wat?
    Geef je liefde,ontvang je ook liefde.
    Verspreid je haat,ontvang je ook haat.
    Verricht je werk,ontvang je salaris.Van salaris koop je eten en blijf je uit de problemen.
    Voor velen lijkt het moeilijk,maar het is het niet.
    Ik schop iedereen de deur uit hier bij mij thuis als ze ongevraagd aan mijn spullen komen.
    Zelfs geuniformeerde hoeven het niet te wagen bij mij.

    Like

      • Jammer, had je hoog zitten Waterman. Heb zelf behoorlijk veel ervaring opgedaan als chauffeur en ben nu aan de kant gezet, mag niet meer mee doen. Nog net geen 50 jaar, een schat aan ervaring, maar mag niet meer mee doen. Te duur en te risico vol, voor werkgever Waterman. Zal blij zijn als ik boorden mag gaan afwassen bij zorginstelling, doe ik te minste nog wat en voel ik mij nog nuttig…

        Like

    • Die Tarik.Z “veroordeling””rechtszaak SHOW”getuigt hoe CORRUPT ons “rechtssysteem”is…politie/justitie/o.m/advocaten——de NOS “gijzeling”is een 100% FULL NO BRAINER hoax.

      Like

      • En ivm crisis acteur Tarik.Z HOAX—-hij had zijn haren toen hij de NOS hoax “gijzeling”uitvoerde/acteerde zeerrrr kort,HANDIG want haren groeien,en dan is iemand al minder goed herkenbaar(ander model kapsel,verandert iemand enorm)en als bonus:de grote bril op zijn neus,als iemand geen bril meer draagt maar contactlenzen(of misschien was de bril zelfs voor de SHOW)dan ziet iemand er OOK al ontzettend anders uit—Door deze 2 combinatie’s is iemand al ONherkenbaar,zo werkt het…

        Like

  6. De grootste complot “gekkie”van de Wereld zegt dat de media gefabriceerd(LEUGENS)uitbrengen,namelijk President Barack Obama:You Tube:Barack obama says the media puts out fabricated news stories-russianvids-channel-(0.36sec)…nos-wnl-eva jinek-eenvandaag-nieuwsuur-dwdd etc…HOOR het eens van een ander…bonus:You Tube;Boston Bombing:Naomi Wolf false flags/fake news-xrayultra-channel…Google ook ff wie deze Mevrouw Naomi Wolf is,en wat voor een werk ze doet/heeft gedaan……dat ze bij:wnl-dwdd-jinek-nos-nieuwsuur-rtl boulevard-eenvandaag-rtl late night etc….maar eens over deze 2 Video’s-bewijzen-feiten gaan praten met de “deskundigen”.ivm de “complotgekkie’s”op deze wereld!ook wel TRUTHERS genaamd(vies woord voor de media)maar wat wil je ook als zij zelf de LIARS zijn!

    Like

  7. Wat een misverstanden hier.
    Ik probeer gewoon eerlijk te zijn en wordt dan vervolgens van alle kanten op dit blog aangevallen.
    Het bewijst maar weer dat mijn waarheidsbevindingen niet verdragen worden.

    Like

  8. Vandaag 12-5-2015 word er in het programma:EenVandaag aandacht geschonken aan de crisis acteur die binnen wandelde bij de nos,ivm nos 100% Hoax.

    Like

  9. De “rechtszaak” duurde vandaag 5 minuutjes…een grote klucht/toneelstukje…beetje vergelijkbaar met de boston marathon hoax “rechtszaak”

    Like

    • Vandaag:20-7-2015–NOS:Tarik.Z in hoger beroep—–de NOS “gijzeling”HOAX gaat maar doorrrr(The Neverending hoax STORY)

      Like

  10. Het zou mij ook niet verbazen als het hakenkruis en fuck de koning leus,gewoon door de Overheid zelf is gespoten met een spuitbus/verf…

    Like

    • Ivm STAATSPROPAGANDA OMROEP;NOS–de “geruchten” gaan dat de Amerikaanse Mindcontrol omroep(“lifestyle”):TLC de rechten heeft gekocht voor 287 miljoen dollars/euro’s ivm Achtuurjournaal-nos——-zie Google;Nos raakt rechten achtuurjournaal kwijt—–zo kan de mensheid NOG meer bedrogen/belogen/GEmindcontrolled geworden,omdat TLC een Omroep is,waar veel BREINDODE Nederlanders naar kijken,en nu wordt binnenkort ELKE DAG om 21:00 uur het nos journaal op TLC herhaald —-tlc zijn o.a de makers/bedenkers van het LEUGEN/ONZIN Programma :Long Island Medium(mensen geloven deze BEDRIEGSTER?!?)Bad News als TLC met de NOS gelinkt word,nog meer Amerikaanse leugens/hoaxes/propaganda/NEW WORLD ORDER——–you tube:long island medium fake/liar/con artist(meerdere video’s)

      Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

