Aanslag Parijs-Mensen in de angstmodus en hoppakee we hebben GMO voedsel in Europa.

Dat de aanslag in Parijs een complete hoax, met andere woorden een compleet toneelspel, is mag inmiddels wel als bewezen verklaard worden. De hele internet commune was er mee bezig en vergat andere belangrijkere zaken.

Buiten het gebeuren in Parijs hield ik nauwgezet alles bij wat er buiten Parijs aan het gebeuren was. Zo’n HOAX wordt natuurlijk niet zomaar opgevoerd. Het duurde even maar daar was hij dan. Genetisch Gemanipuleerd voedsel mag vanaf nu in Europa verbouwd worden en dus ook verkocht. Het begin van een totale vergiftiging van de Europese bevolking is begonnen terwijl iedereen bezig was met de aanslagen in Parijs. Monsanto wins de TTIP slag.

Frankenstein Food has landed.

Frankenstein Food has landed.

In Spanje, Portugal, Tsjechië, Roemenië en Slowakije mag vanaf nu GMO maiszaad geplant worden. Waar dit toe leidt met de open Europese grenzen moge duidelijk zijn. Een HOAX en de weerstand tegen het GMO voedsel is door onoplettendheid gebroken. Frankenstein has landed.

Nu is het natuurlijk niet gezegd dat deze agenda de enige is die gediend werd met de HOAX van Parijs. Het blijft opletten geblazen waar ze nog meer mee gaan komen wat wetgeving betreft.

Persoonlijk denk ik dat we de fase ingaan van “verzet of sterven”. Ze willen immers gewoon onze opgebouwde pensioenen. Ja alles is met elkaar verweven. Laat de mensen lekker sparen voor hun oude dag en zorg er vervolgens voor dat ze allemaal sterven voor hun 67e verjaardag. Uw pensioentje vervalt aan de staat en dus aan de bankiers. De 0.0001 % is dan weer gered. Zij hebben wel hun eigen groentetuintjes moet u weten.

Het is dus nu OPSTAND OF STERVEN. Aan u de keuze.

brrrrron: http://www.p-plus.nl/nieuws/gengewassen-vrij

19 Reacties op “Aanslag Parijs-Mensen in de angstmodus en hoppakee we hebben GMO voedsel in Europa.

  1. Er zijn nu al vele mensen, zoals ik die een tekort/gebrek aan vitamine D en B hebben en die moeten wekelijks extra vloeibare vitamines slikken of laten inspuiten door de Huisarts. Je gaat nl op termijn dood door gebrek aan deze vitamines. Zoals je hier boven beschrijft gaat dit mensenlevens kosten. Fluoride in ons drinkwater en niet te vergeten de chemtrails, zullen ons de kop kosten. Vermindering van de wereldpopulatie is in werking getreden.

    Like

  2. @Ahazitdatzo
    Ik koop altijd zoveel mogelijk vitamine’s bij een natuurwinkel.
    Ik filter zelf mijn drinkwater al ruim 2 jaar.
    Ik pomp het mineraalrijk water zelf omhoog van zo’n 6 meter diep.
    Met mijn berkey filter verwijder ik stoffen zoals arcenicum,fluoride en pesticide,
    Ben ik ziek geworden hierdoor?
    Integendeel,mijn hersentjes werken nog optimaal,mijn bloeddruk is prima en mijn hartje klopt goed.
    Mijn nachtrust is ook goed,want ik doe niet aan wifi in mijn huis. Ik gebruik gewoon een internetkabel die ik zelf heb aangelegd in de kruipruimte van het huis.
    Ik laat me niet informeren door de tv en koop of lees geen kranten.
    Hoogstens open ik eens een website van een krant,maar dan doe ik dat alleen om de leugens wat ze daar opschrijven te exposen.
    Vanwege de vervuiling van ons grondwater en dus ook onze grond is het ontzettend moeilijk geworden om nog gezonde groente zelf te kweken.
    Dan moet je al zelf een kweekkas hebben en de plaats ervoor hebben.
    Die heb ik niet,dus zoek ik uit waar ik het beste groente kan kopen bij iemand die groente verbouwd zonder monsanto bemesting.
    Woon je in de stad,dan zul je voor goede groente een paar km de stad uit moeten trekken.Biologische boeren hebben soms ook wel eigen websites,dus kun je ze via hun website lokaliseren.
    Als je tips zoekt en het even zelf niet weet,schrijf het gewoon op hier bij Don.
    Kennis delen is de nieuwe toekomst!

    Liked by 1 persoon

    • Doe je goed Waterman. Heb zelf de privelege om niet in Nederland te wonen. Hier zijn verse groenten en vruchten van de boer, bijna altijd een strakke blauwe hemel en lekkere wijn.

      Like

  3. Udo Ulfkotte: Sixteen Arguments in Favour of PEGIDA Taking to the Streets

    Maar wat is PEGIDA?
    Een stel gehersenspoelde schapen als je ’t mij vraagt ,die denken dat de islam onze vijand is en dus terrorist.
    Denk weer even aan Albert Pike en zijn agenda. Deze Pegida schapen zijn erin getrapt.
    En wie is deze Udo eigenlijk? CONTROLED OPPOSITION???
    Dus trek ik die Udo ook in twijfel.
    Anyway beste lezer, onderzoek alles en behoud het goede.
    En dat is NAASTENLIEFDE.

    Like

  4. Het stopt maar niet!

    Monsatan komt naar Ukraïne.

    Ukraine President Quietly Meets George Soros, Signs Decree On New Wave of Mobilization!

    President Poroshenko has expressed gratitude to George Soros for his support of Ukraine, particularly for urging the international society to increase the level of support to Ukraine.

    Petro Poroshenko and George Soros have discussed international instruments and opportunities of increasing the economic assistance for Ukraine. In this context, George Soros has underlined the substantial role of the EU and the importance of finding additional instruments for the EU to help Ukraine. At the same time, George Soros has emphasized that Ukraine must demonstrate commitment to the plan of reforms. “You have to show that new Ukraine is different from the old one,” he said.

    Like

  5. More evidence has emerged that last year’s Ukrainian coup could have been a deliberate attempt by the USA to takeover the country’s agricultural industry, which up until that point was anti-GMO and had strict laws prohibiting private sector land ownership.

    Ukraine is known as ‘the breadbasket of Europe’ for its rich soil and high exports of corn and wheat. Those crops will now be GMO, thanks to the IMF and World Bank, who forced Ukraine into changing their laws to allow Monsanto to move in with a $17bn loan.
    http://www.trueactivist.com/more-evidence-for-monsantos-role-in-the-ukrainian-coup/

    Like

  6. In speaking to European-placed Muslims this Website has been informed that the overall climate for Islamic people in Europe, as well as the UK, is “not good.” People are being bamboozled into believing in the arch-Zionist plot, that is the plot to demonize or paint the Muslims as “anti-freedom” if not outright barbaric. The Copenhagen hoax is merely an extension of this same arch-Zionist criminal behavior. Even so, as will be made clear here the Swedes need to stay out of the fake shooting business.

    It’s a hoax, alright, make no mistake about it.

    http://nodisinfo.com/copenhagen-shooting-treacherous-arch-zionist-islamophobic-hoax/

    Like

  7. Deze Wouter van Dieren is een NWO’er van het eerste uur (Club van Rome, Milieudefensie – begin jaren 70) die de meest weerzinwekkende vrijmetselaarspraat over genvoedsel ventileert.
    Ik kwam zijn naam tegen door dit artikel: http://climategate.nl/2015/02/25/pachauri-schrijver-van-de-klima-soetra-treedt-af-als-ipcc-voorzitter/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+climategate-berichten+%28Climategate.nl+-+berichten%29

    https://downtoearthmagazine.nl/milieudefensie-mocht-niet/

    Like

    • U werkte ook met Monsanto, dat is toch een vreselijk bedrijf?

      “Man, hou toch op, flauwekul! Monsanto zit vol met ex-activisten. Braungart, van Cradle to Cradle, belde me en zei: Bob Shapiro van Monsanto wil de wereld verbeteren, kom praten. Maar ik wilde niet. Later belde Kate Fish, voorheen Rainforest Campaign, die daar werkte, toen ben ik gegaan. Twee jaar heb ik gewerkt aan een risicomodel. Wat bleek? Zowel van Monsanto als van hun tegenstander Greenpeace bestond de helft van de claims uit gebakken lucht.”

      Is gentech niet gewoon altijd een probleem?

      “Nee. Greenpeace was tegen het caroteengen in rijst, Gouden Rijst. Dat gen zou vijf miljoen blinde kinderen schelen. Als je daar tegen bent, dan heb je geen moraal. Dan schaad je de zaak. Milieudefensie Magazine schreef ook, als een roddelblad: ‘Van Dieren werkt met Monsanto’. Mij heeft niemand gebeld, dat is geen hoor en wederhoor, dat kan toch niet. Ik wil niet dat míjn Milieudefensie fouten maakt!”

      Like

      • @de haas ik wil je ff zeggen dat ik het knap vind hoe je de 100% MH17 HOAX in leven houd,persoonlijk ben ik de 100% mh17 HOAX beu om me daar nog mee bezig te houden,mijn vader is ernstig ziek, zodoende ellende op en top.Ik hoop dat waterman10 inderdaad SNEL wakker word,want hij laat zich volgens mij ergens in mee sleuren,of het is een tactiek van waterman10.Maar de mh17 is en blijft een 100% HOAX!vriendelijke groeten stevie wonder

        Like

    • Vrijmetselaar Wouter Van Dieren en Monsanto/Syngenta willen dus rijst als opstap naar verdere verspreiding van genvoedsel gebruiken in plaats van landen te stimuleren meerdere gewassen te verbouwen om tekorten aan vitamines (bv. vitamine A).
      Je hoort deze weerzinwellende Van Dieren ook nooit over de mogelijke desastreuze gevolgen voor de latere gezondheidsontwikkeling van kinderen die dagelijks genvoedsel op hun bord krijgen..

      Like

      • Patrick Moore (oud directeur Greenpeace) is net als Van Dieren een voorvechter van gen-gemodificeerde “gouden rijst” (vanaf 25:55) waar hij ontmaskerd wordt als leugenaar.
        Beide heren hebben hun ziel duur verkocht aan gentech-bedrijven en verspreiden nu op conferenties en voor camera’s hun monsantoleugens:

        Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

