MH17-Rusland ontevreden over amateuristische berging MH17

luck

Een woordvoerder van het Russische minister van buitenlandse zaken, Aleksandr Lukashevich,  heeft het ongenoegen van Rusland verwoord over de manier waarop Nederland de berging van de MH17 uitvoerde in de Oekraïne.

Ook veel mensen in Nederland hebben zich al afgevraagd waarom niet alle onderdelen zijn verzameld om te kunnen achterhalen wat de oorzaak van de ramp met vlucht MH17 is geweest. Onderdelen bleven achter met duidelijke sporen die kunnen duiden op een beschieting vanuit de lucht.

Featured Image -- 2785

Wat bezielt de Nederlandse regering om er zo’n potje van te maken in een voor Nederland zo belangrijke zaak? Er zijn toch 198 Nederlanders omgekomen, is het niet? Waarom hoor je niets van de nabestaanden omtrent deze wanprestatie van onze overheid?

Alles wijst erop dat de Nederlandse regering dit bewust doet en dat de vertegenwoordigingen van de nabestaanden bewust hun muil houden. Daar kan maar 1 oorzaak voor zijn. Namelijk dat onze eigen regering betrokken is bij de organisatie van deze ramp. Daar waren natuurlijk al veel aanwijzingen voor maar dit slaat werkelijk alles. Dit lijkt op een schuldbekentenis van onze regering.

De druk van nabestaanden lijkt de regering niet te voelen. Waarom niet.

Omdat er geen slachtoffers zijn. Het is één groot TELL-LIE-VISION bedrog!

http://rt.com/news/line/2014-12-02/#75963

65 Reacties op “MH17-Rusland ontevreden over amateuristische berging MH17

  1. Stevie,
    Heb je Ricks reactie op mijn posting gelezen bij Dulcet.nl?
    Rick vond mijn posting maar zwak.
    Hij schreef:
    “Maar goed, je bewijs is wel heel erg magertjes, en simpel te weerleggen. Je zou eens moeten kijken crashes in het verleden en wat er daarbij al dan niet zo’n crash overleefde”.
    Over dat er nergens een krater te bespeuren is,daar reageert hij niet op.
    Maar WRIJF het hem nog eens onder de neus.
    Mijn posting aldaar en dus ook hier:

    En de krater dan?
    Of wil je soms beweren dat bij een duikvlucht vanaf 10 km hoogte de boeingmotor met een gewicht van 6078 kg GEEN krater in de grond slaat?
    Oh,dat je het effe weet,een boeing 777 heeft 2 van dit soort type motors.
    Feiten,Rick. FEITEN!!!
    http://easa.europa.eu/system/files/dfu/EASA-TCDS-E.047_Rolls–Royce_plc_RB211_Trent_800_series_engines-02-10102013.pdf

    Oh by the way,mijn afwezigheid gisteren en vandaag hier bij Don is dat ik weer een tweedaagse truckrit naar Frankrijk had.
    Morgen weer de lange baan op,dus ben ik er weer vrijdagavond. En vanavond uiteraard,maar niet te laat.
    Groet.

    Like

  2. @Stevie dulcet.nl is een pure trollensite
    opgezet door Algemene Idioten Verraders dienst en bedoeld om de Nederlandsche burgers om de tuin te leiden.

    Het is gewoon dom bijna hoe ze MartinVrijland en zelfs MichaKat(die toch een van hen is) belasteren en door het slijkt halen.
    Wat laatste betreft zou het heel goed kunnen dat dit een 1-2 tje is tussen Kat en de betreffende dienst.
    Ziel verkoopen heet dat in oud Nederlandsch.

    Like

  3. Hier mijn reactie op Herstel de Rep., die ik jullie toch niet kan en mag onthouden: 🙂

    http://kruispunttv.rkk.nl/seizoenen/2014/afleveringen/09-11-2014

    Hier wat “Na(akt)bestaanden”. op Kruispunt. Vanaf 20.11 m kan de dominee zijn lachen niet meer inhouden???

    😉 Vanaf 2.30 …”het is een dubbeltje op z’n kant geweest, dat ze helaas zijn mee gegaan…”
    Zeg je dat zo, als je familie is omgekomen in een vliegtuigcrash(?) ?
    en iets daarvoor : zegt hij “ze zouden naar Indones…” waarop de(zijn?) vrouw snel corrigeert met “Bali” etc.

    Als deze rapportage niet zo om te huilen was, zou je je misschien wel doodlachen…amateuristisch, slecht geacteerd, Wat mij betreft -en ik geef toe mijn hoogst persoonlijke mening en gelukkig mag dat nog in dit land van “vrije meningsuiting – totaal “BUSTED”!!!
    ( http://www.vertalen.nu/vertaal/en/nl/busted )

    P.s. Kan iemand deze video van 9 nov van Kruispunt downloaden en saven? Ik krijg het niet gedaan.Het is wel belangrijk (bewijsmateriaal) voordat deze video/prog van het Internet wordt gehaald, b.v.!

    Like

  4. Off topic:
    Waar zijn de ECHTE Nederlandse mannen gebleven met nog enigszins verstand tussen hun oren om de zieke NWO agenda te ontmaskeren?
    De zieke NWO agenda die via verkankerde politiek,verkankerd staatsonderwijs , verkankerde staats TV en verkankerd GMO eten het hele DNA en hersenen van gezond geboren mensen en met name de jeugd FUCKT.
    Ik bedoel.moet je dit eens lezen:
    PvdA de kast uit!
    http://www.pvda.nl/partij/wie-we-zijn/netwerken/homo-emancipatie

    Like

  5. @SW iets mindere posten zou zeer welkom zijn. Jij sneeuwt alle andere discussies onder. En gaat ook nog eens OT dingen zetten. Dus ik ben niet echt weg van jou, Wonder..

    Like

    • @Stevie Ik heb alleen maar bewondering voor je postings, voor je heldere redeneertrant, voor je inzet en vooral gedrevenheid.
      een woord slechts:
      “Chapeau”!

      Like

    • @de haas Waarom SV minder posten? Misschien moet jij iets meer posten is het weer in evenwicht.

      Maar ik begrijp dat jij alleen post als het echt zin heeft en belangrijk is!!!
      Vandaar dat je zo weinig post haha 😉 🙂
      Maar -alle gekh…etc. de Haas waar het om gaat is dat wij, WIJ allen onze bouwsteentjes, kennis en durf inzetten om de waarheid en niets minder dan de waarheid ‘boven tafel’ te krijgen.
      Soms moeten daarvoor ook heel veel leugens doorgeprikt worden en daarom zijn alle bijdragen welkom hoe klein ook. Ook iemand die alleen zegt dat ie alles leest en goed volgt is welkom om dat hier mede te delen.
      Vele “kleintjes” maken een “grote” en vele “groten” knallen deze parasitaire elitaire psychopaten zich elitair onderscheidend regering en kroon noemend, omver.

      Like

      • @Stevie Ik bedoel jou niet persoonlijk. Jouw bijdragen zijn formidabel. Voel je nou niet aangevallen, zo krijgt haas toch zijn zin en vliegen we…etc.
        Bovendien schrik je anderen af om te reageren. Iedereen die hier positief, constructief reageert al is het maar om te zeggen dat hij/zij deze blog, deze discussie volgt is van belang, ja toch?
        Je zegt dat zelf al met wakker
        (Het gaat om de inhoud,en passie voor “alle” nederlanders proberen Wakker te maken,zijn al mijn of jouw comments allemaal perfect?tuurlijk niet…wijn zijn ook maar mensen,) worden en wakker maken van mensen. Precies!
        Groet N.

        Like

  6. Wie post er zowiezo hier?
    Als ik twee dagen zelf niet heb gepost hier omdat ik voor werk ben weggeweest naar buitenland,dan lees ik bij terugkomst alle postings na.
    Wat mij opvalt is dat juist de postings van Stevie kant en wal slaan,als het gaat om Nederlands GROOTSTE HOAX!
    Buiten Stevie om lees ik natuurlijk ook postings van het handje vol andere posters. Maar veel zijn het er niet.
    Het zijn steeds dezelfde die hier bij Don posten.
    Waar zijn jullie allemaal nu?

    Like

  7. Stevie,
    Zojuist een gedownloade film gekeken.
    Heeft net in de bioscopen gedraaid.
    De film zette mij weer aan het denken.
    Het gaat over mensen die zelf niet in de gaten hebben dat ze als proefkonijnen gebruikt worden in een of ander utopia wereld.
    Maar dan is er ineens een jongeman,die weet hoe hij en anderen kan laten ontsnappen uit die utopia wereld.
    The Maze Runner

    Like

  8. Graag gedaan Stevie.
    Ik ben dan wel niet zo’n grote voorstander van Hollywoodfilms,maar selecteer sommige films om mezelf weer kritisch aan het denken te zetten.
    Als je een goede PC hebt een een goed downloadprogramma,haal je nieuwe films binnen met NL ondertiteling.
    Maar goed,Hollywood zal nooit en te nimmer een film uitbrengen waar de ECHTE waarheid verfilmd wordt.
    Daarom is het ook belangrijk dat we juist heel kritisch moeten blijven denken om de ECHTE waarheid onder ogen te zien.
    Wie O wie?
    De afschuwelijke waarheid moedig onder ogen zien:
    http://www.stopdebankiers.nl/de-afschuwelijke-waarheid-moedig-onder-ogen-zien/

    Like

    • En wat te denken over die raket inslag in het pentagon op 9-11?
      Heel de wereld hebben ze voorgelogen op TV dat er een boeing is ingevlogen.
      Tenekrommend,hun leugens.

      Like

    • Stevie,
      IDD,een groot gat en nergens sporen van een vliegtuigwrak.
      En bij die MH-17 het omgekeerde hahahaha.
      Vliegrtuigwrak all over maar GEEN gat. Is dat niet vreemd?
      En bijna NIEMAND die dat eenvoudig FEIT onder ogen ziet.
      Dat feit wordt zelfs dood gezwegen. Niet bespreekbaar.
      Anyway:
      Shake it ALL over and bring it on.

      Like

    • Als we het toch al hebben over vliegtuig false flags hebben,ga Ik nog verder terug in de geschiedenis.
      Ik doe er dus nog een schepje boven op,want de wereld heeft recht op antwoorden en opheldering.Strontziek wordt ik van al die leugens die ze proberen via de TV door onze strot te duwen.

      lockerbie loki isis and hoax

      Like

  9. @SW Ik herinner me nog heel goed dat Don ook behoorlijk moeite met jou had en dat je je als een klein kind terugtrok. Ik had en heb dat idee ook. Ga zaken eens wat beter uitdiepen en plaats links zodat wij het ook kunnen natrekken.. Dit zijn heel normale internetgewoontes. En plaats geen off topic comments om je (vermeende) gelijk na zoveel weken nog eens binnen te halen.
    Waterman heeft daar ook een handje van trouwens.. Ik begrijp ook heel goed dat jullie elkaar graag mogen. Maar het wordt hier wel een eenzijdige Waterman & Wondershow zo die anderen afschrikt omdat jullie andere mogelijke discussie overwoekeren met jullie diarree aan comments die op een gegeven moment niet meer gelezen worden…

    Like

    • Maak je maar niet ongerust de haas.
      Maandag is mijn weekend weer voorbij en heb ik minder tijd om waarheid aan het licht te brengen.
      Dan mag jij het proberen.
      Ik kijk ook graag uit naar jouw postings.Ik weet dat jij jezelf heel goed in de Vaatstra zaak hebt verdiept. Dat waardeer ik.

      Like

    • Stevie,
      Dat zal Don niet zo snel doen.
      Don is net zo goed hongerig naar waarheid en onze postings zetten hem ook weer aan het denken om zijn blog te kunnen voortzetten.
      Als we stoppen met posten of als er gecensureerd wordt,dan zullen we nooit echte beweging krijgen en komt er weinig aan het licht.
      Dat zal het blog van Don niet ten goede komen.
      Het is of tegenstand leveren aan alle leugens en gaan voor de waarheid of allemaal ten onder gaan in een wereld vol bedrog en manipulaties.
      Just as simple as that!

      Like

    • Goed idee Stevie.
      Ik houd het ook voor gezien. Bijna 2 uur middernacht.
      Maar bedenk Stevie,de energie die je erin hebt gestoken staat weer gedrukt.
      En dat is nooit tevergeefs geweest,want neem maar gerust aan,vele Nederlandse ogen lezen hier mee en zijn op ons gericht.
      We are all human!

      Like

    • Nu trekt de bonte MH-17 karavaan via Polen naar Duitsland.
      Vervolgens zal het laatste traject naar de Nederlandse grens voortgezet woorden om 22:00 uur vanavond,omdat op zondag overdag vrachtverkeer in Duitsland niet is toegestaan.
      Alleen de nabestaanden van de crisisacteurs mogen dan aanwezig bij de aankomst in Gilze-Rijen.
      Wat een show om vooral op de emoties van mensen in te spelen.
      Nu willen ze met die wrakstukken “onderzoeken” en alles gaan proberen te reconstrueren.
      Wat willen ze nu hiermee bereiken?
      Die hele MH-17 operette nog meer opvoeren zodat er niemand meer kijkt naar de pure WAARHEID ,namelijk dat het allemaal een HOAX is.
      Tsjonge tsjonge wat een krankzinnige tijd waarin we leven.

      Like

    • Jullie denken toch zeker niet dat nadat ze hun “onderzoek”hebben gedaan naar de wrakstukken dat ze bekend gaan maken dat er aanwijzingen zijn dat de wrakstukken van MH-370 zijn?
      Al zouden ze bewijs daarvan vinden,dan zullen de “onderzoekers” op de (koninklijke) luchtmachtbasis de mond gesnoerd worden zodat dit nooit via MSM kanalen of kranten aangetoond kan worden.
      Want let wel op beste Nederlandse l(ot)andgenoten,ons koninklijke Oranjehuis zit in het hele grote complot ingeworteld.
      Dat mag natuurlijk nooit aan het daglicht komen en moet indien nodig met geweld geweerd worden of via internet trollen en gecontroleerde oppositie gedemoniseerd worden.

      Like

    • Stevie,dit proces van wakker worden vergt enorm veel geduld.
      Vandaag probeer je mensen wakker te krijgen,maar morgen sluipt het gevaar weer binnen dat de mensen zich toch weer laten foppen door de zeer goed in elkaar gesleutelde LEUGEN verspreid via msm tv/krant/radio en zelfs gecontroleerde oppositie op het internet .
      We moeten niet een stap vooruit doen en daarna weer achteruit.
      Dat schiet niks op.
      Dus,stap voor stap VOORUIT op naar de WAARHEID.
      MH-17 is in werkelijkheid NIET neergestort.Het is een HOAX.
      De MSM beelden zijn bedrog en de rampplek is ter plaatse in SCENE gezet. De getoonde explosie op de grond kan van alles zijn geweest.
      De lichamen en ledematen zullen wel namaak zijn geweest.(DUMMY’S besmeurd met nepbloed).
      De paar wrakstukken die zogenaamd bewijs moeten vormen van deze ramplek in scene, die komen van MH-370 of een andere boeing die gesloopt en bewerkt is.Een echte crash van een boeing 777 moet normaal gesproken veel en veel meer metalen wrakstukken tonen.
      Anyway,ter plaatse is er in ieder geval GEEN boeing 777 geëxplodeerd.
      Dat tonen de foto’s van de in scene gezette “rampplek” . GEEN KRATER!! FOTO’S MOTORONDERDELEN STROKEN NIET MET DIE VAN EEN BOEING 777, ROLLS-ROYCE TRENT 892 .
      Wie dit niet ziet moet dringend naar een opticiën.
      Lees verder meer over MH-370 hier:
      http://www.wanttoknow.nl/overige/media/malaysia-mh370-hoever-gaat-de-scam-nog/

      Like

  10. Zo zeg, wat is deze jonge man sterk.

    Vergelijk deze afmeting met een orginele foto van een ROLLS-ROYCE TRENT 892 .(2 postings terug)
    Hoe kan een ROLLS-ROYCE TRENT 892 ineens krimpen?
    Nee hè,Nederlandse nit-wittertjes? Dat kan niet hè?
    Dus erken nou maar dat daar heel iets anders is ontploft en zelfs van te voren is neergelegd om het allemaal echt te laten lijken.
    Maar waarom doen ze toch zoiets?
    Ja,dat corrupt westen moet het volk toch zand in de ogen strooien om zo een reden te hebben om Ukraïne in te pikken en om vervolgens Rusland proberen kapot te krijgen.
    Dat is jullie regering beste Nederlandse (lot)landgenoten.
    En daar hebben jullie ook nog jullie stem voor verkwanseld in 2012.
    Ik niet. Ik heb toen niet gestemd.
    Verwijt mij dat maar eens. Ik heb daar toch de maling aan.

    Like

  11. @Stevie wonder en @Waterman 10
    Ik krijg steeds meer het gevoel (en dat had ik naar ik mij vaag herinner al in een vorig onderwerp) dat die de Haas een Troll is een min vjust ambtenaar met als opdracht deze site te ontregelen en in discrediet te brengen. Nou hoe doe je dat? SImpel door van alle posters er een (meestal een belangrijke) en die te demoniseren, aan te vallen op de man te spelen, schelden tieren e.d. (ad hominum dus).
    Dat is m.i. PRECIES wat deze Haas doet.
    Het beste is hem te negeren en als ie echt lastig wordt kan @Don hem gewoon hier afknallen met een ban of hem gewoon in de spambox donderen.

    @sorry Haas als dat niet zo is, bewijs het en laat je goede intenties maar zien….ik wacht …

    Like

  12. Gezien de vormgeving van de staart,vind ik die veel lijken op die van een 787.
    De foto van die afgebrande staart kun je niet zien of het om een staart van malaysian airlines gaat.De ronding van de staart strookt niet met die van een type 777.
    Die ronding toont wel een 787.

    Like

  13. Ik begrijp wel dat Martin deze drie kwezels een ban heeft gegeven.. ik houd het voor gezien zolang deze types hier de dienst uitmaken..

    Like

  14. Kom op Stevie,als het geen 777 is,gezien de foto’s die ik geplaatst heb,moet het om een ander type gaan wat ze daar gebruikt hebben.
    Maar welke?
    Om welke onderdelen gaat het daar?

    Like

  15. Daar ging het mij ook niet om Stevie.Misschien begrijp je mij verkeerd. Kan gebeuren. Zoiets gebeurd de allerbeste nog.:)
    Ik weet ook wel dat 90% afleiding is.
    Om die 10% aan het licht zien te brengen vreet enorm veel energie.
    Maar goed,ik heb tijd en geduld.
    Dat MH-17 een HOAX is,hebben we al voldoende aangetoond hier.
    Verder wil ik gewoon proberen aantonen WAT daar werkelijk op die crimescene heeft gelegen ipv wat ze ons voorkauwen en door de strot proberen te duwen via de MSM.
    Iedere hulp en meedenken daarbij is welkom.
    Groet.

    Like

    • Niks aan de hand joh. Digitaal communiceren kan soms ook verwarrend zijn.
      Wat is er met haas aan de hand?
      Ik weet niet Stevie. Het hazepad misschien gekozen?

      Like

    • @Stevie Luistert & huivertdtttdt Deze Haas past nu precies de verdeel & heers tactiek toe. Ik weet niet of ie Joodszionistisch is maar het is een bekende tactiek van deze helaas niet zo ‘jofele’ (en ik druk mij nog zacht uit) groep, om mensen tegen mekaar op te zetten.
      We zijn er al voor een groot deel ingetrapt, doe het niet, negeer hem of trap hem eruit, maar ja een ban</b. kan alleen @Moderator doen. Misschien even een Quiz houden (altijd leuk voor de mensen)
      Wie is de Haas?
      a) een agent provocateur
      b) een opruier
      c) een aivd-er
      d) talmoedische idioot
      e) a t/m d bij elkaar
      f) een ordinaire bromvlieg

      Ik opteer voor Q) 😉 😉 😉
      wat is q een lastige Querulant annex Quantité négligeable

      p.s. en nu houd ik op over meneer(quod non) de Haas, want mijn toetsenbord vervuilt met ieder aan hem besteed woord en bovendien is mijn naam: de Vos en ik krijg honger…..

      Like

  16. Aanstaande vrijdag moet Jan Smelt voor de Meervoudige Strafkamer van Almelo verschijnen. Dit naar aanleiding van het op “Boinnk” hebben geplaatst van een UITSTEKENDE ANALYSE van de positie van het joodse volk, nu de LEUGEN van de gaskamers uit de Tweede Wereldoorlog steeds meer wordt blootgelegd en mensen wereldwijd wakker beginnen te worden.

    Zo absurd als deze woorden klinken, zo absurd is helaas de indoctrinatie die u over dit onderwerp heeft moeten ondergaan, en wel vanaf uw wieg.

    Met alle respekt en walging voor de vréselijke razzia’s en beestachtige manier van transporten naar, en dito levensomstandigheden die dit volk in de tientallen duitse kampen heeft moeten doorstaan. Maar daar gaat Jan’s artikel dan ook niet over.
    Echter is onderhand wèl het moment aangebroken dat de LEUGENACHTIGE BESCHULDIGING dat Duitsers de Joden zouden hebben vergast, publiek bekend en erkend wordt, zodat deze onnodige en totaal onterechte beschuldiging aan het adres van het duitse volk definitief aan de kant kan worden geschoven. Of tenminste hiermee een begin kan worden gemaakt.

    Het artikel van Jan Smelt ( “De Gotspe van de Holocaust” ) verscheen oorspronkelijk op de site “Boinnk”, maar werd na grote druk van het Centrum Meldpunt Discriminatie Internet er na een paar weken helaas weer van verwijderd. Nadat bovengenoemde site van host veranderde is het genoemde artikel geheel buiten medeweten van de redaktie van “Boinnk” om, toch weer op hun site verschenen, waarna er binnen enkele dagen 2 agenten van de Zwolse gemeentepolitie aan de deur stonden met de sommatie het er opnieuw af te halen.

    U ziet het ; er is een Onzichtbare Hand blijkbaar veel aan gelegen het artikel van Smelt te censuren.

    Gelukkig wijdde de site “Donquijotte” onlangs ( geheel terecht ) een artikel aan de komende rechtzaak tegen Smelt. Het betreffende artikel van Smelt is daarin integraal te lezen.
    Oordeel dus zèlf of Dhr Smelt “heeft aangezet tot haat tegen de joden” zoals de aanklacht luidt.

    https://donquijotte.wordpress.com/2014/11/20/de-gotspe-van-de-holocaust-vervolgingswaardig/

    Belangrijk : Mochten er personen zijn die zich voor de waarheid achter de gaskamers interesseren, dan vindt u in de lezersreakties onder bovenstaand artikel een uitgebreide lijst van mij met een honderdtal links die de volmaakte ( o.a. fysieke !) onmogelijkheid van die gaskameres aantonen.
    Vergeet u aub NIET dat van de 22 bij de “Neurenbergse Processen” aangewezen gaskamerlokaties er sinds 1990 nog maar ééntje over is gebleven, te weten die van Auschwitz. De overige 21 lokaties waren reeds tijdens de jaren ’60 tot ’80 kei- en keihard onderuit gehaald dankzij het onvermoeibare werk van de zgn ‘revisionsten’.
    Dit is u vanzelfsprekend niet verteld door de MSM, wat een logische ‘keuze’ van hen was gezien hun (zio-) eigenaars.
    En zeg nou eerlijk, zou u geneigd zijn iemand voor een 22e keer te geloven nadat hij u al 5, 10 of 20 keer snoeihard en volkomen bewust had voorgelogen ? Ik dacht ’t niet.
    Ook bleek achteraf dat de rechters, aanklagers en ‘advocaten’ van bovengenoemde ‘Processen’ voor zo’n DRIEKWART uit Joden bestonden, zowel van franse, engelse, canadese, russische als amerikaanse afkomst. Dit is nog maar het topje van de spreekwoordelijke ijsberg ; er zijn u namelijk nog VEEL meer feiten over dit akelige onderwerp onthouden.

    Als ik het trouwens goed heb begrepen, komt niet alleen Silvia Videler van “www.boinnk.nl”, maar ook de oprichter van de “Donquijotte”-site àls Martin Vrijland (www.martinvrijland.nl
    ) de zitting bijwonen, en zullen er waar het toegestaan is filmopnames worden gemaakt.
    Ook zal er een interview met Jan Smelt worden afgenomen. Ik neem aan dat bovengenoemde personen er naderhand een artikel aan zullen wijden en deze op hun respectievelijke sites zullen plaatsen.
    Gemotiveerd zijn deze Onafhankelijke Geesten zowieso, het gaat hier immers om de verdediging van het Vrije Woord !

    Vanzelfsprekend zal de corrupte MSM niet aanwezig zijn, simpelweg omdat deze nuttige (zio-)idioten van “hogerhand” de opdracht hebben u zoveel mogelijk van de wèrkelijke gebeurtenissen uit het verleden weg te houden en/of af te leiden. Om zo u allen, zolang het hen nog mogelijk is, vol te pompen met leugenachtige indoctrinaties en bizarre ficties, waarvan “de gaskamers” veruit de meest stuitende van de afgelopen eeuw is.

    Er zijn twee personen die een jaar geleden een aangifte tegen het artikel van Jan Smelt hebben gedaan ; de ene is een vrouwelijke predikante genaamd Gerbrig Maria Arends-Alkema (woonachtig in De Krim) en ene Gerrit-Jan Vrieling (uit Dedemsvaart).
    Ik neem aan dat ook ZIJ de moed zullen vinden om de rechtzitting bij te wonen om de gevolgen van hun staats-aangestuurde (zio-)dwaling onder ogen te komen zien.

    Zoals gezegd vindt de rechtzitting aanstaande vrijdag (12 december) om 11 uur ’s ochtends plaats. ( Egbert Gorterstraat 5, Almelo )

    Vanzelfsprekend bent u allen van harte welkom om deze rechtzaak bij te komen wonen.
    Dan kunt u er zèlf getuige van zijn hoe één enkel DAPPER INDIVIDU wanhopig probeert de Joden van goede wil te beschermen tegen de mogelijk desastreuze gevolgen van De Gasleugen, die in een wraakzuchtige bui uit hun gemeenschap is voortgekomen, en die dankzij internet momenteel als een boemerang naar de (zio-)afzenders aan het terugzeilen is.
    Tevens kunt u er getuige van zijn hoe Dhr Smelt poogt om u en uw nageslacht te hoeden voor weer een nieuwe eeuw van zionistische (staats-)indoctrinatie, vanzelfsprekend vergezeld van bijbehorende leugens en geschiedvervalsingen.

    Dhr Smelt staat daar in Almelo voor de drie rechters van de Meervoudige Strafkamer DUS OOK voor u en uw nageslacht terecht.

    KOMEN DUS ! ! !
    (om toegang tot de bezoekersruimte te krijgen is er vermoedelijk een identiteitsbewijs nodig)

    Het behoeft geen betoog dat ook tegenstanders van de visie van Dhr Smelt voor deze openbare zitting zijn uitgenodigd.

    Bij deze wens ik “Jan zonder Vrees”, Verdediger van het Gezonde Verstand en het Vrije Woord, een gunstige afloop van zijn rechtzaak toe !

    Ps : als ik u één link zou mogen aanraden om u alvast ‘in te werken’, dan is het beslist onderstaande :
    ■ Meer dan 100 artikels & ( helemaal linksonderaan de pagina, in blauwe tekst ) een vijftigtal bewézen leugenachtige verhalen van allerlei fictieve ‘nazi-moordmethodes’ en/of ‘onmogelijke overlevingsversies’ van Joodse individuen :

    http://exposing-the-holocaust-hoax-archive.blogspot.fr/

    Like

    • @Knowtoomuch Perfect verwoord. @Mensen, wat moeten wij hier nu nog aan toevoegen?! 🙂
      70 jaar lang zijn wij generaties lang op school, in krant op radio en tv voor de gek gehouden. Voor de gek gehouden? Voorgelogen, geindoctrineerd, gehersenspoeld met de meest idiote onzin. Griezelverhalen, zoals ik oude mensen om mij heen hoor verkondigen, die het uiteraard ook van horen zeggen hebben, zoiets dat er lampenkappen en vet van de joden werden gemaakt, dat Himmler door het raampje -ja u leest het goed een raampje en 1000 stervende mensen daarbinnnen slaan dat raampje niet even in?- naar binnen keek en zei: ‘de hel van Dante nichtwahr’ en meer van die gruwel onzin die de gewone men en women in the street direct geneigd zijn te geloven indachtig hun ervaringen in de griezeltent, ookwel spookhuis genaamd van de kermis waar ze wel eens in zijn geweest en lachen….

      Tot slot wil ik zeker deze link over de Holocaust leugens melden:
      @Knowtoomuch Perfect verwoord. @Mensen, wat moeten wij hier nu nog aan toevoegen?! 🙂
      70 jaar lang zijn wij generaties lang op school, in krant op radio en tv voor de gek gehouden. Voor de gek gehouden? Voorgelogen, geindoctrineerd, gehersenspoeld met de meest idiote onzin.
      Griezelverhalen, zoals ik oude mensen om mij heen heb horen verkondigen, die het uiteraard ook van horen zeggen hebben, zoiets dat er lampenkappen en vet van de joden werden gemaakt, dat Himmler door het raampje -ja u leest het goed een raampje en 1000 stervende mensen daarbinnen slaan dat raampje niet even in?- naar binnen keek en zei: ‘de hel van Dante nichtwahr’ en meer van die gruwel onzin die de gewone ‘men en women in the street’ direct geneigd zijn te geloven, indachtig hun ervaringen in de griezeltent ook wel spookhuis genaamd van de kermis waar ze wel eens in zijn geweest en lachen….lachen….

      N.B. Ik wil deze link (in het Nederlands dus ieder kan dit lezen, wat zeg ik MOET dit lezen) over de leugens van de Holocaust er zeker nog aan toevoegen:

      http://stopzionism.com/holocaust-leugens.html

      Like

  17. Mundus vult decipi, ergo decipiatur.

    O ja vergeet vooral de fraude en propaganda van 70 jaar lang het dagboek van Anne Frank( ik noem het altijd: het “Nachtboek van Anneke Frankenstein”:)

    Jaarlijks staan daar miljoenen voor het Achterhuis om zich te laten bedotten, wat? voor te laten liegen, zich te laten bedriegen/bedreigen! haha Wat een ongelooflijke gruwelijke mop. Een miljoenen kudde Schapen, lammeren die ter slachtbank worden geleid.
    Het ergste wel, “Met open ogen” ik zou zeggen: “Beeeeeeeeeeeeeeeh”

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

