VLUCHT MH-17 NEDERLAND LAAT BEWIJSMATERIAAL VERNIETIGEN

51 Reacties op “VLUCHT MH-17 NEDERLAND LAAT BEWIJSMATERIAAL VERNIETIGEN

  1. Zag dat jullie ook druk aan het reageren waren bij cumswap-ichou. Zou zeggen kom op met die info over Berenice/Teigertje. Las dat ze ook al bedreigd is met geweld, dus gaat goede kant op.

    Mijn laatste reactie is helaas niet geplaatst door die gek van een Jeroen H., schreef dat ik nog niet eens in de buurt wil komen van die stel gekken. Verder een beetje trollen met mijn vermeende profeetschap zoals Aleister Crowley dat ook was 🙂

    Like

  2. Herstel de Republiek is hoogstwaarschijnlijk een loksite, weten ze exact wie tegen het Koningshuis is. Hoort duidelijk in het kamp van Kat. Ene Catharina Dol zogenaamde ex van Kat reageert daar en je ziet Kat nu ook de reflex maken nu hij ontmaskert is om de supergetuige weer van stal te halen. Zij reageert daar.

    Like

  3. Niet dat ik iemand ken die aan boord MH17 zat, overigens wel iemand in mijn straat, maar vind het te pijnlijk om te zien al dat gedoe. Gaat tenslotte ook om mensenlevens.

    Like

    • Zo,effe een lekkere douche genomen.
      Nog steeds geen reactie daar bij Rick Speelman.
      Het is stil rondom mijn posting.
      Ik hoop niet van lange duur ,want Nederland MOET wakker worden!
      MH 17 IS NIET NEERGESCHOTEN!
      Ik herhaal: NIET NEERGESCHOTEN!

      Waar zijn de passagiers en waar is MH-17?
      Zijn de gekidnapte passagiers soms in het geheim ergens vermoord en hebben ze hun organen gebruikt voor op de zwarte markt.
      Ja,dat is ver gezocht van mij,maar organenhandel is bij die psycho NWO elite big buisiness.
      Hebben ze MH-17 ergens anders op een geheime locatie laten landen en hebben ze die boeing vervolgens gestript om zo nooit meer gevonden te worden? Of hebben ze die boeing een ander serienummer gegeven en vliegt die zelfde kist nog vrolijk rond alleen met een ander nummer?

      Like

      • MENSEN DENK NA!
        DE TRANSPONDER HEBBEN ZE UITGESCHAKELD VOOR DAT “OFFICIEEL” BEKEND WERD GEMAAKT DAT MH-17 IS “NEERGESCHOTEN”.
        DE LEUGEN IS TOEN GEBOREN!

        Waarom wordt een transponder uitgeschakeld?
        OM NIET DOOR RADAR GEVOLGD TE WORDEN,WANT MH-17 MOEST DE VLUCHT VANAF UKRAÏNE HEIMLIJK VERDER VOORTZETTEN.

        Die EXPLOSIE moest het tv publiek en youtube-publiek zand in de ogen strooien om ze te laten geloven dat MH-17 daar gecrasht was.
        NIETS klopt van die crashzone.
        Zeer slecht acteerwerk van degene die deze false flag script hebben uitgedokterd en zeer veel slordige fouten.

        Like

      • Stevie,
        Die switch heb je volgens mij 100% gelijk in.
        Ze proberen de deksel op die MH-17 doofpot helemaal vast te timmeren(frans).

        Like

      • Stevie,
        Wat jij zegt dat MH-370 op Ukraïnse bodem ligt ,dat kan wel kloppen hoor.
        Maar die wrakstukken die zogenaamd “bewijsmateriaal”
        moesten opleveren zijn daar van te voren neergelegd.Trekker/oplegger en een mobiele kraan kunnen daar voor gebruikt zijn.
        Bij avond in een afgelegen gebied waar ook nog eens oorlog is,daar is zoiets heel gemakkelijk uitvoerbaar.

        Like

  4. Heb wel gedacht dat MH17 eigenlijk MH370 is. Hoe groot is de kans statistisch gezien dat er twee van zulke ongelukken van de zelfde maatschappij achter elkaar gebeuren? Heel klein. Heb ook het idee, puur instinctief dat MH17 een hoax is, geen slachtoffers maar dat vliegtuig wel is neergestort daar. Wat dus zou kunnen is dat het toch MH370 is dan kloppen de verhalen ook van de separatisten dat de lijken al rottend waren. Waarschijnlijk nieuwste soort wapen, manipuleren van ruimte-tijd, niemand zou toch geloven dat zoiets nu mogelijk is.

    Like

    • MH-17 = dus MH-370.
      Maar MH-370 is niet gecrasht daar.
      De wrakstukken van MH-370 zijn daar ON STAGE neergelegd om het allemaal ECHT te laten lijken.

      Like

      • En mocht MH-370 wel gecrasht zijn daar,dan hebben ze die op afstand zeer laag boven de grond laten vliegen en zo gecontroleerd laten crashen.
        Er is immers GEEN krater!

        Like

  5. ” The facts are attested by the official data and testimonies of midwives. One study published in the British Journal of Obstetrics and Gynaecology has concluded that at 23 weeks of pregnancy, the level of children surviving abortion is at 10%. ”

    http://citizengo.org/en/13831-condemn-neonatal-infanticide?sid=MjMwNTIzMzMxMjM1NTcx#

    En die worden dan ‘liefdevol’ in een roestvrijstalen bakje weggelegd en in een kast opgeborgen totdat ze sterven.
    Sommige ‘vechtertjes’ houden ‘t nog zo’n tien uur vol.
    In Japan worden ze ‘beepertjes’ genoemd, omdat ze door hun onvolgroeide stembanden nog niet kunnen krijsen, maar slechts piepen, net als een biggetje. Verpleegsters worden er schijnbaar gek van. Sommige letterlijk.
    En nou niet denken dat ik hier uit m’n nek zit te lullen aub.

    Eén organisatie trekt zich echter het afgrijselijke lot van die sex-martelaartjes aan.

    Hier kunt u de betreffende petitie tekenen :

    http://citizengo.org/en/13831-condemn-neonatal-infanticide?m=5&tcid=8514002

    Wat zegt u ?

    U heeft ‘t te druk ?

    Dat hebben beepertjes ook hoor, maar dan met rochelen, leegbloeden, uitdrogen, naar adem gieren en met stuiptrekken van de pijn …

    Het Westen verdient gewoon het (afgrijselijke) lot wat haar te wachten staat binnenkort.

    As simple as that !

    ps : Deze kreeg ik zojuist terug na ondertekening. Iets met tweeteren. Dus ‘piep’ hem maar rond zou ik zeggen.

    * * * * * * * * * * * *
    Can you help this petition win by asking your friends to sign too? It’s easy to share with your friends on Facebook or twitter – http://citizengo.org/en/signit/13831/view.

    * * * * * * * * * * * *
    Over KINDERMISBRUIK gesproken …

    Like

    • KnowtooMuch. En meneer of mevr “The high commisionar” van de Eurozionazistische Unie zal die NGO’s danwel even tot de orde etc. roepen….etc.

      Ga toch weg met al die hoge heren, ookwel parasieten genoemd.
      Het is toch Gvd^$#^%$*&%*^godsgeklaagd(als ik gelovig was en ook als ik het niet ben) dat een abort baby nog levend te creperen wordt gelegd!!!
      Zo’n baby behoort op een fatsoenlijke manier direct geholpen te worden euthanasie, sedatie e.d. Zelfs een paard maak je direct af (excuse de uitdrukking) als zn rug heeft gebroken oid.

      Maar waar is die moeder dan(ok in kraambed) de vader dan? De familie?
      Slapen die nog dan? Is de vader ervandoor de lafaard??
      enzo kan ik wel door gaan, de buren, de verpleegsters de heren(?) dokt oren in ieder geval die zijn direct toch verantwoordelijk!

      Like

  6. @Stevie e.a. Goede bijdrage over crisisacteurs, kindermisbruik en verschil tussen een echte (Bijlmer)ramp en de nep-absturz MH17.

    Even nog Stevie over de Haas. Inzake zijn zeer ‘goede’ bijdragen aan de zaak Vaatstra. De grap is dat zo’n troll zich eerst vermomd als een zeer betrokken iemand, daarna gaat ie los met desinformatie en het opstoken van de posters tegen elkaar.(dividem et impera).
    De zaak Vaatstra is en was een ‘oude’ zaak (sorry voor mij is zo’n zaak nooit oude en verjaard) op een haar na gesust en deksel op doofpot. Echter de zaak MH17 is gloeiend actueel en daarom concentreert hij/zij (reken maar dat het een hijis) zich nu op deze zaak. , want zijn bazen moeten ook deze schande, deze openlijke doofpot, zeg maar gerust heidebrand blussen en zo snel mogelijk, maar de wereld (hele) weet het al behalve deze laffe schijlaarzen blatende schapenkoppen hier in Neanderthalerland. Excuse dat de beledigingen nog te zwak waren! 😉

    Like

  7. Beste allen,

    Kunnen we persoonlijke vendetta’s alsjeblieft achterwege laten, desnoods puur uit respect voor onze host en andere gasten hier?

    So to whom it may concern: be the bigger man (m/v)

    Geen gemaar, noch vingertjes wijzen. Simpelweg fatsoenlijk met mekaar omgaan i.p.v. elkaar in de haren vliegen. De tijd dat men anderen met knuppels neerslaat ligt immers allang achter ons. Mocht je toch aangevallen voelen of je aan iemand ergeren, negeer die persoon in kwestie dan gewoon.

    Laat zien dat je als dwarsdenkende medemens boven het niveau staat van valse trollen, schaapactige naïevelingen et al. Deal?

    Like

  8. Waar is Don gebleven?
    Mensen mensen, de grote MH-17 GROTE LEUGEN staat op DRIJFZAND.
    Zelfs de allerbeste overbetaalde Nederlandse trollen kunnen de LEUGEN niet meer in stand houden.
    Zegt het voort, zegt het voort.

    Like

    • Zoals je het hier omschrijft in je reactie lijkt het net of je mij van trollen beschuldigt @waterman10. Ik was er de hele tijd wel maar was bezig mijn blog iets uit te breiden met e-boeken en youtube filmpjes. Ik heb het gescheld over en weer wel gezien en heb me er niet mee bemoeid. Ik vind het te kinderachtig. Laat iedereen in zijn /haar waarde en ga niet iemand voor rotte vis uitmaken zonder doel maar enkel vanuit je ego. Sommigen moeten nog veel leren.

      Like

  9. Hoi Don,
    Ik jouw beschuldigen?
    Hoe kom je daar bij Don?
    Het was maar een algemene vraag.
    Maar het moet toch effe gezegd worden,Stevie doet een hell of a job hier op jouw blog.
    Waarom wordt dat niet gewaardeerd door andere posters?

    Like

  10. @DON Die de Haas is je toch wel duidelijk. Jij hebt in ieder geval de macht om hem uit de discussie te knikkeren met als zeer geldige reden, dat hij de “huisregels” overtreed.
    Iedere Blog heeft “huisregels” en de eerste is dat je niet iemand beledigend toespreekt voor zijn of haar mening.

    Like

  11. Don,bemoeit zich niet zo met schermutselingen hier op het net.
    Althans die indruk krijg ik.
    Maar valt het de lezers niet op dat de Haas weg gekropen is in zijn hazeholletje?
    Weinig aanvullende postings die meewerken aan het bloot leggen van Nederland LIEGLAND.
    Dit blog vond ik trouwens nog over Trudy and Patrick van Assouw , de ouders van Ruben die “om het leven” kwamen.
    Ik begin maar eens voorzichtig.
    Niemand kan mij wijsmaken dat ze Ruben daar levend uit gehaald hebben.
    Iets is niet pluis aan die hele “Tripoli crash”.
    Was het toen een poging om Ghadaffi een hak te zetten?
    De Tripoli false flag?

    http://onsgaanopvakansie.blogspot.nl/2010/05/het-dagboek.html

    Like

  12. Dat je Jeroen exit hebt gegeven daar kan ik nog inkomen Don.
    Maar Stevie?
    Als er eentje recht voor de raap is geweest hier op jouw blog,was hij het wel.
    Woorden kunnen soms hard aankomen.
    Maar soms kunnen harde woorden alleen de waarheid naar voren brengen.
    Ik spreek uit ervaring!
    Hier nog iets om eens nader te bestuderen.
    Travel blog posted of crash survivor’s last safari
    http://tobeastrongboy.blogspot.nl/2010/05/travel-blog-posted-of-crash-survivors.html
    Meerdere linkjes staan onderaan op die site.

    Like

    • Ik was zo netjes hem te bellen. Als ik dan de wind van voren krijg dan is het exit, finito. Daar komt bij dat ik zelf bepaal waarover ik schrijf op mijn blog hetgeen Stevie niet wilde of kon begrijpen..

      Like

      • Heel begrijpelijk dat jij zelf bepaalt wat je schrijft op je eigen blog,beste Don.
        Maar jij geeft de lezer de mogelijkheid om te reageren op jouw schrijven.
        En het schrijven van een een reageerder(een andere denker) kan soms onverwachte deuren openen die ook jij Don over het hoofd kan zien.
        Stevie was zo’n anders denkende en hij opende deuren,dat mag je toch wel eerlijk toegeven.
        Dat hij wat onbeleefd overkwam in zijn postings kan ik wel iets van je begrijpen,maar je moet ook zien dat hij door een andere poster(ik noem zijn naam bewust niet) uit de tent is gelokt.
        Stevie trapte erin en dat is jammer.
        Al zijn postings hebben mij aan het denken gezet en ik vind het echt jammer dat je zijn goede postings allemaal hebt verwijderd. Zeker die van de MH-17 HOAX!
        Hoe nu verder?
        FINAL CALL!
        Gaat Nederland bezwijken onder al die leugens van de propaganda MSM of gaat Nederland zijn rug RECHT houden en doorstrijden voor de 100% WAARHEID?

        Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

