They live

Eerst David Icke over “They Live”

Dan de film voor een knusse Zondagmiddag. Onthou de hele film dat deze film al in 1988 gemaakt is.

Enjoy!!!

49 Reacties op “They live

  1. Ga ik zeker kijken. Op weblog van AIRVD heb ik dat al eens genoemd: ‘Escape from New York’ is ook van John Carpenter. Een film uit 1981 die met computer achtige precisie laat zien hoe een vliegtuigje de Twin Towers in vliegt maar laatste moment op het dak landt.
    En vele referenties naar de NWO. Hoe zij (de elite) dat zien.

    Overigens. Nu ik de trailer weer op Youtube heb gezien valt mij jaartal 1997 op. Dat is de toekomstige datum waarin de film zich afspeelt. 1997 moet net zoals 9/11 2001 een belangrijk jaar zijn geweest, Kom het de laatste tijd constant tegen, 1997. In ieder geval het jaar waarin Diana vermoord werd. Ook een belangrijk gebeurtenis.

    Like

  2. Afgekeken, goeie film. Waarschijnlijk is het 100% op waarheid gebaseerd, put it in the open, als je iets wilt verbergen veel gehoorde illuminatie tactiek. Niet de zonnebril uiteraard maar het verhaal wel.
    In een van de eindscenes zitten ze ondergronds in een White House achtige setting waarin dan een soort president zegt dat ze allemaal 13% rijker zijn geworden. Dat is wat we nu zien: miljarden wegsluizen, rijken steeds rijker armer veel armer.
    Grappig trouwens dat het verzet uit de kerk komt, in een van de begin scenes.

    Like

      • Inderdaad, ik ken They Live ook niet van televisie. Is ook niet voor te stellen op de Tell-lie-vision. En naar aanleiding van wat Iganatius zegt: waar zijn de kerken, zij zouden uitgerekend het platform moeten zijn, elke zondagmorgen zou de toestand in de wereld behandeld moeten worden, tussendoor wat goede songs. Zelfs de Jehova-witness aan de deur kun je dit soort zaken niet aan haar verstand peuteren, terwijl zij omgekeerd hetzelfde doet 🙂

        Like

  3. Don,ik heb de film vanochtend geheel bekeken.
    Ik moet je eerlijk bekennen,ik kijk met een hele andere bril naar deze wereld.
    En nee,beslist zeker geen roze,ook geen zwarte van they live.
    Maar een helder blauwe:

    Like

  4. Pingback: “They live” film van John Carpenter | AIRVD·

  5. Dit is op Jack Geudens van de Spaanrijt herblogden reageerde:
    “They live” film van John Carpenter. De film is gemaakt in 1988 maar is nog steeds actueel. Een groep zeer rijke mensen spannen samen tegen het volk, en eigenen zichzelf miljarden toe. Eigenlijk wat we nu dus zien gebeuren. Miljarden naar banken, EU, Woningcorporaties, ook de pensioenpotten worden geplunderd. Een groep uitverkorenen bezit alles en heeft bepaalde geheime kennis om de sheeple te controleren…

    Like

      • De film “They Live” is een Hollywood mindcontrol film.
        De film plant namelijk het vermoedelijke verloop van de “eindtijd” in de hersenen van mensen.
        Dit hebben ze bewust gedaan zodat de mens niet zelf gaat onderzoeken wat er werkelijk gaat gebeuren in de “eindtijd”
        De werkelijke verloop van de “eindtijd” zal men kunnen vinden in de bijbel in het hoofdstuk de openbaringen.
        Daarom wordt dit ook zo verzwegen of ontkracht,want de elite willen niet dat mensen de waarheid zullen ontdekken.
        Het knarsetanden kan weer beginnen.

        Liked by 1 persoon

        • “Daarom wordt dit ook zo verzwegen”

          Onzin @waterman10. De bijbel is het meest verspreide boek ter wereld. Op bijna elk nachtkastje in hotels overal ter wereld ligt er een. De bijbel is in mijn overtuiging een filosofisch sprookjesboek dat voor bijna alle ellende en onderdrukking op deze aardbol verantwoordelijk is. Vanuit Humanistische, Luciferiaanse hoek werden we “verblijd” door “El Principe” van Machiavelli. Als overtuigd atheïst, in de meest zuivere zin des woords, verwerp ik dan ook de waarheden die in dit soort boeken verkondigd worden. Van de duizenden religies denkt iedere gelovige in zijn gelijk en komt de rest in de hel. Iets klopt hier niet!!! Dat is dan ook de reden dat ik op mijn blog geen propaganda wil voor één van deze religies en/of boeken. Ieder mag zijn eigen geloof aanhangen, dat is immers vrijheid, maar ik wil niet dat het afleidt van de dingen die ik wil overbrengen op mijn blog. Die afleiding is immers een beperking van mijn vrijheid die ik zo koester en graag weer uitgebreid zie worden. Ik verzet mij in mijn gevecht voor mijn vrijheid tegen dogma’s van staat en kerk (religie). Ik hoop dat je dat begrijpt @waterman?

          Like

        • Om het nog te verduidelijken denk dan aan de symboliek van kruis en kroon. Het samengaan van kerk en staat, wat altijd instaat voor ellende. De scheiding van kerk en staat in onze maatschappij is dan ook een illusie. We liggen weer op ramkoers voor een volgende wereldoorlog. Europa is niets anders dan een vergevorderde islamitische staat met wat andere religieuze boeken.

          Like

      • Ook al verwijderde je zojuist mijn posting over apollyon en gooi jij de bijbel in de hoek van filosofisch sprookjesboeken , de waarheid zul je niet kunnen blijven ontwijken.
        Je kunt het wel verzwijgen of negeren.
        En over sprookjesboeken gesproken, die worden alleen maar door hollywood uitgebracht.
        Net zoals de film “they live” wat ook een hollywood product is.

        Like

      • eminine energy. Holly is a sacred tree of Celtic Astrology 8 July to 4 August. The sacred spear of Odin was made of Holly. The Roman god Mars rules over this mighty wood. Related to the elemental Earth. Associated by Druidic tradition to the grand majesty of the Unicorn. The Smith God Govannon considers this wood to be sacred.

        Magical Properties: DragonOak recommends Holly wood because of its purity, strength, logic, power transfer, protection. Holly wands are often used in magic concerning sleep. It is said that a man who carries the leaves and berries of holly is irresistible to women. Since the story of the ruler ship of the Holly King and the Oak King deal with cycles and rebirth, it is often used in magic to ease the loss of loved ones to death. It also carries properties of the sacred, material advance, physical revenge, and beauty.

        Like

    • Kerstmis komt er weer binnenkort aan.
      Wat denk je waar kerstmis werkelijk vandaan komt?
      De viering van Yule en aanbidding van Lucifer de Holly koning.
      En veel christenen realiseren zich dit gewoon niet.
      Kerstmis is niet de geboorte van Jezus/Jahshua.
      Pastoors kunnen zoeken tot ze een ons wegen. Het staat er NIET in.
      Men moet voor de exacte geboortedatum van Jezus zoeken naar de datum van de joodse passover!

      Like

      • Oh en Don,
        Je scheef de bijbel is het meest verspreide boek ter wereld. Op bijna elk nachtkastje in hotels overal ter wereld ligt er een.
        Het boek ligt er inderdaad,maar wat heeft het boek voor een nut als het niet gelezen en zelfs niet begrepen wordt?
        Het boek wordt zelfs soms verketterd terwijl andere boeken omarmt worden.
        De wereld op z’n kop?

        Like

        • Ik begrijp het nut van het boek heel goed. Het nut dat het had voor de onderdrukkers. Ik wil geen discussie aangaan over religie in dit topic @waterman10 want daar komen we niet uit en geeft alleen ergernis en oorlog!

          Like

      • Is goed Don.
        Ik wil er ook niet ruzie om maken.
        Daar is zowiezo het geschrift ook niet voor opgesteld.
        Ik denk gewoon dat boodschap wat gegeven wordt in dit boek ,duidelijk is voor iemand die ogen heeft om te zien en oren heeft om te horen en niet zomaar blind achter de massa aan loopt.
        Ik heb zelf niet het gevoel dat mijn geloof mij onderdrukt,laat ik het zo stellen.

        Like

      • Jij loopt toch niet achter de massa aan? Of wel soms?
        Dus ik begrijp je niet dat jij je aangesproken voelt.
        Tsja! En nu?………………………………………….

        Like

  6. Pingback: John Carpenter’s “They Live” Movie Based on Government Illuminati MK Ultra | 2012-2016: de grote verdrukking·

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

