Jeroen Hoogeweij van Swapichou toont ware pedoseksuele gezicht…..

In hun meest recente artikel menen de mensen van Swapichou, waaronder moderator Jeroen Hoogeweij, weer elke alternatieve denker en schrijver op de meest denigrerende manier weg te kunnen zetten. Glasharde, door hen zelf op het internet verspreide, leugens worden keer op keer aangehaald.

Een printscreen van het artikel. Aanklikken om te vergroten.

Een printscreen van het artikel. Aanklikken om te vergroten.

Wat me direct opvalt aan dit artikel is de gebruikte afbeelding. We weten allemaal dat Jeroen Hoogeweij lid is van de Ordo Templi Orientis (O.T.O.). Dit is een clubje mensen met hele rare gedachten over occulte en esoterische kennis. Sodomie, bloedoffers, kinderverkrachting en veel van dit verwerpelijke ideeëngoed wordt door o.a. de wannabee Kabal Jood Jeroen Hoogeweij, als de normaalste zaak van de wereld beschouwd. Jeroen Hoogeweij is dus ook de persoon die het, onder verschillende nicknames, op allerlei sites en fora altijd opneemt voor het pedoseksuele beest Joris Demmink!!

Wat vertelt ons het door Jeroen Hoogeweij gebruikte plaatje nu zoal?

swappibeer

 

Om te beginnen betreft het hier een teddybeer. De Teddybeer is een symbool wat door de pedoseksuelen overal ter wereld werd (?) gebruikt om met elkaar in contact te komen. Dezelfde teddybeer zien we ook aan het einde van de film ” Eyes wide shut” van Kubrick veelvuldig voorbij komen. Deze film was dan ook een verbloemde aanklacht tegen kindermisbruik in bepaalde kringen en vanuit rare overtuigingen die ze ook bij de O.T.O. van Jeroen Hoogeweij aanhangen.

Wat verder opvalt is de paal (symbool voor penis) in regenboogkleuren tussen de benen van de teddybeer. Deze regenboogkleuren staan voor de homobeweging (LGBT). Hiermee geeft Jeroen Hoogeweij aan dat hij geen enkel probleem heeft om zo af en toe een klein jongetje te verkrachten. Let wel, deze Jeroen Hoogeweij staat midden in het occulte en gebruikt geen enkel plaatje zo maar. Alles heeft een betekenis en moet symbolisch gezien worden.

Als laatste vermeld ik hier nog het (leren) tuigje en de (leren) pet die het beertje draagt. Dit is een rechtstreekse verwijzing naar het BDSM karakter van Jeroen Hoogeweij. Om zich een beeld te kunnen vormen van zo’n tuigje en van zulke zieke mensen plaats ik onderstaande foto.

Voorbeeld van het ZIEKE Boyloveday. Jeroen Hoogeweij vind dit dus normaal.

Voorbeeld van het ZIEKE Boyloveday. Jeroen Hoogeweij vind dit dus normaal.

Ik wil dus hierbij iedereen waarschuwen voor dat Joods Kabbalistische clubje dat Swapichou heet. Zij staan achter dit soort ziekelijke ideeën. Ook waarschuw ik alle kleine jongetjes die in de buurt van Schiedam wonen voor deze ernstig zieke Jeroen Hoogeweij (zie foto hieronder).

Jeroen Hoogeweij op Badoo waar die ook in contact probeert te komen met kleine jongetjes.

Jeroen Hoogeweij op Badoo waar die ook in contact probeert te komen met kleine jongetjes.

Jeroentje Hoogeweij (rechts) op weg naar huis met Badoo verovering (?)

Jeroentje Hoogeweij (rechts) op weg naar huis met Badoo verovering (?)

115 Reacties op “Jeroen Hoogeweij van Swapichou toont ware pedoseksuele gezicht…..

  1. Jazeker Don.
    Daag die kabal jood maar uit en expose hem maar.
    Kijk ook eens even naar de tekst die swapichou boven in beeld weergeeft.
    Niarkone.
    Niemand zal dit opvallen,maar mij dus wel.
    Daarvoor ben ik wakker genoeg.
    Niark one oftewel Niark 1
    Niark1 (Sebastien Feraut ) is the unstoppable Parisian force of nature that fabricates characters of complete madness and magic.
    Getverderrie,wat een stelletje zieke NWO badgasten.

    http://www.idnworld.com/creators/?id=Niark1

    Like

  2. De grootste lafaard van het internet is onlangs in het openbaar gekomen door een onderzoeker naar de waarheid naar de z.g. zelfmoord van Anass in Wassenaar, ene jeroen leendert hoogeweij woonachtig in Schiedam aan de lorenzlaan 53 A , dit misselijkmakende figuur trachtte anoniem het onderzoek te frustreren, mensen zwart te
    maken en net te doen alsof hij een geweldig figuur was, toen bekent werd wie hij was bleek dat hij zelf een jongetje zwaar mishandeld had door een kopstoot, vrouwen bedreigd had, hoe populair is een bakjes stront als dit die vrouwen en kinderen mishandeld en bedreigt? De lafaard, hier een overname van de site die onderzoek deed naar dit kankergezwel van de maatschappij

    https://sites.google.com/site/derozeschilder/

    Like

  3. Marc Dutroux part deux…. Freddy Kreuger….Nightmare on a street ergens in Schiedam…Wat een enge Kerel….Bepaalt geen Teddybeer…En ook nog TROTS op zijn ziekelijke MIND…Aan de afbeeldingen te zien…ZUM KOTZEN!!

    Like

  4. Zou je die foto van mijn zoontje onderaan het artikel weg kunnen halen? Die kan er natuurlijk ook niets aan doen dat hij zo’n verschrikkelijke vader heeft en justitie tilt daar zwaarder aan dan een foto van mij alleen. Fair warning.

    Like

    • Bedreigingen van jouw kant doen me NIETS jeroentje.

      Wat betreft “Eyes wide shut” en de reactie op je eigen blog. Kijk even naar de volgende scene. Als je dan nog durft te stellen dat deze film niets met pedoseksualiteit te maken heeft dan zijn er nog meer stekkertjes bij je los dan ik al dacht.

      Wat betreft die staf reageer je als volgt; ““The Rainbow Wand is a simplified form of the Lotus Wand. It is used to invoke and banish elemental, planetary, zodiacal and sephirothic energies. The white end is used to invoke, and the black end is used to banish. It is a featured magical implement in Donald Michael Kraig’s book “Modern Magic.”

      Ik zie bij deze staf geen wit eind en ook geen zwart eind jeroentje. Je probeert je er weer, zoals gebruikelijk, met een hoop poeha uit te lullen. Flikker lekker een eind op man. Deze staf lijkt op een zuurstok waar kleine jongetjes lekker aan mogen likken van idioten zoals jij!!!

      En wat betreft die foto, ik geloof niet dat dat een zoon van je is. Hij lijkt totaal niet op je.

      Like

    • Dit zijn de voorwaarden waaronder ik publiceer jeroentje. Er staat ook iets over educatie. Mijn Engels is niet best maar de jouwe des te beter is het niet?! Hoe vaak ben jij rectaal verwend toen je op kostschool zat in Engeland? Tja ik weet het de slachtoffers van toen zijn de daders van nu. Jij kun er ook niets aan doen.

      Fair Use Notice This site contains copyrighted material the use of which has not always been specifically authorized by the copyright owner. We are making such material available in our efforts to advance understanding of environmental, political, human rights, economic, democracy, scientific, and social justice issues, etc. We believe this constitutes a ‘fair use’ of any such copyrighted material as provided for in section 107 of the US Copyright Law. In accordance with Title 17 U.S.C. Section 107, the material on this site is distributed without profit to those who have expressed a prior interest in receiving the included information for research and educational purposes

      Liked by 1 persoon

  5. Die Sebastien Feraut(het logo van swapichou) is dus ook zo’n rare kunstenaar.
    Als je zijn werken ziet,nou ja zoek zelf maar door op zijn naam te googlen
    Getver,ik moet d’r niet aan denken.
    Kinderen die slachtoffer van zijn geweest bij die rothschild feestjes.
    Van mij mogen ze een bom gooien op het rotschild landgoed.
    En dan hoop ik dat ze dan net nietsvermoedend binnen aan hun glas sherry zitten.
    Ooit zal karma een bitch zijn voor deze geesteszieke kinderverkrachtertjes.
    http://vigilantcitizen.com/latestnews/pictures-rothschild-family/

    Like

  6. hahahahaha lucifer,the devil in disguise.
    Je bent er bij,want ik ontmasker de duivel in vermomming.
    Ga maar snel achter mij staan,dat zei ooit ene Jezus ook tegen de duivel in vermomming.

    Like

    • Interessant doenerij, occulte klupjes, net als toen bij de scouting
      schaamlap voor gebrek aan normaal en moraal beschavingsniveau, verdierlijking en gefrustreerde angstcomplexen, verloren zielen zoveel opgetast karma dat reincarnatie als babyslachtoffer, als worm, als kakkerlak is gegarandeerd.

      Kortom: zielig zooitje onderkruipsels

      Liked by 1 persoon

  7. En die zogeheten golden dawn.
    Ga toch even wieberen kerel.
    “The first temple of the Golden Dawn was dedicated to ISIS, as are most initial temples of Golden Dawn Orders to this day. The influence of ISIS upon the Golden Dawn is so clear that many people consider ISIS to be the patron Goddess of the Golden Dawn.”

    Hey, ISIS. Was dat ook niet de CIA? En de ISIS False Flags?
    Vallen de puzzelstukjes van de JWO samenzwering toch samen?
    Jullie kunnen niks meer geheim doen,want wij wakkere denkers hebben jullie nu bij de ballen.

    http://www.whale.to/c/hermetic_order_of_the_golden_dawn.html

    Like

  8. En nu mijn laatste posting,want ik moet er morgen weer vroeg uit.
    De lange baan op.
    Return to innocent is de boodschap beste mensen op de wereld.

    Like

  9. ALLE video’s-interviews-reportages van Bill maloney-pnm films zijn ZEER de moeite waard om te bekijken…voor alle mensen die NIET bekend zijn met Bill maloney-pnm films…een echte aanrader!

    Like

      • Dan drukt waterman10 en de haas etc..toch ook alle reactie’s weg…waarom heb je in godsnaam ALLE reactie’s gewist??je had er heus een aantal kunnen laten staan…ik zal je niet meer storen met info..het gaat je/jullie goed don en waterman10 en sablo…

        Like

      • Sorry hoor,maar ik heb je al meerdere malen,gezegd dat ik gratis internet,en dus geen internetaansluiting heb,en dat je daardoor geen e-mails kunt versturen en dat ik daardoor geen links,video’s kan plaatsen..en pats,boem dan haal je maar ff alle reactie’s weg..ALLE REACTIE’S,links,info die ik heb gegeven…het ergste vind ik nog de uit huis plaatsing bureau jeugdzorg reactie’s en de mh17 reactie’s..ik vind het vreemd,ivm met alle reactie’s wegdrukken..ik geef alleen maar info,links,info waar niemand het over heeft…b.v stevie wonder hoax-michael j fox parkinson hoax-rosetta comet hoax..etc..etc..marco roelofs-de aap die alles zag-eva jinek mh17-kruispunt mh17,l1 avondgasten 10-11-’14 mh17-pauw 7-11-’14 avondgasten-bono-u2 hoax..etc..SORRY dat ik mijn stinkende best doe om SLAPEND NEDERLAND wakker te maken..haal dan ook de vele,vele,vele,haas reactie’s weg bij de vaanstra zaak..meten met 2 maten don….alle reactie’s,info komen uit een groot hard…om mijn medeburgers wakker te maken..en er zijn VEEL mensen die nog altijd geloven wat de msm-politiek etc..hun wijsmaakt..ik had daardoor gehoopt,ivm ALROUND info,links etc…in de hoop dat sommige mensen die nog niet wakker zijn,ivm hoaxes etc…dat er 1 of 2 links,video,info tussen zat WAARDOOR ze WAKKER gaan worden,en zien in welke wereld we leven…niks meer,niks minder!!En al zeg ik het zelf,er zaten een paar zeer goede links,info bij..Ik hoef mijn reactie’s niet plaatsen,voor mezelf hoef ik dat niet te doen,want ik ben WAKKER..ik doe dat voor diegene die niet WAKKER zijn..of sommige hoaxes etc…het bestaan ervan nog niet wisten.Of dat er iets tussen zou zitten,wat jij zou oppakken..MEER NIET.(sorry dat ik een gedreven persoon ben,met een drive,met goede links,info..wat ik nogmaals niet doe voor mezelf,maar om de MENSEN DIE NOG ALTIJD IN EEN LEUGEN LEVEN,ZONDER DAT ZE DAT DOOR HEBBEN)een schande don,dat je ALLE reactie’s hebt weggehaald..ik druk alles weg..wat een ONZIN.Wees blij dat ik zoveel energie erin steek..of denk je dadelijk ook nog dat ik een trol ben?!?dat zou helemaal het DIEPTEPUNT zijn!!Een waarheidszoeker(jij) die door een andere waarheidszoeker(ik),met zeer veel info,links een “conflict”hebben ivm dat ik veel info,links geef….HOE GEK KAN HET WORDEN?!?

        Like

    • Kom op Stevie, niet meteen de benen nemen bij het minste geringste; gewoon doseren.

      Natuurlijk kan ik alleen voor mezelf spreken als abonnee op posts én comments: m’n mailbox puilt uit met honderden eenzijdige reacties, dus wellicht dat Don graag z’n abonnees wilt behouden naast de discussie interactief houden (wat hij volgens mij al eerder vriendelijk heeft verzocht).

      Volg anders hetzelfde advies op dat ik ooit elders heb gekregen: start je eigen blog, op mij kan je rekenen als volger … mits de post-frequentie wat lager ligt dan je comment-frequentie hier 😉

      Like

      • Beste sablo,mijn benen nemen..alle energie die ik erin heb gestoken foetsie…en ivm doseren..WAARHEID,links,info mag in overvloed komen..er zat geen een reactie,link,video bij die ONZIN was..groet stevie..;(

        Like

      • Beste Stevie, klopt dat je mij hoorde zeggen ‘keep up the good work’ en dat meen ik nog steeds. Daarmee doel ik op jouw kwaliteit, niet kwantiteit 😉

        Waarheden zijn bij mij altijd welkom, het is alleen niet aan mij om te bepalen wanneer de gigantische informatiestroom in een overstroming uitmondt. Vandaar dat ik het advies met jou deelde dat iemand mij gaf, omdat mijn denk- en handelswijze ook niet altijd strookt met die van sitebeheerder(s).

        No big deal en zelfs bevrijdend om over je eigen plekje online te beschikken waar je als heer en meester bepaalt hoe (vaak) en wat je met anderen deelt.

        Ik vergelijk ‘mensen wakkerschudden’ met opvoeding: je kunt iemand overspoelen met 100% nuttige informatie, maar als je de ander geen tijd gunt om dit te verwerken dan streef je hoogstwaarschijnlijk jouw hogere doel voorbij.

        Voorbeeld: vijf waarheden (bijv. complimenten) per minuut afvuren op iemand gaat snel z’n effectiviteit verliezen of zelfs averechts werken in mijn ervaring.

        Dus doe met m’n tips wat je wilt. Ze zijn gratis en vrijblijvend 😀

        Like

  10. Iemands geweten komt tot uiting in het uiterlijk volgens klassieke wijsgeren (dus echte wijsheid niet de demonische shit waarin gekken als Jeroen Hoogewij geloven, de omgekeerde wereld). En moet je die verrotte kop van Jeroen Hoogeweij zien met sadistische lach. Zijn broertje is homo zei hij laatst op swapichou en zou naar Israhel willen verhuizen. Hij zelf praat pedofilie constant goed, inderdaad grote kans dat zij zelf misbruikt zijn in hun jeugd en nu trekpoppen zijn van die misbruikers.
    Nu loopt hij weer te showen met z’n Rijkspas bij swapichou, hij is de link naar de overheid/Demmink om de hun sadistische verkrachtingspraktijken goed te praten.
    In Nederland is er een heel machtig jood homo netwerk actief, Onno Hoes, bekende homo was jarenlang voorzitter van het CIDI.

    Like

  11. Die bullshit geloof ik niet.
    De heersende elite planten bewust occulte symbolen in reclame,films en ik weet niet wat allemaal.
    Dit doen ze om in het geniep op het onderbewustzijn in te spelen van mensen.
    Ze weten immers dat de massa tv verslaafd is,dus bereiken ze met hun geniepige brainwash een breed publiek.
    Anyway,ik trek me er niks van aan want ik heb ontdekt hoe nooit meer tv te kijken. Er zit een knopje op de tv. 🙂
    Effe wat anders,serieus nieuws mensen:
    WARNING => Rothschild G20 Bloodsuckers: On November 16, 2014 Personal Bank Deposits To Be Classified Not As Your Savings But As Paper Investments In Corporate Banks. Get Into Your Local Credit Unions Now!

    http://politicalvelcraft.org/2014/11/14/warning-rothschild-g20-bloodsuckers-on-november-16-2014-personal-bank-deposits-to-be-classified-not-as-your-savings-but-as-paper-investments-in-your-bank-get-into-local-credit-unions-now/#more-103108

    Like

  12. Ik sta open voor alternatieve benamingen voor OWO en NWO als dat makkelijker praat. Ik noemde de OWO als meest gangbare term vanwege het logische gevolg dat als de oude orde (elite) komt te vervallen er automatisch een nieuwe volgt.

    Tot nu weet de OWO deze al eeuwen in stand te houden door binnen dezelfde families en aanverwante Houses te trouwen. Deze OWO streeft zonder twijfel naar het behoud, versteviging en uitbreiding van hun macht door praktijken zoals massa surveillance en globale munteenheid (of onderling gelinkte eenheden zoals de USD en EUR) wat in de volksmond weer bekend staat als NWO-praktijken.

    Kortom, de OWO kan hun oude methodes weliswaar vervangen of upgraden met nieuwe (NWO-)praktijken, maar zolang dezelfde elitaire onderdrukkers de macht behoudt, blijft de OWO gewoon de OWO alleen verbloemt in een NWO-jasje helaas met de status quo. Prima vergelijkbaar met huidige democratie = oligarchie.

    We moeten inderdaad scherp en kritisch blijven wie de macht in een NWO grijpt (mocht de OWO deze verliezen), maar laten we ook realiseren dat iets nieuws nodig is om de oude status quo te doorbreken.

    If you do what you always did, you’ll always get what you’ve always gotten

    Like

  13. Aangezien ik de waarheid bij swapichou gecensureerd wordt post ik het hier bij jou,Don.
    De moderator van swapichou heeft mijn postnaam en gravatar gekaapt en heeft vervolgens postings geschreven die niet van mijn hand afgekomen zijn. Het gaat om deze postings:

    waterman10
    november 29, 2014 om 20:11 • Beantwoorden
    Edit -Dat schrijf je omdat je niet spoort, waterman. Moet je geen andere mensen mee lastigvallen, want het enige dat je bewijst is dat je een domme klootzak bent. Ik gaf al aan het de discussie niet waard te vinden en voorzag je hierboven ook nog eens van de bijbehorende informatie. Ga maar fijn op Don’s blog je agenda 21 dingetje doen-

    waterman10
    november 30, 2014 om 01:10 • Beantwoorden
    Jesus sucks cock in hell

    Ik wil maar even weer herhalen hoe laag bij de grond deze smerige rat Jeroen te werk gaat.
    Verspreid het woord door Nederland beste mensen.
    Jeroen Hoogewey is manipuleerder.

    Like

  14. Dit is interessant. De vader van Nicole Kidman zat in MC en pedonetwerken in Australie. De beruchte militaire basis waar hij werkte werd ook eerder door Toos Nijenhuis genoemd. Kevin Arnett (ITCCS) heeft de satanische Negende Cirkel boven water gekregen en ook een Vaticaans jezuitisch document van 25-2-1967 waaruit blijkt dat (toekomstige) pauzen verplicht zijn kinderen te verkrachten:
    http://www.conspirazzi.com/nicole-kidmans-father-silenced-by-ninth-circle-satanic-cult/

    Like

  15. RATS ABANDONING THE SINKING SHIP
    The very same child molesters, who felt so powerful while sacrificing innocent children, are now running for cover like a group of cowards. First and foremost, of course, is Joseph Ratzinger (Pope Benedict XVI). Ratzinger retired in early 2013 “for health reasons,” shocking the entire world.

    Cardinal Tarcisio Bertone (9) retired in 2013; Adolfo Nicolás Pachón resigned as Father General of the Jesuits in May, 2014; Cardinal Sean Brady (10) just retired Sept. 2014. Will Gérald Lacroix be next? “If he resigns,” Annett said, “that will have a spillover effect, I’m sure, onto the fate of Denis Lebel.”

    Jorge Bergoglio (Pope Francis I) has himself murmured occasionally about his health, implying that retirement may not be far off in the horizon for him, either. Comments that he made regarding “not living much longer” may be due to health reasons, or the fact that Ndrangheta (or Zionists) grow increasingly impatient with his progress in the overall plan.

    http://www.examiner.com/article/witness-discloses-pedophilia-and-child-sacrifice-vancouver-bc

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

