Marcel Gelauff (NOS Nieuws) als verkrachter van geschiedenis en de waarheid…

Voorbeeld van hoe NOS (publieke omroep) de waarheid verkracht en het publiek manipuleerd.

Voorbeeld van hoe NOS (publieke omroep) de waarheid verkracht en het publiek manipuleert.

De volgende reactie kwam ik tegen op het blog van Micha Kat. Nu heb ik helemaal niets met die Micha Kat, hij heeft me zelfs geblokkeerd van zijn site, maar deze reactie van Marcel Gelauff geeft voor mij aan hoe er binnen de MSM wordt omgegaan met de waarheid dan wel de zoektocht naar de waarheid. Zoeken naar de waarheid lijkt me toch een kerntaak van de journalist. Nu deze baas van een hele hoop journalisten, als hoofdredacteur van NOS nieuws, dit soort opmerkingen plaatst op het internet ga ik toch wel nadenken over en twijfelen aan de kwaliteit en neutraliteit van onze nationale publieke omroep, voorheen de NOS.

 

Publieks Manipulator en leugenaar Marcel Gelauff.

Publieks Manipulator en leugenaar Marcel Gelauff.

Marcel Gelauff  zegt:

De Telegraaf…….
Was dat niet die nazi collaborerende krant waarvoor Micha Kat ooit had gewerkt?
Ik meen zelfs dat Micha zulke goede journalistieke kwaliteiten had dat hij er een schop voor onder den kont aan over had gehouden.
Misschien niet nazi-georienteerd genoeg, om die balans te corrigeren zit heer Kat nu dan aangesloten bij het nazicollectief “Stormfront” en krijgt hij daar zijn merendeel aan donaties in de pocket geworpen.
Dat blijkt ook wel aan zijn holocaust ontkenning(en).

Holocaust ontkenning wordt hier weggezet als iets wat bij het nazicollectief “Stormfront” hoort. Gelauff gaat er in zijn geheel aan voorbij dat er ook een hele hoop andere mensen zijn, van links tot rechts (zie voetnoot), waaronder professoren en wetenschappers op elk gebied, die zich inzetten voor een revisie van ook dit deel van onze geschiedenis. Is het namelijk niet zo dat de geschiedenis geschreven wordt door de winnaar en steeds meer duidelijk wordt dat de Joodse Holocaust in de Tweede Wereldoorlog, door gedegen onderzoek, steeds meer een grote leugen lijkt om de wereldwijde NWO/JWO (Joodse Wereld Orde) te dienen? De vraag “Welke Holocaust?” lijkt een NoNo en lijkt zelfs strafbaar. Hier zal ik mijn volgende artikeltje dus maar over schrijven als toelichting en als voorstander van de vrije meningsuiting en tegenstander van de Joodse wereldoverheersing.

Stop zionisme in de naam van de mensheid.

Stop zionisme in de naam van de mensheid.

Eens te meer wordt aangetoond dat niet alleen onze politiek maar ook de door deze politiek beheerste media volledig zijn geïnfiltreerd met Joods zionistische pionnen die vrijdenkers al bij voorbaat in een bepaalde hoek wegzetten en zo demoniseren. Tevens spiegelen ze de mens een volledig verkeerd beeld voor met hun termen zoals Nazi’s. Nazi’s zijn namelijk gewoon zionisten terwijl de term “Nazi” tegenwoordig gebruikt wordt om de Duitsers in de 2e Wereldoorlog aan te duiden. Het woord “Nazi” werd echter pas na de oorlog voor dit doel gebruikt en gehyped om af te leiden van het werkelijke gevaar. In Duitsland werd het woord “Nazi” tot 1945 nooit gebezigd.

Dus, mijnheer Gelauff, lijkt het mij het beste dat u zich in de toekomst onthoudt van dit soort stigmatiserende opmerkingen. Ik ben geen aanhanger van alle ideeën van “Stormfront” en wil niet door u in deze hoek geplaatst worden omdat ook ik sterk twijfel aan de ons opgedrongen “waarheid” omtrent UW Holocaust. Ik twijfel aan het bestaan van de gaskamers en dat is volgens mij een recht en geen misdaad!!!

 

Voetnoot: Het Links/Rechts paradigma is een door de club Weishaupt bedacht construct ter verdeling van de mensen binnen het politiek spectrum ten behoeve van hun “verdeel en heers” strategie. De kennis alleen al van deze strategie zou voor een ieder de mogelijkheid moeten scheppen zich te ontkoppelen van dit manipulatieve paradigma.

8 Reacties op “Marcel Gelauff (NOS Nieuws) als verkrachter van geschiedenis en de waarheid…

  1. Het lampje brand hier bij mij toch al een poosje hoor.
    Die smerige kranten met al hun leugens zijn maar voor één ding goed.
    En dat is de kachel aanmaken.
    Ik blijf zoeken,dus hoppa de straat weer op.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

