VLUCHT MH-17 DE ONDERSTE STEEN BOVEN…..

5 Reacties op “VLUCHT MH-17 DE ONDERSTE STEEN BOVEN…..

  1. dit is een zeer interessante hoax/ramp/verzinsel/vermissing “een mislukte truc” als je het mij vraagt met veel vragen en een onderwerp wat nooit opgehelderd zal worden.

    Like

  2. ik weet het niet stevie.
    als ik het wist was ik nu een rijke man en op een hangmat naast mijn jacht!
    En de mensen en instanties die het weten spelen het spel mee. zo is het altijd gegaan en zeker in deze tijden van makkelijk gecorrumpeerde mensen en instanties.
    Dat advocaten nu een aanklacht indienen kan makkelijk verzonnen zijn om zo het massa voor de gek te houden maar kan ook een oprechte initiatief zijn.

    wat ik en vele kunnen doen is gewoon rustig de ontwikkelingen in de gaten houden, de eerste berichtgevingen zijn altijd de belangrijkste , dan worden er veel fouten gemaakt doordat de berichten soms te snel geuit worden of nog niet gescreend zijn.

    Wil je dan echte tastbare bewijzen in de vorm van materiaal? die hebben jij en ik niet. dus vandaar lastige en groots opgezet kwestie

    Like

  3. hahaha ik ben een vleermuis,

    Beste stevie, ga altijd graag met jou en andere in discussie.
    zal mijn tijd nu anders besteden in plaats van hierop en andere issues van jou in te gaan.
    Tijd voor koffie op balkon en wens je een fijne zondag.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

