Aangenaam ik ben Laura Klompenhouwer hoer(nalist) bij het NRC…

Zoals elke dag nam ik ook vandaag de msm bladen even door waarbij ik een artikel tegen kwam in het NRC, geschreven door Laura Klompenhouwer. (Link)

Hoernaliste van de dag

Hoernaliste van de dag

Meteen viel weer op dat er heel subtiel weer wordt omgesprongen met de waarheid en dat de perceptie van de lezer weer duidelijk een bepaalde, anti Russische, kant op gestuurd moest worden.

In dit geval stootte het mij weer zo tegen de borst dat ik me bedacht dat dit soort hoernalisten ook wel eens gewoon met naam en toenaam uitgelicht mogen worden op het wereldwijde web. Het zal ook aan de hoeveelheid oorlogspropaganda te maken hebben van de laatste tijd dat ik me nu zo op zit te vreten. Denken die hoernalisten nu werkelijk dat hun lezers zo dom zijn dat ze de manipulatie niet doorzien?

De volgende zinsnede kwam plompverloren halverwege het artikel zo ineens voorbij; ” De opvolger van Strelkov, over wie vanochtend berichten de ronde deden dat hij zwaargewond was, is gevonden in Vladimir Kononov, bijgenaamd de Tsaar. Strelkov, die eigenlijk Igor Girkin heet, wordt als hoofdverantwoordelijke gezien voor het neerhalen van vlucht MH17.”  

Weer wordt er zonder onderzoeksresultaten maar weer zo iemand aangewezen als vermoedelijke dader. Iemand uit het separatisten kamp (Rusland!) natuurlijk weer. Dit terwijl alle aanwijzingen richting Kiev wijzen. Door wie wordt hij als hoofdverantwoordelijke gezien Laura Klompenhouwer??? Door wie? 

Een journalist(e) die zo omgaat met de waarheid en dat op een zo doorzichtige en ook nog slechte manier doet mag in mijn ogen geen journalist(e) meer genoemd worden. Dat is een echte HOERnalist. Mijn ergernis is inmiddels zo groot dat ik meen dat deze verkochte zielen ook wel eens  geroemd mogen worden voor hun prestatie.

Daarom Laura Klompenhouwer, hierbij gefeliciteerd met uw onderscheiding “Hoernalist van de dag” namens Don Quijotte..

Ik weet de dag is nog niet voorbij!!!  

25 Reacties op “Aangenaam ik ben Laura Klompenhouwer hoer(nalist) bij het NRC…

  1. “Ik weet de dag is nog niet voorbij!!!”

    Hoezo, denk je dat het beter wordt?

    Het is inmiddels bekend dat er op 18 juli 2014 van vier inzittenden van vlucht MH370, €25.000 van hun bankrekening is gehaald.

    BREAKING!!!

    Pinautomaten ontdekt op de bodem van de Zuid-Chinese zee!

    Like

  2. O, oké. Ik zit 6 dagen op het internet en zaterdagavond kijken wij naar wat wij in de week hebben opgenomen. Daarbij viel mijn oog op een gedeelte van een gesprek die v.d. B. had met een voormalig hoogleraar die materiaal in zijn boek had gebruikt van iemand anders en nu de weg naar de kerk had gevonden. Als het bij G.W. Bush werkt (Ik kreeg een bericht van god dat ik Irak binnen moest vallen) zal het bij mij ook wel werken, moet hij gedacht hebben.

    Like

  3. Is het een idee om een maandelijke Hoernalia op Donquijotte te organiseren. Met de genomineerden en de winnaar.

    Nog een verzoek aan jou om acteurs/actrices ( BN ers) die zich maatschappelijk mengen wegens “geen werk” ook te nomineren!? Die hebben vaak leuke initiatieven of projecten.

    Like

  4. Dank u wel Don QuijotTe voor deze onderscheiding. En een goed idee van Vleermuis, zo’n maandelijks Hoernalia. Met aansluitend een borrel in aanwezigheid van de ‘juryleden’ en de hoernalisten in het echte leven, in een donkerbruine kroeg?

    Like

    • Geen dank. Dat van die dubbele T is mij bekend. Je moet soms iets om een domein te kunnen krijgen, vandaar. Een taal purist dus. Nu nog eerlijk en beter gaan schrijven Laura.
      wiki: In het Spaans van de zeventiende eeuw werd de naam van de ridder dus uitgesproken als ‘Kiesjotte’ [kiˈʃote]. In het Frans schreef men zijn naam daarom als “Quichotte”. In het Nederlands hebben we in eerste instantie de Franse schrijfwijze overgenomen, maar omdat in het modernere Frans de ‘te’ aan het eind onhoorbaar is, veranderde de Nederlandse schrijfwijze ook wel in “Quichot”. De ‘ch’ in “La Mancha” wordt correct op de Spaanse manier uitgesproken (‘tsj’), dus de moderne Nederlandse uitspraak is: ‘Don Kiesjot van La Mantsja’ (niet ‘Mansja’). Dit is vrijwel gelijk aan de oorspronkelijke uitspraak, op de eindlettergreep van Quixote na. Er zijn echter nog veel Nederlanders die vasthouden aan de uitspraken Kigotte of Kiesjotte. Een groot deel van de Nederlandse vertalingen en bewerkingen gebruikt de spelling Quichotte.[4]

      Like

    • @laklomp Ik ga er bij jou ook maar vanuit dat je teveel beïnvloed wordt door die verkochte ziel van een Hubert Smeets. Ik ga altijd uit van het goede in de mens tot het tegendeel bewezen is. Deze onderscheiding heb je echter wel verdiend door je naam te koppelen aan het artikel dat je schreef.

      Like

  5. De hoernalisten staan open voor een prijsje , het maakt ze niet uit waarover, alles om in de picture te zijn.
    Echter ben ik van mening dat er na een goed anaalyse van de genomineerde hoernalisten een spetterend lijstje samengesteld kan worden, dit moet geen probleem zijn

    De juryleden mogen hoernalisten & prostumenten uit het “wereldje” zijn, vinden ze vast ook leuk. Een gala om naar uit te kijken.

    De Hoernalia Award …..goed idee?

    Like

  6. Don Quijotte-kut, je irriteert direct. je bent er zo zeker van dat Laura het verkeerd heeft, geef dan is wat bewijs voor jou mening. De enige echte Hoernalist ben jij, door het hard optreden tegen de schrijver van een artikel in plaats van het hard optreden tegen de informatie die in die artikel naar voren was gebracht, jij bent het soort type die tegen de pers vrijheid is, en die eigenlijk direct mensen zou willen fusilleren als ze iets zeggen of schrijven dat jou niet uit komt, don kut mongool, mensen als jou maken me kots misselijk.

    Like

  7. Ik nomineer de heer Ozcan Akyol deze veroordeelde crimineel en ex dief die nu boeken schrijft en interessant praat op discussie programmas of programmas die er niet toe doen of nergens over gaan is vandaag te gast bij Pauw.
    Ozcan Akyol is en was kritisch in verleden maar zoals hij vandaag praat in het programma Pauw denk ik dat het een wolf in schaapskleren is en zoals hij over groepen praat en gebieden waar hij nog nooit eerder is geweest of de situatie niet heeft waargenomen zoals een Arnold Karskens die tegenover hem zat.

    op minuut 3.11 http://pauw.vara.nl/ beweer je dat turkije de mensen moet laten verekken (hun eigen buren de bevolking van Kobani omdat de PKK hun steunt en hun probeert te beschermen. Een volkeren moord is gaande, onthoofdingen zijn plaatsgevonden door ISIS (DAIS) en jij vind dat turkije zijn grenzen moet sluiten en het liefst een muur moet bouwen omdat het gevaarlijk is voor de turkse staat.
    Hier werd je geholpen door Pauw en Arnold Karskens liet duidelijk zien dat jij niet thuis bent in de situatie en de ramp wat er afspeelt.

    Beste Ozcan Akyol
    Als jij niet wil inzien dat de Turkse staat maanden en jaren eigenlijk met ISIS (DAIS) heeft samengewerkt om de koerden te onderdrukken. Waarvan er talloze bewijzen zijn zelf vanuit de Buitenlandse zaken van VS een partner van Turkije en u beweerd dat Turkije niets met ISIS (DAIS) te maken heeft dan kunt u het beste opinies en onderzoekjes niet meer doen.
    Je werd ook meteen terecht gezet door Arnold Karskens en moest instemmen hoe andere onderzoekers/journalisten behoren te werken en hun verhaal te doen. vanaf minuut 05:19 http://pauw.vara.nl/ verspeel jij je geloofwaardigheid in de discussie en kies je kant voor een staat wat terreur steunt en promoot.

    Jij viel hier zeker tegen, volgende keer beter jongen.
    van oplichter naar dief tot veroordeling van boekenschrijver tot genomineerde.
    BIj deze nomineer ik jou tot Hoernalist van de dag!

    Like

  8. Don!?
    Ik zag dat er ook een nieuwe topic is voor Hoernalist van de maand.
    nu had ik de heer Ozcan Akyo genomineerd voor zijn vage en verdachte optreden gisteren maandag 22 september 2014 ivm met ISIS(DAIS) die volkerenmoord onder koerden uitvoeren en de dubieuze rol van Turkije die deze drama steunen. Ozcan Akyol beweerde tussen neus en lippen dat dit toegestaan is en wist blijkbaar weinig van situatie rond die regio. Getuige zijn optreden en doordat hij terecht op zijn plaats gewezen werd door Arnold Karskens die vaak die gebieden bezoekt. ( vanaf minuut 1.55 http://pauw.vara.nl/ het hele vage verzinsel van de heer Ozcan Akyol.

    Moet de nominatie op de maand september geplaatst worden of kan die hier blijven.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

