Beste NOS

Goede dingen verdienen steun.

Judith Jobse

Beste NOS,

Tot voor kort was ik in de veronderstelling dat nieuws gewoon het verslaan van feiten is en dat wij in Nederland trots kunnen zijn op onafhankelijke nieuwsvoorziening. Voor het vormen van mijn mening over internationale gebeurtenissen vertrouwde ik op de visie die ik door de Nederlandse media kreeg voorgeschoteld; ik kon situaties van de zijlijn immers toch niet goed checken en beoordelen.

Met de tragedie van vlucht MH17 kwam Nederland ineens als pion midden op het grote internationale schaakbord van Amerika en Rusland terecht. Het viel mij op hoeveel er werd gediscussieerd, gespeculeerd en geïnsinueerd en hoe, als een bepaalde overtuigingen maar vaak genoeg herhaald werden, deze als feiten begon te wortelen op gevoelsniveau van vele Nederlanders.  De kaarten lagen al heel snel op tafel: de seperatisten hebben het vliegtuig uit de lucht geschoten en Rusland is een agressor die de seperatisten steunt en daarom gestraft dient te…

View original post 969 woorden meer

14 Reacties op “Beste NOS

  1. NOS is al redelijk lang gecorrumpeerd en hiermee dus vervloekt.

    De Hoernalisten die er werken zitten puur voor het onderhoud of extra centje , daarnaast schijnen de hoernalisten nog bijbaantjes hier en daar op na te houden bij zowel commercieele als maatschappelijke organisaties, uiteraard betaald , maar ze beweren dat dat hun onafhankelijkheid niet in de weg staat.
    Ook research en documantaires worden een tijdje niet meer op kwalitatief niveau gemaakt.

    NOS begint meer een leidend rol te krijgen en dan doel ik meer op politiek en maatshappelijk niveau.
    De agenda van politiek den haag wordt mede door NOS bepaald en zo niet door politiek den haag afgestemd op NOS. Hiermee ook wat de volk vandaag of morgen voor praat issues moet hebben en hiermee ook standaardnormen aan het Schaapgedrag/Massa volk bepaald.

    Wie NOS en zijn sukkelend Hoernalisme een vervloekte of zuigende instelling vind kan het beste zijn abonement opzeggen of de NL kanalen verwijderen.

    Like

  2. Vleermuis, sinds ik in de gaten kreek dat ik in de krant de mening van eindredacteuren las en op de televisie de mening van de bazen van de omroepen zag en hoorde, heb ik beiden gewoon weggedaan. Scheelt veel tijd en ergernis.
    Want nóóit kon je eens wat terug zeggen. Daarom vind in dit Internet wel fijn. We kunnen in ieder geval onze stem laten horen.

    Like

  3. zou heel goed kunnen stevie!
    De Nos is wel zo een organisatie wat graag peilt en uitlokt
    Het heeft te kampen met de concurrentie van de commerciele zenders en de aanwas bij NOS en publieke omroepen zijn kakkers en yuppen die alleen financieel denken dus leuk auto huisje en meedoen met alle luxe en leuke dingen wat andere vrienden en oud klasgenoten ook kunnen doen.
    De Media en met name een groep als NOS is onafhankelijke en objectief integer instelling wat jou en mij en de rest van NL wil informeren maar wat de dagelijkse gespreksstof onderwerpen regiseert en debat leidt.

    Wat betreft judithsblog of zus die of dat en de mh17
    wij hebben hun niet nodig om onze discussie onderzoek en waarheidsbevindingen te doen. Internet is large en uitgebreid de beelden en teksten spreken voor zich. Wie echt onderzoekt en een debat discussie start met goede intenties zullen open en eerlijk verder gaan. Trollen en figuren die het vinden om de leugens en terreur in stand te houden sterven vanzelf langzaam af. Zaak is voor ons om deze snel in de gaten te krijgen en hun geen podium te bieden.
    Dus eigenlijk zijn we onze tijd te verdoen aan een blogger die om vage redenen verdacht zijn.

    Wordt tijd om gebundeld onze eigen vrij media en onderzoeken op een eerlijk platform te verspreiden en erop te debatteren.

    Like

    • *De Media en met name een groep als NOS is -NIET EEN- onafhankelijke en objectief integer instelling wat jou en mij en de rest van NL wil informeren*

      Like

  4. je vergeet Plofkip Gordon en nijlpaard patty die sterren zijn van ons Nederlandje en kijkcijfer kanonen waar heel Nederlandje elke avond met chips en prik voor de buis zit.

    Beste Don opletten op trollen 🙂 er is door een oplettende lezer wat opgemerkt.
    We zullen Don ook moeten helpen om tussen al die trollen en schijn media publicaties vage en misleidende berichten te filteren.
    Dus goed werk Stevie!

    en antwoord die Judith niet dan overwegen om haar te nomineren voor de Hoernalist van de dag/maand!?

    Like

  5. ik heb gereageerd stevie.

    verder denk ik dat we niet teveel moeten stil staan bij een “judiths” die “interessant doet” of serieuze kwestie wil aankaarten maar zonder in debat of discussie wil gaan met zijn bezoekers.

    Ik hoef ook niet te zoeken naar de hoe of wat; zo zijn er teveel en overal elementen die publiceren met verschillenden beweegredenen.
    Ik zou zeggen laat het gaan en concentreer je op de huidige ontwikkelingen her en der nationaal als internationaal.

    Mocht ze willen reageren of in debat gaan met bezoekers dan verwelkomen wij dit en zal ik kijken of ik nog eens het blog zal bezoeken.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

