Schokkend: Nederland is grootste financier van Oekraïense TV zender.

Na het zien van een filmpje op Youtube waarin een Oekraïnse journalist Bogdan Boutkevitch van het TV station Hromadske TV zegt dat er 1,5 miljoen Oost Oekraïners moeten worden vermoord bleek dat de fascistische zender, met dus deze plannen voor een genocide in het Oosten van de Oekraïne, voor een groot deel gefinancierd wordt door de Nederlandse staat via de ambassade ter plaatse.

Na het lezen van het financiële rapport van het betreffende TV station was ik helemaal flabbergasted. Nederland bleek de grootste donateur.

klik om te vergroten

klik om te vergroten

Dit alles mede in ogenschouw nemend krijg ik een steeds vreemdere smaak als ik denk aan de MH17 False Flag/Hoax. Het was niet zomaar, dat het een vliegtuig was dat vertrok uit Amsterdam met veel Nederlandse passagiers. Nee de Nederlandse staat is bezig met een heel vies spelletje.

De Nederlandse staat zit er tot over zijn oren in, in deze onverkwikkelijke zaak. Het wordt tijd voor een burgeronderzoek want onze overheid is niet meer te vertrouwen.

Advertenties

29 Reacties op “Schokkend: Nederland is grootste financier van Oekraïense TV zender.

  1. Deze Overheid is zo rot als een mispel.
    Door en door gechanteerd schijten ze in hun broek voor hun fascistische Zionistische meesters.
    De burger zou het heft zelf in handen moeten nemen, maar a) slaapt nog en b) is te veel verdeeld.

    Zo las ik ergens (wat al een hele verbetering zou zijn) dat onze 150 Kamerleden jaarlijks at random uit de bevolking gekozen zouden moeten worden. Dat kan alleen maar als eerst deze zitten zooi psychopaten en randddebielen, ookwel regering geheten en gedekt door een illegaal Koningshuis eruit geschopt worden, echter niet zonder openbaar proces.
    Ik weet niet of de “Nederlander” zo slim en zo sterk is omdat voor elkaar te krijgen, maar gelukkig voor hen bestaat de “nederlander” niet…toch?

    Like

  2. Nederlandje speelt dus tegenwoordig mee en wil ook een hoofdrol? Lekker promotie , kost wel wat maar ze mogen met de meesters meelopen. Ander zijds is de koningshuis wel te close met de Russen uit familiare verbanden of strictly bizniz?!?

    Mij werd dit beetje bekend met de optreden van Minister Timmermansje en rutte die openlijk Israhel koos als slachtoffer, de Media die al de koppen klaar had liggen, de tv die maanden ervoor pro oekraine uitzond en victoria koblenko opeens veel tv minuten kreeg, en de VS-VK co aanvoerdersschap.

    Oja de eigen tv omroepen moeten bezuinigen, schrappen en iedereen moet bezuinigen ondertussen flapdrollen geld financieren. korte op ziektekosten meer…

    Like

    • De familiaire banden van ons koningshuis met Rusland zijn in 1917 vermoord. Bovendien heeft ons koningshuis geweigerd mee te werken aan een dna onderzoek om de lichamen in Rusland te identificeren. Logisch als je weet dat geen enkel gen van ons koningshuis gekoppeld kan worden aan Willem III. Ze zitten dus illegaal op de troon.

      Like

  3. oke
    ze spelen dus ook toneel?
    veel op bezoek in rusland , goede banden met poetin en rusland, shell en rusland hebben samen geinvesteerd, dus ook koningshuis.
    toch wel een openlijke liefdes relatie tussen die 2 is mijn mening en wat ik te zien krijg.
    maar hoe zit t nou precies met NL en de staatspolitiek die neigt naar pro oekraine en back up van VS of worden er spellen gespeeld waar we geen weet van hebben.

    Like

  4. Oekraïense TV stations :

    Jewish News One, or JN1 (http://un1.tv/)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_News_One
    “Jewish News One, or JN1, was an international news network covering world news with a focus on Judaism-related events.[1][2][3] The channel was of Ukrainian origin. Its primary mission was to report Jewish and Israeli current affairs without bias, and according to spokesmen, JN1 could accomplish this because it is an independent, non-profit organisation which does not depend on any nation, government, or political party.[1][4][5] Their slogan was Informing Opinion, Expanding horizons.[2][6] JN1 began broadcasting on 21 September 2011,[1][3][7] and organisers called it the first global 24/7 Jewish news channel.[2][8][9] However, JN1 was more commonly referred to as the “Jewish al Jazeera”.[4][5][10] It was closed in April 2014, being replaced by Ukraine News One. (http://un1.tv/) JN1 – and now since april 2014 broadcasting as UN1 – was created by Alexander Mashkevich [1]. It is officially owned by Vadim Rabinovich and Igor Kolomoisky, two shady Jewish Ukrainian businessmen. ”

    TVi (channel) (http://tvi.ua/)
    http://en.wikipedia.org/wiki/TVi_(channel)
    ” TVi (Ukrainian: TBi) is a Ukrainian TV channel, and is widely seen as Ukraine’s only independent TV channel.[2][3] It is known for its critical coverage of the Ukrainian government, particularly of President Viktor Yanukovych. CEO – Artem Shevchenko. Late April 2013 the channel changed ownership in a disputed takeover.[2] Early May 2013 the new management stated that they plan to transform TVi into a mainstream TV channel (to be completed by September 2013).[4] TVi (TBi) was launched on March 17, 2008[1]. The Ownership of TVi (or TBi) was or is disputed {1}.”

    Hromadske.TV (http://hromadske.tv/)
    http://en.wikipedia.org/wiki/Hromadske.TV
    “Hromadske.TV (Ukrainian: translated “Public TV”) is an Internet television station in Ukraine that started to operate on 22 November 2013.[1][2] The project was announced in June 2013 by 15 journalists.[2] It is registered as an NGO.[2]. The idea originated from journalist Roman Skrypin in September 2012.[2] After the April 2013 ownership dispute at TVi 31 journalists resigned from TVi on 29 April 2013, they believed as TVi employees they could not anymore “guarantee our audience to provide objective and unbiased information”.[3] They then announced on 30 April 2013 to set up a “web project in which we will do the same job”.[3] The former TVi 31 journalists eventually became employed by Hromadske.TV.[2] Including the well known (in Ukraine) Mustafa Nayem.[2][3] The project was also joined by journalist Yulia Bankova, because she “in 2010, working at Pershyi Natsionalnyi for the first time [got] confronted with censorship”.[2] The project was officially announced in June 2013 by 15 journalists.[2] A Russian counterpart Hromadske.TV Russia lasted only three months due to exhausted financial resources.[4]”

    {1} Ukraine’s only critical TV station silenced by ownership dispute
    KIEV, April 25 Thu Apr 25, 2013 11:40am EDT
    http://www.reuters.com/article/2013/04/25/ukraine-tv-idUSL6N0DA3FX20130425

    Like

    • Wat bedoel je met positief? Dat die journalist oproept tot het vermoorden van 1,5 miljoen mensen in Donetsk? Dat de Nederlandse staat het TV station betaald om dit soort boodschappen uit te zenden? Misschien heb je het verkeerd begrepen?

      Like

  5. Hai Don,

    Wat uitstekend ben jij bezig !
    Het was in allereerste fase van de berichtgeving al zeer dubieus zoals: paspoorten, directe schuldbevinding vanuit de leugenachtige media(NOS,vara ,allemaal incl vpro), geen bloed op de lichamen, vliegtuigbrokstukken die aantoonbaar niet gevallen kunnen zijn, de volgens vele mensen zeer overdreven opgedrongen circus van nationale rouw en 4 dagen lang zwarte auto’s, identiteitsnummer vliegtuig klopt niet, Jeroen Akkermans die daar vrolijk fotootjes staat te schieten en de Marrechaussee niet eens durft een kijkje te gaan nemen. Als eigenaar van het vliegtuig of nabestaande of autoriteit had je toch het eerste vliegtuig naar Kiev moeten nemen direct na vermelding, de eerste seconde die telt zoals op elke politie wagen vermeld staat. Al het bewijs lijkt vanaf seconde 1 nu weggemoffeld, (wat een vreselijk slechte mensen zitten er in de mainmedia, onvoorstelbaar)
    De Aivd loopt op zun tenen dat is duidelijk en het is ingecalculeerd dat er 15% van het volk dit verhaal niet geloofd maar hoe krijgen we de rest mee…………….

    Like

  6. Pingback: Zonder actie wordt het oorlog…Tijd voor opstand | donquijotte·

  7. Dat is niet zo vreemd dat Washington Nederlanders koos om uit de lucht te schieten. Slaafjes stellen niets voor voor de alfa-apen aan de top. Onder meer door die propagandazender te financieren, maar ook door de manier waarop er in praatprogramma’s en in de journaals gecommentarieerd werd, heeft Nederland aangetoond om de beste kansen te bieden voor Washington om dat conflict te laten escaleren. Het blad Trouw heeft overigens een gehaaide oorlogstoker ingehuurd, we zijn dus nog ver van klaar. Inplaats van de verhoopte bescherming door de top van de egoïstische piramide, is Nederland gebruikt. De elite vecht nooit zelf haar veldslagen uit, ze schakelt daar steeds slaafjes voor in. Die rol is de rol die Nederland kreeg toebedeeld.

    Like

  8. meelopen en gebruikt worden door top elite, waaronder enkele er weet van hebben!?
    Klopt dat Elite nooit zelf handen vuil maakt of er voor zorgt dat er geen lijnen te traceren zijn. Wat is de rol van de aivd hierin? of mivd hierin? is dat laatste een rayonkantoor van de NATO of Elite? is NL of enkele machthebbers hier ook de Top Elite?
    Thanks Edith legrand voor je visie
    Wilde nog opmerken dat de aantal mensen die het spelletje beter zien en de vormen nu wel in de gaten hebben. Nederlandje is ook wakker aan t worden

    Like

  9. Pingback: Het betere wereldnieuws | Zonder actie wordt het oorlog…Tijd voor opstand·

  10. WRH maakt melding van het feit dat Hromadske.TV wordt gesponsored door Nederland

    Bogdan Boutkevitch: You need to kill 1.5 million people in Donbass
    By: Ness
    Tags: ASSASSINATIONRUSSIA/UKRAINETORTURE/WAR CRIMES

    It seems that TV station is for the greater part financed by the Dutch government, through the embassy in Kiev.

    Goed speurwerk, Don!

    Like

  11. http://www.rijksoverheid.nl/bestanden/documenten-en-publicaties/kamerstukken/2014/06/20/beantwoording-kamervragen-mensenrechtenrapportage-2013/beantwoording-kamervragen-mensenrechtenrapportage-2013.pdf

    “Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal
    Binnenhof 4
    Den Haag
    Datum 20 juni 2014
    Betreft Uw verzoek inzake beantwoording feitelijke vragen mensenrechtenrapportage 2013.

    Hierbij bied ik u de antwoorden aan op de schriftelijke vragen gesteld door de vaste commissie voor Buitenlandse Zaken inzake de Mensenrechtenrapportage over 2013. Deze vragen werden ingezonden op 4 juni 2014 met kenmerk 32735-107/2014D19571.

    De Minister van Buitenlandse Zaken,
    Frans Timmermans

    pagina 12 van 56

    Vraag 27
    Kan worden toegelicht hoe Hromadske.tv zich opstelt ten opzichte van de in Oekraïne ontstane crisis? Is dit een neutrale opstelling of zijn pleidooien voor meer toenadering tot het westen dominant op het online tv-kanaal?

    Antwoord
    De lancering van het onafhankelijke multimediale internet platform Hromadske TV (via Youtube) door een groep onafhankelijk Oekraïense journalisten is vanaf het begin door de ambassade gesteund. Het platform probeert het publiek zo objectief mogelijk te informeren en de twee kanten in het conflict te belichten. Zo worden regelmatig sprekers die een andere mening hebben, uitgenodigd om bij te dragen aan het publieke debat. Niettemin steunen de initiatiefnemers van Hromadske TV de Europese aspiraties van Oekraïne en daaruit kan worden geconcludeerd dat de pro-westerse visie de boventoon voert.”

    Kyiv Post en Hromadske TV in geldnood
    Geplaatst door Karel Platje op 20:59, OekraineNieuws
    http://nieuwsuitoekraine.blogspot.nl/2014/02/oproep-om-kyiv-post-en-hromadske-tv-te.html‎

    Like

  12. 793,089.00 UAH = 49,550.50 EUR
    ( Timmerfrans is op Sinterklaas avond 2013 van het Kiev plein weggevlucht, is in de haast z’n autosleutels van de SUV toen verloren. Een week later is de SUV geveild met opbrengst van 49000 Euro )

    Like

  13. http://www.examiner.com/article/russian-propaganda-fake-ukrainian-journalist-did-not-call-for-donbass-genocide

    Russian propaganda fake: Ukrainian journalist did not call for Donbass genocide
    In fact, such a statement would be considered extremely offensive – if only it was real. It was re-cut, edited to create a false impression as to what Butkevych actually said. The fact that the video in question was crudely spliced together won’t come as a surprise to anyone who’s been following the barrage of fake news, reported by Russia’s government-funded mainstream media.

    Original video – https://www.youtube.com/watch?v=hCD4RS9LsTI

    Like

    • Dit is een debunkartikel geschreven door
      Julia Davis
      LA Homeland Security Examiner

      Homeland Security Examiner zegt mij al voldoende. Wat krom is kan ook Julia Davis niet rechtbreien. Krijgen jullie er voor betaald om schade te beperken.

      Like

      • wat bedoel je? Is het niet waar? Of simpelweg je versta geen Oekraïens, dus origineel is voor je niet toegankelijk. So, je bent afhankelijk van het voer dat je wordt aangeboden. En dat betekent, dat je geen eigen mening kan vormen. Alleen herhalen wat je voorgeschoteld wordt.

        Like

  14. De Nederlandse staat zit er tot over zijn oren in
    die vermoeden had ik gelijk want zuivere koffie is het niet,links om of recht om Nederlandse regering is wel betrokken direct of indirect
    en heeft met Gas mee te maken omdat Ukraine gas wil verkopen tegen zo hoog mogelijk prijs en wie is pineut dan……. juist wij

    Like

  15. Het gaat niet om gas maar om opbrengsten uit fracking. Meekomende schade voor het leefmilieu is in de Oekraïne niet zo’n punt. Men heeft er iets minder met inspraak en mensenrechten. En daar zit Guy Verhofstad (in Kiev publiek gesupport door Hans van Baalen) tot over zijn oren in. http://925.nl/archief/2015/07/08/vvd-d66-en-guy-verhofstadt-werken-samen-met-moldavische-maffiabankier-om-grexit-te-stoppen-en-ttip-te-pushen-3/
    .
    Uiteraard spelen hierbij ook Amerikaanse geopolitieke belangen een rol. Kennelijk hebben de volksvertegenwoordigers meer met behartigen van Amerikaanse belangen dan met behartigen van belangen van het volk wiens vertegenwoordigers zij worden geacht te zijn.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s