Wanneer gaan we in Nederland eindelijk eens elke maandag de straat op.

slide-15-638

Het is me al heel vaak opgevallen en ook anderen zoals Robin de Ruiter viel het op…. Er is geen dommer volk dan het Nederlandse volk. Gehypnotiseerd en volledig mak zitten we tegenwoordig met de bitterballen op schoot voetbal te kijken. Als het even kan volledig in oranje prullaria verpakt. Ons water is, als we onze overheid mogen geloven (NOT), niet voorzien van fluoride. Het zal dus inderdaad wel alles te maken hebben met de corrupte media.

Verdeel en heers

Verdeel en heers

In andere delen van de wereld komen de mensen die nog wel normaal kunnen nadenken inmiddels overal in opstand tegen het systeem. Zo ook bij onze oosterburen. Elke maandag komen ze daar op voor een herziening van het financiële (FED) systeem en een eerlijke pers. Diezelfde pers die deze mensen nu probeert weg te zetten als Neo-Nazi’s. Die pers is dus onderdeel van het fascistische onderdrukkende politieke systeem waar in Nederland Rutte en Pechtold de mooie voorbeelden van zijn. Een politiek en financieel systeem welke niet langer houdbaar is. Een systeem gebaseerd op schuld, angst en slavernij. Een systeem van “verdeel en heers” en het bewust dom en lethargisch houden van de bevolking.

stop de slavernij

stop de slavernij

Wat mij betreft moet ook Nederland eindelijk in verweer komen. Waarom kunnen wij niet elke maandag in Utrecht, Amsterdam en Den Haag opkomen voor een betere wereld? Opkomen tegen onderdrukking van de 99%. Opkomen voor de bestrijding van de corruptie binnen politiek, justitie, media en de financiële wereld.

Alsjeblieft mensen wordt wakker voor het te laat is. Doe het anders voor je kinderen!!!

De wereld zoals we die nu zien  is verrot. Corrupt tot op het bot. Van politicus en bankier tot aan de hoernalisten van de Telegraaf en Volkskrant. Van NOS tot aan RTL4,5,6,7,8,9.

TIJD OM OP TE STAAN!!

voor initiatieven kunnen mensen contact met mij opnemen.

Let in het volgende filmpje eens op hoe deze nette mensen worden weggezet als neo-nazi’s door de reguliere pers. En vraag je ook eens af waarom men in Duitsland het gevecht met de FED in de V.S. moet aangaan. Ik noemde het al eerder, in de V.S. geven ze gewoon toe dat ze fluoride in het water gooien. Waarschijnlijk zijn na de Nederlanders de Amerikanen wel het domste volk. Zij hebben echter wel nog hun wapens.

16 Reacties op “Wanneer gaan we in Nederland eindelijk eens elke maandag de straat op.

  1. Ik reageer omdat ik ook een Nederlandse nationaliteit bezit. Tegenwoordig is er misschien teveel om op te noemen om de straat voor op te gaan. Maar en het klinkt weer negatief. Je kunt wel verwachten dat als je de straat ergens voor opgaat je al meteen blauw kunt verwachten.Want zo is het gewoon in Nederland. Voorbeelden die ik heb zijn het demonstreren toen de jongen Rishi werd neergeschoten. het geweld. En dan ook wat er laatst op de Dam gebeurde toen mensen alleen maar aan het flyeren waren en er zelfs mensen voor gearresteerd werden.
    Ook het medium internet is goed om kennis te vergaren maar het is ook zo dat er constant meegelezen wordt (data-opslag). En dat is dan mijn reactie. Sorry, positief zal ik niet overkomen maar zo zie ik het helaas.

    Like

    • Je klinkt niet negatief maar realistisch. Heeft protesteren zin? Dat is de grote vraag. Ik denk dat het niet snel iets zal veranderen maar wel een gevoel van solidariteit kan geven bij die mensen die inmiddels inzien dat het zo niet verder kan. Ik merk natuurlijk ook hoe idioot een groot deel van de bevolking bezig is. Als je oranje shirt en pruik maar goed zit. Zelfs bij het inkopen doen van bier en bitterballen.

      Like

  2. De Nederlander in een jaknikker, een lafhartige, schijterige, luie en domme ezel. Sorry ik wilde niet deze edele hardwerkende diersoort beledigen. Laat ik het dan zo zeggen: De gemiddelde Nederlander is een ongeinteresseerde, ongevoelige, angstige, luie maar vooral domme Jaknikkende onranjegekleurde Zombie.
    Kortom een “WAKING DEAD` gehuld in oranje-lompen!

    Like

  3. Nederlandje laat je horeeee

    Oplopende huurverhoging..Stijgende energiekosten..Zorgverzekering die ontmanteld wordt…
    Geen banen, geen toekomstperspectief en ondertussen brokkelen de pensioenfondsen verder af, en over de stijgende armoede kunnen we het ook nog wel even door.
    Ondertussen kijken wij dagelijks gezellig naar werkloze acteurs die elke programma vullen met hun interessante praatjes op tv en kopen wij massaal de telegraaf of zijn we wekelijks geinteresseerd in plofkop Gordon.
    Bewust worden van de huidige omstandigheden/ontwikkelingen in de samenleving? De Nederlander mag eens kritisch zijn op de stand van zaken en op zich zelf. Ja ik kan de reacties hierboven aanhalen maargoed we kunnen ook naar voren kijken en allereerst de corrupte media duidelijke maken dat hun meer en meer op de fabeltjeskrant gaan lijken.

    En ja voor de kinderen een eerlijke jeugdjournaal!

    Like

  4. Komt volgens mij ook door de verschillen die er nog steeds zijn, en ook alleen maar groter worden gemaakt voor de gewone Jan met de pet. Er is nog steeds groot verschil tussen arm en rijk. En de middenklasse is ook te bang (voor hun eigen hachie).
    Sommige Nederlanders hebben het veel te goed, en die vinden het dan wel best.
    Ik vond het weer dramatisch om te zien laatst dat het koninklijk paar wel de moeite neemt om bij de voetballers langs te gaan. Maar als een kind in Nl zijn huis kwijtraakt door dat pa of ma hun baan kwijtraken (door de zelf gecreerde kredietcrisis) en hypotheek niet meer kunnen betalen dan zijn ze daar niet.
    En er zijn genoeg fans van Oranje in dit land die dit niet willen inzien. Als we maar bier,brood en voetbal hebben. Volgens mij een lange weg te gaan wil er iets veranderen.

    Like

    • Elke reis, ook een lange, begint met een eerste stap. Die eerste stap waar we nu helaas nog midden in zitten is bewustwording. Dat gaat langzaam maar de aanhouder wint. Op het moment dat we een kritieke massa bereiken kan het wel eens heel snel gaan. We hebben het vaker gezien in de geschiedenis.

      Like

  5. Nederlandje loopt ver achter met de kritische houding tegenover andere europese landen, Staken en protesteren doen we liever niet, we denken er niet eens aan, want we zijn toch de beste! en/of, hier is alles lekker goed geregeld dus het komt wel los en komt wel op zijn rails.

    We hebben ook te maken met een “stomme boeren houding” en “verwende yuppen/kakker attitude”
    Deze reisje voor nederlandje gaat lang duren … ik heb laatst van ene Ron hier op de site een reactie gelezen die eigenlijk voor alles geldt en zeker past bij dit onderwerp
    Ik kan hem niet exact citeren maar het ging ongeveer zo;
    …Veel vragen stellen …daar houden ze niet van.

    Dit kan je ook zien als kritisch zijn, laten zien dat je oplet en processen in de gaten houdt, dat je verantwoording wilt en zal vragen en opheldering eist. Wat mij betreft de normale rechten van een burger.

    De tijd van de ambtenaar of semi ambtenaar/bankier enzo die denken dat de burgers toch niet opletten en maar doormodderen is voorbij en dat weten zij al, maar ze weten ook dat er weinig opstaan om hun op de fouten te wijzen. En mocht dit gebeuren dan zet de media deze burgers opzij als nietsnutten/oproepkraaiers

    Nederlandje wil ook de halte bereiken dat zij dit ter sprake brengen, dat zij dit met mede burgers/ vakbroeders samen in protest vorm en in stakingen als eenheid hun rechten willen of ophelderingen willen.
    Nederlandje mist oprechte initiatiefnemers, machinisten die het voortouw nemen zonder eigenbelang of eigen koers.

    vragen stellen …veel vragen …ook de media houdt niet van teveel vragen en zeker goede vragen en wijzen op de halve en verdraaide gebeurtenissen in hun fabeltjeskrant en tv.

    Like

  6. Excuus voor de lange tekst.
    Ik wilde het kort houden,maar vind het goed dat dit ook besproken wordt en er over nagedacht wordt.
    maar bij deze bedankt voor de gelegenheid om te reageren.

    Like

  7. Met een handvol mensen op een hoek staan schreeuwen helpt niet !
    Wat wel helpt is tegen de stroom ingaan, ik heb van m’n leven niet gepind, ga sinds 1974 niet met openbaar vervoer ik ga nog liever kruipen, ik mijd alles wat met Shell te maken heeft, ik heb nog nooit een GSM gehad, en zet nergens een handtekening onder! Als iedereen zo doet en iedere vrijwilliger (slaaf) vanaf vandaag stopt belangeloos werk te doen bij instanties waarvan de bestuurder met een ton of 3 per jaar naar huis gaat zal het systeem zich in mijn visie aan moeten passen !

    Het is hoe ik er over denk, denk maar mee !!!

    Like

      • Hoezo niet voor ieder weggelegd, het openbaar vervoer daar gelaten ?!
        Van Shell is niemand afhankelijk, voor zolang het nog duurt kun je nog steeds contant geld bij de kas van de bank innen, ik heb nog nooit de gedachte gehad van had ik nu maar een mobieltje gehad, als je met contant geld betaald zal niemand een handtekening van je eisen want dan ga je met je goeie geld gewoon een deur verder, het koopcontract van m’n huis is bij wijze van uitzondering getekend, de handtekening is echter niet meer dan een heel klein rondje!
        Volgens mij is het voor iedereen weggelegd om te weigeren als slaaf belangeloos vrijwilligerswerk te verrichten ?!
        De banken zijn ons gratis door de strot gedrukt, vroeger kreeg ik aan het einde van de week m’n eigen verdiende geld in een bruin papieren zakkie (meestal gemaakt van uienpapier om me de tranen in de ogen te laten springen bij het bekijken van de inhoud) iedereen werd wijsgemaakt dat het veel beter was om met je eigenste rekeningnummer in de rij te gaan staan om je eigenste verdiende geld via een omweg op te gaan halen.
        Ik kan de trotse gezichten nog voor me halen; ‘kijk eens een bankrekening een map en een of ander gratis prul’.
        Tegenwoordig moet voor die gratis ellende van vroeger nu in de buidel getast gaan worden !
        Wat is er mis en moeilijk om gewoon bij kas je eigen geld op te eisen om het daarna anoniem uit te kunnen geven, regelmatig ben ik bij storingen de winnaar, staan ze met het plastic in de hand en kunnen ze hun boodschappen niet meenemen, ik reken cash af en ga met m’n spullen naar huis!
        Mensen worden bang gemaakt dat contant geld in de zak gevaarlijk is, ik ben geen kleine jongen maar mocht ik ondanks dat toch overvallen worden ben ik kwijt wat er in mun zak zit, heb ik een pin-pas in mun zak en ze zetten een pistool op mun kop voor de code wordt mun hele rekening geplunderd !
        Wanneer gaan mensen weer eens terug naar hoe het vroeger was, als iedereen afstand doet van zun mobiel staat er zo weer op iedere hoek een telefooncel en als iedereen zun pinpas afzweert kun je er gewoon weer een dubbeltje ingooien !
        Iedereen jankt maar doet er zelf aan mee, ik voor zover mogelijk in ieder geval niet!
        Mensen moeten niet opgevoed worden maar teruggevoed en dan is er met non coöperatie volgens mij nix mis, sterker nog we kunnen het huidige systeem ermee ontwrichten !
        Ik word door anderen niet gesnapt maar ik kan nog steeds op mijn manier leven en ik en lever qua levenskwaliteit niets in op mensen die leven op de moderne manier, sterker nog volgens mij leef ik een stuk rustiger ?!

        Heeft donquijotte hier ook een antwoord op ?!

        Like

      • @Gerard Persoonlijk ben ik het helemaal met je eens. Terug naar de soevereine mens. Stoppen mee te doen met het bedrog. Maar niet alle mensen leven alleen. Sommigen hebben een partner die iets anders in het leven staat. Hebben kinderen die bepaalde dingen niet kunnen begrijpen. Ik vul in mijn leven ook zoveel mogelijk non conformistisch in. Idd contant afrekenen bij de winkel en niet stemmen voor mijn slavendrijver idd. Geen OV kaart op naam. Ach noem maar wat op. Het zou eenvoudigere worden indien de groep groter wordt en substantieel wordt. Dan zijn partners en kinderen misschien ook eenvoudiger te overtuigen.

        Like

  8. Zaterdag 9-8-2014 is er een protest met een looptocht tegen de Genocide van ISIS die momenteel plaatsvind tegen verschillende groepen minderheden in syrie en irak

    De koerden/Yazidis en nog aantal groepen en initiatiefnemers zullen morgen starten met een protestmars richting Malieveld in Den Haag

    In verschillende europese steden zal er tegen de ISIS en hun schaduwsupporters geprotesteerd worden op een vredig manier met toespraken en waarschijnlijk petities.

    Op facebook kan men vast de start tijd of de bijeenkomst op malieveld vinden.

    Ja Nederlandje laaaat je hore…

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

