Marianne Vaatstra- Een Dutroux affaire in Friesland

Door het recent uitgegeven boek van Wim Dankbaar over de moord en verkrachting van Marianne Vaatstra lopen de discussies op het internet weer op. In het boek van Dankbaar moet de schuld per se komen te liggen bij asielzoeker Ali. Alle aandacht wordt bewust afgehouden van andere scenario’s en het overlijden van de Duitser Ludger Dill mag niet in twijfel worden getrokken. De eerste vraag die er dan rijst bij mij is waarom.

download (1)

Wat was er nu makkelijker geweest die asielzoeker direkt als dader aan te wijzen. Een betere scape-goat was er immers niet. Maar nee, in de ogen van Wim Dankbaar heeft politie, justitie en verder de gehele overheid en pers alles onder de pet gehouden om 1 arme asielzoeker uit de wind te houden en uiteindelijk een onschuldige boer te kunnen veroordelen. Ik ben wel gek maar niet zo gek.

In de zaak vallen een aantal zaken op zoals daar het landhuis “Foagelsangstaete”is waar Marianne Vaatstra op steenworpafstand vandaan gevonden is. Een groot landhuis in het bezit van oude Friese oranje gezinde landadel. Een landhuis met een hele grote tuin en een eigen theater. Een landhuis ook dat kort na de moord voor miljoenen werd gerenoveerd met behulp van geldelijke bijdragen via de stichting “Je maintiendrai”. Klinkt koninklijk!

Tevens valt mij op dat een verdachte Duitser, Ludger Dill, die als men de verhalen in de pers van voor de moord mag geloven, de camping waar later het AZC op gevestigd werd wilde kopen voor 1,5 miljoen gulden. Deze klaarblijkelijke miljonair  zou slapen in een één of andere Pipowagen bij het landbouwmuseum. Hij zou tevens de fiets van de beheerder Kloppenburg regelmatig gebruiken. Ook zou hij een, niet goedkope, Mercedes stationwagen bezitten. Een vreemde combinatie die me doet denken aan Dutroux en zijn 6 woningen verdiend met het ronselen van kinderen voor kinderprostitutie op elitaire adelijke feestjes. Zie de X-dossiers. Misschien sliep hij wel helemaal niet in die Pipowagen maar op de “Foagelsangstaete”.

Deze Dill kwam ook al in het vizier in verband met de moord op een zestal Groningse prostitués waarbij hij met één van hen gesignaleerd zou zijn op het AZG (achteringang).

Deze Ludger Dill fungeerde volgens mij als een soort Dutroux bij het verwerven van slachtoffer(tje)s voor sexfeestjes van hogergeplaatsten (auto met diplomatenkenteken!). Wolfgang Hebben kun je vergelijken met Weinstein in de Dutroux affaire. Wie de rol van Nihoul vervulde is me niet duidelijk. Misschien is daar de getuigenis van “de supergetuige” van belang.

Ludger Dill wist dus het één en ander. Dit was de reden dat hij uit het zicht moest verdwijnen. Een geënsceneerde dood kwam hier later wel heel goed uit. Daarom bracht de inmiddels niet meer te vertrouwen politie dit later in 2010 naar buiten. Een beetje vreemd tijdstip om dit pas 11 jaar na de moord te doen.

Om nu deze hele affaire af te dekken is Wim Dankbaar ingeschakeld net als Marcel Vervloesem in de Belgische Dutroux zaak. Dill moest dood gerechercheerd en geschreven worden en dat kon niet vaak genoeg gememoreerd worden. Ook Boudineke Berkenbosch wist niet hoe vaak ze Ludger Dill voor dood moest verklaren in haar artikelen. Alle aandacht moest afgeleid worden van de hooggeplaatste clientèle. Een doodlopend spoor naar Ludger Dill werd aangelegd.

liar

Als dit soort hooggeplaatste figuren in het nauw komen wordt niets geschuwd om ze een hand boven het hoofd te houden. Mensen worden omgekocht inclusief advocaten, rechters en pers. Zo ook de gecontroleerde alternatieve media. Bewijsmiddelen verdwijnen. Een situatie die de meeste mensen nog wel kennen uit de Dutroux affaire met haar minimaal 27 dode getuigen. Aan geld is bij dit soort mensen nimmer gebrek. Aan andere pressiemiddelen ook niet.

Nadat ik een opmerking plaatste over Ludger Dill op het blog van Wim Dankbaar dat onmiddellijk werd verwijderd, gingen bij mij hernieuwd de alarmbellen af. Ludger Dill mocht niet meer besproken worden dus. Wim Dankbaar ging onmiddellijk over tot het op de man spelen en bracht mijn, bij hem bekende, persoonlijke gegevens naar buiten. Voor mij een teken dat ik doel getroffen had. Ik zal om hetgeen ik hierboven over Ludger Dill geschreven heb nogmaals ter plaatse in Cloppenburg (De) onderzoek doen.

Het boek van Dankbaar en Mauritz  ken ik inmiddels maar laat mij zitten met tal van vragen. Ook het niet doorzetten van zijn aangiftes en het uitblijven van een vervolg op zijn juridische perikelen met Sletering en Jarno zetten mij aan het twijfelen over de goede intenties van Dankbaar.

Micha Kat = Alex Jones kloon

Micha Kat = Alex Jones kloon

Volgens mij is Wim Dankbaar niets anders als een perceptiemanager voor zijn rijke broodheren met wat vreemde seksuele hobby’s!

Advertenties

100 Reacties op “Marianne Vaatstra- Een Dutroux affaire in Friesland

  1. http://deep-brown-ambert.webnode.nl/onderaardse-gangen/

    Zie het grote plaatje. Kijk naar de geschiedenis. Kijk & Vergelijk: zie b.v. Dutroux, New Jersey, Zandvoort, Ronde Huis, Rolodex etc om maar wat te noemen.

    Met Fogelsanghstaete is veel meer aan de hand.

    Denk je dat -stel dat de hypothese van een rituele moord met bezoek en publiek waar is- de elite(quod non) in een nauwe, tochtige, nogal in het zicht staande caravan of nog erger een of ander Pipo-wagen gaat zitten???
    Nee daar moet zeker een kopje koffie danwel een glas champagne bij, ‘bruut’ dat wel!

    N.B. Onderaardse gangen zijn ook makkelijker schoon te maken en liggen ook niet zo in het zicht.
    Ik denk zelf aan een mooie gerestaureerde catacombe met een mooi (edoch gruwelijk) theater zaaltje…

    Like

  2. Het valt mij inderdaad wel op dat Wim Dankbaar- net als KLOL – de Groningse straatprostituees totaal buiten de discussie heeft gehouden. De zaak van Marianne Vaatstra en de zaak van enkele van deze Groningse prostituees zijn m.i. volledig verweven.
    Ludger Dill is in mijn ogen de bedenker, initiator en opdrachtgever van de gruwelijke verkrachting en moord op Marianne.
    Ali had dit never nooit gedaan zonder die twee Duitse assholes die dood en verderf in Friesland hebben gezaaid..

    Like

    • @de haas. Dill zeker betrokken, is met die straatprostituee uit Groningen zelfs gesignaleerd, echter NIET de opdrachtgever.
      Als je alle puzzelstukjes naast elkaar legt dan is een rituele moord en betrookenheid Dill zeker geen speculatie maar een onderzoeksitem. (Is nooit door politie en Justitie gebeurd). Opdrachtgever? Nee beschikte alleen over een armzalige caravan(van ‘collega’ Hebben) en een treurige PIPO wagen op het terrein praktisch van FogelsanghStaete.

      Join the dots!

      Like

  3. Dankbaar houdt zich aan de feiten en bewijzen, de verwevenheid met Groningse straatprosituees is een speculatie, jij komt zelf namelijk ook niet verder dan dat!

    Like

      • Ergens anders schrijft Nemesis dat Dankbaar een rotkop zou hebben. Misschien heeft Nemesis zelf wel een rotkop? Vanwege de sneue, inhoudsloze reacties van Nemesis laat ik deze site verder voor gezien.

        Like

      • Ik hou het voorlopig ook even voor gezien totdat de complotgemoederen weer wat tot bedaring zijn gekomen.. Sterkte jongens, ga wat meer wandelen of fietsen de komende dagen.
        De Nederlandse en zeker de Drentse natuur is zo mooi.

        Like

        • Je hebt gelijk! Een lange wandeling en genieten van de natuur is zoveel beter dan de hele dag achter zo’n scherm hangen. Bij Wedde richting Duitse grens kun je fijn wandelen. Rund um hausen ook wel 😉
          Ik zit voor mijn werk vandaag nog wel een tijdje achter dat vierkante scherm. Dat ze nog geen rond scherm hebben uitgevonden. Idee!!!!

          Like

  4. Je kunt je ook te verkrampt of vanuit een agenda je alleen aan de zogenaamd voorhanden feiten, bewijzen en getuigenissen vasthouden.
    Dill is door getuigen samen met Jolanda Meijer op het AZC Kollum (chalet/caravan), bij het Landbouwmuseum in Veenklooster en bij het Academisch Ziekenhuis Groningen gezien. Dill heeft Jan Kloppenburg verteld dat hij vijf moorden gepleegd heeft.
    Dit zijn ook natuurlijk feiten die je moet noemen maar die blijkbaar niet passen in de opzet van het boek van D & M.
    Dill is de centrale spil bij de verkrachtingsmoord op Marianne dat valt gewoon niet te ontkennen. Het is dan erg gemakkelijk van Dankbaar te komen met het verhaal dat Dill niet meer aanspreekbaar was vanwege vergevorderde longkanker. Hij kon toch zeker ook zaken op papier laten zetten, maar daar had Dankbaar blijkbaar de tegenwoordigheid van geest niet voor. Als je voor de waarheid gaat dan maakt Dankbaar zich er met Dill veel te gemakkelijk van af. Even terzijde gelaten of Dill inderdaad inmiddels gestorven is.
    Ik zou nog kunnen leven met de opzet die het boek nu blijkbaar heeft gekregen als er nu echt ingezet zou gaan worden op een doorbraak van de zaak in de mainstream media, bij justitie en politie of in de politiek. Maar daar valt alleen een heel groot stilzwijgen over het boek waar te nemen ondanks de beloofde nieuwe ontwikkelingen van de kant van de schrijvers.

    Like

    • Ik denk dat EenVandaag in feite de zaak Vaatstra in maart 2010 heeft opengebroken. Kat en Dankbaar – in die volgorde – zijn vervolgens heel slim op die bandwagon gesprongen omdat zij een kans zagen met het oplossen van de zaak Vaatstra ook het bredere falen van justitie in de zaak Demmink en de Deventer moordzaak bloot te leggen.

      Like

  5. Het boek zich concentreert op de misstanden van de rechterlijke macht icm. de moord op Marianne Vaatstra en niet op Dill, anders had het boek wel geheten: “Het verrote leven van Ludger Dill”.

    Like

    • Dat heb ik begrepen.
      Maar geef daar dan ook de benodigde follow up aan. Het lijkt te ontbreken aan adequate vervolgacties. Men verwacht te veel van Dankbaar en Mauritz op dat vlak. Zij hebben hun ei gelegd en vinden het misschien wel goed zo.
      Ik bemerk weinig openheid en daadkracht in het followup traject bij de beide heren.

      Like

  6. We weten niet waar ze mee bezig zijn achter de schermen. En ik kan me voorstellen dat ze na maandenlange stress en hectiek, wat zo’n boek met zich meebrengt, even wilt bijkomen om daarna weer volop tot acties over te gaan.

    Like

  7. Bram, maak je geen zorgen, ik weet slechts dat je Bram heet en in Emmen woont. En verder zal ik geen tijd en energie steken in het rechercheren naar je identiteit. Te veel eer. Sinds jij smaad en laster pleegt op Boudine en haar op neurotische wijze stalkt, hetgeen nog laffer is op anonieme basis, voel ik mij niet gehouden om jouw anonimiteit te beschermen. Sterker, van mij mag de politie je werkelijke naam hebben, zodat ze Boudine’s aangifte kunnen vervolgen. Ikzelf moet alleen maar hartelijk lachen om je onzin. Wil hem alleen niet op mijn eigen webstek zien. Hoe krijg je het bedacht?

    Like

    • @wdankbaar Ik maak me al heel lang nergens zorgen meer over. Jouw reactie over smaad en laster jegens Boudine Berkenbosch slaat helemaal nergens op. Ik heb uitsluitend quotes van haar gekopieerd en daar mijn visie op gegeven. Alles na te lezen op dit blog. Dat Boudineke een fijnbesnaard persoon zou zijn spreek ik tegen. Het is een BITCH. Ze zou als rolmodel voor de Babylonische hoer kunnen dienen.

      Like

        • Inderdaad Page dat klopt. Dat komt omdat ik nog wel gewoon een baan (ZZP en klanten) heb en soms controversiele dingen schrijf. Ik heb Wim Dankbaar dat door de telefoon uitgelegd en hij had begrip. Hij voelt zich nu zo aangetast in zijn eer dat hij meent mij te moeten aanpakken door alles op het net te smijten. Dat dit voor mij en mijn naasten ernstige financiele consequenties kan hebben maakt hem niet meer uit. Ik vind dit zeer verwerpelijk temeer ik het hem uitgelegd heb. Boudine Berkenbosch ging zover dat ze mij blog wilde laten verwijderen door WordPress en aangifte deed bij de politie omdat ik negatief over haar schreef. Nou Page ze kunnen van mij de pot op. Ik laat me niet intimideren. Het maakt alleen maar duidelijk dat ik gelijk heb in mijn kritische opstelling. Ik zal nooit zwichten voor bedreiging en chantage!!!

          Like

        • Daar komt bij @Page dat ik ook wel zaken weet die het leven van Dankbaar helemaal op zijn kop zouden zetten. Ik zal me echter nooit tot dit soort zaken verlagen. Er worden namelijk ook altijd anderen slachtoffer van. Mensen die er helemaal buitenstaan. Zelfde geldt voor Boudineke. Ik hou het er dus ook bij dat deze acties van Wim Dankbaar en Boudine Berkenbosch meer over hen vertellen dan over mij.

          Like

      • don , ja ik denk ook dat ze maar een deel van het verhaal vertellen zie ook de reactie van Mauritz op klok

        J. Hans Mauritz  zegt:
        Micha,
        Dit is allemaal heel erg contraproductief. Het gaat er nu om de inhoud van het boek op de landelijke TV te krijgen. Welnu, als de mensen met wie ik nu bezig ben – en ik ben nu dichtbij omdat ik sinds afgelopen woensdag nieuw explosief materiaal heb – deze draad lezen dan lachen ze me vierkant uit. Het motief is op dit moment sowieso niet belangrijk gezien het voornoemde doel terwijl het motief duidelijk is gegeven in het boek. Voor jouw stellingen b.b.t. het motief hebben wij geen bewijs gevonden, voor de motieven als genoemd in het boek kruiwagens vol. Kijk, Mies, ‘Piet’heeft me veel meer verteld dan in de kluisverklaring staat. Maar jij zult het me toch niet euvel duiden dat ik tegen verbeurte van een dwangsom van een ton wil aanlopen als gevolg van het schenden van een door mij getekende geheimhoudingsverklaring? Het motief bestaat uit een cocktail van min of meer toevallige gebeurtenissen. Zo simpel kan het soms zijn. De Duitsers hebben er hun voordeel mee gedaan: met de duizenden euro’s opbrengende snuffmovie. Wat je Wim verwijt, dat hij jouw bespreking van de compilatie tijdens de boekpresentatie bewust heeft weggelaten uit de film van de presentatie zoals deze er voorlopig is, is onwaar. Ik heb je dat al 4 keer verteld en met bewijzen onderbouwd. Laat jouw motief even rusten in het belang van een hoger doel: gezamenlijk deze doofpot openbreken. Jij kunt daarbij en belangrijke rol spelen gezien het hoge aantal bezoekers van jouw site.

        Wel ben ik van mening dat het goed is dat het boek er is als het jasper uit de cel kan halen.en ze mogen er ook wel wat aan verdienen er zit denk ik veel werk in en niemand kan van de lucht leven. Ik denk niet dat ze er rijk van zullen worden.

        Ik hoop wel dat ze gauw met een flollow up gaan komen met de rest vd info. want het is een lul verhaal om te denken dat marianne vermoord is om wat schuld mbt wiet en hasj van pubers / jong volwassenen.

        @ dankbaar en mauritz wat jullie op de man spelen is laag bij de grond vooral om dat op jullie als bij boudine cencuur wordt toegepast. Je kan veel van don zeggen maar hij is en dat opzicht een stuk opener!!!!

        Like

        • @rc Ik ben het helemaal met je eens, ik ben ook blij met het boek. Ik hoop alleen niet dat het hier ophoudt. Ook ik begrijp dat de zaak opengebroken moet gaan worden maar ben bang dat dat ijdele hoop is. Ik hoop er het beste van met het oog op rechtvaardigheid. Misschien dat alternatieve scenario’s later aan bod komen als de zaak open breekt want ik geloof ook een hoop zaken uit het boek niet.

          Like

      • Mijn persoon is door Bou neergezet als trol en de sanctie daarop is ban. -niet dat zij dit kan onderbouwen-
        Bou is echt SP,, waarbij ik vind dat zij een rol speelt vergelijkbaar baar met die van een VVd er,, ik eigen toe omdat ik het recht heb toe te eigenen.

        Like

  8. Dankbaar en Mauritz(als dat jullie echte namen zijn?) gaan we op de man spelen? En moeten jullie zo nodig jullie flut-boekkie verkopen?
    Bah jullie zijn gewoon omgekocht en in het kamp van de waarheidverhullers! De geschiedenis zal over jullie oordelen en bedenk bij iedere boterham die jullie eet en glas champagne die jullui drinkt dat daar het (gemartelde) bloed van Marianne aankleeft.

    O ja en kom eens met echte ware feiten in plaats van dit soort bedreigingen…

    Bah

    Like

  9. De asielzoekers zijn een afleidingsmanoevre ingelast door de werkelijke daders. Een bekende tactiek. In het gunstigste geval zijn ze erbij betrokken.
    De link met Ludger Dill is overduidelijk!!!
    Diverse getuigen hebben hem de avond van 30e april 1999 gezien.
    Geke was zelfs getuige van de feitelijke ontvoering van Marianne en heef Dill ook herkent als zodanig.

    Dat mag Wim (on)Dankbaar eens uitrechercheren maar dat kan ie niet en dat mag ie van zijn opdrachtgevers ook niet. 😉 😉

    Like

    • Het is heel simpel @Nemesis. Alleen al door de reacties hier geven Mauritz en Wim Dankbaar aan dat mijn kritiek terecht is. Door nu op de man te spelen geven ze ook hun echte karakter bloot. Ik heb er geen problemen mee maar dat Kabbalistische clubje heeft duidelijk problemen met mij. Over de hele wereld worden ze ontmaskerd momenteel. Ze gaan allemaal Karen Hudes achterna. Het zijn allemaal desinformatie agenten voor een club met heel veel geld.

      Like

      • @Don En altijd wordt er geld of probeert men geld te verdienen over de ruggen van anderen/
        .
        Dat zie je bijna overal, boekjes die uitkomen die dienen om een zaak een andere kant uit te sturen of zoals bij 911 en SandyHook shooting als zogenaamd slachtoffer een site te openen en geld op te halen middels donaties en allerlei Huil-VerHahahalen. Sorry ga er gewoon van stotteren 🙂 🙂
        O ja, het salaris(lees: bloedgeld) van TROL is ook niet om naar huis te schrijven…

        Like

      • Het valt me op dat jullie – net als Herman van Dijk (herman; saluut) – meer en meer de kant van KLOL opschuiven.
        Voor de duidelijkheid: ik ben het alleen met jullie eens over de veel grotere rol van Dill in de zaak Vaatstra maar in deze zaak speelt de elite pas NA de verkrachtingsmoord een rol als afnemers van van de snuffmovie en als doofpotters van de zaak Vaatstra.
        Sorry, helaas voor jullie..

        Like

  10. O ja, en ook bij mij staat Boudine allang op mijn trollen lijstje.
    Grappig toch, dat al mijn recente reacties i.z. Dill c.s. daar zijn weggemodereerd!

    Dit NB zei zij namelijk in 2013 zelf eens, zie volgende discussie onderstaand(nu weggemodereerd ja komt haar en Dankbaar/Mauritz niet uit he)

    Micha Kat heeft gelijk.
    En vergeet niet dat Friso zonodig een ski-ongeluk moest krijgen / cq kreeg!
    Deze moord is zo puur Satanisch. Een lustmoord van een asylzoeker op deze manier is gewoon onwaarschijnlijk.
    Waar we ook voor moeten oppassen is het “Tunneldenken”. Als je je focust op Hebben de asylzoekers en een zgn snuff movie dan ga je alle feiten en denken in die richting draaien. Bekende fout.

    Een snuff movie alleen door asylzoekers i.s.m. Hebben verklaart de enorme DOOFPOT inspanningen 14 jaar lang niet. En wel TOTAAL niet!.

    Boudine ben je van je geloof afgevallen?
    Dit zei je een jaar geleden:
    mr. drs. Bou: 16 april, 2013 op 14:12
    Dank je wel, van Tours.
    De Fogelsanghloane leidt naar de Fogelsangh State. De focus lag steeds op de caravan op het AZC als plaats delict. Uiteraard heeft die caravan er van alles mee te maken, ook ik ben er in gestonken! Maar dat deze lustmoord plaats vond in een armzalige caravan, dat geloof ik niet langer!
    Hoe groter het theater, des te groter het belang!
    Nemesis:
    Reacties worden gemodereerd.

    Like

  11. Op: http://www.klokkenluideronline.is/2014/06/zaak-vaatstra-het-motief-is-taboe-verklaard/ volgende strofe, lees en huiver hoe Micha toch eens een keer dicht bij de kern(onbedoeld?) komt:

    …om de cruciale vraag wordt heen gedraaid: waarom werd Marianne vermoord? Wim riep uit de losse pols in een comment iets over de schulden van Mariannes vriendje Spencer bij Ali omdat hij zijn jointjes niet zou hebben betaald. Volgens die redenering zou Marianne zijn vermoord omdat Ali wraak wilde nemen op Spencer. Kunnen we dit als motief serieus nemen? Als Ali zich al op Marianne zou hebben willen wreken vanwege Spencer, zou hij haar dan PRIMO vermoorden en niet gewoon een dreun verkopen en SECUNDO -als hij haar al zou hebben vermoord om die reden- zou hij haar dan hebben vermoord op de wijze zoals Marianne aan haar einde is gekomen? De vragen stellen is de vragen beantwoorden. Maar dat Wim uberhaupt met zo’n kul-verhaal durft te komen bevestigt eens te meer mijn stelling dat er niet serieus over het motief mag worden gesproken. Wij weten het motief. Lees er hier alles over. …

    Like

  12. @de Haas cit
    “…deze zaak speelt de elite pas NA de verkrachtingsmoord een rol als afnemers van van de snuffmovie en als doofpotters van de zaak Vaatstra.
    Sorry, helaas voor jullie..”

    Nou dan heeft de elite (zelf niet schuldig aan de moord) wel veel over om deze makers van deze krankzinnige movies te beschermen!
    War is schuldig? Als je de moord feitelijk pleegt of als je daar opdracht toe geeft? En als je er alleen maar naar kijkt in het echt(Theater Fogelsangh?) danwel een anoniem gekochte movie (via Internet eventueel)?

    Nee Haas het zit heel anders in elkaar dan je denkt, dan wij zelfs denken, maar we zijn warm, want de reactie -bepaald niet lauw- liegen er niet om!!!
    Hoezo Mauritz/Dankbaar c.s. door de mand gevallen?

    Like

  13. en @haas hoe weet je dat de “elite” (ik noem ze altijd de parasieten, dat rijmt haha 😉 ) deze snuff-movie van Marianne Vaatstra heeft afgenomen?
    Hoe weet jij ueberhaupt dat er een snuff-movie is gemaakt?

    Like

  14. Bij het stoffelijk overschot was toch ook geen bloed gevonden?

    En volgens het politierapport waren er toch ook een hoop snij wonden?

    Binnen bepaalde Joodse elitaire kringen schijnt dat er wel eens kindoffer werd gebracht, misschien dat in Nederland dergelijke elitaire rituelen ook worden uitgevoerd?

    De Oranjes zijn nogal close met bepaalde joodse elites.

    http://en.metapedia.org/wiki/Jewish_ritual_murder

    Like

  15. Join the dots!
    ===========

    Als het boek eenzijdig de focus legt op de asylzoekers en geen andere zaken onderzoekt zoals een evt. releatie met Fogelsanghstaete en de rituele moord dan is het duidelijk wat het is: een kul-boek. een flut-boek, een propaganda pamflet en misschien wel bedoeld om de zaak van de WERKELIJKE Daders af te leiden.

    Tijd om een nieuw boek te schrijven over de zaak Vaatstra, kijken of ze (=zullie=de censuur bij de MSM dus ook uitgevers) dat durven uit te geven. Wat dacht u?

    Like

  16. MEvr? Boudine heeft inmiddels AL mijn reacties op de zaak Vaatstra op 1 na weggehaald. HA HA HA.
    Toont wie zij werkelijk is dus!

    Like

    • Trol en leugenaar Nemesis: http://www.boublog.nl/2013/04/21/de-waarheid-en-de-vaatstra-zaak/
      Al je reacties staan er nog.
      Het is wel duidelijk dat je maar 1 riedel hebt: de Fogelsanghstate en ontbrekende feiten, getuigenissen en bewijzen tellen niet.
      In het dorp Veenklooster wordt alles bekend. Als daar elite[personen zouden hebben gezeten dan zouden we we dat al in 1999 hebben geweten. Jij bent er vast nooit geweest en zit maar achter je pc al je bs te verspreiden..

      Ben je autistisch of zo..?
      (PS Ik reageer vanaf nu alleen nog op deze trol)

      Like

      • Iedere keer dat N het woord “Fogelsanghstate” laat vallen is het weer kassa bij hem. Andere beschuldigen en zelf cashen..

        Like

      • Op de Recht is krom website van Dankbaar worden de mensen nu zoet gehouden met trollen zodat ze een beetje bezig blijven want er zal niks constructiefs meer volgen van de kant van Dankbaar en Mauritz dat lijkt me wel duidelijk.
        Even de zaak nog rekken, de WK en de vakantietijd begint heel snel en klaar zijn Dankbaar en Mauritz.
        Laat de boekverkopen maar lekker doorgaan intussen..zullen ze denken. Kassa!

        Like

      • Voor een beter begrip van N. van de feiten in de Vaatstra zaak..:

        De geurhonden liepen naar het noorden en vooral massaal naar het oosten (het zwembad Paradyske en het daarachter gelegen AZC), tot zij werden tegengehouden!

        Een getuige heeft gemeld dat hij omstreeks het middaguur (na de vondst van Marianne) burgemeester Visser in een zekere haast uit een woning zag komen en zijn mobiele telefoon zag pakken met de woorden: “Iedereen weg van dat terrein. Niemand komt op dat AZC“. Door een lid van de Rotary Dokkum (dhr. E.) is in 1999 tegenover de ouders van Marianne bevestigd dat burgemeester Visser daar met een zekere trots vertelde dat hij direct na de moord “een aantal asielzoekers zou hebben laten overplaatsen“.

        Een getuige meldde enkele dagen na de moord dat er een opvallend remspoor zichtbaar was op de Keningswei, ter hoogte van de vindplaats van het lichaam. Na een aanvankelijke ontkenning door de politie bleek hem wéér enkele dagen later dat dit remspoor van een nieuwe laag asfalt was voorzien..! Is dit bewust gedaan om sporen uit te wissen????
        Daarnaast verklaarde hij, samen met een aantal gezinsleden, dat hij rond het tijdstip van de moord tot driemaal toe een oud model BMW had gezien op de Keningswei en op de Lauwersmeerweg. Met deze verklaring is nooit iets gedaan.

        In de week na de moord stond er in een plaatselijk dagblad dat er sprake was van de vondst van een bebloed trainingsjack aan de zijkant van zwembad het Paradyske, enkele honderden meters ten oosten van de vindplaats van het lichaam. Politiewoordvoerder Rambonnet ontkende dit echter direct met grote stelligheid en verwees de pers naar een ‘misverstand’ over een gevonden trui in een container in het AZC Burgum.

        Bouke van der Woude, ex-politieman, heeft dit in 1999 nog eens besproken met de ‘vermeende’ vinder van dat jack, Andries Visser. Andries was de toenmalige (nu helaas overleden) badmeester van zwembad het Paradyske. Hij was op de hoge duikplank geklommen toen hij merkte dat er iets gebeurd was. Hij heeft de geurhonden op zich af zien komen, richting het zwembad (en het AZC) en even later zien wegtrekken door hun begeleiders. Nieuwsgierig geworden, is Andries op een later tijdstip die dag gaan zoeken naar het spoor waar die honden naar zochten. Hij vond een bebloed trainingsjack aan de oostkant van het zwembad. Dit jack heeft hij die dag of de volgende dag persoonlijk afgeleverd bij politiebureau Buitenpost, waarna het spoorloos is verdwenen! Hij heeft ook meermalen naar de stand van het onderzoek gevraagd, zonder resultaat.

        Navraag bij de weduwe van Andries Visser leverde op dat dit verhaal volledig door haar werd onderschreven: “Andries heeft diverse keren contact gezocht met Buitenpost wat dat onderzoek had opgeleverd, maar hij heeft nooit een antwoord gehad.“ Ook heeft Andries Visser al in 1999 herhaalde malen zijn verhaal gedaan tegenover een plaatselijke journalist! Niet alleen wordt door die journalist bevestigd dat Andries inderdaad een bebloed trainingsjack had gevonden en daar nooit een antwoord op had gekregen, maar OOK dat Andries later bezoek heeft gehad van de burgemeester van Kollumerland en een topman van justitie, met de mededeling dat hij moest stoppen met dat verhaal over dat jack “omdat hem het leven anders heel erg zuur zou worden gemaakt….”.

        Lieve mensen,dit was een serieuze bedreiging van burgermeester Visser waarmee die burgermeester accuut uit z’n ambt gezet kon worden

        ALS het gevonden, bebloede trainingsjack van Andries Visser als enige – en per abuis – niet zou zijn ‘ingeboekt’ door de politie in Buitenpost, kan men dat nog afdoen als een ongelukkig incident. Maar uit talloze verdwenen verklaringen van diverse getuigen en uit de verzwegen technische bevindingen ontstaat een ander beeld: Deze gruwelijke lustmoord mag niet worden opgelost!

        Hiermee toon ik aan dat het politie apparaat corrupt en chantabel is geweest omdat gevoelige informatie die kan leiden tot de oplossing van de moord op Marianne Vaatstra niet vast gelegd mocht worden.

        http://www.martinvrijland.nl/2013/11/06/het-dagboek-van-maaike-terpstra/#comment-13308

        Like

      • “de haas Al mijn reacties van de laatste 3 Vaatstra artikelen anno 2014 van Boudine zijn weggehaald op die ene na waarin ik zeg Bou ben je van je geloof gevallen…. kijk maar na!!!
        Waar jij het over hebt zijn mijn reacties anno 2013.

        Kortom Wie is hier de Troll? Wil de echte Troll dan nu opstaan …

        Like

    • @John Dank.
      Ook op Internet zijn inmiddels de hulpjes van onze geweldige eerbare Rechterlijke Macht ookwel verraders en verkrachters van de waarheid (in de oorlog landverraders en in vredestijd OSB-ers of wel oranjestrontvlieg brigade genoemd) doorgedrongen.
      Bah, Desinformanten

      Like

  17. de Haas Kan ellenlange posts plaatsen feit 1 is dat de politie ism het OM al direct de nodige remsporen annex desinfo sporen heeft uitgezet.
    2. Wie was erbij getuigen verklaringen en 3. geurhonden verklaringen net zo vals zijn als de geurhonden die Anass Aouregh niet konden vinden in Wassenaar Duinrell alsmede een politiehelicopter met infraroodcamera, terwijl de volgende dag Anass nog geen 100 m verderop lag zogenaamd zelfmoord gepleegd door zich met zijn shawl aan een boomtak opte hangen die lager dan zn hoofd en al afbrak als je hem vastpakte…..Wie is hier nou gek…

    de Haas ik zou zeggen doe je best met het uitzetten van je valse sporen en gedachtegangen waarbij je probeert de goegemeente de verkeerde kant op te krijgen, succes mienh jongh
    p.s. en wat schuift het nou zo per uur?

    Like

    • Kom eens met feiten over Fogelsanghstate. Die zijn er gewoon niet.. Het zit bij jouw niet lekker tussen de oren dat is mij wel duidelijk. Behalve de schrijver van deze blog neemt niemand jouw serieus. Jammer dat Don blijft volharden in die monomane onzin van jou.
      Er is maar een link met de familie Van der Zwaag?Lichtpunt en dat is Dill. Dat Dankbaar en justitie hem dood willen hebben zegt mij meer dan genoeg,
      Jouw reacties lees ik van nu af aan niet eens meer.

      Like

      • Deze (eerste) reactie van Feitje bij het hierboven aangehaalde Boublog artikel geeft ook precies aan waarom de Fogelsanghstate totaal out of the question is.
        Wat Boudine bezielde om in dat artikel op de Fogelsanghstate-toer te gaan heb ik ook nooit begrepen overigens..:

        Ten eerste, als Marianne vermoord zou zijn tijdens zo’n besloten feest (slechts voor genodigden, voor de elite en goed georganiseerd en geheimhouding verzekerd) op Fogelsangh State dan was ze nooit terug gevonden in dat weiland, m.a.w. dan was nooit meer terug gevonden. Daarnaast zouden er geen asielzoekers met deze rituele moord te maken kunnen hebben, daar enkel leden van de loge toegang hebben gehad tot dit “evenement”.

        De subsidie voor een verbouwing binnen de Fogelsanghstate is ook een veel genoemde reden waarom de State als mogelijke moordplek van Marianne werd genoemd. De reden van de verbouwing is nooit duidelijk onderzocht of concreet verduidelijkt door de aanhangers van het Fogelsanghstate-scenario en daarom ook niet als een serieus feit binnen de Vaatstrazaak te beschouwen.
        Het Fogelsanghstate-scenario hangt sowieso van onbewezen aannames en speculaties aan elkaar.

        Like

      • Dat onderzoek zou je moeten beginnen met een onderzoek naar de familie van Harinxma thoe Slooten, eigena(a)r(esse). Dan vind je al gauw verbanden met de Nazi’s, het koningshuis, de Benelux en duistere zaken in Brussel. Ook de naam van Baron Engelsman kom je dan tegen en die naam komt voor bij occulte clubs in Brussel.. Die van der Zwaag hoort niet bij de Fogelsangstaete. Van der Zwaag is afleiding denk ik.

        Like

      • Gaat dat onderzoek nu pas beginnen? Dat had je al lang kunnen uitzoeken?
        De gedeeltelijke asielzoekerskant van de zaak Vaatstra valt hoe dan ook niet weg te vlakken.. Die adelijke familie heeft geen asielzoekers nodig om een rituele moord te plegen..

        Like

        • Dat heb ik ook al lang uitgezocht. Ik was destijds ook degene die met die verbouwing op de proppen kwam. Er zijn inderdaad in die richting geen harde bewijzen. Ik was er niet bij met mijn camera. Er zit echter zoveel symboliek in deze verkrachting- en moordzaak dat ik dat in mijn gedachten niet kan loslaten. Ik denk niet dat de asielzoekers dusdanige esoterische/occulte kennis hadden om zulke symboliek te gebruiken.

          Like

      • Dus Maaike zag het helemaal verkeerd in haar dagboek. De burgeronderzoekers die Maaike bijstonden hebben bewust – in overleg met justitie en politie – dwaalsporen zoals de verdachte asielzoekers aangelegd om af te leiden van de werkelijke daders, de Thoe Slooten familie. Zo moet ik het dus begrijpen.

        Like

      • De familie Harinxma Thoe Slooten gaat tegenwoordig verder onder de naam D’Ansembourg. Ook black nobility te Beetsterzwaag en oorspronkelijk uit de regio waar Dutroux opereerde. Net als dat Dutroux de kinderen niet ontvoerde voor zichzelf maar voor opdrachtgevers zoals blijkt uit de X-Dossiers kan ook Ludger Dill heel goed als tussenpersoon zijn opgetreden. Dit kun je dan ook weer doortrekken naar de vermoorde prostitués. Dat Ali H. aangaf bij Rosalin van Zessen dat ze haar keel dieper hadden moeten doorsnijden is voor mij een teken dat hij niet meer dan een hulpje zonder geweten was bij het opruimen nadat iemand anders haar al eerder de keel doorsneed. Ludger Dill lijkt over genoeg financiële middelen te hebben beschikt gezien Mercedes en geplande koop camping. Dit geld kan hij goed verdiend hebben als Dutroux die ook 6 panden bezat.

        Like

      • Ik denk ook dat een rol van Van der Zwaag (o.a. Lichtpunt, veel bezit) als Nihoul en Dill als Dutroux zeker het onderzoeken waard is. Ali zou dan een Lelievre rol hebben.

        Like

  18. Blijf je eigen koers varen Don. Doe je dat niet dan word je een gokker; dan gok je op die, omdat je denkt dat die de goeie kaarten heeft, en dan gok je weer op een ander, die dan weer de goede kaarten in handen heeft. Niet doen. Nou ja niet dat ik dacht dat je dat deed.

    Heeft Jasper de moord gepleegd? Nee, maar daar was vanaf het begin dat Jasper werd opgepakt bij velen al geen twijfel over, met name door het optreden van Jan Vlug. Het is dus niet zo dat als je de het geschetste scenario door de heren niet pikt, je dan per definitie achter de veroordeling van Jasper Steringa zou staan.

    https://stevenbrownsblog.wordpress.com/?s=jan+Vlug+bekent

    Als we vasthouden aan het scenario van de rituele satanische moord, dan wordt dat middels het boek ik mag wel zeggen zeer agressief weggehoond. Terwijl het OM zelf dat profiel via de tv de wereld in heeft gebracht. Dus zo vreemd is het niet om dat te denken, laat staan dat de heren daar agressief over mogen doen. En er zijn teveel zaken die wel degelijk in die richting wijzen. Dus voorlopig hou ik die mogelijkheid open omdat die mogelijkheid zeker met de zogenaamde bewijsvoering in het boek van Mauritz en Dankbaar niet is ontkracht.

    Dat boek is een reconstructie van allerlei al bekende gegevens uit allerlei blogs, aannames en commentaren en uiteraard ook wat de heren zelf hebben geinventariseerd. Ook over de getuigen is bij mijn weten al eerder iets verteld. Dat is niet iets van op het allerlaatste moment, zoals Mauritz suggereert. Ook het filmpje was bekend. Ik weet gewoon zeker dat ik daar al veel eerder over heb gelezen. Daarom blijft voor mij de vraag bestaan waarom telkens dat uitstel nodig was. Hoe dan ook dankzij het opvoeren van de getuigen konden de schrijvers een reconstructie maken, zoals in het boek is beschreven.

    Ik lees het boek, deze reconstructie, als een verhaal met veel superlatieven en vooral veel emotie. De toon is soms ronduit minderwaardig en agressief en zegt meer over de schrijvers dan over degenen tot wie zij zich richten. Er spreekt uit dat zij blijkbaar zichzelf die toonzetting permitteren vanuit een zeer misplaatst rechtvaardigheidsgevoel, vind ik althans. Wat moet ik daarmee. Ik kan er niks mee. Het is nauwelijks zakelijk te noemen en van een professionele distantie hebben de heren overduidelijk geen kaas gegeten.

    Veel wordt uit de kast gehaald, ook bevindingen uit andere zaken om het gelijk te onderbouwen. Het boek leest dan ook als een ” en wij hebben gelijk” betoog. Je wordt dus als lezer voortdurend overtuigd. En in plaats dat je als lezer de gelegenheid krijgt om zelf conclusies te trekken wordt je meegezogen in hun manier van denken. Datzelfde geldt voor de getuigenissen, die hun reconstructie hun gelijk moeten bekrachtigen.

    Nee, ik heb het boek gelezen en dan zeg ik dat het een warrige reconstructie is met erg veel eigen visie/mening en multi-emotionele betrokkenheid van de schrijvers, maar met het granieten bewijs sla je nog geen deuk in een pakje boter. Het is een zwak betoog en ik begrijp daarom ook wel dat de schrijvers zo agressief reageren op mensen die kritiek uiten of vragen stellen. Persoonlijk vind ik dat een weinig professionele houding. Ik zie dat Ton Derksen bijvoorbeeld niet zo gauw doen. Maar die heeft dan ook een degelijk en zakelijk boek geschreven.

    Als ik zo hier en daar lees dan staat ons binnenkort nogal wat te wachten. Het hele land zal op zn kop staan. Dat zal dan wel zijn met permissie van de verschillende partijen, maar ik plaats de komende gebeurtenissen rond dit boek toch in de context van wat speelt rond Baybasin en de politieke verhouding van Nederland met Turkije, en wie weet in een nog groter verband; de procedures rond Demmink; het Pootimperium met hun miljardenclaim, als die al niet is geïncasseerd; en het bijhouden van zwartboeken a la Abramoff. Op die fronten is het nogal stil.

    Of er ook maar 1 iemand door de ‘granieten’ bewijsvoering van de heren Dankbaar en Mauritz en de daaruit volgende aangiften de bak in draait durf ik te betwijfelen. Het is wellicht voor velen een spannend verhaal maar bewijstechnisch is het brandhout. A la mevrouw Van der Plas zou ik zeggen dat het boek moet worden gerangschikt onder de categorie: onbetrouwbaar bewijs. En dan komt het niet voor de rechter.
    (Het boek van Ton Derksen is overigens wel geaccepteerd als bewijs.)

    Dat door Mauritz beloofde omvangrijke hoofdstuk over de rol van Demmink is er niet van gekomen, maar daar staat tegenover dat er blijkbaar veel bewijzen in de pijplijn zitten. Nog even achterwege gelaten door Mauritz vanwege de ondertekening van een geheimhoudingsverklaring op straffe van zoveel euro. Tja. Die nieuwe supergetuige van Myra belooft ook te komen met filmpjes, meende ik te lezen op klol, en dan hebben we nog de beloofde filmpjes van Morkhoven.

    Wij wachten af wat er nu weer staat te gebeuren. Het belooft een spectakel te worden als ik dat zo lees. Het blijft natuurlijk super interessant.

    Dank je opnieuw voor de geboden ruimte Don.

    Liked by 1 persoon

    • Je noemt hier Morkhoven. Van de groep Morkhoven hoeven we helemaal niets te verwachten. Daar komt alleen een hoop gelul vandaan en 0 resultaten. Die hele Morkhovengroep is opgezet/ingezet om de gevolgen van de Dutroux zaak (X-dossiers) te beperken. Er zijn een paar kleine luitjes geofferd in de Madeira zaak en voor de rest hebben ze niets laten zien. De betrokkenheid van 2 prinsessen (Le Croÿ en een Italiaanse) geeft mijn inziens al de werkelijke bedoelingen van de Morkhovengroep aan.
      Overigens ben ik ook voornemens mijn eigen lijn door te zetten. Beltane, Meiboom, volle maan en verdere bijzonderheden inzake de moord op Marianne Vaatstra zijn voor mij nog steeds belangrijke aanwijzingen. Het boek van Dankbaar/Mauritz zie ik maar als een begin en tegelijk ook als een gemiste kans. Misschien werd die kans wel bewust gemist??

      Like

    • Als ik Boudine Berkenbosch mag geloven kan ik binnenkort weer een aangifte tegemoet zien.
      “Boudine Berkenbosch:
      9 juni, 2014 op 16:46
      Sommige mensen hebben altijd gelijk!

      lidy juni 9, 2014 om 1:25 pm · · Beantwoorden →

      Nee, de haas; Boudine had bij de eerste zitting -m.b.t. de ontnemingzaak van Baybasin – een rode baret op en de laatste keer een zwarte baret. Ik kan die twee kleuren, rood en zwart, uitstekend uit elkaar houden.

      En dan te weten dat ik me speciaal voor Baybasin kleedde in een gele trui met een zwarte alpinopet. Ik heb hem dat ook geschreven, opdat hij me kon herkennen. Maar als Lidy Laster zegt dat ik een link heb gelegd, dan heb ik een link gelegd. En als mijn zwarte alpinopet rood is, dan blijk ik een Verheven Uitverkorene.

      Lidy, stop toch eens met je laster en smaad! Het klinkt allemaal heel professioneel, maar het is in strijd met de wet. De eigenaar van het blog dat jouw onrechtmatige onzin plaatst, is verantwoordelijk, dus niet jij! Je hebt niet half in de gaten hoe Lidy LAF ik dat vind!”

      Like

      • @ don en Lidy Jullie hebben toch het recht van vrije meningsuiting? @ boudine het is dat je zelf een artikel aan wijde dat ik het mischien wat meer op waarde moet schatten. Zelf ben wat genuancerder over die kleuren maar ik kan niet meer uitslluiten dat voor een deel van de mensen het bewust voor bepaarlde betekenissen wordt gebruikt.

        Like

      • @rc Boudineke gaat helemaal door het lint en neemt al maanden zogenaamd afscheid omdat ze wordt doorzien inmiddels. Wat betreft die aangiftes ben ik ook niet zo bang. Vervelend was dat ze op een smerige manier probeerde mijn blog via WordPress verwijderd te krijgen. Dat heeft me weer een halve dag aan uitleg bij WordPress gekost.

        Like

      • Tja, zowel Boudine als Dankbaar hebben zeer veel moeite met kritiek. Zoveel is wel duidelijk. Binnen hun eigen blog kunnen ze volledige controle uitoefenen en modereren ze of bannen ze wanneer het hen uitkomt. Nu ben ik dan lidy LAF volgens Boudine omdat ik niet op haar blog reageer, ik heb daar volgens haar geen ban zo laat ze het lezerspubliek weten. Die heeft ze dan blijkbaar weer opgeheven. Ik ga er inhoudelijk niet meer op in. Zoek het maar lekker uit beste Boudine. Ik heb je in een email al eens gezegd dat als je je begeeft in deze materie je op zn minst een wat eelt op je ziel moet hebben. Je hebt mijn kritiek indertijd laten escaleren tot een conflict. Bovendien ben je iets te veel gefixeerd op mij. Als ik al een keer iets over je zeg, dan zit je daar als de spreekwoordelijke bok op haverkist op. Je had en hebt hier geen ban dus toen ik die reactie schreef had je daaronder meteen jouw visie daarop kunnen geven. Heel simpel: nee ik droeg die dag geen rode baret, ik heb niet eens een rode baret, dus hoe je er bij komt weet ik niet. Of bezit je wel een rode alpinopet, Boudine? En: nee ik ben geen lid van de vrijmetselarij, of welke andere mysterieschool, laat staan de rode. En nee, ik ben niet bezig met een proeve van bekwaamheid. Het schrijven van dat boek heeft daar niets mee van doen. Kijk, dat zou ik klare taal vinden. Maar wat je er nu van maakt met je artikel, ik zou zeggen: stop eens met de eeuwige slachtofferschapskaart te spelen en de zaak zo uit te vergoten met je lidy laster campagne.

        Like

      • Even een aantal punten :
        1. Inzake de rode baret: Rood en zwart zijn de kleuren van Baphomet, van de Duivel. Kan toeval zijn en niets achter zitten, we weten het niet. Misschien haar er eens mee confronteren?
        2. Inzake Het PAMFLETJE boekje van Dankbaar en Mauritz:
        Een boek dient niet als bewijs, evenals mijn argumenten , noch die van andere op wat voor blog dan ook. Zij worden pas bewijs als de het OM(integer?) en rechter (integer?) dat vindt.

        3. Marianne Vaatstra was bij het vinden in de Keningswei dermate toegetakeld dat een gewone moord was uitgesloten. Iemand (vh OM? ik kan het zo gauw niet terugvinden) had het over dat het geen westerse moord was.
        Bovendien werd er ook iets gemeld over haar verwondingen: Behalve dat haar keel niet een keer, maar meerdere keren was doorgesneden, lagen haar armen in een dermate onnatuurlijke houding dat het erop lijkt dat haar armen waren verdraaid en gebroken. Ook werden diverse snijwonden over haar hele lichaam gevonden!!!

        P.s. Het autopsie rapport (als het al bestaat) zal wel nooit worden vrijgegeven!

        Like

      • Uiteraard heb ik mij niet vergist vwb de kleur van de baret, noch de eerste keer, noch de tweede keer.

        Boudine heeft gewacht met haar rodebarettenartikel tot na de tweede zitting, waar ze keurig een zwarte baret op had. Ze droeg dus de tweede zittingsdag een zwarte baret en uiteraard komt er dan weer het gelegenheidsargument dat Baybasin haar daarmee kon herkennen.

        Onomwonden antwoorden zul je niet tegen komen in dat artikel. Ze zegt niet: ‘Nee, ik had die eerste zitting geen rode baret op’ of ‘Ik had beide zittingsdagen een zwarte baret op.’ Of : ja ik had een rode baret op, maar je idee dat ik mogelijk lid ben van de rode Vrijmetselaarsbrigade kan ik ronduit beantwoorden met NEE. Zo eenvoudig is dat Boudine. En dat had gewoon hier gekund. Direct onder de reactie van mij. Je hebt bij DonQuijotte geen ban en hij modereert je reacties ook niet.

        Ik ga uiteraard niet op de ‘uitnodiging’ in om bij jou te reageren, want jij modereert mij iets teveel. Als de reactie je niet bevalt dan is ie binnen no time in de spambak. In alles ben je zo volstrekt doortrapt, als ik dan weer je suggestie lees dat ik niet bij je durf te reageren, terwijl ik niet eens wist dat je de ban weer had opgeheven. En dan de suggestie aan het publiek meegeeft dat ik een eigenlijk een gek ben die het allemaal niet zo goed ziet, zelfs zwart voor rood aan ziet.

        Wie wil je nu iets wijsmaken beste Boudine. Mij? Echt niet! Je bent er maar druk mee om alles weer recht te breien. Artikelen plaatsen, dan weer laten verdwijnen, dan weer terugzetten, zo als je doet met reacties, net als Dankbaar, die ook zo druk is met modereren. En dan het rode baretten artikel eerst afschermen voor de recherche???? Ik kan het niet bevatten die flauwekul. En dus ook wisseltrucs toepassen: “de rode baret is een zwarte baret, die Lidy Laster heeft aangezien voor een rode baret en daaruit de voorbarige conclusie heeft getrokken dat ik een verhevene etc. ben. Wat een gek he, die Lidy laster”

        Conclusies heb ik niet getrokken, en ik vind jou uiteraard niet zo verheven, wel heb ik een gedachtegang gegeven. Jij weet hoe het zit. Maar het feit dat je mij en het lezerspubliek wilt inprenten dat ik me vergist heb in de kleur van je baret en er zoveel moeite voor doet het op zo’n omslachtige manier te ontkennen, dat geeft mij te denken.

        Like

      • Ik lees nu weer een reactie van Boudine dat ze een zwarte alpinopet droeg. Dit wordt een welles-nietes discussie die tot niks leidt. Zijn er andere getuigen die het een of het ander kunnen bevestigen.
        Myra..??
        Zullen we hier eens mee stoppen, dames..??

        Like

        • Waarom stoppen? Juist nu en hierdoor laat Boudine Berkenbosch haar werkelijke verraders gezicht zien. Ze valt zo door de mand. Ik begrijp niet dat er niet meer mensen niet al eerder merkten dat ze controlled opposition is.

          Like

      • Ik ben weer helemaal uitgerust. Een goede nachtrust doet wonderen. Ik wil nog wel een laatste visie geven op wat er gebeurt beste De Haas. Wat Boudine daar doet op haar blog gaat veel verder dan het wellis nietis gedoe om de kleur van een pet. De kleur van die pet is de kapstok op basis waarvan zij de aanval op mij kan openen en ook volop doet. Je ziet gewoon dat ze daar in haar ‘analyse’ een psychologisch spel speelt, mij uit mijn evenwicht wil brengen en wil bewijzen aan het lezerspubliek dat de mensen geen vertrouwen kunnen hebben in mijn visie, want mijn geheugen laat mij volgens Boudine in de steek. En dat toont ze bijvoorbeeld aan door citaten van mij waarin ik dan zeg: ” idd die eerste reactie over die link heb ik niet gezien” en “correctie omdat ik dacht dat ze een artikel had gewist, maar die even later er weer stond, om die citaten er bij te halen. Heel uitgekookt doet ze dat. Hoe dan ook in die tijd dat ik die uitspraken deed, dacht ik ook even: Hee ben ik nu aan het hallucineren? Begrijp je. Maar het is Boudine die artikelen en reacties laat verdwijnen dan weer terugzet en dan weer laat verdwijnen, zodat een normaal mens met een gezonde dosis zelfreflectie die gedachtes krijgt. Immers ieder mens kan zich vergissen, ik ook. Laat daar geen twijfel over zijn. Maar aangezien ik dat al in het snotje had gekregen was ik voorbereid op een dergelijke aanval. En ben ik dus niet zo snel geneigd te denken dat ik me wel eens vergist kon hebben. Begrijp je, Beste De Haas. Soms laat ze de reacties op een verdwenen reactie staan, zodat het een totaal andere betekenis krijgt immers de context is verdwenen. Datzelfde doet Dankbaar en ik heb hem er een aantal keren op gewezen. Het is manipulatie. Datzelfde doen Mauritz en Dankbaar nu ook met hun Vaatstraboek en met de kritieken daarop.

        Like

  19. En wat las ik daarnet over mijzelf:

    sickworld:
    26 februari, 2014 op 16:05
    Bou, personeelsfunctionarissen zijn de ratten van onze samenleving. Geen goed woord over voor deze nietsnutten die over andermans leven beschikken of ze god zelve zijn. Met hun competenties, hun abities, hun assesments. Gadverdamme.

    Boudine Berkenbosch:
    26 februari, 2014 op 16:52
    Bou, personeelsfunctionarissen zijn de ratten van onze samenleving.

    Sickworld, wat een generalisatie! Vind je het goed als ik deze reactie verwijder? Want het is eigenlijk een scheldpartij!”

    Om het vervolgens te laten staan. Dat is wat ik bedoel met hypocriet beste Boudine. Een vals loeder heb ik je genoemd en dat laat je hiermee opnieuw weer zien.

    Dat is het wat mij tegen staat in mensen zoals Micha Kat, Dankbaar en Mauritz, Ton Hofstede en Boudine, de valsheid onder het mom van de zogenaamde gerechtvaardigde verontwaardiging.

    Like

  20. Zeer rake reactie op KLOL naar aanleiding van artikel over boekverbranding door Bauke..:

    moogle zegt:

    J. Hans Mauritz zegt:

    Micha,

    Wat een magistrale journalistieke guerrilla. Je jaagt ‘m helemaal over de kling. Het hele boek is één grote leugen. Mies, zet even onder dit item jouw interview met Bauke waarin hij feitelijk de inhoud van Vuyk’s boek (toen nog niet geschreven) onderuit haalt en één-op-één verklaart met de inhoud van ‘Het verboden dagboek van Maaike Vaatstra’. Bauke heeft het boek niet gelezen. Welaan, als vader van een dochter die vermoord is zou ik persoonlijk elke boek willen lezen over de kwestie. Goed of fout. Er kunnen altijd elementen in zitten die er toe doen en verdere inzichten kunnen geven. Niet Bauke, die laat zijn oordeel over het boek afhangen van de wijze waarop wij het Hoofd Nieuws van Omrop Fryslan bejegenen. Heeft Bauke kennelijk gelezen op de site van Wim. Bauke weet alleen niet hoe deze TV-baas, Sybren Terpstra, ons als auteurs dacht te kunnen voorliegen. Nee, Bauke valt aardig door mand. Hij zal wel behoorlijk in paniek zijn nu hij er mee bekend dat er de komende week iets bijzonders staat te gebeuren dat voor hem buitengewoon killing is. Ik kan daarover nog niets vertellen omdat anders het effect verloren gaat maar Bauke weet het. Ik heb het namelijk zelf op pagina 4 van het boek geschreven dat ik vorige week keurig netjes en geheel gratis aan hem heb toegestuurd. Ik denk dat we nog veel van Bauke gaan horen.

    JAMMER DAT HET ZAL ONDERSNEEUWEN DOOR DE WK BRAZILIE ,,erg slechte planning,,terwijl jullie al een tijd op de hoogte zijn vd feiten.

    en over de WK heen tillen kan ook niet meer,nu het overal aangekondigt is en 4 aangiftes de deur uit zijn

    ik hoop dat er toch wat goeds uit komt,,maar het geeft wel te denken dat er eindelijk vaart wordt gemaakt,,en dan op zon ongunstig moment.

    en de massa die bereikt moet worden zit een aantal weken gehypnotiseerd voor oranje te juigen

    lijkt wel een beetje op hoe micha zn strijd vaak laat mislukken door er vlak achteraan sabotage tegenaan te gooien door rare dingen te uploaden ,,zoals die gekke filmpjes toen peter r en bram bakker hem als gekkie wilden neerzetten,,maar micha deed dat zelf voor ze.

    gaan jullie nog de winst delen met maaike ?
    of gaan jullie winst maken over de rug van marianne ?
    want dat vond ik altijd raar aan het boek
    dat niemand zei ,,we gaan maaike het geld geven,,en rekenen alleen onze onkosten.

    en dat is toch de meest zuivere manier van handelen.

    ik hoop dat Wim en Hans nog wel te vertrouwen zijn,,maar dat zullen we dus vd week gaan zien

    Like

    • Met de verkopen van het boek zit het sowieso natuurlijk wel snor met die bolcom mailingactie en die mailing in hah bladen..
      Slimme jongens, die Wim en Hans!

      Like

    • Als ik dat zo lees allemaal dan lijkt het wel een soapserie. Zo’n reactie van een Mauritz… dan denk ik, is dit serieus, dat kan toch niet waar zijn met zn ‘over de kling jagen’ etc. etc. Ze zitten zich gewoon ordinair te verlekkeren, die twee, en nemen daarin hun trouwe fans mee. Dit zijn boevenstreken. Ik weet effe niet wat ik daar van moet denken, maar iets klopt niet aan deze ontwikkelingen. Op bladzijde vier heeft deze Mauritz iets geschreven dat blijkbaar bedoeld is om Bauke Vaatstra te laten schrikken: ‘ Wat? Nee dat komt nog beste lezers. We bouwen de spanning lekker een beetje op.’

      Ik heb datzelfde inderdaad al een tijd geleden bij Wim Dankbaar opgemerkt. Het artikel van Boudine zie ik nu vandaag voor het eerst en het blijkt dat zij mijn reactie bij Dankbaar prompt gekopieerd heeft om haar ‘lidylastercampagne’ kracht bij te zetten. Interessant.

      +
      Boudine Berkenbosch:
      26 februari, 2014 op 17:10
      Lidy heeft nog niet gereageerd op mijn artikel. Ze is nu een functioneringsrapport aan het schrijven voor of over Wim Dankbaar. Een echte beroeps!
      lidy zegt:
      7 februari 2014 om 07:36
      Jaja, je houdt wel een beetje van het kat en muis spelletje he, beste Wim, zolang jezelf maar toeschouwer kunt zijn. Mij maak je echt niet veel wijs. Jammer dat je niet straight bent. Niettemin, ik ben benieuwd naar het boek met de onthullingen. Laat de mensen niet te lang in spanning. En voer de spanning vooral niet op met hier en daar iets prijs te geven. Allemaal spielerei en dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken.
      +
      Als ik bezie wat er nu gaande is dan heb ik het toen al goed gezien. Op bladzijde 3 staat trouwens : ‘Hoe groter de leugen, hoe eerder zij wordt geloofd.’ De heren zullen met echte bewijzen moeten komen ipv interpretaties en eigen analyses over hoe het hoogstwaarschijnlijk is gegaan, want anders slaat die frase op de inhoud van het boek zelf.

      Like

      • Wim heeft net weer een (nieuwe) brief aan Bauke openbaar gemaakt om nog wat meer bloed onder de nagels van Bauke weg te halen. In feite gooit het trio meer olie op het vuur terwijl je zou moeten zoeken naar aanrakingspunten voor een gesprek of bemiddeling tot een gesprek.
        Hoe dan ook, Wim en Hans komen dik en dik uit de kosten en voor Micha zal er ook wel iets overschieten..
        (Ik lees het boek binnenkort wel via de OB)

        Like

      • De tactiek die nu gevolgd wordt door Wim en Hans en Boudine en Micha is heel doorzichtig en niet minder verwerpelijk. Of Bauke het boek heeft gelezen is helemaal niet belangrijk nu. Dat Bauke verkeerde keuzes heeft gemaakt uit stress of onwetendheid zouden ze niet moeten willen uitbuiten. Werkt 100% averechts.

        Like

  21. @Mensen
    citaat de Haas (jaja hij blijft bezig FogelsanghStaete te ontkennen als MOGELIJKE plaats delict t.w. moord mbv Satanische offerrituelen en met “Genodigden”):
    ‘Ten eerste, als Marianne vermoord zou zijn tijdens zo’n besloten feest (slechts voor genodigden, voor de elite en goed georganiseerd en geheimhouding verzekerd) op Fogelsangh State dan was ze nooit terug gevonden in dat weiland, m.a.w. dan was nooit meer terug gevonden. Daarnaast zouden er geen asielzoekers met deze rituele moord te maken kunnen hebben, daar enkel leden van de loge toegang hebben gehad tot dit “evenement”.’ einde cit de Haas.

    Allereerst vraag ik mij af waarom hij zich zo vastbijt in het volhouden aan die asylzoekertjes en andere mogelijkheden daders en plaatsen delict als FogelsanghStaete blijft ontkennen en daarvan de aandacht tracht af te leiden?? Wat is je belang Haas (mijn naam is geen Haas zoals je ziet)??

    Zoals hij zegt als het daar was gebeurd was er nooit, (hij zegt NOOIT) een lijk gevonden! O ja? Maar dan was men wel blijven zoeken. Dan had men alle zoekregisters a la Rubin, Julian en Jeroen Denis opengetrokken(waarbij trouwens hele foute[nml nep] zoekacties zaten).
    Dan was ZEKER FogelsanghStaete onderzocht en uitgekamd. Misschien dat men dat toch NIET op korte termijn wilde, snappie Haas en anderen.

    Like

  22. citaat de Haas(mijn naam is Haas)
    “vlakken.. Die adelijke familie heeft geen asielzoekers nodig om een rituele moord te plegen..”

    antw. Nee, maar wel om wat katvangers te creëren!!!
    (om daarmee de aandacht af te leiden, zoals Haas zo mooi zegt)
    cf JFK, Lee H. Oswald 😉

    Like

    • citaat de Haas(mijn naam is Haas)
      “vlakken.. Die adelijke familie heeft geen asielzoekers nodig om een rituele moord te plegen..”

      Hypothese annex antw 2 En misschien ook wel! Misschien ook wel beide!!! etc.

      Like

      • @Mensen
        Zowel de asylzoekers als FogelsanghStaete kunnen als zgn Katvanger dienen.
        Wat denkt u dat meer voor de hand ligt:
        Dat een stelletje asylzoekers die nog niet eens het Nederlands beheersen ALLES weten van de Duivelskunsten op plaatsten als het Ronde Huis, FogelsanghStaete, onderaardse gangen bij Scheveningen of Duinrell, om vervolgens superslim hun lijk -dat ze uit lust of voor Dill’s genoegen en zaakjes hebben vermoord en toegetakeld als ware het zgn ritueel vermoord- voor de deur (Keningswei) van FogelsanghStaete te dumpen ???

        of
        dat gewoon na een echte (ja onvervalste) Satanische moord (met publiek vd relatie en netwerksferen) het lijk vlak bij het AZC te dumpen en even 2 asylzoekers het land uitwerken zodat ALLE pijlen die richting uitwijzen?!!

        U ziet aan de vraag en uitroeptekens wel waar mijn keuze zou liggen.
        Tja nu nog eerst een echt onderzoek en dan echte bewijzen. Grote kans als dat in de week van 1 mei 1666 sorry 1999 was gebeurd wel meer boven water was gekomen dan anno juni 2014…

        Like

  23. Twee keer iets geprobeerd te plaatsen bij Boublog. Een keer in 2012 mbt, tot het Capelle verhaal. En het dit jaar een keer geprobeerd. Maar ik werd daar niet geplaatst. Ik was verder gewoon netjes in mijn comments dus ik denk ik geef het hier toch even door.

    Like

  24. Even een recente link over Dill in een ander artikel wat hier ook goed past:
    https://donquijotte.wordpress.com/2014/11/04/zaak-marianne-vaatstra-hans-mauritz-oplichter/comment-page-1/#comment-8246

    Don, wist jij dat Bernhard Weinstein (een Franse jood) door de Mossad in het Nihoul/Dutroux misbruiknetwerk geinfiltreerd werd?
    Dutroux kwam achter die connectie en begroef vervolgens Weinstein levend achter een woning in het plaatsje Marcinelles bij Charlois.

    Like

  25. Pingback: Baybasin en ‘out of the box thinking’ | Baybaşin: politiek gevangen in Nederland·

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s