Nieuwe Wereld Orde voor beginnelingen (Ned. ondertiteld)

Door het artikel dat ik schreef over waarinholland kreeg ik een paar duizend bezoekers na de aandacht via het NOS hoernaal (MSM). Een aantal van hen zijn blijven hangen. Misschien kan onderstaande film in 3 delen iets duidelijk maken. Veel mensen kijken tegenwoordig liever filmpjes dan dat ze lezen. Uw wens is mijn bevel.

 

32 Reacties op “Nieuwe Wereld Orde voor beginnelingen (Ned. ondertiteld)

  1. Don, kun jij er achter komen wie de eigenaar is van de site NieuweMediaNieuws? Dat is namelijk de overkoepelende site voor de alternatieve media, dwz the chosen ones. En dan zie je dat Steven Brown en HHC, Martin Vrijland op deze site zijn toegevoegd en worden gepromoot. Op basis waarvan? Ik meende dat Micha Kat hier ook een dikke vinger in de pap heeft. Ik zat namelijk steeds te kijken of Martin al eens naar de lagere regionen werd gedegradeerd. Maar nee, dus hij krijgt nog steeds alle ruimte, van Micha Kat en/of vrienden. Begrijp je. Niburu werd heel snel gedegradeerd, maar niet weggebonjourd. Natuurlijk niet want op die manier is nog altijd te zien hoeveel en welke bezoekers waar naartoe gaan. En maar turen op die statistieken. Een soortement management informatiesysteem voor de alternatieve sector. 🙂

    Jaha, Don, dat zijn nu de dingen waar ik naar kijk. Het zit hem in die kleine dingen. 🙂

    Doordat ik erachter kwam dat ik bij het deleten van berichten, ineens tig copieen zag in mijn prullenbak, kwam ik erachter dat dat gebeurde bij boudine, maar ook bij ton. En ik weet dat boudine werkt met bcc. Daarom denk ik dat deze groep elkaar standaard via BCC op de hoogte houdt van correspondenties die zij voeren met argeloze lezers.

    Like

    • Ik heb het hier al eerder aangegeven dat ik die martin niet vertrouw door zijn zogenaamde stoppen met zijn blog agv dreiging naar zijn kind om een week later met een eigen site komen werkedn en wel met alle oude gegevens van zijnoude blog. Tevens is het vreemd als de een controoled oposition zou zijn om de ander inlog codes tegeven om je site te beheren als je op vakantie bent (kat vorig jaar op vakantie en martin die het beheert).

      Like

      • Het is een raar kluppie, rc, en dat is ‘t. Ik maak er in ieder geval geen deel van uit en dat hou ik mooi zo. Tjongejonge, het is toch niet te filmen allemaal. Ik ben zeer benieuwd naar wat de toekomst brenge moge, mij geleid des Heren hand, zong mn moeder altijd tijdens het stofzuigen.

        Like

    • Wat betreft je opmerking over Boublog en HHC weet ik heel zeker dat je gelijk hebt. Je zou er paranoia van worden maar doe maar niet. Boudine is nu al goed door het ijs gezakt. Iedereen kan nu wel weten dat ze niet te vertrouwen is.

      Like

  2. Henk Niggebrugge – de stichting van Ad van Rooij, LIDY heeft gelijk – eindredacteur van Het Echte Nieuws (een site die alleen van Rooij en de wolmanzouten in kaart bracht), vriend van Micha Kat, die op het Ecologisch Kenniscentrum van van Rooij met Niggebrugge verscheen met een Anonymousmasker, samen in de stichtingen van Ad van Rooij met onderaan de pagina de links naar de politieke partijen (de groenen) waarin alle familieleden van Van Rooij zijn ondergebracht en riante salarissen naar binnenharken, stichtingen met genoeg geld om het verlies van vijftig zaken op Europees niveau te kunnen dekken en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus ere wie ere toekomt, Lidy heeft in alle opzichten gelijk – je kunt het helemaal vergeten, er is niets meer te vertrouwen!

    Like

    • Dankje Francis. Ik heb naar je geluisterd en het geeft een duidelijk beeld van de verbanden. Ik vind het sowieso al goed dat je erkent dat wij over sommige onderwerpen verschillen van mening. Verschillen van mening worden heel snel gelabeld met conflict, en dat is geenszins het geval, maar zou het kunnen worden als de erkenning ontbreekt en soms mag je ook een fout toegeven.

      Ik geloof nog steeds dat Baybasin op valse gronden is veroordeeld. Dat baseer ik op de vonnissen die ik heb gelezen, en waarin ik geen authenticiteit herkende, maar uitsluitend de constructie.

      En voorlopig is hij de man die levenslang achter de tralies is verdwenen. Afgezien van wat hij wellicht op zijn kerfstok heeft is dat zeer zwaar. De rol van Nederland is wat mij betreft onacceptabel.

      De zaak Baybasin heeft mijn aandacht getrokken en ik zal hem op basis van mijn eigen bevindingen blijven steunen. Of hij altijd een lieve jongen is geweest? Er is een scene waarin politiek en criminaliteit zo verweven zijn dat ik over die episode in zijn leven niet direct een oordeel heb. Het zit te complex in elkaar wat mij betreft, maar ook in gevangenschap blijft hij een belangrijke Koerdische politieke figuur en zeker met een mogelijke herziening van zijn zaak interessant voor lieden uit de politiek en inlichtingendiensten. Daarom kijk ik met het nodige wantrouwen naar Boudine Berkenbosch en TonHofstede. Die Ton Hofstede heeft zich met behulp van Boudine zeer snel ingenesteld.

      Maar ik, met mijn beperkte kennis en positie in deze maatschappij kan baybasin, niet beschermen tegen dit soort intriganten. Het zit zo complex in elkaar, dat ik mij beperk tot puur de feiten en dan constateer ik dat hij op valse gronden hier in Nederland is veroordeeld. En binnenkort zal het onderzoek van, hoe heet die man ook alweer, wel de doorslag geven in de herziening.

      Waar ik maar mee wil zeggen dat ik niet een soort van blinde vink ben die achter hem aan kwettert. Hij heeft, wat mij betreft, recht op een eerlijk proces en dat heeft hij, wat ik ervan heb gezien, dus heel concreet, hier in Nederland niet gehad. Over het waarom? Ik hoop dat we daarover ooit nog eens iets meer te weten komen. Het blijft zoeken en iets bedenken van zo zou het kunnen zijn.

      En dan zijn we weer terug op de verschillen van mening. Die vind ik ontzettend belangrijk om scherp te blijven. Martin Vrijland gaat ze uit de weg. Jij niet en zo bouwen we aan vertrouwen in een wereld van wantrouwen, met vallen en opstaan komen we er wel.

      Like

  3. Graag gedaan, weet je wat het is … die Henk Niggebrugge en Ad van Rooij zitten in een machtige stichting, veel kapitaal. Je zou je dus moeten afvragen waarom uitgerekend deze mensen belang zouden hebben bij het opzetten van een pagina die niet publiceert, maar waar de redactie van die stichting aan hangt en die doorverwijst naar de op die pagina opgenomen partijen en daarvan ook nog eens het verkeer in de gaten houdt. Ik geloof werkelijk Don, dat we het gewoon in Nederland kunnen schudden met betrekking tot al die alternatieve infomatie – het grote geld dat voortkomt uit die informatie en haar ook nog eens samenstelt – en dan het heuglijke feit dat jouw blog, mijn kanaal, nieuwsbreker en nog een paar anderen er niet opstaan (gelukkig maar) – het is zoals Lidy zegt – het is één grote farce. Maar omdat ook wij de onderwerpen behandelen die vanuit het overige voorbij komen, houden ook wij ons bezig met farce. Een ding moet mij nog wel van het hart. Lidy heeft hier van jou de ruimte gekregen om te stellen dat ik en mogelijk Martin Vrijland een spel zouden spelen en dat de breuk met Micha Kat van mij kant uit mogelijk ook niet echt is. Gun mij de ruimte om dit te stellen: Ik werk met NIEMAND samen, al helemaal niet met Micha Kat, niet met Vrijland, niet met wie dan ook. Ik heb mijn lesje wel geleerd, de schade die ik opliep kan zich in maatschappelijk opzicht niet meer terug laten daaien dus even voor de duidelijkheid. Ik speel geen spel en hou me alleen nog bij mijn kanaal en mijn eigen uitzendingen. En wat iemand daarvan vindt is niet mijn probleem. Bedankt in ieder geval voor alles dat je onder de aandacht probeert de brengen, maar hou er nu maar heel serieus rekening mee dat het grootste bedrog klaarblijkelijk bestaat uit de onthulling ervan … Groetjes, Fancis!

    Like

    • Okay, die laatste zin vind ik wel weer scherp van je opgemerkt, Francis. 🙂
      Ik ga binnenkort ook maar eens van start met een eigen tvshow. Ik heb al een naam laten registreren. Het wordt ‘vertelmewat.tv’
      Hoe vind je die? Ik heb er wel weer zin in. Niet te serieus, anders word ik zo moe, van mezelf.

      Like

    • @Francis Lidy krijgt van mij de ruimte om hier alles wat ze denkt, voelt en zich afvraagt te ventileren. Net als ieder ander binnen de grenzen van fatsoen. Ik ben geen fatsoensrakker en heb tot nu dan ook nog maar 2 reactie’s verwijderd vanwege al te vulgair taalgebruik op de persoon . Mijn uitgangspunt is 100% non-moderatie. Dat jij geen dubbele agenda hebt is altijd al, ook mijn overtuiging en ik ben dan ook blij dat je dat hier bevestigd. Dat je bepaalde uitspraken deed over Baybasin is een feit welke ik ook begrijp. Doordat jij veel gezien hebt in de wereld van de alternatieve media ben jij, heel begrijpelijk en terecht, erg wantrouwend geworden. Daarin verschil jij niet van Lidy en mij. Ik ben daarom ook extra blij dat verschillen hier uitgesproken kunnen worden op een open manier. Uit de verschillende reactie’s kan ik misschien weer een begin van een nieuw artikel ontdekken. Ook jouw pessimisme begrijp ik heel goed maar daar weiger ik in mee te gaan. Ook ik word op dit moment van verschillende kanten belaagd terwijl dit blog toch eigenlijk helemaal niets voorstelt. Het gevolg is dat ik meer gemotiveerd raak en er over nadenk meer te gaan schrijven hier. Ik wil graag optimistisch blijven in de rare wereld waarin we leven en waar ik me al meer dan 35 jaar van bewust ben. Ik was vroeg wakker. Ik ben dan ook erg blij met een initiatief als dat van Lidy wat ze hier aankondigt, vertelmewat.tv. Mijn hulp kan ze daar altijd bij krijgen binnen mijn mogelijkheden. Mijn uitgangspunt in de recente kwestie binnen de alternatieve media is dat voor elke deur die dicht gaat er een andere weer open gaat. Quod erat demonstrandum.

      Like

  4. Mijnheer Donquijotte, …. je stelt dat je blog niet al teveel voorstelt en je toch tegenwerking krijgt … geloof me, de waarheid, waar die ook gevestigd is, stelt altijd genoeg voor om haar te willen overdekken met leugens en andere shit. Dat overkomt jou nu …. omdat je uit het hart schijft en probeert wegwijs te worden in het labyrint van nieuws en wetenswaardigheden …
    Daar ligt dat aan. Nee, ik kan heel goed begrijpen dat je niet mee gaat in mijn pessimisme, maar geloof me, dat was er eerst dan ook niet …
    Ik zou je hier niet uit kunnen leggen, noch in het geschreven of gesproken woord, wat ik uit de reis geleerd heb en wat ik erin heb achtergelaten. Ik ga dat hier niet doen. Op mijn kanaal zal echter mijn laatste uitzending voorlopig worden bijgevoegd, waarin ik dat ga proberen. Ik hoop dat het ondanks dat voor mij die deur wel dichtzit, veel mensen zal inspireren om een nieuwe te vinden en te openen. Het ga je goed man, en nogmaals dank dat ook jij je mening verbonden hebt aan de zaken die je waarneemt en een stem hebt gegeven binnen die schreeuw van het leugenachtige grote geheel die toch krachtig genoeg was om haar te horen.

    I salute you!

    Like

  5. Een rondje langs de alternatieve velden doet mij kokhalzen.
    Het is een grote kliek charlatans en bedriegers, met hun nulpuntenergie, real currencies, healingsoundmovement, heilige geometrie, demmink demmink demmink, ‘soevereine mensen’, ‘bewustwording’ etcetera etcetera…
    Het is bijna allemaal propaganda wat mij betreft. Het is een vieze, door en door corrupte beerput.

    Like

  6. Beste mensen,

    Het verbaasd mij dergelijke reacties te lezen zonder dat iemand mij van te voren heeft benaderd heeft om vragen te stellen.

    Zo lees ik:
    “Henk Niggebrugge – de stichting van Ad van Rooij, LIDY heeft gelijk –
    eindredacteur van Het Echte Nieuws (een site die alleen van Rooij en de wolmanzouten in kaart bracht), vriend van Micha Kat, die op het Ecologisch Kenniscentrum van van Rooij met Niggebrugge verscheen met een Anonymousmasker, samen in de stichtingen van Ad van Rooij met onderaan de pagina de links naar de politieke partijen…”

    Waarom komt niemand naar mij toe met vragen en documenten waaruit blijkt dat ik in een stichting zou zitten? (ik ben gewoon bereikbaar en aanspreekbaar).
    Als dat zo zou zijn zou het prettig zijn dat ik daar zelf van af weet en daar actie op kan ondernemen.

    Waar ben ik te zien samen met Micha Kat op het Ecologisch Kenniscentrum van van Rooij?
    Waaruit blijkt dat?
    Waarom weet ik daar zelf niets van?

    Waarom vraagt niemand mij waarom ik op Hetechtenieuws.org alleen nog aandacht besteed aan het onderwerp geïmpregneerd hout?

    Waarom vraagt niemand mij waarom ik op Hetechtenieuws.org aandacht besteed aan Dhr. Van Rooij?

    Waarom vraagt niemand mij waarom de sites die er op Nieuwemedianieuws.nl staan er op staan?

    Waarom worden er van te voren geen vragen aan mij gesteld terwijl dit gewoon een normale gang van zaken is?

    Like

  7. Beste mensen,

    Het verbaasd mij dergelijke reacties te lezen zonder dat iemand mij van te voren heeft benaderd heeft om vragen te stellen.

    Zo lees ik:
    “Henk Niggebrugge – de stichting van Ad van Rooij, LIDY heeft gelijk –
    eindredacteur van Het Echte Nieuws (een site die alleen van Rooij en de wolmanzouten in kaart bracht), vriend van Micha Kat, die op het Ecologisch Kenniscentrum van van Rooij met Niggebrugge verscheen met een Anonymousmasker, samen in de stichtingen van Ad van Rooij met onderaan de pagina de links naar de politieke partijen…”

    Waarom komt niemand naar mij toe met vragen en documenten waaruit blijkt dat ik in een stichting zou zitten? (ik ben gewoon bereikbaar en aanspreekbaar).
    Als dat zo zou zijn zou het prettig zijn dat ik daar zelf van af weet en daar actie op kan ondernemen.

    Waar ben ik te zien samen met Micha Kat op het Ecologisch Kenniscentrum van van Rooij?
    Waaruit blijkt dat?

    Waarom vraagt niemand mij waarom ik op Hetechtenieuws.org alleen nog aandacht besteed aan het onderwerp geïmpregneerd hout?

    Waarom vraagt niemand mij waarom ik op Hetechtenieuws.org aandacht besteed aan Dhr. Van Rooij?

    Waarom vraagt niemand mij waarom de sites die er op Nieuwemedianieuws.nl staan er op staan?

    Waarom worden er van te voren geen vragen aan mij gesteld terwijl dit gewoon een normale gang van zaken is?

    Like

    • Dank voor je reactie. Je hebt een punt. Misschien kan Francis hierop reageren? Ik zag alleen je naam onder de site over de wolmanzouten staan en heb daar naar gelinkt en verwezen hierboven. Verder zal Francis zijn reactie moeten toelichten.

      Like

    • Inderdaad we hadden de vragen eerst aan jou kunnen stellen. Ik heb blijkbaar nooit zover doorgescrold dat ik je naam tegenkwam. Niettemin je naam stond er plus een contactadres, dus ik had mijn vragen aan je kunnen stellen. Ik ben blij dat je hier bent Henk Niggebrugge want ik ben wel nieuwsgierig naar een aantal zaken:

      Donquijotte wil ook graag op de lijst komen van Nieuwe Media Nieuws. Is dat mogelijk? Zo ja op basis waarvan bepaal je dat? Bepaal je dat alleen? Zo nee, wat is dan je overweging daarbij?

      Krijg je wel eens vaker suggesties of verzoeken? Hoe is dat bijvoorbeeld gegaan met de Demminkdoofpot, die je vrij recent hebt toegevoegd? En waarom heb je De Roestige Spijker niet opgenomen in de lijst?

      Datzelfde geldt voor Recht is Krom, wat was je overweging om die website te promoveren. Waarom zijn de Niburusites verdwenen naar de lagere regionen. Wat kan een reden voor jou zijn om een site te degraderen. Kortom op basis waarvan maak jij je keuzes.

      Dan jouw relatie met degenen die prominent op de pagina staan. Bijvoorbeeld: Ken je Micha Kat persoonlijk? Heeft Micha Kat invloed op de lijst van Websites? Onderhoud jij contacten met de websitebeheerders. Zo ja op welke wijze, zo nee waarom niet.

      Wat doe je met de statistieken? Kun je iets vertellen over de aantallen. Kijk je bijvoorbeeld waar de bezoekers op klikken? Wat doe je met die informatie? Koppel je ook namen aan idnrs?

      Over de financiering. Krijg jij betaald voor de site? Zo ja, door wie?

      Dat zijn zo de onderwerpen waar ik wel graag iets meer over wil weten.

      Like

      • Beste Lidy,

        Dankje voor de vragen. Wel het vriendelijke verzoek aan eventuele anderen de vragen even te nummeren zodat duidelijk is op welke vraag ik antwoord geef.

        Ik schreef aan DonQ het volgende:
        “Ik heb je site (nog) niet opgenomen in eerste instantie mede omdat het niet bekend is wie er achter zit. Ook vind ik het jammer dat reacties niet gevraagd worden om hun bronnen. Het kan niet zo zijn (dat vind ik en hopelijk ben je het met mij eens) dat iedereen zomaar van alles kan roepen zonder dat de webmaster vraagt om bronnen en /of te vragen of diegenen wel hoor en wederhoor van te voren hebben toegepast.
        Ik ben daar zelf met mijn website Hetechtenieuws.org eens mee de mist in gegaan en ik weet dat het vaak een heel werk is om van te voren te vragen te stellen aan de desbetreffende mensen maar het is naar mijn mening de enige juiste en eerlijkste manier.”

        NMN heb ik in eerste instantie gemaakt voor mezelf. Dat was toen er net internet op mobieltjes kwam zodat ik het nieuws overal kon volgen. De sites zoek ik zelf uit en dat zijn sites waarvan ik vind dat ze iets toevoegen. Ook verwijder ik regelmatig sites waarvan ik vind dat ze niet meer iets toevoegen. Ik doe dat alleen.

        Ja ik krijg vaak suggesties en verzoeken.
        De Demminkdoofpot had ik een tijd geleden verwijderd maar laatst weer toegevoegd omdat ik dat zelf wil volgen.
        De Roestige Spijker moet ik misschien eens naar kijken.

        Recht is Krom heb ik opnieuw toegevoegd omdat ik dat zelf wil volgen.
        Niburu sites heb ik verwijderd uit de lijst met updates omdat het mij persoonlijk niet meer aansprak. Maar voor hetzelfde geld staan ze er morgen weer bij.
        Ik maak de keuzes op basis van mijn eigen gevoel. Het spreekt me aan of niet. Ik wil de lijst ook niet te lang laten worden.

        Nee, ik ken dhr. Kat niet persoonlijk.
        Nee dhr. Kat heeft geen invloed op de lijst.
        Nee ik onderhoud geen contact met de websitebeheerders, alleen als de RSS van een site niet werkt.

        Ik doe niets met de statistieken. Iedereen kan die zien. Ik kan niet zien waar bezoekers op klikken. Dat is technisch wel mogelijk uiteraard. Ik doe niets met die informatie. Overigens is mij eens gevraagd naar de bezoekersgegevens. Sindsdien staan er twee tellers onderaan de pagina waar iedereen van alles kan zien.

        Ik krijg helaas niets betaald voor de site.

        Zo genoeg? Wil je ook me pincode nog weten? 😉

        Groeten, Henk

        Like

        • Voor de volledigheid hierbij nog mijn antwoord en dus mijn standpunt.

          “Hallo Henk,

          Om te beginnen wil ik je bedanken voor je reactie via deze mail. Ik blog op voorwaarde van anonimiteit ivm mijn dagelijkse werkzaamheden en de ervaring dat discussies soms hoog op kunnen lopen waarbij er niet wordt geschroomd mensen via artikelen helemaal kapot te schrijven. Als kleine zelfstandige kan ik dat niet gebruiken en ik heb gezien wat er met Martin Vrijland is gebeurd. Die kan sollicitaties verder wel vergeten nu.

          Wat betreft moderatie van reacties en/of vragen naar bronnen bij mensen die bij mij reageren heb ik een andere gedachtengang. Ik verwacht van de mensen die bij mij reageren niet dat ze zich moeten gedragen als een volleerd journalist. Van mij als blogger mag je weer meer verwachten op dat gebied, al ben ik ook gewoon een amateur zoals de meeste bloggers. Ik zal je advies wel voor de toekomst ter harte nemen maar vind een minimum aan moderatie ook heel belangrijk. “

          Like

      • Dank je Henk, voor de antwoorden. Ja het waren wel veel vragen, maar ja het waren wel alle vragen die ik had. Bedankt, ik ben tevreden.

        Like

  8. Voor de volledigheid hierbij nog mijn reactie aan Don Q:

    “Beste DonQ,

    Ok duidelijk man! En alle begrip voor de keuze anoniem te zijn. Zo ben ik ook begonnen maar ik kwam er niet verder mee omdat men graag wilde weten wie ik was.
    Ik vraag overigens niet om moderatie van reacties.
    Het zou je site alleen stukken sterker maken als gevraagd zou worden om bronnen en dergelijke. Dat is mijn mening. Dan zou het voor de NMN wellicht ook van toegevoegde waarde zijn.
    En nee het is niet moeilijk om reactie te plaatsen maar het lukte me even niet zo snel.
    Misschien ga ik nog een poging doen maar ik heb niet het vermoeden dat men moeite wil nemen wat simpel onderzoek te doen en daarover vragen te aan mij te stellen.
    Bij deze laat ik weten dat ik alle medewerking wil verlenen aan iedereen die vragen aan mij heeft.

    Groeten, Henk”

    Groeten, Henk

    Like

    • Mensen mensen,
      Een zeer verhelderende posting van Francis,die hij geplaatst heeft bij KLOL.
      Jammer dat Francis niet bij jou post Don.
      Ik vindt zijn posting van zodanig belang,dat ik ‘m kopieer en hier plaats.
      Francis Capelle zegt:

      @ Micha Kat: waar het werkelijk om draaide wilde je niet op antwoorden:
      Waarom vragen aan je donateurs om advocaatkosten terwijl je die al had toen je op schiphol werd aangehouden (jaren geleden)?
      Je kwam om je huis te ontruimen stelde je, pertinent onwaar want dit gebeurde onlangs!
      Het potret van Beatrix had je gekregen van je goede vriend Sam Drukker, laat deze dat nou bestrijden? Zijn mislukte prenten kosten 15.000 euro (voor een ieder na te trekken)en hij herinnert zich niet een schenking te hebben gedaan!
      Je bezat ook een locatie in Amsterdam, een zeer luxe locatie, Karin Hardeman, Sietze Planting en anderen herinnerden zich niet alleen die luxe, maar vonden het opmerkelijk dat er veel koningsgezinde schilderijen hingen! Opmerkelijk was ook dat je politieke contacten had, iets dat je overigens met Frank Leenders gemeen hebt. Hoewel hij homo is, had hij een paar facebookvrienden: twee vrouwelijke politica (Tweede Kamer). Een ervan was Turks, je weet wel, uit Turkije dus … waar Demmink zo graag kwam! Zij vertegenwoordigde ook een eigenaardig Turks belang, maar dat laat ik al die internetonderzoekers zelf maar uitzoeken!
      Dat je in EMMA zat, heb je ook ontkent, ookal linkt deze site er nog naartoe aan de hand van je eigen artikelen, daar nodigde je immers je mensen uit om taskforces samen te stellen –
      De site van EMMA zegt het zelf al: het is van de VN en het is zelfs de enigste locatie in Nederland die de alleenhouder is van de Unescobibliotheek van de VN –
      Aan de hand van je eigen artikelen omschrijf je de VN als het hoofdkwartier van de nieuwe wereldorde, dus waarom zat je er dan?
      Je was overigens niet de enigste – tegelijkertijd datzelfde jaar kwamen alle ‘onafhankelijke’ alternatieve media er bij elkaar: WE ARE CHANGE ROTTERDAM, MEns en Spirit (politica Lea Manders) Klokkenluideronline, Argusoog, Ik Claim Mijn Naam, en nog een hele stapel meer! Allemaal huurden ze er omdat ‘het goedkoop was’, maar niemand kon uitleggen hoe ze er terechtkwamen, Emma staat immers in tegenstelling tot alle zalenverhuurders in Utrecht niet als zodanig bekend bij Google!
      Al evenmin kon er uitgelegd worden waarom het zo goedkoop moest, aangezien Frontier alleen al Alternatieve Conferenties kon beleggen in het Krasnapolsky, kosten: meer dan 100.000 euro per keer! (Zelfstandig na te trekken).
      Jij kon niet uitleggen hoe het mogelijk was dat je artikelen suggereerden dat de Nederlandse Staat je zocht, terwijl je in vooraankondiging op je eigen site en elders altijd precies liet weten waar je zat!
      Jij kon niet uitleggen dat je geen geld had voor een advocaat, maar wel voor een toplocatie in Amsterdam, een appartement in Schiedam, en al die eerste klas vluchten kon maken naar Thailand en omstreken – oh ja, je was financieel onafhankelijk stelde je: nou, waar bedel je dan om?
      Opmerkelijk is ook dat je via luchthavens reisde terwijl de Demmink squads je op de hielen zaten, zelfs Fred de Brouwer van zijn scooter wisten te rijden, maar jou niet wisten te vinden.
      Opmerkelijk is ook dat je goede vriend Sietze Planting een partner had bij Broadfield Security, het bedrijf dat destijds Demmink bewaakte, maar niet kwam opdagen toen je met Donk zelfs een vooraankondiging opnam voor Demminks huis! Nog opmerkelijker is het dat dit bedrijf letterlijk uit Blackwater voortkomt, louter huurlingen in dienst heeft, en op haar eigen site stelt in Nederland aanwezig te zijn voor het scheppen van de ‘kritische massa’ om hun werk te continueren. Kritische MAATSCHAPPELIJKE massa, wel te verstaan aangezien (1) ze geen kerncentrale runnen en (2) De Demmink kwestie nu juist die massa is!
      Het is dus niet vreemd dat ze niet kwamen opdagen (1) en (2) jou gescandeer goed konden gebruiken, (3) Sietze Planting (Demminkklokkenluider overijssel) een partner had daar: niet zomaar één: nee, de managing director: Robert Breedveld (Broadfield)!
      Vreemd dat een Demmink klokkenluider zoals Sietze Planting gewoon zijn werk kon blijven doen (het opleiden van geuniformeerd beveilingspersoneel en het programma’s ontwikkelen voor de politie (die zich meer en meer tegen de burgerij keert met deze tactieken).
      Hoewel jij van dit alles heel goed op de hoogte was, zweeg je als het graf toen er vragen werden gesteld. Vragen aan jou persoonlijk, dus niet via publicaties!
      De Staat zocht je, maar je kon gewoon gokgelden in Laos beleggen van een Nederlandse gokexploitant! De Staat zocht je, maar je kon het land in en uit wanneer je maar wilde. De Staat zocht je en wilde je vermoorden, maar kon je ondanks al je eigen vooraankondigingen waar je zou zijn, niet vinden? Now, isn’t that stange folks!
      Hier op deze site, waar mensen klaarblijkelijk de muur niet zien NADAT ze er op zijn ingereden, is het dus relatief gemakkelijk voor je om dergelijke verhalen ‘Slandering en Aanvallen’ te noemen. Hier vergeet je publiek relatief gemakkelijk wat ze je dikwijls ZELF hebben horen stellen: Demmink blijkft zwijgen, dus hij is schuldig. Maar jij zwijgt ook, wat maakt jou dat? Je verteld veel, maar zegt niks!
      Niets van al het hier bovenstaande wil je beantwoorden – maar de feiten liggen er gewoon, voor een ieder inzichtelijk die bereid is de kop uit het virtuele zand te trekken.
      Ook heb ik je gevraagd hoe een journalist die tot acties oproept zoals jij gedaan hebt: je weet wel in je ‘sleur ze aan hun pedofiele pikken uit hun huizen, kots hun toga’s onder, ransel ze naar de parken en verzuip ze in de grachten’ feitelijk kan bestaan! het antwoord op die vraag is NIET! Een journalist schrijft bevindingen, verslagen, verhalen, doet dit zo objectief mogelijk en zet daarna een punt. Een journalist roept niet op tot vergelding, het in de brand steken van kiosken en het bekladden van huizen: dat doet alleen een agent provocateur, of een rebel in hart en nieren! Je bent geen van beide, want als je zo begaan was met je Nederlandse Vlaggeschip bleef je wel aan boord, ook als het water maakte!
      De rechtsstaat donderd walmend in elkaar, alle toga’s zijn corrupt, je hoeft in dit land niets meer te verwachten: jouw woorden, breed uitgemeten in diverse stukken op deze site! Maar je verwacht wel dat ze rechtspreken in de kwestie Donk!
      En overigens, waar heb je al die donaties nu werkelijk voor nodig? Hoeveel kost dit blog nu echt? Is dat geld voor je journalistieke onderzoeken? Het is zoals ooit een Amerikaans Staatsvrouw al eens zij in de kwestie Hoessein en de zogenaamde vernietigingswapens: ‘Ik vond de leugens van onze overheid gewoon via Google!’
      Inderdaad Kat, het kostte haar geen cent!

      Like

  9. 25 Signs That The Global Elite’s Ship Is About To Sink

    Make no mistake about it. The tide has turned on the global elite and there will be no going back. A new day is rising for humanity as those who have planned for complete control are now being exposed, cornered and investigated from many different angles. There is no need to buy into the fear-based propaganda the major media and even several alternative media outlets dispense. Very good things are happening and even better things are coming.
    http://themindunleashed.org/2015/07/25-signs-that-the-global-elites-ship-is-about-to-sink.html

    Better things?
    De valse vrede,orde uit chaos soms?

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

