Boudine Berkenbosch met leugens in de tegenaanval…..

Onderstaande reactie ontwaarde ik op de site van Boudine Berkenbosch, chauffeuse van het 7 koppige monster.

Boudine Berkenbosch:

Er is nog een andere consequentie van deze trollen-affaire: die “oppertrol” Don reageert op andere blogs onder verscheidene namen en daarbij schuwt hij geen identiteitsfraude! Wellicht reageert hij ook onder mijn naam. Op andere blogs zal ik daarom niet reageren. Komt er toch een reactie op uw blog, zogenaamd van mij, dan is deze afkomstig van die trol!
Zijn IP nummers zijn bij mij bekend en opvraagbaar. Trap er dus niet in, want deze reacties zijn niet van mij!

Ik kan melden dat ik overal onder de naam Donquijotte reageer. Waarom ook niet want ik zal u een geheim verklappen, het is niet mijn echte naam.
Het vervelende is dat ze weer eens komt met niet onderbouwde beschuldigingen die ook gewoon uit haar duim zijn gezogen. Dezelfde beschuldigingen waar de mensen van Swapichou mee kwamen! Toeval?  Het is blijkbaar vervelend dat ik de vinger bij haar op de zere plek legde. Deze reactie zie ik echter als deel van een groter geheel. Ook Micha Kat weet dat zijn masker is afgerukt en begint via een omweg, via NRCombudsman, met een tegenoffensief om zo nieuwe en bestaande lezers te beïnvloeden en richting de gecontroleerde alternatieve sites te leiden. Weg van Martin Vrijland met zijn kritische vragen en weg van Niburu.co die neutraal wilde blijven en dus niet meeging in de idioterie van Micha Kat.  De volksverraders Micha Kat en Boudine Berkenbosch zijn inmiddels teruggevallen op hun laatste verdedigingslinie, namelijk het aanvallen van de boodschapper in plaats van de boodschap en daarbij elkaar over en weer af en toe een veer in hun achterste te steken. Alles wordt er bij gehaald en er wordt zonder blozen gewoon keihard gelogen.
dstm
Een en ander heeft er voor gezorgd dat ik er weer een artikel aan wijd om ze niet te laten slagen in hun opzet in het misleiden van al die lezers die op zoek zijn naar nieuwe waarheden. Micha Kat en Boudine Berkenbosch komen daarentegen met nieuwe leugens waar we met zijn allen zo zat van waren. Eigenlijk is het wel heel jammer want ondanks hun verborgen agenda hebben ze natuurlijk wel een langere tijd bepaalde zaken onder de aandacht gehouden. Echter met valse intentie’s wat betreft de uitkomsten. Micha wenst immers zelfs MP Rutte een plezierige vakantie op Aruba met een aantal minderjarige jongetjes. Hoe geloofwaardig ben je dan nog en hoe weet Micha dat die hotemetoten dat op Aruba doen? Insider kennis??Bij Boudine nog immer alle aandacht op Demmink in samenhang met de 2 asielzoekers in de Vaatstra zaak en de Baybasin zaak. Hörchner is er aan zijn oren bijgesleept om Demmink te kunnen blijven bashen. Het draait hierbij om de telefoontaps. Maar o wee als je begint over de familie van Korlaar of de 9/11 no-plane theorie. De familie van Korlaar is toch zo’n sympathieke hardwerkende familie volgens Boudine Berkenbosch. Veel dikker kun je het er niet bovenop leggen om te laten zien dat je verkocht en betaald bent.
Levenslang aan zijn ballen ophangen.

Levenslang aan zijn ballen ophangen.

Eén ding wil ik wel graag duidelijk stellen. Persoonlijk ben ik er van overtuigd dat Joris Demmink wel schuldig moet zijn aan een aantal niet verkwikkelijke zaken zoals o.a. het misbruik van minderjarige jongetjes. Hiervoor mogen ze Joris Demmink levenslang aan de hoogste boom in Den Haag aan zijn ballen ophangen. Ik hoop dan dat hij nog een lang leven mag hebben. Ook ben ik overtuigd van de onschuld van Jasper Steringa zonder dat ik het vast willen pinnen op de schuld van 2 asielzoekers. In de Baybasin zaak tenslotte is er ook duidelijk sprake van een politieke veroordeling voor niet gepleegde moorden en andere feiten. Levenslang is een straf waarvoor destijds de wet speciaal moest worden aangepast net als de “pluk-ze” wetgeving die ineens wel heel goed van pas kwam. Als het aan mij ligt komt die Baybasin morgen, na 18!! jaar, nog vrij maar mijn hoop ligt daar volledig bij de inzet en bekwaamheid van Adèle van der Plas en de Bakker Schut Stichting!!!
25 Reacties op “Boudine Berkenbosch met leugens in de tegenaanval…..

  1. Het was Wicher Wedzinga die ooit beweerde tegen Kat dat de rechters op Aruba het met kinderen deden. Zoals hij ook beweerde dat Demmink, Donner, Ballin en Nijpels regelmatig in een sexclub in Breda kwamen.

    Like

    • Niet alle rechters. Zeker er zijn rechters hier te lande die zware misdaden met kinderen begaan, maar niet alleen hier te lande, maar overal komt dit voor dus ook op Aruba dat toch al bekend staat om niet al te nette zaken. Was ook daar niet dat dat Amerikaanse meisje Holloway verdween waarvan Joris vd Sloot, zoon van rechter vd Sloot werd beschuldigd. Mijn vermoeden is dat die vader daar veel meer van weet dan wij weten….

      O ja en over die no plane theorie van 911, wil ik niet eens meer discussieren met die Boudine . Voor mij is dat zo klaar als een klontje. Het bewijs wordt je gewoon in je gezicht geworpen, getrapt door dat filmpje van een vliegtuig dat daar invliegt alsof het het van bordkarton is.
      Helaas de enige die erin vlogen zijn de goedgelovige tv kijkende blatende schapekudde overal ter wereld!

      Like

      • Ik zeg ook dat Wedzinga dat beweerde. De uitgekotste Wedzinga is als bron net als buitenbeentje Nawijn in pedofiele zaken m.i. niet betrouwbaar.
        Het was trouwens Joran van der Sloot. Als Pedo de Vries zoon en vader beschuldigen zou ik dat zeker niet als feit aannemen..

        Like

    • Daar heb je gelijk in maar is niet mijn punt. Het gaat mij om de manier waarop Bou hiermee omgaat en tot op de dag van vandaag de van Korlaars te overdreven verdedigt. Dat alleen maakt me achterdochtig terwijl ik voor die tijd ook grote vraagtekens had bij het van Korlaar verhaal.

      Like

      • Kat is een van de grootste aanhangers van de Van Korlaar maffiahypothese zonder deze mensen ooit gesproken te hebben. Dat is veelzeggend. Bou was inderdaad meer juist vanwege Kat mordicus tegen de Van Korlaar hypothese en tegen de ook door Kat constant geplugde Maud Oortwijn.

        Like

  2. “Wellicht reageert hij ook onder mijn naam.” (BouBerk)
    Ehh… op welke sites zou dat dan zijn, Boudine?

    Dit commentaar van Bou Berkenbosch getuigt enerzijds van een verwarde geest en anderzijds van een valse geest. En dus ook van de verborgen agenda die ook Boudine Berkenbosch duidelijk heeft.

    …Wat moet je nog van dat soort sujetten zeggen, vraag ik me af.
    Je moet ze blijven onder druk zetten, en in elk geval de feiten kalm en helder blijven verwoorden en op een rijtje blijven zetten.

    Like

  3. Goed DonQuijotte om de trollensites te belichten en te blijven belichten, want deze duistere figuren schuwen licht en vooral het ultieme licht, namelijk “de Waarheid”.

    Over de waarheid kan men niet onderhandelen of chicaneren.

    Like

  4. Vrijland en Capelle blijven keihard argumenteren in tegenstelling tot Kat die meer en meer met steeds meer modder gaat gooien.
    Kat is en zal ook nog NOOIT ingegaan op een serieuze vraag over zijn zeer discutabele uitspraken en zeer schimmige keuzes wat eigenlijk alles zegt over deze media hitman die alleen door geld, macht en aanzien gedreven wordt..

    Like

    • Financiele banden van Rijkers/KN met vastgoedfirma Poot en klachten van lezers/abonnees hierover??
      Rijkers werd al eerder aangevallen binnen de hoofdredactie over zijn “Demmink” hobbyisme.

      Like

      • Vreemd. Net nu er zo veel gebeurt en Rijkers zijn gelijk lijkt te halen. KN is/was natuurlijk ook msm. Dat vergeten we een beetje. Misschien heeft het met msr. Gijsens te maken. Die doofpot is immers gebarsten. Postuum datdanweerwel.

        Like

  5. Don, ik zag je reactie bij Vrijland over Boudine en de Van Korlaars. Voor mij blijft dit toch ook wel een vreemde zaak. Heel veel lijkt toch te kloppen van wat de supergetuige vertelt. Ze lijkt ook niet bepaald een malloot of iemand die haar ex (familie) terug wil pakken.
    Wat ik nooit heb begrepen is dat Kat de Van Korlaars nooit heeft benaderd. Angst of anderszins iets?
    Ben wel benieuwd wat Martin van deze zaak vindt.

    Like

  6. Ik ken de getuigenis van de supergetuige niet goed genoeg om te weten wat Couzy er aan toegevoegd heeft. Wellicht is het wel goed om beide verhalen eens tegen het licht te houden in hoeverre er verschillen/toevoegingen in de Van Korlaar crimestory zijn.

    Like

  7. Wim Dankbaar was toch de eerste interviewer van de supergetuige? Toen hij haar interviewde moet hij haar geloofd hebben. Later distantieerde hij zich ineens van haar getuigenis.
    Niet veel later werd hij tijdelijk webhost van KLOL nadat Kat zogenaamd vier maanden of zo achter de tralies bivakkeerde. Toentertijd werd veel gesteld dat Dankbaar nauywe contacten had met OM en/of AIVD.
    De gecontroleerde oppositie van Dankbaar in de zaak Vaatstra is inmiddels ook wel heel duidelijk. De publicatie van het boek heeft weinig tot niets teweeggebracht in de zaak Vaatstra mede doordat hij justitie mee heeft laten lezen bij het schrijven van het boek en het hoofdstuk over Demmink heeft weggelaten..
    Verder was er geen enkele strategie om de de zaak van Jasper aan het rollen te krijgen en werd de familie Steringa en public afgeserveerd door de heren schrijvers.

    Like

  8. Anne Marie van Blijenburgh over kindermoorden door de elite in Nederland:
    http://volkstribunaal.net/getuigenis-kindermoorden-nederland/

    De klokkenluider Toos Nijenhuis die via de ITCCS uitgebreid een getuigenis heeft gedaan is na haar naar buitentreden geconfronteerd geweest met deurwaarders die namens de belastingdienst op valse gronden beslag wilden leggen op haar huis. Dat dit in direct in verband staat met haar publiekelijke beschuldigingen van jarenlang seksueel misbruik tegen de katholieke kerk en het koninklijk huis is wel duidelijk. De nieuwe media die het verhaal van Toos NIjenhuis groot hebben gebracht hebben het vervolgens weer volledig laten liggen door over deze nare persoonlijke nasleep in het geheel niet te berichten..:

    De zaak van Toos Nijenhuis tegen de staat der Nederlanden:
    http://volkstribunaal.net/zaak-van-toos-tegen-de-staat/

    Like

  9. Onderstaandevis helaas realiteit, maar voor welke klokkenluid(st)er geldt dit; zeg het maar..:

    Klokkenluiders worden zwaar bedreigd of totaal mentaal en financieel kapot gemaakt door de harde hand van de corruptie binnen de overheden, vervolgens probeert men ze te rekruteren tegen eigen idealen en eigen volk

    https://sites.google.com/site/universalfederationback/aanslag-op-nederlands-bekendste-klokkenluiders-waaronder-micha-kat-klokkenluideronline-arend-zeevat-argusoog-en-ad-van-rooij-het-echte-nieuws

    Like

    • Precies! Uiteindelijk kun je alleen op je eigen verstand en intuïtie vertrouwen. Jammer dat velen die ontwaken zo weer verder kunnen slapen in een volgende droom (illusie). Micha Kat e.a. vormen gewoon een vangnet voor de wakker geschrokken mensen. Zij zijn de echte verraders van hun idealen.

      Like

  10. Pingback: Baybasin en ‘out of the box thinking’ | Baybaşin: politiek gevangen in Nederland·

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

