Micha Kat geeft toe ook achter de site “Waarinholland” te zitten. UPDATE BREAKING

Voor Update over recente ontwikkelingen omtrent Waarinholland zie onderaan.

De oplettende lezers hadden het natuurlijk al lang vermoed dat de site “Waarinholland” uit de koker van de familie Poot kwam. In het volgende promotiefilmpje van de firma Poot geeft Micha Kat zelf toe achter deze site, ” Waarinholland “, te zitten. Bij 7 min. 42 zegt Micha Kat letterlijk; ” Het was wel een doorbraak dat WE op de site Waarinholland de nota’s hebben gepubliceerd…..”

Een en ander geeft eens temeer aan hoe de alternatieve media zijn geïnfiltreerd door onderkruipsels, vrijmetselaars en Pootjes.

download (10)

Micha Kat, Hans Mauritz, Wim Dankbaar, Waarinholland, Boublog en nog een aantal van dit soort blogs zijn hierdoor totaal ongeloofwaardig geworden. Dat is jammer omdat ze veel boven water hebben gekregen maar het tegelijkertijd volledig onbruikbaar maakten door hun achterliggende agenda. Dit zijn de werkelijke volksverraders zoals we een tijdje terug de NSB’ers hadden.

Vrijmetselaar en volksverrader Micha Kat gaat hiermee helemaal DOWN. Als de gaskamers dan niet hebben bestaan zoals Micha Kat verkondigde dan moeten we ze maar gaan uitvinden voor mensen als Micha Kat!!!

Mijn naam is haas..ik bedoel Kat en ik geef me over!!!

Mijn naam is haas..ik bedoel Kat en ik geef me over!!!

UPDATE: In dit artikel van Martin Vrijland wordt haarfijn uitgelegd hoe nu door het dossier Folkert van der Graaf duidelijk wordt hoe gecontroleerd Micha Kat een “WaarinHolland” zijn. Ze worden nu zelfs genoemd in het NOS journaal. Als mensen het nu nog niet zien.

17 Reacties op “Micha Kat geeft toe ook achter de site “Waarinholland” te zitten. UPDATE BREAKING

    • Vanaf 6:00 zegt Micha K.

      “Je mag best ergens op Aruba in een villaatje, met je corrupte vriendjes, mag je jongetjes gaan lopen naaien, VIND IK NIET ERG, als je maar oprot uit het Binnenhof. Wegwezen!” …

      Wederom blijkt dus dat het de Poot-Kat maffia totaal niet om pedofilie gaat…

      En wat een ongelooflijk grote woorden gebruikt Micha K. hier. Hij kan en mag dat blijkbaar allemaal roepen, over de minister-president nota bene.
      Wie doet zoiets eigenlijk, zelfs als het allemaal volledig waar zou zijn?
      Het klopt allemaal van geen kanten, zoveel is duidelijk.

      Like

  1. Hans Mauritz en Wim Dankbaar bevinden zich zeker op een hellend vlak door zich nadrukkelijk te blijven li-eren aan Micha Kat (de media hitman van de Poot maffiagroep – zie video van Martin Vrijland hierboven).
    Dankbaar heeft zich zelfs in het geheel nog niet uitgelaten over de nieuwste ontwikkelingen in nieuwe medialand..
    Ik zou ook wel willen horen hoe Frides Lameris zich nu voelt nu blijkt dat Kat en Y. Moszkowicz twee handen op een buik zijn; wellicht kan hij Kat aansprakelijk stellen voor de financiele schade die hij nu heeft..

    NB O ja, Myra heeft de radiomicrofoon aan de wilgen gehangen (zegt ze)..; net zoals Bou het toetsenbord kort geleden voorgoed in een hoek had gegooid..??

    Like

    • Dankbaar en Lameris die beiden financieel gedupeerd zijn door het duo Kat-Mosckowicz hebben heel opvallend nog niet gereageerd na de nieuwste ontwikkelingen rond het Poot-imperium en hun mediahandlangers.
      Zou Poot hen financieel schadeloos hebben gesteld zodat zij hierover verder het zwijgen toe doen??

      Like

  2. Sorry, ik lig in een deuk hier. Bij elke zin moet ik zo lachen. Het is zo absurd wat die Kat uitkraamt. Toch kan het wel eens zijn dat er tussen Kat en Marianne ook een deal is gemaakt mbt de bewijzen in de moord op Marianne. Het Pootimperium beschikte over veel meer informatie dan ze via internet prijs gaven. Dus het kan best zijn dat toch informatie is doorgeschoven naar Mauritz, als onderdeel van de grotere deal tussen Poot en de staat, met de restrictie dat het boek pas in mei mag verschijnen, zoiets. Ik kan het anders niet verklaren.

    Like

    • En nu ik er zo eens over nadenk, denk ik dat het inderdaad in kannen en kruiken is. Dat wordt geen verrassing voor de staat. De plot is vast en zeker in overleg georchestreerd. Ik ben wel benieuwd wat ze er van hebben gemaakt. En dan is er nog dat boek over de misdadige midsdaadverslaggever. Ik heb begrepen dat in beide boeken de rol van Demmink uitgebreid aan de orde komt. Ik ben erg benieuwd. Ik was trouwens niet in staat erg lang naar dat verhaal van die twee te luisteren, zo gespeeld.

      Like

      • Heb je je ook al afgevraagd waarom Mauritz en Dankbaar nu ineens precies 1 week voordat Ton Derksen met publicatie van “Verknipt bewijs” komt ineens met hun boek over de Vaatstra zaak komen na vele maanden van uitstel. Toeval bestaat er in deze niet!!!

        Like

    • Ik vindt het raar dat het boek over marianne zo vaak uitgesteld is. dus lidy, het zou mij niet meer verbazen dat je nog gelijk hebt ook.

      Like

      • Heb je je ook al afgevraagd waarom Mauritz en Dankbaar nu ineens precies 1 week voordat Ton Derksen met publicatie van “Verknipt bewijs” komt ineens met hun boek over de Vaatstra zaak komen na vele maanden van uitstel. Toeval bestaat er in deze niet!!!

        Like

  3. Ik denk gewoon een 1-2tje tussen maffia Nederland Poot b.v. en de regering, die ook totaal doordesemd is met pedofilie, chantage en fraude.
    2 miljard schade vergoeding !! Dat is een hoop geld; dat is dus 2000 miljoen Euro!! Een en ander te verdelen over ca 10 regerings-frauduleuze figuren (tot in de hoogste regio), fa Poot c.s. (Abramoff, Rubinstein, Otten en nog zo een paar) wat smeergeld naar hitmannetjes en vrouwtjes. O ja Kat en andere Internet trollen en trollensites nog en niet te vergeten nog wat prive detectives, chauffeurs e.d. afschepen met het wat betere ‘hongerloontje’ paar ton ofzo.

    En wie betaalt dat in wezen? Juist ja u en ik, wij Nederlanders met z’n allen via de door de Staat van ons afgeperste belastinggelden.
    2 miljard dat is zo ca 250 euro de werkende Nederlander, dus!

    En als de claim van capo di Poto op 20 miljard uitkomt (zou absurd wezen, maar verbaas u maar over niets) dan kunt u alles successievelijk met 10 vermenigvuldigen!!!!!!!!!!

    Like

  4. Pingback: Gevangenisdossier Volker van der Graaf hulp voor controlled opposition? | Martin Vrijland·

  5. Pingback: Gevangenisdossier Volker van der Graaf hulp voor controlled opposition WaarInHolland? «·

  6. Micha Kat zakt nu door Waarinholland volledig door de mand als gecontroleerd. De site wordt zo expliciet getoond in het journaal (MSM/NOS) dat het gewoon een hint met de koevoet is. Een stelletje vrijmetselende bedriegers zijn het die het Nederlandse volk willen bestelen!!

    Like

  7. Pingback: Gevangenisdossier Volkert van der Graaf hulp voor controlled opposition? | Martin Vrijland·

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

