De afgang van Micha Kat

Zojuist viel mijn oog op de volgende uitspraak van Micha Kat;

MARTIN VRIJLAND INGEZET ALS NIEUWE MEDIA-INFILTRANT IN CRUCIALE FASE VAN ZAAK-DEMMINK

Voor mij persoonlijk heeft Micha Kat hiermee volledig afgedaan en is mijn eerdere uitspraak betreffende hem bevestigd geworden.

Om te beginnen wil ik opmerken dat Micha Kat veel goede dingen heeft gedaan en doet. Hij valt terecht en continu de gevestigde msm en het justitiele apparaat aan. Hij heeft hierdoor zijn publiek terecht, gewezen op corruptie binnen deze takken van sport.

Het probleem doet zich echter nu voor dat dit allemaal met een achterliggende agenda gebeurt. Een allesoverheersende agenda die coûte que coûte altijd moet blijven prevaleren boven zijn eigen mening. Een agenda gedreven door geld en macht. Geld en macht van Poot cs. Door zijn gekruip voor kapitaal en macht wordt al het goede werk dat hij verricht en heeft verricht (90%) volledig teniet gedaan door zijn min of meer verborgen agenda. De overeenkomst met Alex “schreeuwlelijk” Jones is snel gemaakt. Voor mij heeft hij dus afgedaan en zie ik hem nu als een verkochte ziel.

Micha Kat = Alex Jones kloon

Micha Kat = Alex Jones kloon

Micha Kat had dit misschien wel kunnen voorkomen door naar zijn lezers meer openheid te betrachten en gemaakte fouten toe te geven. Zijn ego zat hem echter in de weg en hij verkiest nu de aanval in te zetten op Martin Vrijland, Maud Oortwijn, Frances van Capelle, Myra,  Arend Zeevat etc. etc.. Allemaal broeders van het eerste uur. Ben je niet met Micha dan ben je zijn vijand en zal hij je met alle middelen aanvallen, ook zonder bewijs en ook met stoten onder de gordel.

download (11) liar

We zijn nu aanbeland in een tijdperk waar, nadat de afrekening al was begonnen met de gecontroleerde reguliere media, ook de afrekening inmiddels is begonnen met de gecontroleerde alternatieve media zoals Klokkenluideronline.is. Dit zal niet zonder slag of stoot gaan en de varkentjes zullen nog heel wat af gaan gieren tijdens het slachten. De eerste steken onder water worden al gegeven zoals bovenstaand citaat duidelijk aantoont. Vergeet echter nooit dat verkochte zielen slechter zijn dan varkens. Varkens zijn eigenlijk gewoon lieve dieren vergeleken met dit soort reptiel-mensen die hun eigen moeder nog zouden verkopen voor een paar euro’s.

Het worden interessante tijden met de Vaatstra zaak (boek Dankbaar), de Demmink strafzaak en de ontmanteling van de gecontroleerde alternatieve en reguliere media. Martin Vrijland is inmiddels begonnen met het fileren van de “Roestige Spijker” leugen. Micha Kat valt hierin ook volledig door de mand.

Mijn advies is om te luisteren, huiveren, lezen en te leren om vervolgens uw eigen mening te vormen. Laat u zich niet meer inpakken door schreeuwerige alternatieve site’s zoals Infowars en Klokkenluideronline. Prik door die leugen heen. Ze hebben hun nut gehad maar het is nu tijd voor een volgende stap om af te geraken van corruptie en leugens van de macht.

34 Reacties op “De afgang van Micha Kat

  1. Inmiddels ben ik er wel achter dat het merendeel van de klokkenluiders en ‘exposers’ van het alternatieve circuit op een bepaalde manier gecontroleerd is. Van links tot rechts, en er tussenin. Men beticht elkaar ook regelmatig van valse oppositie en dergelijke, daar waar in werkelijkheid ze allemaal van hetzelfde soort zijn. Dat lijkt ook hier aan de hand te zijn, als je het mij vraagt.
    Veel disinfo and misinfo ook. En soms ronduit leugens. Ze vestigen je aandacht op bepaalde zaken, maar nemen je dan beet, misleiden en/of brengen je in verwarring, dan wel zus dan wel zo.

    Neem William Cooper, door sommigen neergezet als een held die de waarheid sprak…, maar de werkelijkheid lijkt toch heel wat anders in elkaar te zitten.
    Lees o.a.:

    “Obviously NONE of you noobs who respect Bill Cooper either knew him, or had any serious communication with him.
    I was an active researcher and publisher in the 80s, 90s and 00’s.
    I dealt with Bill Cooper, along with other key researchers, event organisers and publishers.

    It turned out Bill Cooper lied about everything in his past.
    He stole the research of others, like Lars Hansen, and told people it was HIS research. When Lars and others complained, they were accused of being CIA.
    Eventually word got out that he was lying about his past, and he was dropped from speaking at conferences and dropped from radio shows and dropped from magazines.
    Why? Because he lied, got drunk and issued death threats to anyone who didn’t make him more famous.
    After a while, he turned to the christian community, and told them he was ‘born again into Jesus’ and that everyone he had worked with to expose UFOs was part of Satan’s plan.

    After a while, even the christians realised he was a drunken liar, a thief and a fraud. Sure he wrote a book, but every single thing in that book came from OTHER Books – big fu*king deal!.
    After the christians woke up and dumped him, he turned to his own internet radio show. You fools and noobs who worship this pile of sh*t – do you realise he was a drunk who beat his women?
    When he got shot, he was already drunk and shooting at OTHER PEOPLE FIRST. Anyone here at GLP who thinks Bill Cooper was any sort of hero, is a fu*king ignorant NOOB, who really needs to get informed or STFU.
    My story is NOT a shill story. I was a believer in Bill, as were many others.
    The truth is, that Bill Cooper was a liar, a thief, a fraud, and a drunk wife beater. fu*king noob city here at GLP these days.”
    http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2403178/pg1#41299669

    Like

  2. Wat heel erg opvalt bij alle ‘acties’ van Micha Kat is de schreeuwerige toonzetting, het achternalopen van politici, advocaten en andere handlangers van de macht met pvv-gesimplificeerde onderbuik vragen en retorische statements.

    Op die manier maak je eigenlijk de zaak belachelijk en neemt niemand het meer serieus en dat is precies zijn taak/de bedoeling als het waar is dat hij het spel van Poot, Opstelten, Demmink en de rest van de hele santemekraam mee moet spelen.
    Dus tijdrekken, getuigen en getuigenissen afvangen voor een mogelijke echte strafzaak, de zaak belachelijk maken, desinformatie rondstrooien en nu de echte waarheid en rechtzoekers in diskrediet brengen en voor alu/paranoia e.d. uitmaken.
    Heel sluw dat wel, maar niet voldoende om hem volkomen door te prikken…

    (en om z’n geloofwaardigheid te (be)vestigen als klokkenluider valt ie zo nu en dan de MSM, de Jeugdzorg, het koningshuis etc. aan, vaak ook nadat andere zoals Martin Vrijland als eerste er mee kwamen!)

    Like

  3. De feiten en de waarheid liegen nooit. Dus als je je daarbij houdt plus je gezonde verstand en niet op flagrante duidelijke onzin ingaat, sta je altijd sterk. Het enige wat voor hen overblijft is laster en geweld. In dat geval weet je zeker wie liegt en schuldig is.

    Like

  4. Martin Vrijland gaat volgende week op de radio (niet bij Myra) in gesprek met Francis Capelle die zich terecht – opnieuw – zwaar genaaid voelt door Micha Kat’s recentelijke tenenkrommende goedpraterij.

    Like

  5. Pingback: Micha Kat valt van zijn voetstuk | Martin Vrijland·

  6. Kolere het lijkt de regering wel die onderling elkaar afmaken en niet in het belang van de burgers haar werkgever te handelen. Burgers hebben te maken met een kliek die bezig is is met vernietiging en het uitklaar spelen van bevolkingsgroepen. De alternatieve media dito en maar wijzen naar elkaar en geen vuist tegen de grote vijand kunnen maken.

    Like

  7. Het doel is dat Demmink strafrechtelijk vervolgd wordt en Poot, Kat, Myra en consorten gaan dat doel verstoren vanwege de miljoenen die te verdienen zijn..
    Benieuwd hoe Baybasin en Van der Plas in deze controverse staan. Als Van der Plas geen geld van Poot krijgt lijkt het me duidelijk dat zij de lijn Vrijland gaan volgen en getuigen bij de Roestige Spijker verhoren gaan weghouden.
    Maar ja, Myra heeft Vervloesem in haar greep en wellicht nu Baybasin ook. Ze gaat nu voluit voor Kat heb ik vanochtend gezien. Ze moest wel toegeven dat zij Vervloesem heeft ingeschakeld inzake Oortwijn. Hopelijk komt Vervloesem snel tot de conclusie dat Myra bij de zionistische club hoort die de zaken met justitie wil gaan “regelen” in ruil voor het grote geld..

    Like

    • Je laat je wel weer lekker gaan he, De Haas, op de persoon spelen en wilde insinuaties neerplempen. Je verheldert niets, draagt niets bij, in tegendeel. Je bent een stokertje, zoals je dat ook deed bij Dankbaar, weet je nog, vaatstra tweetbashen. Waarom doe je dat?
      .

      Like

    • En ja hoor, nou laat ik je dit vertellen: Nujij is helemaal niet nodig om het bij de mensen onder de aandacht te brengen, schat ik zo.

      Like

  8. Iedereen vind jou onuitstaandbaar. Dankbaar zeker ook. Maar ik ga niet inhoudelijk in op jouw egotripperij, ook al sta jij blijkbaar ook aan de kant van Vrijland.
    Niet iedere medestander is sympathiek. Dat blijkt maar weer in jouw geval..
    Kun je niet ergens als vrijwillige personeelsadviseur voor vluchtelingen of zo aan de slag? Je hebt zo’n stichting van oud managers die dat soort werk doen. Lijk jij mij ook heel geschikt voor.

    Like

    • ‘ Mensen vinden mij onuitstaanbaar’ , okee en volgens jou vindt Dankbaar dat ook. No problem, maar jij bent zn grote vriendin of vriend? Nou daar is hij dan gezegend mee, ik las pas nog deze mooi frase van je:

      ” Wim Dankbar heeft nog niet gereageerd. Te druk met zijn blonde blom die zijn ondergang zal betekenen..??”

      Il lees her en der: ‘als je zulke vrienden hebt dan heb je geen vijanden meer nodig’ Dus beste De Haas, ik vind het prima dat je niet meer reageert op mijn erupties. Waar nodig zal ik zeker op jouw erupties reageren, maar niet om jou, ik ken je niet.

      Like

    • Overigens, ik begrijp niet op basis waarvan jij in mij een medestander ziet en op basis waarvan ik zou behoren tot het kamp Vrijland. Ik ben onafhankelijk, ben ik altijd geweest en dat wil ik graag zo houden.

      Like

  9. Dan t.a.v Myra. Ik weet wel zeker dat Myra mij onuitstaanbaar vindt, maar dat weerhoudt mij er niet van op een positieve manier naar haar te kijken. Alleen al het feit dat ze een pionier is geweest en trendsetter met haar Radioprogramma is te prijzen. Ik vindt het uitermate moedig van haar om Baybasin en Morkhoven en zo veel anderen een podium te bieden en een stem te geven.

    De indruk die ik van Myra heb gekregen is dat haar intenties oprecht zijn. Als zij Boudine een schat vindt, dan zegt het iets over haarzelf, haar mensenkennis en ik denk zo dat ze te goed van vertrouwen is.

    Dat ze zich terugtrekt is alleen maar verstandig. De strijd wordt nu heviger, en ook onoverzichtelijker, maar ze verdient alle respect voor wat zij tot nu toe heeft betekend.

    Like

  10. Lidy, ik heb geen enkele reden om je onuitstaanbaar te vinden.
    @Haas gloeiende gvd, jij bent echt niet wijs zeg, wat een onzin schrijf jij neer. Weet, ik moet niet reageren maar doe het toch.
    1) Ik verstoor niets in de vervolging van Demmink, zou het niet eens kunnen. Geef eens een voorbeeld? Dus noem mijn naam niet in het rijtje Poot en Micha.
    2) Ik heb precies verteld hoe van der Plas en Baybasin erover denken: ze zijn er blij mee!
    3) Ik Vervloesem in mijn greep? Wat een onzin! Vervloesem is onafhankelijk en laat zich door niemand in de greep houden. Zelfs al wordt het zijn dood. Onzin dus, geen enkel bewijs of link.
    4) Ik ga niet voor Kat, onzin. Er is een breuk tussen ons en die komt nooit meer goed. Hoor je me Haasje? Kat kan het lazerus krijgen, hoor je me Haasje?
    5) Ik geef nergens toe dat ik Marcel heb ingeschakeld om Maud te zoeken, sukkel. Dat heb ik namelijk niet. Wel weet ik precies wat er is gebeurd en volg ik het op de voet.
    Haas, ga je schamen met je nonsens.

    Like

  11. Euh van Puffelen viel in het gat van Willemyn Zeevat.
    Boe boe waait met de meeste winden mee en bij haar psychotische buien haalt ze mensen neer,doet aangifte tegen ze of ze krijgen een ban. En vergeet ook niet Ramon die je via alle site’s ziet gaan en dan hebben we de enige zonder perskaart die wel altijd mag filmen tijdens zittingen ……

    Like

  12. Wat mij vooral opvalt aan zogenoemde alternatieve fora is dat mensen spiritueel behoorlijk ziek zijn, en bovenal hun EIGEN geestesziektes en aberraties totaal niet kunnen zien. Men wijst voortdurend naar anderen, denkt dat het probleem alleen elders ligt, maar vergeet zichzelf eens goed onder de loep te nemen. Mensen zijn ziek. Weten niet wie ze zijn, zijn vaak totaal de weg kwijt. Zijn in gevecht met schimmen… zijn vaak behoorlijk waanzinnig…
    Dat is het grotere plaatje, en dat grotere plaatje zien mensen maar heel weinig. Al die samenzweringstheorieën, de ellende in deze wereld – dat is echt niet van vandaag of gisteren. Mensen begrijpen niet waar deze wereld om draait. Mensen begrijpen niet wat de werkelijke “Matrix” is. Dat is een gevangenis, deze wereld, maar niet zozeer een gevangenis voor het lichaam, maar veel meer voor de ziel, of hoe je het ook wil noemen…
    Het gaat veel dieper dan mensen vaak beseffen, willen en kunnen beseffen.

    Like

  13. @ Guiiauma, Voetjes op de vloer, Olie macht,seks/misbruik macht, psychiatrie/macht/politiek. Het is misschien 15% van de wereldbevolking die het verzieken /vernietigen voor de andere 85%. En de burgers lopen constant in de val van het banken/demonen macht systeem, hier in Nederland zijn vele in de macht van de hypotheek rente aftrek.

    Like

  14. Ze zijn op Klol bezig het onderzoek van Martin toch echt aan te vallen met volledige onzin kreten, maar goed de paniek slaat toe bij Klol duidelijke gevallen van paranoide posters op Klol, waarschijnlijk aangestuurd door de volledig doorgedraaide hoofdman MK van Klol.

    Like

  15. Tja, misha kat of martin vrijland zoals die genoemd wil worden, #demmink is schuldig, dat staat vast voor mij, maar ja wie ben ik onderzoeker en journalist en persoon die misstanden en strafbare feiten overheid aankaart als klokkenluider meer dan 38 jaar.

    Like

  16. Luca van Dinter is een Agent-Provocateur van de Verenigde Naties en de OPPT

    Gepubliceerd op 1 jul. 2014

    Voor wie gisteren niet op de souvereine ontmoetingsdag in wychen aanwezig was en ook de livestream gemist heeft, dit is wat er gebeurde:

    Luca begon zijn presentatie met het zwart maken van Francis Capelle (die door ziekte niet kon komen).

    Ik attendeerde iedereen op het logo rechtsboven de wikipedia pagaina over Fascisme. Dat logo heet het “Fasces” en daar is de naam Fascisme van afgeleid. In tegenstelling tot wat iedereen denkt is NIET het hakenkruis het logo van internationaal fascisme, maar het Fasces dus. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Fasces. Het Fasces laat een bundel rietstengels zien samengebonden met een bijl. De samengebundelde rietstengels symboliseren de kracht van de organisatie en de bijl symboliseert de macht over leven en dood.

    Omdat dit nooit in de media besproken wordt is het niemand opgevallen dat amerikaanse federale overheidsgebouwen er vol mee hangen.

    Like

  17. Het hele soevereine mens verhaal concept is in mijn ogen alleen maar opgezet om anderen de ellende in te storten en het liefst door nog wat geld uit onschuldige naieve mensen te trekken. Ik heb zelf nooit in deze charlatan(s) gelooft. Vitali hing inderdaad bij Kat rond. Dat moet al te denken geven. Hij is een loop jongetje voor ze denk ik.
    En over dat duo samen wat dan door de mand is gevallen, yeeh wat kunnen die twee zwetsen met en tegen elkaar (ik heb ze nooit voor vol aangenomen). En dat gezwets is ook niet om aan te horen trouwens.
    En dan vooral over de liefde waarschijnlijk omdat ze daar zelf zo naar snakken. Begrijpelijk want wat liefde is en inhoudt weten die gasten duidelijk niet, .Ik moest gewoon even mijn mening geven over deze zotten en ga nu het mooie weer buiten opzoeken.

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

