Gaat Peter Poot de journalistiek in??? Update

Met verbazing nam ik kennis van de journalistieke aspiratie’s van Peter Poot van Chipsol. Het lijkt erop dat Martin Vrijland de achilleshiel van Micha Kat en de familie Poot heeft geraakt. De belangen moet wel HEEL GROOT zijn. Het gaat NIET over pedofielen maar om het grote geld!!!!

Luister en huiver. De stem van de interviewer is van Peter Poot!!!

 

Update; Na een reactie van Timja die aangaf dat de interviewer Victor Wijsman zou zijn heb ik de beide stemmen beluisterd en vergeleken. Al hoewel ik niet zeker ben neig ik er naar dat dit idd Wijsman is. Ik laat dit artikel staan omdat ik 1. Niet zeker ben 2. Het niet erg vind fouten te maken en toe te geven en ze te herstellen.

28 Reacties op “Gaat Peter Poot de journalistiek in??? Update

  1. Ik vroeg me ook al af wie die interviewer is. Dus Peter Poot. Kat zit duidelijk in het Poot kamp net als die andere nepjournalisten en neponderzoekers..
    Kun jij dat even melden op KLOL? Dit is echt een bom onder de KLOL site als je het mij vraagt.

    Like

    • Wie meneer Kat interviewt ?
      Voor de inhoud en vooral de aantijgingen aan Martin doet er niet toe.
      Ik heb even naar de stem van Victor Wijsman geluisterd op TalktoMyra en het interview met Kat. Ik ken helaas de stem van Peter Poot niet, heeft iemand misschien een link?

      Op het eerste ‘oor’ Zou ik toch zeggen dat het Wijsman is en niet Poot, maar goed k kan mij vergissen. Wijsman praat wat geaffecteerd en dat hoor ik zowel bij Kat als bij Myra.

      Like

  2. Beste mensen,

    De interviewer is Victor Wijsman van waarinholland.

    Luister naar de uitzending van Myra met Victor Wijsman, dan weet je dat hij het is. Jullie zijn allemaal niet zo snugger. Check eerst alles en ga pas dáárna wat roeptoeteren.

    Ciao

    Like

  3. Ik denk dat Tjima gelijk heeft. Maar Victor Wijsman is ook een hardcore PVV’er die alle Marokkanen er uit wil.
    Je merkt al dat heel veel vaste reageerders zich niet meer op KLOL. Kat is qua blogger en als mens volledig door het ijs gezakt . Ik heb nooit op zijn site gereageerd omdat ik hem toch altijd al een roeptoeter vond die zijn lezers gebruikt ter meerdere glorie van zichzelf. De deal met Yehudi was al zeer fout en het interview met Jan Vlug was dat ook. Goed dat Martin met undercoverbeelden heeft aangetoond wat voor onbetrouwbare rat Kat is. Zijn vader was een hoge vrijmetselaar. Zo vader zo zoon, zo blijkt maar weer. Benieuwd hoe dit verder gaat met die KLOL site. Wim Dankbar heeft nog niet gereageerd. Te druk met zijn blonde blom die zijn ondergang zal betekenen..??

    Like

    • Een antwoord op jouw vraag bij Boublog waar ik uit principe niet reageer.
      De roestige spijker heeft zich gevoegd in de zaak Demmink vs Koen Voskuil. Dat dit toegestaan is was al een niet te begrijpen beslissing van de rechtbank omdat de reden, publicatie van de video, een drogreden was. Wat bovendien erg opmerkelijk is is dat de Roestige Spijker op basis van deze twijfelachtige toevoeging ook nog eens in staat wordt gesteld 10 ( ja TIEN) getuigen te mogen horen hetgeen in de rechtsspraak hoogst ongebruikelijk is. Deze zaken liggen nu aan de basis van het wantrouwen wat er is gerezen jegens de Roestige Spijker en de rechtsspraak in het algemeen gezien het ook opgevat kan worden als onderdeel van de verdedigingsstrategie in de strafzaak tegen Demmink, op instigatie van Adele vd Plas, die er aan dreigt te komen. De onderzoeken lopen immers al. Of niet? Waarom heeft het kamp Poot niet of bijna niet bijgedragen aan de Bakker Schut Stichting. Baybasin zit immers niet in de positie dat hij zijn advocaat kan betalen. Ontneming vermogen. Poot gaf echter wel 4 miljoen uit buiten Adele van der Plas die dus zonder budget in haar eentje de strafzaak heeft geforceerd. Hier ligt de basis voor de 2 kampen en het wantrouwen richting Poot met zijn Roestige Spijker.

      Like

    • Aan het bovenstaande wil ik nog toevoegen dat Demmink nimmer verweer voerde tegen welke publicatie dan ook en het waren er vele. Nu ineens doet hij dat na een vreemd artikel in de msm (Koen Voskuil in het Algemeen Dagblad) waarin een inmiddels overleden kinderpooier de spil is, ineens wel. Het vermoeden dat het hier een strategisch juridisch spel betreft van het kamp Demmink is dus terecht.

      Like

  4. Het ego van de mens is niet te kennen als gewoon mens. Om het te kennen moet er afstand van genomen zijn en worden. En dat doet pijn. Wie wil zichzelf immers ‘verliezen’? De grootste daad van een mens bestaat eruit zichzelf te leren kennen. Zonder zelfkennis is kennis waardeloos. Sorry, het klinkt vaag, maar ik bedoel, de dualiteit van de waargenomen realiteit is nogal lastig te begrijpen. Neem de kleur groen als voorbeeld. Hoe weet ik of jij aan dezelfde kleur groen denkt als ik. Ons verstand werkt als een zeef.
    Ach laat ook maar. Bijna niemand verstaat mij. Maar eerlijk, lieve mensen zonder een klare bril is er weinig te zien. En ik bedoel dit NIET kleinerend of belerend. Ik zeg het eerder omdat ik van mensen hou.

    Like

  5. Het is. Mee eens. Eigenlijk is alles perfect zoals het nu is, anders zou het niet zo zijn 😉
    En oordelen of iets een betere methode is is een leuk tijdverdrijf. (Natuurlijk is er ‘slecht’. Maar die doerakken zijn verdwaalde geesten. (En dan nog maakt het eigenlijk nog niet zoveel niet zoveel uit, eerlijk gezegd.))
    (Maar dat laat onverlet dat er ‘Ego’s’ zijn die met bepaalde trucjes lekker makkelijk kunnen leven.)
    Het leven is eigenlijk een soort spel, denk ik wel eens. En sommigen begrijpen de spelregels een beetje beter dan anderen. That’s it.

    Like

  6. @vuur01 Helemaal eens. Wat dus moet gebeuren is dit bewustwordingsproces van de mens te versnellen; op de evolutie kunnen we niet wachten. Echter dan moet zeker het huidige onderwijs sterk worden verbeterd.

    Like

    • @Nemesis
      Frapant: ik volg de discussie rondom Micha/Poot/Martin/Demmink aan de zijlijn. Heb zojuist besloten om op meerdere sites exact bovenstaande reactie te posten ongeacht welk kamp. Nergens de moderatie overleefd omdat de moderators zeggen dat het off-topic is en/of afleidt van waar het werkelijk over gaat…..

      Dus je moet geduld hebben Nemesis ben bang dat je op de evolutie moet wachten. 😉

      Like

  7. Pingback: Micha Kat valt van zijn voetstuk | Martin Vrijland·

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

