Is Chris Klomp op driejarige leeftijd ook misbruikt door Joris Demmink?

Chris Klomp, hoernalist.

Chris Klomp, hoernalist.


Chris Klomp ‏@chrisklomp 15 Min.
Heb als jochie van drie in de schoolkrant geschreven over #Demmink. Telt dat ook?
Öffnen Antworten Retweeten Favorisieren Mehr

Hierboven een tweet van onze meest beruchte hoernalist uit het Noorden des lands. Hieruit trek ik persoonlijk de conclusie dat Chris Klomp al op zeer jonge leeftijd zelf slachtoffer moet zijn geweest van sexueel misbruik. Het verklaart mijns inziens ook de niet gezonde preoccupatie van Chris Klomp met rechtszaken omtrent kindermisbruik. Ik wil en kan niet zover gaan dat ook in dit geval de slachtoffers van toen de daders van nu zijn maar het is natuurlijk niet onmogelijk. Misschien ook een onderzoekje waard door ons pedo O.M. (zie Hol(t)huis, Wabeke, Demmink etc etc)

23 Reacties op “Is Chris Klomp op driejarige leeftijd ook misbruikt door Joris Demmink?

  1. Hierbij mijn bevooroordeelde mening.
    De schrijver heeft een zieke, sadistische geest en moet zich nodig onder behandeling stellen.

    Chris Klomp is zeker een kritisch en ge-engageerd journalist. Dat siert hem juist. De kop boven het maaiveld van grijze muizen uit.
    Dit soort bagger verdient niemand. Ook Chris Klomp niet

    Like

    • Kritisch en geengageerd..?? Kom op, dit is zeker een bevooroordeelde mening. De man gebruikt feiten en subjectieve meningen constant door elkaar in zijn journalistieke schrijfsels alsof het twitterberichten en columns zijn. Zijn stuk over complotdenken was hiervan een schrijnend voorbeeld. Deze man is waarschijnlijk niet eens naar de School voor Journalistiek geweest en heeft niet eens een hbo-opleiding afgemaakt als je het mij vraagt.. Goed dat TV Noord deze sslecht geinformeerde Groningenhater er uitgebonjoerd heeft..

      Like

      • Lieve Haas, ik ben uiteindelijk gestopt bij RTV Noord omdat ik teveel aan het werk was voor het AD. Sommige mensen blijven regionaal hangen, anderen stomen landelijk door. Dat stuk over complotdenken had een feitelijke en zelfs wetenschappelijke onderbouwing. Dat het niet past in je wereldbeeld is niet mijn schuld.

        En ja, ik heb gestudeerd. Met succes ook nog. En jij?

        Like

        • Wetenschappelijke onderbouwing? Laat me niet lachen. Welke dan? Als jij iets van complotdenken wet zou je weten wat de CIA daar over geschreven heeft in een geheim rapport. Maar dat ken je natuurlijk niet.. Wat trouwens al blijkt uit je hele manier van framen van kritische andersdenkenden. En dan dat voor de vorm nog even vlug hoor en wederhoor toepassen om het artikel de schijn van objectiviteit te geven. En: jij hebt zeker geen school voor Journalistiek gestudeerd want dan had je je als persoon veel bescheidener opgestelt. Ik denk ook dat die Demminkonderzoeker bij het AD en Nieuwe Revu jouw totaal bevooroordeelde wijsneuzerij helemaal niet pruimt omdat hij ook wel weet dat jij onder een deken met Demmink en die andere justitiemensen die de Vaatstrazaak de doofpot hebben ingereden ligt.

          Like

          • Dat CIA document wat in onderstaand artikel getoond wordt kende je natuurlijk niet..: http://www.zerohedge.com/news/2015-02-23/1967-he-cia-created-phrase-conspiracy-theorists-and-ways-attack-anyone-who-challenge Dat is precies de werkwijze die jij ook hanteert in je zwaar subjectieve zogenaamd journalistieke stukjes in het AD. In feite ben je ook gewoon nog een beunhaas in een vak wat niks meer te maken heeft met het controleren van de macht. Jij bent het als staatsjournalist in het kwadraat zogezegd..

            Like

          • Ach, jongen. Wat een aannames weer. Ik heb keurig mijn studie Journalistiek afgerond en een diploma gehaald. En die ‘Demmink-onderzoeker’ (ik neem aan dat je op Koen Voskuil doelt) zit dagelijks een bureautje verder op de redactie. We hebben het wel eens over complotdenkers. En halen onze schouders op bij zoveel onzin. Als je kritiek hebt op het verhaal, dan moet je bij de wetenschappers zijn die onderzoek hebben gedaan naar het fenomeen complotdenken. De namen staan in het verhaal. Via Google kun je de publicaties vinden.

            Je hebt het steeds over kritische andersdenkenden. Dat is echt een andere categorie mensen. Mensen die kritisch zijn lopen niet voortdurend journalisten te demoniseren en te beschuldigen. We zijn in de ogen van complotdenkers allemaal mensen die betaald worden door de Staat en de pedofielen. Ik kan je vertellen dat ik alleen maar geld naar de Staat breng in plaats van krijg. Maar goed. Onderzoek doen en op zoek gaan naar de feiten is voor complotdenkers teveel moeite. Stel je ook voor dat dan duidelijk is dat je onzin roeptoetert.

            En Haas? Waarom niet reageren onder je eigen naam? Waarom die schuchterheid? Bang voor de gevolgen? Weet je zelf ook wel dat het niet deugt wat je zegt?

            Like

  2. Wat mij opvalt is dat mensen hier vooral anoniem reageren. Wat is er aan de hand? Bang om verantwoordelijkheid te dragen voor wat je zegt? Ik nodig met name de beheerder van deze site uit mij eens via de mail een uitnodiging te sturen en een keer 1 op 1 ergens af te spreken. Gezellig. Voor een kopje koffie. Erg benieuwd of de beheerder dan ook nog wat te melden heeft. Zelf vrees ik van niet. Men is heden ten dagen louter dapper achter het toetsenbord. Wat ik verder prima vind, maar dan heb ik het maar even gezegd.

    Like

  3. Ja jongen, dat is nou een perskaart. Voor misdaadjournalisten. Ook wel rellenkaart genoemd. Wel een oude, trouwens. Heb je die van 2016 en 2017 niet? Ik wel namelijk. Misschien moet je eens opzoeken wat de functie van de kaart is en wie hem allemaal kan krijgen. Tip: je moet aan kunnen tonen bij een professionele media-organisatie te werken en je moet schrijven over de misdaad. Nu jij weer!

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

