HERMAN WIJFFELS – TOPGLUIPERD

In de tijd dat ik nog elke dag moest buffelen voor een normaal inkomen kwam de Rabo-bank geregeld op mijn pad. De Rabo-bank was destijds de eerste bank waartegen een stichting ter behartiging van de belangen van gedupeerden van de Rabo-bank werd opgericht. De Rabo-bank is het meest verwerpelijke instituut dat we kennen in Nederland. Dat doen ze heel slim onder de coöperatieve vlag maar het blijven de grootste oplichters in de Nederlandse samenleving. Heb je de mogelijkheid neem dan afscheid van de Rabo-bank, het zijn namelijk een stel oplichters die plat gezegd allemaal een tijdje op water en brood moeten.

4 Reacties op “HERMAN WIJFFELS – TOPGLUIPERD

  1. Ik heb zulke ongelooflijke dingen meegemaakt bij de rabo bank. Zij ‘controleren’ je inkomsten en uitgaven!
    Ook al heb je niks te verbergen je wilt niet op het matje geroepen worden over een transactie (ik was verbijsterd)
    Ben nu ook blij dat ik daar weg ben. Misschien gaan ze nu uw transacties onder de loep nemen!

    Like

Geef een reactie. NB De meningen verkondigd en de links die gedeeld worden in de reacties zijn de persoonlijke meningen van individuele scribenten en vertegenwoordigen niet noodzakelijkerwijs de mening van Don Quijotte.

